Σελίδα 2 από 3

Απάντηση: Πολιτικοί-αεροπορία-αερομοντέλισμος

Δημοσιεύτηκε: Δευ Σεπ 01, 2008 10:06 am
από mastoras
Ενδιαφέροντα όλα αυτά που διάβασα, και συμφωνώ απόλυτα μαζί σας. Αλλά ξέρετε κάτι ? Οι καμπάνες δεν χτυπάνε μόνες τους.

Πρέπει ο κωδωνοκρούστης να πιάνει δουλειά που και που, για να μπορέσουν οι ήχοι να ακουστούν στα αυτιά των αρμοδίων. Γιατί εάν δεν ακούσεις την καμπάνα, δεν θα ξέρεις ότι υπάρχει κάπου μια εκκλησιά.

Εγώ είμαι σίγουρος, ότι δεν γνωρίζουν τίποτα για το χόμπι μας και τα σπόρ του αέρα !!!!

Υπάρχει τρόπος λέτε να το μάθουν ? Και πως ?

Απάντηση: Πολιτικοί-αεροπορία-αερομοντέλισμος

Δημοσιεύτηκε: Δευ Σεπ 01, 2008 10:16 am
από bladeskiller
Νομίζω ότι το ερώτημα που πρέπει να θέσουμε είναι. "Ενδιαφέρονται να το μάθουν κι αν όχι γιατί?"




Φιλικά Κώστας.

Απάντηση: Πολιτικοί-αεροπορία-αερομοντέλισμος

Δημοσιεύτηκε: Δευ Σεπ 01, 2008 11:18 am
από tanfoglio
Ας είμαστε πρακτικοί. Σήμερα υπάρχουν ολυμπιακά αθλήματα, επεναλαμβάνω ολυμπιακά, τα οποία δεν έχουν χώρο προπόνησης, οι υπεύθυνοι προσπαθούν να πάρουν επιδοτήσεις ζητώντας ελεημοσύνη από εδώ και από εκεί, οι αθλητές πηγαίνουν με δικά τους έξοδα έξω για προπόνηση κ.λ.π. Άρα σαν άθλημα ξεχάστε το....

Σαν μέσο προσέλκυσης εσόδων (είτε από τουρίστες είτε από "ιθαγενείς") για το κράτος κάτι θα μπορούσε να γίνει πιθανώς (γιατί μόνο "ταμειακά" αντιμετοπίζονται σχεδόν όλα σήμερα!) αλλά σίγουρα υπάρχουν πολύ πιο εύκολοι και γνωστοί δρόμοι για να πάρουν...Δυστυχώς και αυτό φαίνεται πολύ εύκολα σε όσους ταξιδεύουν έξω, είμαστε πολύ πίσω και στον τουρισμό...παρά τους υποτιθέμενους γνωστους τρόπους! Εξαιρέσεις υπάρχουν μόνο για να επιβεβαιώνουν τον κανόνα...

Γιώργος

Απάντηση: Πολιτικοί-αεροπορία-αερομοντέλισμος

Δημοσιεύτηκε: Δευ Σεπ 01, 2008 8:37 pm
από Scrat
tanfoglio έγραψε: Ας είμαστε πρακτικοί. Σήμερα υπάρχουν ολυμπιακά αθλήματα, επεναλαμβάνω ολυμπιακά, τα οποία δεν έχουν χώρο προπόνησης, οι υπεύθυνοι προσπαθούν να πάρουν επιδοτήσεις ζητώντας ελεημοσύνη από εδώ και από εκεί, οι αθλητές πηγαίνουν με δικά τους έξοδα έξω για προπόνηση κ.λ.π. Άρα σαν άθλημα ξεχάστε το....

