Σελίδα 9 από 24

Απάντηση: Mitsubishi Ki-15 'Babs'

Δημοσιεύτηκε: Τετ Φεβ 26, 2014 1:37 am
από ankon
Δημήτρη η επικάλυψη με καπλαμά είναι μια μέθοδος της δεκαετίας του 80. Τότε φτιάχνονταν και ολόκληρα αερομοντέλα με καπλαμά συνήθως "Αγιούς" που είναι ελαφρύς και με πάχος 2,5 -3 χιλ. Τώρα, τα φτερά που φτιαχνονται με καπλαμά, σπανίως, απλά ντύνουν το φελιζόλ που είναι η βάση του φτερού.Κάποιες εταιρείες φτιάχνουν ακόμα και τώρα μοντέλα με καπλαμά αλλά αυτός έχει την ειδική επεξεργασία του Λαμιναρίσματος .Δηλαδή είναι ντυμένος με δυό στρώσεις σκληρού υλικού ( εποξικών υλικών ) σε μηχάνημα. Ο καπλαμάς οξιάς 0,6 χιλ που θέλεις να βάλεις δεν ξέρω τι βάρος έχει ..αλλά μου φαίνεται λίγος για τα κενά των Ribs και σίγουρα θα πρέπει να ντυθεί με υαλούφασμα 40 γραμ/τμ τουλάχιστον οπότε πας για αρκετό βάρος . Η γνώμη μου είναι να μείνεις στην μπάλσα των 2,5 χιλ.,και αν δεν θες να την επικαλύψεις με υαλόπανο τράβα δυό χέρια sealer δυο συστατικών να σκληρήνει και βάψε.θα είναι η φθηνότερη λύση.

Απάντηση: Mitsubishi Ki-15 'Babs'

Δημοσιεύτηκε: Τετ Φεβ 26, 2014 9:39 am
από Δημήτρης Άρτα
Ευχαριστώ Άγγελε!Καλή συνέχεια στην κατασκευή σου!Παρακολουθούμε με ενδιαφέρον!

Απάντηση: Mitsubishi Ki-15 'Babs'

Δημοσιεύτηκε: Τετ Φεβ 26, 2014 2:48 pm
από ankon
Συνεχίζω με το cockpit. Οι νομείς είχαν κοπεί εδώ και καιρό και περίμεναν....!
Βάσει του σχεδίου που έχω φτιάξει πρέπει να μπεί ένα φιλετάκι 1,5 χιλ. αεροπορικό κ/π γύρω από την εσωτερική πλευρά του επάνω μέρους του νομέα ώστε να μην αφήνει το καπάκι να πέφτει μέσα στο πιλοτήριο.Παράλληλα αυτό το φιλέτακι κάνει και μιά άλλη δουλειά που θα την δείξω όταν έλθει η ώρα της.Η διαδικασία του κουρμπαρίσματος γίνεται ως εξής. Βρέχω καλά το κ/π και το τυλίγω μέσα σε ένα βρεμένο πανάκι .Το βάζω στα μικροκύματα για 5 λεπτα και το κ/π αποκτά φοβερή ελαστικότητα.Από εκεί και πέρα είναι πολύ εύκολο να κολληθεί ακριβώς στην θέση του.
Οι κούρμπες του καπακιού (canopy) αποτελούνται απο 3 τεμαχια κ/π 1,5 χιλ κολλημένα με κυανοακρυλική.

Απάντηση: Mitsubishi Ki-15 'Babs'

Δημοσιεύτηκε: Παρ Μαρ 07, 2014 2:00 pm
από ankon
Συνέχεια με την πτέρυγα. Πρόχειρη τοποθέτηση του σωλήνα που δέχεται το carbon . Κολλήθηκε πρόχειρα με αργή εποξική και όταν στεγνώσει θα κοπεί με το πριόνι και θα κολληθεί πλήρως. Στο πριόνι έκανα μια μετατροπή ( αφαίρεσα αρκετό μέρος της στήριξης της λάμας) ώστε να μπορεί να μπεί στο διάκενο 0,7 χιλ. και να κόψει ! Παράλληλα έγινε και η δίεδρος .

Απάντηση: Mitsubishi Ki-15 'Babs'

Δημοσιεύτηκε: Τρί Μαρ 11, 2014 12:25 pm
από ankon
....... και το δεύτερο άκρο της πτέρυγας μπήκε στο κατασκευαστικό πλάνο. Το εκπέτασμα είναι 3.05 μέτρα.Το πλατύτερο σημείο στο κεντρο είναι 57 εκ. Το washout ειναι 1,5 μοίρες και η δίεδρος είναι 6 μοίρες στην επάνω πλευρα και 9 μοίρες στην κάτω πλευρά των πτερύγων.

Απάντηση: Mitsubishi Ki-15 'Babs'

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Μαρ 13, 2014 10:10 am
από ankon
Στο κρίσιμο σημείο των χειλών προσβολής των πτερύγων πρέπει να είμαστε πολύ προσεκτικοί.Καλό σημάδεμα και τα φτερά σταθερά σε βάση στον πάγκο. Έγινε το σημάδεμα και μετά πήρε φωτιά το ροκανάκι της μπάλσας για τα ξεχοντρίσματα.Στην συνέχεια με τα γυαλόχαρτα ,που είναι σταθεροποιημένα πάνω σε παραλληλόγραμη πλάκα ,έγιναν τα δεύτερα χέρια. Ένα χέρι με 120 και το δεύτερο με 220.

