CARF Mustang P-51D
- Dell Gatto Grande
- Δημοσιεύσεις: 1719
- Εγγραφή: Δευ Μάιος 26, 2008 5:35 pm
Απάντηση: CARF Mustang P-51D
Έχω μείνει στην καλύπτρα γιατί έχει πολύ λεπτομέρεια και γενικά θέλει προσοχή. Στις φωτογραφίες ετοιμάζω τη μπάρα που σταθεροποιεί την καλύπτρα, την περνάω με πανί και δοκιμάζω τις εφαρμογές...
- Συνημμένα
-
- CARF CANOPY 007.jpg (99.15 KiB) Προβλήθηκε 55 φορές
-
- CARF CANOPY 005.jpg (96.12 KiB) Προβλήθηκε 55 φορές
-
- CARF CANOPY 003.jpg (94.84 KiB) Προβλήθηκε 55 φορές
-
- CARF CANOPY 002.jpg (94.01 KiB) Προβλήθηκε 55 φορές
-
- CARF CANOPY 001.jpg (96.47 KiB) Προβλήθηκε 55 φορές
Απάντηση: CARF Mustang P-51D
Σε επόμενο στάδιο εφάρμοσα τις ράγες και βίδωσα πρόχειρα την καλύπτρα να δω πως "κινείται".
- Συνημμένα
-
- CARF CANOPY 014.jpg (95.6 KiB) Προβλήθηκε 55 φορές
-
- CARF CANOPY 012.jpg (95.43 KiB) Προβλήθηκε 55 φορές
-
- CARF CANOPY 010.jpg (95.05 KiB) Προβλήθηκε 55 φορές
-
- CARF CANOPY 009.jpg (94.63 KiB) Προβλήθηκε 55 φορές
-
- CARF CANOPY 008.jpg (93.81 KiB) Προβλήθηκε 55 φορές
Απάντηση: CARF Mustang P-51D
Εδώ φαίνεται πως θα είναι όταν κολλήσω το κάλυμα που έφτιαξα!
Συνεχίζεται...
Συνεχίζεται...
- Συνημμένα
-
- CARF CANOPY 015.JPG (95.48 KiB) Προβλήθηκε 55 φορές
Απάντηση: CARF Mustang P-51D
Γυρίζω πάλι πίσω στον κινητήρα γιατί αρχικά το στρώσιμο πρέπει να συνεχιστεί και γιατί έπρεπε τελικά να δω αν η εξάτμιση θα μπορέσει να λειτουργήσει χωρίς πρόβλημα. Έφτιαξα λοιπόν ένα τραπέζι για στρώσιμο και στήριξα την εξάτμιση με τον ίδιο ακριβώς τρόπο που είναι τοποθετημένη στο αεροπλάνο.
Η προπέλα που επέλεξα να συνεχίσω το στρώσιμο είναι η 28Χ10 της METTS που γύριζε με 1500-1550 στροφές το λεπτό στο ρελαντί. Με τέρμα το γκάζι και χωρίς καμία ρύθμιση εκτός από την εργοστασιακή έφερε 5200 στροφές. Ο ήχος σαφώς καλύτερος από όταν την έστρωνα με ελεύθερη εξάτμιση και γενικά η απόκριση στο γκάζι είναι καλή.
Κάποια στιγμή, και ενώ δεν ήμουν παρόν να δω τι ακριβώς είχε συμβεί, η προπέλα έσπασε στο ένα άκρο της. Ο μόνος λόγος που μπορώ να βρω είναι ότι, λόγο του πολύ δυνατού αέρα χθες, κάτι πετάχτηκε πάνω στην προπέλα και έκανε τη ζημιά που προανέφερα. Ίσως να ήταν πέτρα ή ξύλο, έχει πολλά εκεί γύρω!
http://www.youtube.com/watch?v=PzbHfM2aM5c
Η προπέλα που επέλεξα να συνεχίσω το στρώσιμο είναι η 28Χ10 της METTS που γύριζε με 1500-1550 στροφές το λεπτό στο ρελαντί. Με τέρμα το γκάζι και χωρίς καμία ρύθμιση εκτός από την εργοστασιακή έφερε 5200 στροφές. Ο ήχος σαφώς καλύτερος από όταν την έστρωνα με ελεύθερη εξάτμιση και γενικά η απόκριση στο γκάζι είναι καλή.