Σαν μέσο προσέλκυσης εσόδων (είτε από τουρίστες είτε από "ιθαγενείς") για το κράτος κάτι θα μπορούσε να γίνει πιθανώς (γιατί μόνο "ταμειακά" αντιμετοπίζονται σχεδόν όλα σήμερα!) αλλά σίγουρα υπάρχουν πολύ πιο εύκολοι και γνωστοί δρόμοι για να πάρουν...Δυστυχώς και αυτό φαίνεται πολύ εύκολα σε όσους ταξιδεύουν έξω, είμαστε πολύ πίσω και στον τουρισμό...παρά τους υποτιθέμενους γνωστους τρόπους! Εξαιρέσεις υπάρχουν μόνο για να επιβεβαιώνουν τον κανόνα...

Γιώργος



Θα ήθελα να σταθώ στο σχόλιό σου περί τουρισμού.. Κάποτε τέθηκε μια εξαιρετική ιδέα του να τοποθετηθούν στο Αιγαίο δρομολόγια υδροπλάνων... Πραγματικά στο άκουσμα αυτού του γεγονότος ενθουσιάστηκα μιας και σκέφτηκα ότι θα πηγαίνω σε μισή ωρίτσα Αθήνα με χαμηλό κόστος και θα απολαμβάνω το ταξίδι μιας και πέραν του ότι μου αρέσει να πετάω, δεν θα είχα αυτόν τον συνοστισμό και τον πανικό που γίνεται στα λιμάνια...

Δυστυχώς αυτό το σενάριο έχει μείνει στα σπάργανα και αμφιβάλλω αν ποτέ υλοποιηθεί.. Οι λόγοι πολλοί.. Πέραν από τις διαμορφώσεις χώρων καταλλήλων για υδροπλάνα(λες και τα λιμάνια είναι τα πλέον κατάλληλα), πέρα από την άτυπη κόντρα θάλασσας με αέρα (θα έχαναν οι εφοπλιστές 10 άτομα πελατεία που αν το συγκεντρώσεις δίνει ένα σεβαστό ποσό,σταθερά ασύγκριτο όμως με το τι βγάζουν από τα υπόλοιπα 1000+ που μεταφέρουν...) υπάρχει και ο παράγοντας ελληνικό κράτος που όποια κυβέρνηση και να είναι πάνω δεν λέει να αναπτύξει κάτι σωστά.. Πάλι θα είχαμε να κάνουμε με επιδοτήσεις και αρπαχτές, πάλι στην τσέπη του θα κοιτούσε ο καθένας να βάλει ότι μπορέσει και αμφιβάλλω αν ποτέ σαν λαός θα καταφέρουμε να ορθοποδήσουμε...

Όσον αφορά τα σχόλια του φίλου Παύλου Αντωνιάδη θα ήθελα να πω το εξής... έχεις απόλυτο δίκιο σε αυτά που γράφεις! όντως τα ποσά είναι μεγάλα αλλά ας κάνουμε μια άλλη σύγκριση...

Δίπλωμα αυτοκινήτου 1000 ευρώ
Αγορά αυτοκινήτου 30000 ευρώ (και βάλε ή βγάλε ... )
Ασφάλεια αυτοκινήτου 150-όσο πάει
Συντήρηση αυτοκινήτου από 300 ευρώ και άνω..

Όσον αφορά το εισόδημα των 65000 νομίζω ότι οι Αερολεσχες σε καλύπτουν μια χαρά... ;;)

Άρα συζητάμε για μια διαφορά που μπορεί να είναι από 5000 μέχρι όσο πάει.. Και μην ξεχνάμε κάτι που δεν συγκρίνεται μεταξύ των δύο μέσων μεταφοράς... Έχει άλλη κ@β4@ να βλέπεις τον κόσμο από 2500 πόδια ψηλά και άλλο να μπινελικώνεις για τον μπροστινό... για τον αστυνομικό που σε έγραψε... για το μποτιλιάρισμα στην εθνική.. απλά το αυτοκίνητο είναι το μέσο αυτοπροβολής του Έλληνα και θα παραμείνει για αρκετό καιρό ακόμα..