Απάντηση: Mitsubishi Ki-15 'Babs'

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Μαρ 13, 2014 12:45 pm
από Aνδρεας Μανδαρακας
Tρομερη κατασκευη και ακομα πιο φοβερο το scale project που διαλεξατε!
Απο τις φωτογραφιες καταλαβαινω οτι η γυναικα σας δειχνει μεγαλη κατανοηση για το χομπι........η δικια μου απλως θα με κρεμαγε:./>,<

Καλη συνεχεια!!!

Απάντηση: Mitsubishi Ki-15 'Babs'

Δημοσιεύτηκε: Παρ Μαρ 14, 2014 5:45 pm
από ankon
Η επικάλυψη της πτέρυγας,με την χρήση αλιφατικής κόλλας ( διαφανής κρυσταλλική κόλλα ξύλου ).Πάντα χρησιμοποιώ αυτήν την κόλλα για τις επικαλύψεις ,παρ όλο που χρειάζεται πολύ καρφιτσομάνι. Η άλλη περίπτωση είναι η κυάνο ,που κολλά αμέσως αλλά αν κάνεις κανένα λάθος θέλει αρκετή δουλειά μετά για να το διορθώσεις .
Η πτέρυγα πρέπει να είναι πολύ σταθερή πάνω στον πάγκο,να μην φεύγουν οι μοίρες του washout για να μην αλλάξει τίποτα έως ότου στεγνώσει. Στην πρώτη φωτό φαίνεται η βάση του pitot tube που θα μπεί στο τέλος ,αφου βαφτεί η πτέρυγα.Στην δεύτερη... η βάση για τον προβολέα προσγείωσης.Το κομμάτι του χείλους προσβολής θα αφαιρεθεί και στην θέση του θα μπει μια κατασκευή με πλαστικό,ο προβολέας δηλαδή.

Ανδρέα ,να είσαι καλά !

Απάντηση: Mitsubishi Ki-15 'Babs'

Δημοσιεύτηκε: Δευ Μαρ 24, 2014 12:08 pm
από ankon
Το σύστημα στερέωσης του carbon των πτερύγων. Κατασκεύασα στον τόρνο δύο δαχτυλίδια απο αλουμίνιο ,κόλλησα στο εσωτερικό τους ενα σκληρό ξύλο (Iroko)στο οποίο είχα ανοίξει τρύπα και τοποθέτησα ένα καρφωτό παξιμάδι. Σε αυτήν την τρύπα περνά η βίδα που ασφαλίζει τα φτερά. Τα δακτυλίδια κολλήθηκαν στο εσωτερικό των carbon. Μερικές φωτο....

Απάντηση: Mitsubishi Ki-15 'Babs'

Δημοσιεύτηκε: Δευ Μαρ 24, 2014 10:34 pm
από giamous
Τελικά Μάστορα μάλλον την χάσαμε την έφεση και ισχύουν τα ισόβια.
Καλό κουράγιο...
Χαιρετισμούς και απο τον Μήτσο...

Απάντηση: Mitsubishi Ki-15 'Babs'

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Μαρ 30, 2014 12:35 am
από ankon
Η πτέρυγα επενδεδημένη και η κόλληση των ακροπτερυγίων με epoxol.

Απάντηση: Mitsubishi Ki-15 'Babs'

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Μαρ 30, 2014 12:42 pm
από sukhoi.su29
Θαυμάζω την πατέντα με το κόντρα σφιγκτήρι για το κόλλημα του Ακροπτερύγιου. ...:/)-

Απάντηση: Mitsubishi Ki-15 'Babs'

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Μαρ 30, 2014 2:01 pm
από Red
Αλλη μια φοβερη κατασκευη!!!!
χαιρεσαι να τη βλεπεις.....γεμιζει ολη την οθονη!!!

Απάντηση: Mitsubishi Ki-15 'Babs'

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Μαρ 30, 2014 2:14 pm
από ankon
Αφού στέγνωσε η κόλλα όλη νύχτα έγιναν τα τριψίματα και θα πάει για στοκάρισμα,αφού τελειώσω και την άλλη πτέρυγα. Την άλλη εβδομάδα,αν όλα πάνε καλά, θα ξεκινήσω την άτρακτο.
P.S Νίκο να είσαι καλά, παρακολουθείς το θέμα ανελλιπώς.

Απάντηση: Mitsubishi Ki-15 'Babs'

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Απρ 03, 2014 8:37 pm
από ankon
Έγινε το Full planking στις πτέρυγες και το κεντρικό μέρος. Το σημείο που είναι ακάλυπτο στο κέντρο περιμένει την άτρακτο και την κατασκευή της σέλλας. Τώρα οι επόμενες κινήσεις είναι το κόψιμο των aileron ,πρόχειρη τοποθέτηση μεντεσέδων, τα πρώτα τριψίματα και το στοκάρισμα της μπάλσας ,μετα θα γίνει η υαλοποίηση και τα υπόλοιπα που θα αναφερθούν εν καιρώ.