Σελίδα 2 από 3

Απάντηση: Στροφές κινητήρα

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Οκτ 23, 2008 11:32 pm
από DINOS.BALANOS
YANKO, ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΕΡΧΕΤΑΙ ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ, ΣΥΝΗΘΩΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΓΕΙΩΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΗΓΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΟΥΡΑ ΨΗΛΑ ΚΑΙ ΤΟ ΕΜΠΡΟΣΘΙΟ ΜΕΡΟΣ ΑΥΤΟΥ ΣΤΟ ΕΔΑΦΟΣ. ΤΟ ΑΝΩΘΕΝ ΕΧΕΙ ΣΑΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΣΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΜΙΑ ΣΠΑΣΜΕΝΗ ΠΡΟΠΕΛΑ (ΞΥΛΙΝΕΣ) ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ Ο,ΤΙ ΒΑΛΕΙ Ο ΝΟΥΣ ΣΟΥ!(ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΙ Α/Φ ΜΙΛΑΜΕ).
ΤΟ NOSE OVER ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΞΕΝΟ ΝΑ ΤΟ ΣΥΝΑΝΤΗΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΠΟΓΕΙΩΣΗ ΕΑΝ ΔΕΝ "ΚΡΑΤΗΣΟΥΜΕ" ΤΟ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ELEVATOR.


ΦΙΛΙΚΑ,
ΝΤΙΝΟΣ


Απάντηση: Στροφές κινητήρα

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Οκτ 23, 2008 11:39 pm
από yankos
Κατάλαβα... νομίζω.

Το static thrust σαν δεδομένο τι ακριβώς εκφράζει;

Το load; Μιλάω πάντα για το προγραμματάκι thrusthp calculator.

Απάντηση: Στροφές κινητήρα

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Οκτ 23, 2008 11:45 pm
από ankon
Γιαννη
Δεν ηθελα να στο πω εγω ,μηπως με παρεξηγουσες ,για αυτο σου στειλα το προγραμμα να το δεις μονος σου. Τωρα τι να κανεις ? Ισως μετα απο ενα καλο στρωσιμο του κινητηρα ,τουλαχιστον μετα απο 12 λιτρα καυσιμο στον αερα,να αυξησεις την αναλογια βενζινας στο καυσιμο γυρω στο 45/1 , να κανεις σωστες ρυθμισεις στο καρμπυρατερ , τοτε θα δουλεψει με ποιο πολλες στροφες .Αν θα σου παει περιπου στις 6900 με 7000 θα ειναι καλυτερα.Αλλιως πας για αλλη μηχανη .Ειχα και γω το ιδιο προβλημα και εβαλα μια 45 cc.Δυστυχως αυτες οι κινεζικες εχουν αυτο το προβλημα.
Φιλικα
Αγγελος

Απάντηση: Στροφές κινητήρα

Δημοσιεύτηκε: Παρ Οκτ 24, 2008 12:35 am
από DINOS.BALANOS
ΓΙΑΝΝΗ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΟΓΟΣ ΝΑ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΕΣΑΙ! ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΣΤΡΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΣΕΤΑΡΕΙΣ ΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΣΟΥ! ΤΟ HOVER ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΑΝ. ΥΠΑΡΧΟΥΝΕ ΠΟΛΛΕΣ ΜΑΝΟΥΒΡΕΣ ΠΟΥ ΣΕ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝΕ ΝΑ ΤΙΣ ΑΝΑΚΑΛΥΨΕΙΣ!!!!
ΟΤΑΝ ΕΡΘΕΙ Η ΩΡΑ(ΕΣΥ ΘΑ ΤΟ ΚΡΙΝΕΙΣ) ΤΟΠΟΘΕΤΕΙΣ ΤΟΝ ΕΝ ΛΟΓΩ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΣΕ ΑΛΛΟ Α/Φ ΠΟΥ ΜΕ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΜΕΛΕΤΗ, ΘΑ ΣΟΥ ΚΑΝΕΙ ΟΛΑ ΤΑ ΧΑΤΗΡΙΑ!!!

Απάντηση: Στροφές κινητήρα

Δημοσιεύτηκε: Παρ Οκτ 24, 2008 12:39 am
από yankos
Πάμε για DL-50; ;D;D Να είν' καλά το κινέζο... η MLD 28 θα πουληθεί ή θα μπει σε άλλο μοντέλο. Πάντως θα πετάξω μ' αυτή, θα κάνω την προσπάθεια.

Καληνύχτα

Απάντηση: Στροφές κινητήρα

Δημοσιεύτηκε: Παρ Οκτ 24, 2008 10:30 am
από ankon
Υανκο μην βαλεις DL50 σε αυτο το αεροπλανο ειναι πολυ μεγαλη και θα εχεις προβληματα.Πρωτα απο ολα ελικα 22" .Δεν θα κρατιεται κατω ουτε στο ρελαντι,συν ολα τα αλλα.Οπως σου ειπε και ο Ντινος αρχισε να το μαθαινεις και το αεροπλανο και την μηχανη .Εχεις τοσα πολλα να μαθεις ....σιγα σιγα και με το μαλακο.Ειναι καλυτερα με αυτο που εφτιαξες.......θα μαθεις πολλα.

