Σελίδα 8 από 18

Απάντηση: wilga 2000

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Απρ 07, 2012 3:29 am
από HeliWizard
Σωκρατη σ'ευχαριστω , θα τα κολησω για να ειμαι σιγουρος . Με τις βιδες του μοτερ που δεν κανουν ξενερωσα >F< . Δεν ξερω αν θα βρω εδω (Λευκαδα) . Θα ψαξω αυριο και βλεπουμε w

Απάντηση: wilga 2000

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Απρ 07, 2012 6:13 pm
από HeliWizard
Ευτυχως βρηκα βιδακια ....:D . Απο κλεμενς ηλεκτρολογικες και πολυ ψιλες ροδελες (γιατι αυτες εχουν πολυ ψιλο κεφαλι) θα κατσει μια χαρα το μοτερ . Θα βαλω και threadlock για σιγουρια . Τα φτερα κολησαν μια χαρα (μπετον αρμε εγιναν με την ατλακολ) και τωρα θα τα δουλεψω για να περασω και μια δευτερη κορμπονοντιζα για πιο σιγουρα . Επισης καρμπονοντιζα θα μπει και στο κατω μερος της ατρακτου στην ουρα , γιατι ειναι ευαισθητη w

Απάντηση: wilga 2000

Δημοσιεύτηκε: Τρί Απρ 10, 2012 1:40 pm
από HeliWizard
Και μερικες φωτο απο τη WILGA μου .....






Απάντηση: wilga 2000

Δημοσιεύτηκε: Τρί Απρ 10, 2012 1:46 pm
από Αντώνης Κριτζάς
Οι χρωματικές προσθήκες θα σε βοηθήσουν πολύ οπτικά Ενα μεγάλο πρόβλημα που έχουν οι πρωτάρηδες είναι οτι χάνουν οπτικά την θέση του μοντέλου
Μεγάλο βοήθημα το έντονα χρωματισμένο το ουραίο (Fin)

Απάντηση: wilga 2000

Δημοσιεύτηκε: Τρί Απρ 10, 2012 2:19 pm
από HeliWizard
Αντώνης Κριτζάς έγραψε: Οι χρωματικές προσθήκες θα σε βοηθήσουν πολύ οπτικά Ενα μεγάλο πρόβλημα που έχουν οι πρωτάρηδες είναι οτι χάνουν οπτικά την θέση του μοντέλου
Μεγάλο βοήθημα το έντονα χρωματισμένο το ουραίο (Fin)

Αντωνη γεια σου , αυτος ειναι και ο λογος που εβαλα χρωματα στο μοντελο , το ειχα διαβασει καπου οτι βοηθανε να βλεπουμε το μοντελο καλυτερα .
Και μια απο κατω ... Η μπλε λωριδα στη μεση δεν φαινεται να ειναι κεντραρισμενη .... αλλα ειναι .... απλως δεν φαινεται στη φωτο !!!!
Εχω βαλει δευτερη καρμπονοντιζα στα φτερα για περισσοτερη ενισχυση και σκαρμπονοντιζα στο κατω μερος της ατρακτου στην ουρα (απο τη μεση μεχρι πισω ).

Απάντηση: wilga 2000

Δημοσιεύτηκε: Τρί Απρ 10, 2012 7:57 pm
από μανος
καλησπερα,ενας λογος της καλης και ευκολης συμπεριφορας(πτητικα) αυτου του μοντελου ειναι το μικρο του βαρος γιαυτο και προσπαθησε να το κρατησεις χαμηλα.

Απάντηση: wilga 2000

Δημοσιεύτηκε: Τρί Απρ 10, 2012 8:07 pm
από HeliWizard
μανος έγραψε: καλησπερα,ενας λογος της καλης και ευκολης συμπεριφορας(πτητικα) αυτου του μοντελου ειναι το μικρο του βαρος γιαυτο και προσπαθησε να το κρατησεις χαμηλα.

Καλησπερα μανος , σε αυτο που λες εχεις δικιο , απο το ψαξιμο που εκανα βρηκα οτι οσο πιο ελαφρυ ειναι τοσο καλυτερα πεταει και εχει πιο πολυ χρονο πτησης . Αυτος ειναι και ο λογος που θα του βαλω αυτη τη μπαταρια http://www.heliland.com/catalog/index.php?main_page=product_info&cPath=319_320&products_id=4803
και οχι την 2200mha που εχουν βαλει πολλοι . Διαβασα οτι λογο διαφορας βαρους , με την 1300 πεταει σχεδον τον ιδιο χρονο με την 2200 (Βεβαια λενε οτι ζυγιζει καλυτερα με τη 2200) . Θα το δω στην πραξη και θα ενημερωσω σχετικα .

