έγραψε:
Ας προσπαθήσω να γίνω πιο αναλυτικός:
Εστω ότι έχω επιλέξει ένα διμετρο scale Piper όπως τα παρακάτω:
http://www.hangar-9.com/Products/Default.aspx?ProdID=HAN4000
http://www.hangar-9.com/Products/Default.aspx?ProdID=HAN4030
Με ποια κριτήρια θα επέλεγε κανείς να το κάνει θερμικό ή ηλεκτρικό?
Για παράδειγμα ένα ηλεκτρικό setup μπορεί να περιλαμβάνει (ενδεικτικό κόστος 180 ευρώ):
- Κινητήρα TURNIGY 50-55B 600kv
- Μπαταρία 4000mAh 4S1P 25-35C
- ESC TURNIGY SENTRY 60A
Ένα αντίστοιχο θερμικό setup μπορεί να έχει ένα τετράχρονο κινητήρα OSMAX 70 ή Saito 82 με ενδεικτικό κόστος 250 ευρώ.
Για το θερμικό βλέπω τα εξής πλεονεκτήματα (+) και μειονεκτήματα (-) :
+ ήχος
- έλλειψη καυσίμων
- κόστος καυσίμων
- κίνδυνος από σβήσιμο κατά την πτήση
- λάδια / βρωμιά κλπ
Αντίστοιχα για το ηλεκτρικό:
+ μειωμένος θόρυβος
+ ανεξαρτησία από καύσιμα
- ήχος
- κόστος για φορτιστές
- κίνδυνος εκρήξεων για lipo
- κόστος πολλαπλών μπαταριών
Μπορείτε να συμπληρώσετε τη λίστα;
Να ξεκαθαρίσουμε πως δεν μιλάμε για park-flyers αλλά για μεγαλύτερα μοντέλα μεγέθους 46, 60 ή και μεγαλύτερα.
Βαγγέλης
πολυ καλησπερα σας again
Θα αλλαζα μονο το esc σε 80 amp οχι οτι και το 60 δε σε καλυπτει.
κατα τα αλλα εχω ενα σχεδον ιδιο στησιμο και στο δικο μου piper με το e-flite 46 preinstaled και castle 80amp esc . Επισης ειναι καλη ιδεα να βαλεις ξεχωριστη μπαταρια για τον δεκτη οπως σε ενα παραδοσιακο θερμικο. Χρονος scale πτησης οπως θα εκανε το πραγματικο και οχι 3d τσιρκο σε ενα scale 28 λεπτα με το χρονομετρο της τ/σης.
Τωρα ετοιμαζω και ανεμοπτερο για τραβηγμα!!!!
Μετρημενη ωση με 13χ8 master airscrew η 14x8 apc 3,4 κιλα!!!! Καλο ε;;;
Κατα τα αλλα ειναι ενα μεγαλο Park flyer ;D
Στο αμεσο μελλον ερχονται
Fokker DVII 1,67m & 4 Kgr.
Piper Pawnee 2,3m & 3,7Kgr.
Under construction Corsair F4u 1,65m & 4.2kgr.(with retracts)
Στα μελλοντικα σχεδια: B-25 Mitchel 2,20m & 7 Kgr.
ολα ηλεκτρικα φυσικα
Καθαρα γρηγορα αξιοπιστα (ιδιως για δικινητηρια) χωρις να τσεκουρωνεις τα cowl με πολυ απλα setups και οικονομικα (παρολη τη ραδιο αρβυλλα).
Απο προσωπικη αποψη γνωριζω παρα πολυ καλλους και αριστους μοντελιστες που θα προτιμουσαν σε καποια εξειδικευμενα setups την ηλεκτροποιηση παροτι ειναι ταγμενοι στα θερμικα .....Κυριως για λογους αξιοπιστιας και επιτυξης scale βαψιματος και look χωρις ναβρωμιζεται το συμπαν καθε φορα...
ΜφΧ Σωτηρης