Απάντηση: Πολιτικοί-αεροπορία-αερομοντέλισμος

Δημοσιεύτηκε: Τρί Σεπ 02, 2008 7:36 am
από tanfoglio
Αγαπητέ scrat συμφωνώ απόλυτα μαζί σου. Μου θύμησες άλλη μια ντροπή! Όποιος ξέρει τα γιατί και πως που εμπόδισαν τα υδροπλάνα να προχωρήσουν μόνο πόσο πίσω είμαστε σε όλα μπορεί να καταλάβει...Και κυρίως στο μυαλό!

Γιώργος

Απάντηση: Πολιτικοί-αεροπορία-αερομοντέλισμος

Δημοσιεύτηκε: Τρί Σεπ 02, 2008 3:53 pm
από ΑΝΤΩΝΙΑΔΗΣ ΠΑΥΛΟΣ
Δημήτρη ο μόνος τρόπος να καταφέρουμε όσα ονειρευόμαστε για το άθλημα μας είναι να φέρουμε μερικές χιλιάδες κόσμο στους αγώνες
γιατί μόνο τότε θα ενδιαφερθούν οι πολιτικοί και οι σπόνσορες ,γιατί αυτά τα δυο πάνε πακέτο οι σπόνσορες δίνουν τα εκατομμύρια και οι πολιτικοί τα αρπάζουν


φιλέ scrat συμφωνώ με αυτά που λες, για φαντάσου όμως να έλεγες σε κάποιον (πάμε μια βόλτα με το αεροπλάνο μου πάμε σε ένα νησί για καφέ με το αεροπλάνο μου ) πιο είναι μεγαλύτερο μέσο αυτοπροβολής ένα αυτοκίνητο τον 30000 ευρώ που το έχει πλέον όποιος θέλει η ένα υπερελαφρο
όσο για την αερολέσχη και τα 65000 ευρώ που είπες συμφωνώ, αλλά με μια μικρή διαφορά ότι το υπερελαφρο πρέπει να φαίνεται ότι είναι ιδιοκτησία της αερολέσχης

Απάντηση: Πολιτικοί-αεροπορία-αερομοντέλισμος

Δημοσιεύτηκε: Τετ Σεπ 03, 2008 11:34 am
από ecologist
ΑΝΤΩΝΙΑΔΗΣ ΠΑΥΛΟΣ έγραψε: Δημήτρη ο μόνος τρόπος να καταφέρουμε όσα ονειρευόμαστε για το άθλημα μας είναι να φέρουμε μερικές χιλιάδες κόσμο στους αγώνες
γιατί μόνο τότε θα ενδιαφερθούν οι πολιτικοί και οι σπόνσορες ,γιατί αυτά τα δυο πάνε πακέτο οι σπόνσορες δίνουν τα εκατομμύρια και οι πολιτικοί τα αρπάζουν


φιλέ scrat συμφωνώ με αυτά που λες, για φαντάσου όμως να έλεγες σε κάποιον (πάμε μια βόλτα με το αεροπλάνο μου πάμε σε ένα νησί για καφέ με το αεροπλάνο μου ) πιο είναι μεγαλύτερο μέσο αυτοπροβολής ένα αυτοκίνητο τον 30000 ευρώ που το έχει πλέον όποιος θέλει η ένα υπερελαφρο
όσο για την αερολέσχη και τα 65000 ευρώ που είπες συμφωνώ, αλλά με μια μικρή διαφορά ότι το υπερελαφρο πρέπει να φαίνεται ότι είναι ιδιοκτησία της αερολέσχης


Εγω παλι πιστευω οτι ολοι τα αρπαζουν σε αυτον τον μαρτυρικο τοπο που ζουμε. Το κατοχικο συνδρομο δυσκολα θα το ξεπερασουμε. Μηπως και εμεις εαν μας δωθει η ευκαιρια δεν θα τα αρπαξουμε ? !@/-=}{{

Αναρωτιεμαι ομως υπαρχουν σημερα πολιτικοι αδιαφθοροι ?