Κάποια στιγμή, και ενώ δεν ήμουν παρόν να δω τι ακριβώς είχε συμβεί, η προπέλα έσπασε στο ένα άκρο της. Ο μόνος λόγος που μπορώ να βρω είναι ότι, λόγο του πολύ δυνατού αέρα χθες, κάτι πετάχτηκε πάνω στην προπέλα και έκανε τη ζημιά που προανέφερα. Ίσως να ήταν πέτρα ή ξύλο, έχει πολλά εκεί γύρω!
http://www.youtube.com/watch?v=PzbHfM2aM5c
- Συνημμένα
-
- IMG_0065.jpg (94.28 KiB) Προβλήθηκε 55 φορές
-
- IMG_0062.JPG (89.26 KiB) Προβλήθηκε 55 φορές
-
- IMG_0051.jpg (99.94 KiB) Προβλήθηκε 55 φορές
-
- IMG_0045.jpg (106.22 KiB) Προβλήθηκε 55 φορές
-
- IMG_0039.jpg (94.02 KiB) Προβλήθηκε 55 φορές
Απάντηση: CARF Mustang P-51D
Τελικά η δοκιμή της εξάτμισης ήταν αναγκαία. Εκεί που δεν περίμενα με τίποτα να γίνει ζημιά έγινε. Το ανοξείδωτο και εργοστασιακό σπιράλ της 3w δεν άντεξε και κόπηκε από τους κραδασμούς. Τώρα θα πρέπει να βρω άλλη λύση και φυσικά να δοκιμάσω πάλι. Θα πρέπει να βρω τεφλόν με δύο σφικτήρες και να καταργήσω το σπιράλ. Δείτε που κόπηκε στις φωτογραφίες!
Συνεχίζεται...
Συνεχίζεται...
- Συνημμένα
-
- IMG_0067.JPG (79.08 KiB) Προβλήθηκε 55 φορές
-
- IMG_0066.JPG (72.59 KiB) Προβλήθηκε 55 φορές
-
- Δημοσιεύσεις: 1361
- Εγγραφή: Τρί Μαρ 31, 2009 12:06 am
Απάντηση: CARF Mustang P-51D
Για χαρά Κωστή και χρόνια πολλά,
Πολύ πρώτη η δουλειά, το μοτέρ φαίνεται και ακούγεται πολύ όμορφα. Νομίζω ότι η λύση του Teflon ίσως και να είναι μονόδρομος τελικά.
Πολύ πρώτη η δουλειά, το μοτέρ φαίνεται και ακούγεται πολύ όμορφα. Νομίζω ότι η λύση του Teflon ίσως και να είναι μονόδρομος τελικά.
Απάντηση: CARF Mustang P-51D
Κώστας Μιχαηλίδης έγραψε: ↑Τελικά η δοκιμή της εξάτμισης ήταν αναγκαία. Εκεί που δεν περίμενα με τίποτα να γίνει ζημιά έγινε. Το ανοξείδωτο και εργοστασιακό σπιράλ της 3w δεν άντεξε και κόπηκε από τους κραδασμούς. Τώρα θα πρέπει να βρω άλλη λύση και φυσικά να δοκιμάσω πάλι. Θα πρέπει να βρω τεφλόν με δύο σφικτήρες και να καταργήσω το σπιράλ. Δείτε που κόπηκε στις φωτογραφίες!
Συνεχίζεται...
Κωστααααα...
..., η καλητερη λυση ειναι ενα μανιφολ στο σχημα- μηκος & γωνιες του σπιραλ και ενωση με σιλικονη οπως καναμε στα ε/π παλαιοτερα..., ευκολο και αξιοπιστο αποδεδειγμενα. (2f)
Χρησταρας
Απάντηση: CARF Mustang P-51D
Καταρχάς θα ήθελα να σας συγχαρώ γιατί η κατασκευή σας είναι απίθανη.
Κατα δεύτερον θα ήθελα πω και γω την ταπεινή μου γνώμη,
Μην με παρεξηγησετε αλλά μου φάνηκε πολύ περίεργο που ενώ στην βάση της μηχανής δεν βάλατε αποσβεστήρες, στην εξάτμιση το κάνατε.
Αυτό κατα την γνώμη μου είχε σαν αποτέλεσμα η εξάτμιση να δέχεται όλους τους κραδασμους και τελικά να σπάσει το σημείο της manifold.
