Σελίδα 9 από 14
Απάντηση: T-28 Trojan απο την parkzone
Δημοσιεύτηκε: Δευ Ιαν 16, 2012 12:02 am
από Αντώνης Κριτζάς
Πρωταρχικός παράγοντας είναι να έχεις συνδέσει τα aileron με ξέχωρα καλώδια στον δέκτη για να παίρνει το κάθε servo ανεξάρτητη εντολή
Τι τηλ/ση έχεις?
Απάντηση: T-28 Trojan απο την parkzone
Δημοσιεύτηκε: Δευ Ιαν 16, 2012 8:09 am
από eolos
δεν εχω καποια αξιολογη
εχω μια κινεζικη αλλα εχει πολλες επιλογες..Turnigy 9x 9Ch
http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=8991
Απάντηση: T-28 Trojan απο την parkzone
Δημοσιεύτηκε: Τρί Ιαν 17, 2012 7:30 am
από eolos
καλημερα .
λοιπον εχει την επιλογη
(AILLDIFFER)
INH - ACT
AILLERON 1 000 000
AILLERON 2 000 000
δηλαδη αντωνη με την ανωτερω ρυθμιση μειωνουμαι
το φαινομενο της βουτας που παρουσιαζεται στο roll?
Απάντηση: T-28 Trojan απο την parkzone
Δημοσιεύτηκε: Τρί Ιαν 17, 2012 8:25 pm
από eolos
eolos έγραψε: ↑καλημερα .
λοιπον εχει την επιλογη
(AILLDIFFER)
INH - ACT
AILLERON 1 000 000
AILLERON 2 000 000
δηλαδη αντωνη με την ανωτερω ρυθμιση μειωνουμαι
το φαινομενο της βουτας που παρουσιαζεται στο roll?
καποια βοηθεια στο ερωτημα?
Απάντηση: T-28 Trojan απο την parkzone
Δημοσιεύτηκε: Τρί Ιαν 17, 2012 8:54 pm
από Αντώνης Κριτζάς
ναι αυτό είναι αλλα το πως θα το κάνεις σε αυτή την tc δεν το ξέρω Κοίτα το manual
Απάντηση: T-28 Trojan απο την parkzone
Δημοσιεύτηκε: Τρί Ιαν 17, 2012 9:05 pm
από eolos
οκ αντωνη ευχαριστω
θα κοιταξω να το ρυθμισω με τις κινησεις των αιλερονς
υποθετω οτι πρεπει να εχει μεγαλυτερη αποκλιση προς τα πανω απο
τι προς τα κατω
Απάντηση: T-28 Trojan απο την parkzone
Δημοσιεύτηκε: Τρί Ιαν 17, 2012 9:31 pm
από Αντώνης Κριτζάς
ακριβώς ...φαντάσου ότι αν το ένα aileron ανεβαίνει 1cm το άλλο κατεβαίνει μισό
Βέβαια το ακριβές ποσοστό που θα χρειαστεί το μοντέλο για να βελτιώσει το roll θα το βρεις με δοκιμές
Απάντηση: T-28 Trojan απο την parkzone
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Ιαν 19, 2012 7:44 pm
από αλκαιος
Aντωνη και εμεις με την futaba 6X που δεν εχει αυτη την δυνατοτητα τι κανουμε ? παιζουμε με το elevator την ωρα που γινεται το rol ?
Μπαμπης
Απάντηση: T-28 Trojan απο την parkzone
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Ιαν 19, 2012 10:02 pm
από orck
Μπορεις να φτιαξεις μηχανικο differential.
Προσεξε στο παρακατω βιντεο πως εχει τοποθετησει η Parkzone τα aileron (στο 1:30). Δεν ειναι καθετα τα μπρατσα των σερβο για να δινει μηχανικο differential.
http://www.youtube.com/watch?v=42pjHzrb728
ΥΓ Επειδη ειχα και εγω αυτην την ΤΚ, η πιο σωστη λυση ειναι να την πουλησεις. Ξερω οτι οι καιροι ειναι δυσκολοι για αυτο σου δινω με ολα τα παραπανω μια παρακαμπψη του βασικου προβληματος που ειναι η ΤΚ.
Απάντηση: T-28 Trojan απο την parkzone
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Ιαν 19, 2012 10:46 pm
από Αντώνης Κριτζάς
το diferential που γίνεται με τη διαφορετική θέση στα servoarm είναι μια λύση
Εγώ συνήθως όταν κάνω roll δουλευω το elavator down Mπορεί στην αρχή να το σκεπτόμουν αλλα μετά απο λίγο καιρό γίνεται αυτόματα
Απάντηση: T-28 Trojan απο την parkzone
Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιαν 20, 2012 12:39 am
από DjBac
Έχω την εντύπωση πως τα σέρβο στο βίντεο (1:30) που δεν έχουν τα servo-arms κάθετα είναι για τα φλαπς.
Όσο για το roll, όπως λέει και ο Αντώνης είναι μία κίνηση που θα σου βγαίνει από μόνη της. Δηλαδή να βγάζεις axial roll, με elevator και rudder!
Απάντηση: T-28 Trojan απο την parkzone
Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιαν 20, 2012 9:23 am
από ΑνδρεαςΛ
Επίσης το axial roll βγαίνει πιο κομψό όταν το αεροπλάνο δεν είναι και πολύ μπροστόβαρο...
Όσο περισσότερο μπροστόβαρο είναι τόσο περισσότερο down elevator δίνουμε στο roll....
Αυτό φυσικά δεν ισχύει για όλα τα μοντέλα.
Απάντηση: T-28 Trojan απο την parkzone
Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιαν 20, 2012 11:04 am
από LotuS
το video ομως δεν δειχνει T-28... ενα radian δειχνει...
Απάντηση: T-28 Trojan απο την parkzone
Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιαν 20, 2012 3:35 pm
από gharar
μπορει καποιος εμπειρος στο συγκεκριμενο αεροπλανο να επιβεβαιωσει οτι χρειαζεται diferential στα aileron? Το εσω στησει και δεν το εχω πεταξει ακομα αλλα συνεδεσα τα aileron με Υ στα σερβο αλλα ειναι ευκολο να τα βαλω σε διαφορετικο καναλι. Η ΤΚ μου ειναι ψηφιακη και μπορω ευκολα να βαλω diferential αρκει να χρειαζεται.
Περιμενω αποψεις....
Απάντηση: T-28 Trojan απο την parkzone
Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιαν 20, 2012 4:24 pm
από orck
DjBac έγραψε: ↑Έχω την εντύπωση πως τα σέρβο στο βίντεο (1:30) που δεν έχουν τα servo-arms κάθετα είναι για τα φλαπς.
Όσο για το roll, όπως λέει και ο Αντώνης είναι μία κίνηση που θα σου βγαίνει από μόνη της. Δηλαδή να βγάζεις axial roll, με elevator και rudder!
Εαν προσεξεις καλυτερα θα δεις και τα aileron που δεν ειναι καθετα, μαλιστα εχουν μεγαλη αποκλιση απο τις 90°, ειναι για να μπορεσουν οσοι εχουν απλη TK χωρις ρυθμισεις να εχουν differntial.
Λοτε οντως δεν δειχνει T28 αλλα αλλο αεροπλανο (το λεω μαλιστα στο μηνυμα μου, σαν παραδειγμα μπηκε) μπορεις να καταλαβεις πως πρεπει να το κανεις για μηχανικη κινηση differential.