Απάντηση: Πολιτικοί-αεροπορία-αερομοντέλισμος

Δημοσιεύτηκε: Τετ Σεπ 03, 2008 12:02 pm
από bladeskiller
Πολιτικοί αδιάφθοροι πιστεύω πως υπάρχουν. Αλλού είναι το θέμα. Με δεδομένο ότι ένας ακέραιος πολιτικός ΔΕΝ θα μας κάνει τα γνωστά "χατήρια" εμείς θα τον ψηφίσουμε? Μήπως τελικά η ποιότητα των πολιτικών σχετίζεται με την ποιότητα των ψηφοφόρων?



Φιλικά Κώστας.

Απάντηση: Πολιτικοί-αεροπορία-αερομοντέλισμος

Δημοσιεύτηκε: Τετ Σεπ 03, 2008 12:24 pm
από yankos
Μήπως τελικά η ποιότητα των πολιτικών σχετίζεται με την ποιότητα των ψηφοφόρων?
(2f)

Κλείστε τις τηλεοράσεις σας γιατί:
1. είναι το βήμα των πολιτικάντηδων (από εκεί λένε όλα τα ψέματα τους)
2. προβάλλει βία και διαστροφή (τη διδάσκουν δλδ)
3. τυποποιεί τους ανθρώπους (αν δεν είσαι σαν αυτούς είσαι παράξενος π.χ.μοντελιστής)
4. αποξενώνει τους ανθρώπους (σπανίως κάθονται στα πάρκα, στα πεζοδρόμια, στα μπαλκόνια, στα καφενεία οι παρέες, εκεί γινόταν ανταλλαγή απόψεων, ζύμωση, δούλευε το μυαλό. Σήμερα και στο καφέ
και στην ταβέρνα παίζει η τηλεόραση γμτ).

Μ' αρέσει ο αερομοντελισμός γιατί η κατασκευή και η πτήση ανοίγουν πόρτες στο μυαλό, αλλά κυρίως γιατί είναι μια δραστηριότητα κοινωνική, έρχομαι σε επαφή με ανθρώπους, φίλους, μιλάμε γελάμε πετάμε. Επίσης έρχεσαι σε κάποια επαφή με τη φύση (απ' το ολότελα...).
Τώρα σχετικά με τις υποδομές και την οργάνωση, συλλογική προσπάθεια,
ο καθένας μπορεί να συμβάλλει ^hola^

Απάντηση: Πολιτικοί-αεροπορία-αερομοντέλισμος

Δημοσιεύτηκε: Τετ Σεπ 03, 2008 2:11 pm
από Nikolas K
Ένα μόνο θα πω, κάποιοι προσπαθούν ακόμα με τα υδροπλάνα. Η ιδέα δεν έχει εγκαταλειφθεί τελείως, απλά... ωριμάζει!

Χώρα με αεροπορική παράδοση δεν είμαστε, δυστυχώς. Είμαστε όμως χώρα με ναυτική παράδοση και πάρα πάρα πολλά μικρά σκάφη, κότερα, ιστιοπλοϊκά, βάρκες κλπ. Έκαστος στο είδος του και ας μην παραπονιόμαστε. Τη θάλασσα έχουμε. Δεν έχουμε απέραντα λιβάδια και πεδιάδες για να αναπτυχθούν πεδία προσγείωσης και κατ' επέκταση ο αεραθλητισμός. Βάλτε και την οπισθοδρόμηση των πρώτων 50 χρόνων του 20ου αιώνα, τότε που ωρίμαζε η αεροπορία, και έχετε την απάντηση γιατί συμπεριφερόμαστε αεραθλητικά σαν εξωγήινοι.

Απάντηση: Πολιτικοί-αεροπορία-αερομοντέλισμος

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Σεπ 04, 2008 10:57 am
από tanfoglio
Νικόλα όσο για την ναυτική παράδοση, (...) δεν έχεις παρά να κάνεις μία επίσκεψη στις Σκανδιναβικές χώρες (!!!) για να δεις τι θα πεί ναυτική παράδοση. Φυσικά δε μιλάω για υπερπόντιους στόλους, αλλά για τα ίδιωτικά σκάφη πάσης φύσης...Είναι πιο πολλά από τα αυτοκίνητα τους. Γι αυτούς τους ανθρώπους, η βόλτα το Σ/Κ με το σκάφος τους είναι σχεδόν κάτι δεδομένο. Δεν μπορούμε ούτε να το διανοηθούμε και ας έχουν 8 μήνες χειμώνα αυτοί πάνω...