Οι κραδασμοί της μηχανής λόγω κατασκευής μεταφέρονται στην ατρακτο αλλά και στην ίδια την μηχανή και ότι είναι βιδωμένο επάνω της. Νομίζω ότι αν κάνατε το αντίθετο δηλαδή αντικραδασμική βάση στην μηχανή και πακτωμένη εξάτμιση όπως την κάνατε δεν θα έχετε κανένα πρόβλημα. Στο βίντεο φαίνεται ότι όλη η εξάτμιση κουνιέται συνέχεια (βάζει το χέρι της και η ανάλυση του βίντεο και το κάνει θεαματικότερο
) αλλά και τα ελαστικά αντικραδασμικά που επιτρέπουν περισσσότερο τρεμουλο.
http://www.toni-clark.com/bilder/kits/pitts/s1s_h78x.jpg
φιλικά
Θάνος
Κατα δεύτερον θα ήθελα πω και γω την ταπεινή μου γνώμη,
Μην με παρεξηγησετε αλλά μου φάνηκε πολύ περίεργο που ενώ στην βάση της μηχανής δεν βάλατε αποσβεστήρες, στην εξάτμιση το κάνατε.
Αυτό κατα την γνώμη μου είχε σαν αποτέλεσμα η εξάτμιση να δέχεται όλους τους κραδασμους και τελικά να σπάσει το σημείο της manifold.
Οι κραδασμοί της μηχανής λόγω κατασκευής μεταφέρονται στην ατρακτο αλλά και στην ίδια την μηχανή και ότι είναι βιδωμένο επάνω της. Νομίζω ότι αν κάνατε το αντίθετο δηλαδή αντικραδασμική βάση στην μηχανή και πακτωμένη εξάτμιση όπως την κάνατε δεν θα έχετε κανένα πρόβλημα. Στο βίντεο φαίνεται ότι όλη η εξάτμιση κουνιέται συνέχεια (βάζει το χέρι της και η ανάλυση του βίντεο και το κάνει θεαματικότερο
) αλλά και τα ελαστικά αντικραδασμικά που επιτρέπουν περισσσότερο τρεμουλο.
http://www.toni-clark.com/bilder/kits/pitts/s1s_h78x.jpg
φιλικά
Θάνος
Απάντηση: CARF Mustang P-51D
Θάνο καλησπέρα,
Αρχικά να σε παρακαλέσω να γράφεις στον ενικό και όχι στον πληθυντικό, δεν υπάρχει κανένας λόγος…
Σε ευχαριστώ για τα σχόλια. Αν έχεις διαβάσει παραπάνω έχω γράψει ότι η συγκεκριμένη κατασκευή είναι τελείως πειραματική και τελικά δεν ξέρω αν θα τη χρησιμοποιήσω στο αεροπλάνο αν δεν είμαι 100% σίγουρος ότι δουλεύει. Γιʼ αυτό και οι δοκιμές άλλωστε. Τώρα για το θέμα της αντικραδασμικής βάσης για τη συγκεκριμένη μηχανή και με τη συγκεκριμένη απόσταση από το fire-wall δεν ξέρω αν υπάρχει. Η συγκεκριμένη του Tony Clark δεν νομίζω να με εξυπηρετεί. Το ότι η εξάτμιση, όπως παρατήρησες, κουνιέται είναι λογικό και αυτό πιστεύω είναι το σωστό. Το λάθος είναι στο σπιράλ το οποίο δεν είναι εύκαμπτο τόσο ώστε να αντέχει τους κραδασμούς. Γιʼ αυτό το λόγο πιστεύω ότι με το τεφλόν δεν θα έχω πρόβλημα μιας και με αυτό τον τρόπο η εξάτμιση θα είναι ανεξάρτητη από το μοτέρ.
Θα δούμε σύντομα πιστεύω, την άλλη εβδομάδα θα παραγγείλω το τεφλόν για να το δοκιμάσω.
Κώστας
Αρχικά να σε παρακαλέσω να γράφεις στον ενικό και όχι στον πληθυντικό, δεν υπάρχει κανένας λόγος…
Σε ευχαριστώ για τα σχόλια. Αν έχεις διαβάσει παραπάνω έχω γράψει ότι η συγκεκριμένη κατασκευή είναι τελείως πειραματική και τελικά δεν ξέρω αν θα τη χρησιμοποιήσω στο αεροπλάνο αν δεν είμαι 100% σίγουρος ότι δουλεύει. Γιʼ αυτό και οι δοκιμές άλλωστε. Τώρα για το θέμα της αντικραδασμικής βάσης για τη συγκεκριμένη μηχανή και με τη συγκεκριμένη απόσταση από το fire-wall δεν ξέρω αν υπάρχει. Η συγκεκριμένη του Tony Clark δεν νομίζω να με εξυπηρετεί. Το ότι η εξάτμιση, όπως παρατήρησες, κουνιέται είναι λογικό και αυτό πιστεύω είναι το σωστό. Το λάθος είναι στο σπιράλ το οποίο δεν είναι εύκαμπτο τόσο ώστε να αντέχει τους κραδασμούς. Γιʼ αυτό το λόγο πιστεύω ότι με το τεφλόν δεν θα έχω πρόβλημα μιας και με αυτό τον τρόπο η εξάτμιση θα είναι ανεξάρτητη από το μοτέρ.