Απάντηση: wilga 2000

Δημοσιεύτηκε: Τρί Απρ 10, 2012 8:54 pm
από Αντώνης Κριτζάς
Καλησπέρα
Να ξέρεις ότι το μοντέλο δεν έχει ανάγκη πολλά πολλά Πετάει μια χαρά έτσι και αντέχει Κράτα το βάρος χαμηλά Μη φοβάσαι την 2200 γιατί το μοτέρ είναι ελαφρύ Πολύ προσοχή στο ζύγισμα Ελπίζω να σε βοηθήσουν τελικά τα υπόλοιπα παιδιά και να μην είσαι μόνος στις πρώτες πτήσεις Να βάλεις ένα λάστιχα στα σκέλη για να παραμένουν στη θέση τους Θα τα βάλεις σε μορφή Χ περίπου όπως είναι στο piper

YΓ Μου αρέσει πολύ η υπογραφή σου !!!!!!!

Απάντηση: wilga 2000

Δημοσιεύτηκε: Τρί Απρ 10, 2012 9:14 pm
από HeliWizard
Αντωνη καλησπερα , αυτο που λες με τα λαστιχα (το Χ) θα το κανω . Δεν ειναι τελειωμενο ακομα το α/π , εχω ακομα να κανω αρκετα πραγματα . Ειναι και το πρωτο μου ...... και καταλαβαινεις ^%^ . Ξαναηρθα σε επαφη με καποιους απο τον εδω συλογο μοντελιστων και τους ειπα οτι φτιαχνω το πρωτο μου α/π και θα χρειαστω βοηθεια ..... και περιμενω ακομα w

Απάντηση: wilga 2000

Δημοσιεύτηκε: Τρί Απρ 10, 2012 11:21 pm
από socratesb
Πάντως η δική μου εμπειρία λέει ότι το α/π ζυγισμένο στο 1/4 του φτερού και όχι στο 1/3 πετάει θαύμα. Κάνε και κάτι να ενώσεις τα σκέλη μεταξύ τους με ένα ελατήριο ή λάστιχο γιατί στην προσγείωση θα ανοίξουν πολύ εύκολα.

Απάντηση: wilga 2000

Δημοσιεύτηκε: Τρί Απρ 10, 2012 11:55 pm
από HeliWizard
Σωκρατη καλησπερα . Στο 1/4 θα το ζυγισω , αυτο ειναι σιγουρο . Τα σκελη θα τα ενωσω με καποιον τροπο . Σχεδιαζω εναν τυπο αναρτησης με ελατηριο (θα δουμε στην πραξη αν θα δουλεψει) , αλλιως λαστιχα σε Χ .

Απάντηση: wilga 2000

Δημοσιεύτηκε: Τετ Απρ 11, 2012 12:03 am
από socratesb
Οκ! και σόρρυ για την επανάληψη αφού ο Αντώνης είχε είδη αναφερθεί στο πως πρέπει να φτιαχτούν τα σκέλη, δεν διάβασα προσεκτικά τις απαντήσεις σας στο θέμα...>F<

Απάντηση: wilga 2000

Δημοσιεύτηκε: Τετ Απρ 11, 2012 8:18 pm
από HeliWizard
Και εδω η κατασκευουλα της ''τυπου αναρτησης'' για τα σκελη του WILGA ^%^^%^^%^^%^^%^ .......
Με μπρουτζινο συρματακι , ενα ελλατηριο και λιγο μακαρονακι !!!!

Απάντηση: wilga 2000

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Απρ 12, 2012 4:53 pm
από HeliWizard
Παιδια μια βοηθεια παρακαλω πολυ >F< . Σημερα μου ηρθε η Τ/Κ το ESC και η μπαταρια . Τ/Κ αυτη http://www.heliland.com/catalog/index.php?main_page=product_info&cPath=127_130&products_id=4672

ESC αυτο http://www.heliland.com/catalog/index.php?main_page=product_info&cPath=319_321&products_id=4763

Μπαταρια αυτη http://www.heliland.com/catalog/index.php?main_page=product_info&cPath=319_320&products_id=4803


Εκανα την συνδεσμολογια και BIND το δεκτη , start up στο ESC και ολα μια χαρα ^%^ . Αυτο που παρατηρω ειναι οτι για να ξεκινησει το μοτερακι πρεπει το stick του throttle να ανεβει 13 κλικ , τοτε ξεκιναει το μοτερ . Εκανα και τη διαδικασια που λεει το manual του ESC για το ''throttle range setting'' και δεν αλλαξε κατι . ΑΥΤΟ ειναι φυσιολογικο ???? w

Απάντηση: wilga 2000

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Απρ 12, 2012 6:39 pm
από Αντώνης Κριτζάς
δεν είναι φυσιολογικό Με αυτή την tc και αυτό το speedcontrol έχω στήσει μοντέλο χωρίς κανένα πρόβλημα Ξανακάνε το throtle range setting με το τριμ του throtle κάτω κάτω και πές μας τί έγινε