Γιώργος

Απάντηση: Πολιτικοί-αεροπορία-αερομοντέλισμος

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Σεπ 04, 2008 12:12 pm
από bladeskiller
Εντάξει, το εισόδημα του Σκανδιναβού φαντάζομαι πως δε συγκρίνεται με αυτό του Ελληνα και γι'αυτό έχει τη δυνατότητα να έχει και σκάφος. Πιστεύω όμως ότι δεν είναι μόνο αυτό. Είναι και η νοοτροπία. Έχω την εντύπωση,τουλάχιστον για την πλειονότητα των Ελλήνων, ότι ακόμη κι αν ξαφνικά και ως δια μαγείας αποκτούσαμε εισόδημα, ακομη και διπλάσιο από αυτό ενός μέσου Σουηδού για παράδειγμα, τα λεφτά θα τα έριχναν μάλλον στα μπουζούκια, στα στριπτιτζάδικα και σε ακριβά αμάξια (αποκλειστικά για επίδειξη) παρά σε κάποιο χόμπυ, είτε λέγεται σκάφος είτε υπερελαφρό είτε αερομοντέλο.


Φιλικά Κώστας.

Απάντηση: Πολιτικοί-αεροπορία-αερομοντέλισμος

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Σεπ 04, 2008 1:28 pm
από Τρύφωνας
Αγαπητοί μου φίλοι και συμφορουμίστες

Το θέμα νομίζω δεν είναι αν είμαστε ναυτική χώρα... (Του λόγου το αληθές νομίζω το αναφέρουν και οι σελίδες της ιστορίας μας..).
Τώρα όσο αφορά την αεροπορική μας παιδεία, νομίζω ότι και εκεί στις σελίδες της ιστορίας θα βρείτε αρκετές "ζουμερές" επιτυχίες των προπατόρων μας (Βλέπε λεπτομέρειες για την πολεμική χρήση αεροσκαφών στις αρχές του αιώνα...).

Η παιδεία μας όσο αφορά τα αεροπλάνα ή τις πτητικές μηχανές της Γενικής Αεροπορίας είναι το θέμα μας. Και δυστυχώς εκεί τα πράγματα είναι λίγο έως πολύ χλωμά. Σε αυτό θα συμφωνήσω με όλους σας, αλλά θα ήθελα ταυτόχρονα να σας επισημάνω ότι όλα τα αγαθά "κόποις κτώνται" και για να είμαι σαφέστερος, εννοώ ότι το λιθαράκι πρέπει όλοι να το τοποθετούμε.
Π.Χ. Έχουμε εντοπίσει το πρόβλημα. Τί κάνουμε για να το λύσουμε;

Μήπως οι ιθύνοντες που έχουν και το "καρπούζι" αλλά και το "μαχαίρι" κοιμούνται;

Δεν υφίσταται μόνο η ΥΠΑ στον χώρο αυτό...... (Υφίστανται και φορείς όπως οι αερολέσχες π.χ......)

Μήπως το τερέν της Ελλάδας δε βοηθάει στις πτήσεις "Με ασφάλεια"; (Βλέπε όλα τα τραγικά συμβάντα σε βουνά και σε λαγκάδια...)

Μήπως εμείς τελικά είμαστε και λίγο τεμπέληδες και τα θέλουμε όλα έτοιμα χωρίς να αγωνιστούμε για κάτι που αγαπάμε;

Μήπως είναι λίγοι οι θιασώτες αυτής της ιδέας;

Μήπως η ασφάλειά μας έχει να κάνει και με την ασφάλεια των υπολοίπων (Σκεφτείτε μια πτώση αεροπλάνου σε κατοικημένη περιοχή.....)