Θα δούμε σύντομα πιστεύω, την άλλη εβδομάδα θα παραγγείλω το τεφλόν για να το δοκιμάσω.
Κώστας
Απάντηση: CARF Mustang P-51D
Καλησπέρα Κώστα,
Πολύ ωραία η εξάτμιση. Θεωρώ οτι η βάση στήριξης του κινητήρα χωρίς σινεμπλόκ (όπως την έχεις δηλαδή) είναι ο καλλίτερος τρόπος στήριξης γιατί οι μονοκύλινδροι (ειδικά οι μεγάλου κυβισμού) έχουν την τάση να κόβουν τις βάσεις που έχουν ελαστικά σινεμπλόκ αμέσως.
Το σύστημα της εξάτμισης θα δούλευε χωρίς πρόβλημα εαν ήταν στηριγμένο ΜΟΝΟ στον κινητήρα γιατί θα ακολουθούσε την ταλάντωση του κινητήρα. Αυτό όμως θα είχε σαν αποτέλεσμα και την ταλάντωση της εξάτμισης στις θυρίδες του κόουλ που θα βγαίνουν τα ακροφύσια της εξάτμισης (πράγμα το οποίο θα χαλάσει το κόουλ) άρα η στήριξη της εξάτμισης στο φάϊργουολ είναι μονόδρομος, για να ακολουθεί η εξάτμιση τους κραδασμούς του φάϊργουολ και του κόουλ (κατα συνέπεια του αεροπλάνου) αφού και το κόουλ βιδώνεται στο αεροπλάνο και το φάϊργουολ. (συμφωνώ λοιπόν με την στήριξη έτσι ακριβώς όπως την έχεις).
Θεωρώ οτι επίσης μονόδρομος είναι η χρήση ελαστικού συνδέσμου με κολάρα στο σημείο που είχες την αστοχία να είναι η μόνη εφικτή λύση. Φαντάσου πώς ενώναμε και συντονίζαμε παλιά τις "συντονισμένες πίπες" -εξατμίσεις στα πάτερν αεροπλάνα. Μάλλον κάτι τέτοιο θα δούλευε καλλίτερα και ώς προς τους κραδασμούς που μεταφέρονται απο τον κινητήρα πρός την εξάτμιση μιας και ο ελαστικός σύνδεσμος θα λειτουργούσε σαν αποσβεστήρας των κραδασμών στην εξάτμιση. Οπότε στο τέλος θα έχεις και λιγότερο κραδασμό στα ακροφύσια της εξάτμισης και οι θυρίδες του κόουλ που θα φιλοξενούν τα ακροφύσια δεν θα έχουν πρόβλημα (δεν θα χρειαστεί φερ' ειπείν να ανοιχτούν παραπάνω απο το φυσιολογικό).
Anyway κράτα μας ενήμερους φίλε μου!!! Καταπληκτική η δουλειά σου μέχρι τώρα.
Με φιλικούς χαιρετισμούς
Τρύφωνας
Πολύ ωραία η εξάτμιση. Θεωρώ οτι η βάση στήριξης του κινητήρα χωρίς σινεμπλόκ (όπως την έχεις δηλαδή) είναι ο καλλίτερος τρόπος στήριξης γιατί οι μονοκύλινδροι (ειδικά οι μεγάλου κυβισμού) έχουν την τάση να κόβουν τις βάσεις που έχουν ελαστικά σινεμπλόκ αμέσως.
Το σύστημα της εξάτμισης θα δούλευε χωρίς πρόβλημα εαν ήταν στηριγμένο ΜΟΝΟ στον κινητήρα γιατί θα ακολουθούσε την ταλάντωση του κινητήρα. Αυτό όμως θα είχε σαν αποτέλεσμα και την ταλάντωση της εξάτμισης στις θυρίδες του κόουλ που θα βγαίνουν τα ακροφύσια της εξάτμισης (πράγμα το οποίο θα χαλάσει το κόουλ) άρα η στήριξη της εξάτμισης στο φάϊργουολ είναι μονόδρομος, για να ακολουθεί η εξάτμιση τους κραδασμούς του φάϊργουολ και του κόουλ (κατα συνέπεια του αεροπλάνου) αφού και το κόουλ βιδώνεται στο αεροπλάνο και το φάϊργουολ. (συμφωνώ λοιπόν με την στήριξη έτσι ακριβώς όπως την έχεις).
Θεωρώ οτι επίσης μονόδρομος είναι η χρήση ελαστικού συνδέσμου με κολάρα στο σημείο που είχες την αστοχία να είναι η μόνη εφικτή λύση. Φαντάσου πώς ενώναμε και συντονίζαμε παλιά τις "συντονισμένες πίπες" -εξατμίσεις στα πάτερν αεροπλάνα. Μάλλον κάτι τέτοιο θα δούλευε καλλίτερα και ώς προς τους κραδασμούς που μεταφέρονται απο τον κινητήρα πρός την εξάτμιση μιας και ο ελαστικός σύνδεσμος θα λειτουργούσε σαν αποσβεστήρας των κραδασμών στην εξάτμιση. Οπότε στο τέλος θα έχεις και λιγότερο κραδασμό στα ακροφύσια της εξάτμισης και οι θυρίδες του κόουλ που θα φιλοξενούν τα ακροφύσια δεν θα έχουν πρόβλημα (δεν θα χρειαστεί φερ' ειπείν να ανοιχτούν παραπάνω απο το φυσιολογικό).
Anyway κράτα μας ενήμερους φίλε μου!!! Καταπληκτική η δουλειά σου μέχρι τώρα.
Με φιλικούς χαιρετισμούς
Τρύφωνας
Απάντηση: CARF Mustang P-51D
Thanks Τρύφωνα, αυτή είναι η λύση πιστεύω!
Ένα κομμάτι τεφλόν και δύο σφικτήρες σαν και αυτά της φωτογραφίας...
Ένα κομμάτι τεφλόν και δύο σφικτήρες σαν και αυτά της φωτογραφίας...
- Συνημμένα
-
- spring clamb.jpg (17.96 KiB) Προβλήθηκε 55 φορές
-
- tube ptfe.jpg (20.1 KiB) Προβλήθηκε 55 φορές
Απάντηση: CARF Mustang P-51D
Ακριβώς αυτό εννοώ, φίλε;;)
Με αυτό είμαι σίγουρος οτι δεν θα έχεις θέμα!!
Απλά σε τακτά χρονικά διαστήματα θα πρέπει να το τσεκάρεις για σκισίματα.
Με αυτό είμαι σίγουρος οτι δεν θα έχεις θέμα!!
Απλά σε τακτά χρονικά διαστήματα θα πρέπει να το τσεκάρεις για σκισίματα.
-
- Δημοσιεύσεις: 17
- Εγγραφή: Σάβ Μάιος 23, 2009 11:25 pm
Απάντηση: CARF Mustang P-51D
Καλησπέρα και χρόνια πολλά σε όλους
Περιττό να πω και εγώ τα συγχαρητήριά μου για την κατασκευή αλλά και για την παρουσίαση.
Κώστα μου βρίσκονται δύο σωλημάκια σιλικόνης αλλά ούτε διάμετρο θυμάμαι και θα πρέπει να περιμένεις μέχρι το τέλος της βδομάδας που θα επιστρέψω.
Θανάσης
Περιττό να πω και εγώ τα συγχαρητήριά μου για την κατασκευή αλλά και για την παρουσίαση.
Κώστα μου βρίσκονται δύο σωλημάκια σιλικόνης αλλά ούτε διάμετρο θυμάμαι και θα πρέπει να περιμένεις μέχρι το τέλος της βδομάδας που θα επιστρέψω.
Θανάσης
Απάντηση: CARF Mustang P-51D
Θελω και εγω να σου δωσω τα συγχαρητηρια μου για αυτη την ειλικρινα ομορφη και με πολυ κουραγιο για λεπτομερια, κατασκευη. Μπραβο φιλε. Ειλικρινα με εκανες να δω τα σκειλ γουομπερντς με αλλο ματι. Ευχομαι (γιατι το δικο μου μειονεκτημα σε αντιθεση με σενα ειναι οτι δεν εχω τοσο υπομονη) να το δουμε συντομα και απο κοντα τοσο σαν στατικο αλλα και σε πτηση. Μπραβο και παλι