Αυτά είναι φίλοι μου μερικές σκέψεις που νομίζω ότι όλοι μας λίγο ή πολύ τις έχουμε στα υπ'όψιν.
Περιμένω τις ιδέες σας αλλά και τις προτεινόμενες λύσεις στα προβλήματα.
Με φιλικούς πάντα αεροπορικούς χαιρετισμούς
Τρύφωνας

Απάντηση: Πολιτικοί-αεροπορία-αερομοντέλισμος

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Σεπ 04, 2008 5:06 pm
από ΑΝΤΩΝΙΑΔΗΣ ΠΑΥΛΟΣ
Φιλέ Τρύφωνα πολύ σωστά είπες πώς ένα μέρος της ευθύνης την έχουν και η αερολέσχες, αλλά τι να σου κάνουν και αυτές, γιατί τις ξεκινάμε με πολλή μεράκι και στο τέλος καταλήγουν να εξυπηρετούν τα συμφέροντα κάποιον και κάπου. Εκεί τα παρατάμε όλοι και έτσι μένουν μόνο στα χαρτιά.
Η γνώμη η δική μου είναι να δραστηριοποιηθούν οι αερολέσχες, να ξεκινήσουμε μια σειρά από εκδηλώσεις, να μάθει ο κόσμος τη είναι αεραθλητισμος, να έχουν η αερολέσχες ένα ιδιόκτητο υπερελαφρό ώστε να μπορούν να κάνουν μια πτήση εθισμού σε κάποιον που ενδιαφερθεί .
Να είμαστε παρόντες και σε όλων των ειδών τις εκδηλώσεις με τη μορφή στατικής έκθεσης, ώστε ο κόσμος που ενδιαφερθεί να βλέπει τα μοντέλα κάθε είδους, και να λύνουμε τις απορίες τους.
Να αρχίσουμε να χτυπάμε τις πόρτες των πολιτικών, κονδύλια υπάρχουν θέλει τρέξιμο και ζόρισμα.

Απάντηση: Πολιτικοί-αεροπορία-αερομοντέλισμος

Δημοσιεύτηκε: Τρί Σεπ 09, 2008 1:43 pm
από Scrat
bladeskiller έγραψε: Εντάξει, το εισόδημα του Σκανδιναβού φαντάζομαι πως δε συγκρίνεται με αυτό του Ελληνα και γι'αυτό έχει τη δυνατότητα να έχει και σκάφος. Πιστεύω όμως ότι δεν είναι μόνο αυτό. Είναι και η νοοτροπία. Έχω την εντύπωση,τουλάχιστον για την πλειονότητα των Ελλήνων, ότι ακόμη κι αν ξαφνικά και ως δια μαγείας αποκτούσαμε εισόδημα, ακομη και διπλάσιο από αυτό ενός μέσου Σουηδού για παράδειγμα, τα λεφτά θα τα έριχναν μάλλον στα μπουζούκια, στα στριπτιτζάδικα και σε ακριβά αμάξια (αποκλειστικά για επίδειξη) παρά σε κάποιο χόμπυ, είτε λέγεται σκάφος είτε υπερελαφρό είτε αερομοντέλο.


Φιλικά Κώστας.



Από τα πιο σωστά post που έχω διαβάσει ως τώρα... Ο μέσος Έλληνας δεν θα κοιτάξει να πάρει ένα υπερέλαφρο διότι δεν μπορεί να το παρκάρει όταν θα πάει για καφέ οπότε και δεν μπορεί να δειχτεί με αυτό... Ως εκεί φτάνει το μυαλό μας...

Ταυτόχρονα οι αερολέσχες υφίστανται και δραστηριοποιούνται.. Τον Μάρτιο έγινε συνάντηση στη Σύρο που είχε τεράστια συμμετοχή και ο κόσμος πήγε να δει τα αεροσκάφη.. Πρωτοβουλίες θέλει από τους λάτρεις του είδους και θα μάθει και ο κόσμος σιγά σιγά..