Απάντηση: Στροφές κινητήρα

Δημοσιεύτηκε: Παρ Οκτ 24, 2008 2:53 pm
από yankos
Ντίνο και Άγγελε αυτό έχω σκοπό να κάνω, να πετάξω να με αυτόν που έχω,

να σετάρω όσο μπορώ πιο καλά αεροπλάνο και κινητήρα και στο τέλος -αν το

μοντέλο ζει :o) - να σκεφτώ αν ο κινητήρας θα μείνει ή θα αντικατασταθεί και

με ποιόν.

Σας ευχαριστώ για τις συμβουλές :>)

Ελπίζω να τα πούμε σύντομα με καλά νέα ::)

Απάντηση: Στροφές κινητήρα

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Οκτ 25, 2008 3:51 pm
από mrkaza
Επίσης ώση μπορείς να πάρεις βάζοντας μια 18/8, αλλά χάνεις αρκετά σε ταχύτητα και λόγο βάρους μάλλον την χρειάζεσαι για να μείνεις στον αέρα :(.


Βλέπεις τα πετούμενα μας πετάνε στα φτερά τους και όχι στην έλικα... η έλικα απλά τα τραβάει .

Απάντηση: Στροφές κινητήρα

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Οκτ 25, 2008 7:29 pm
από yankos
Κρίμα και δεν έχω 18Χ8, έχω μόνο 18Χ10 και 17Χ10. 18Χ8 έχω μόνο σε

πλαστική Master Airscrew...

Απάντηση: Στροφές κινητήρα

Δημοσιεύτηκε: Δευ Νοέμ 03, 2008 8:30 pm
από yankos
Επιστρέφω με κάποια νέα.

Καταρχήν ακόμη δεν πέταξα το μοντέλο. !@/-=}{{

Πειραματίστηκα όμως στο Aerofly όπου έχει το Hype και μπορείς να κάνεις

μετατροπές στο μοντέλο όπως θέλεις εσύ.

Δλδ έδωσα το δικό μου εκπέτασμα (178), βάρος (6100), έλικα (18Χ10),

ιπποδύναμη (2.8ps), στροφές (6500max), πτερυγικό φορτίο 65γρ/τετ.παλ.

Μόνο το μήκος ατράκτου δεν μπόρεσα να αλλάξω...?

Το αποτέλεσμα ήταν πολύ μέτριο w

Απάντηση: Στροφές κινητήρα

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Νοέμ 06, 2008 6:06 pm
από yankos
Γεια χαρά σε όλους!

Σήμερα το απόγευμα πραγματοποιήθηκε η πρώτη πτήση του μοντέλου με

τον MLD 28cc!!

Εντυπώσεις:

1. Γρήγορη απογείωση 2. Βαριά πτήση χωρίς άνεση στα ακροβατικά...

3. Ζύγισμα πισώβαρο 4. Πλανάρισμα απίστευτο!!! 5. Μάλλον ο κινητήρας

έχει λίγο παραπάνω down trust 6. Προσγειώσεις σχετικά εύκολες.

Περιμένω μια έλικα 18Χ8 και μια 19Χ8 για δοκιμή.

Γουστάρω βενζίναααα!!!!! ;D;D;D;D

Απάντηση: Στροφές κινητήρα

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Νοέμ 06, 2008 10:52 pm
από yankos
Ξέχασα... έχω και μια απορία.

Το καρμπυλατέρ πετάει κάποια ποσότητα άκαυτη βενζίνη με λάδι πάνω στο

φτερό, κόκκινη όχι μαύρη. Είναι νορμάλ ή θέλει ρύθμιση;

Ευχαριστώ

Απάντηση: Στροφές κινητήρα

Δημοσιεύτηκε: Παρ Νοέμ 07, 2008 10:22 am
από pani
Γιανκο μαλλον ειναι πλουσια η χαμηλη σου βελονα και φτυνει καυσιμο την στιγμη που δινεις γκαζι απο χαμηλα προς ψηλα. Ειναι φυσιολογικο και θελει ρυθμιση το καρμπυρατερ σου. Φανταζομαι το μιγμα σου ειναι κοκκινο λογω κοκκινου λαδιου προσμιξης, σωστα;

Τωρα που διαβαζω ξανα αν εχεις βγει πραγματι γυρω στα 6 κιλα τοτε ξεχνα το 3D με κινητηρα βενζινης 28cc.

Απάντηση: Στροφές κινητήρα

Δημοσιεύτηκε: Παρ Νοέμ 07, 2008 1:54 pm
από yankos
Φίλε Pani ευχαριστώ, θα κλείσω λίγο τη χαμηλή βελόνα!

Το λάδι είναι κόκκινο, Motul 100% συνθετικό για δίχρονη,

1/30 λάδι με αμόλυβδη.

Πάντως θα παιδευτώ λίγο με την 28άρα και αν το μοντέλο επιβιώσει

θα του βάλω 45άρα μάλλον, θα δούμε...



Μήνυμα προς DINOS.BALANOS

Ντίνο ευχαριστώ για τη βοήθεια, πάω να σου στείλω προσωπικό μήνυμα και δε γίνεται, μήπως πρέπει να κάνεις κάποια ρύθμιση στα στοιχεία χρήστη σου;

Απάντηση: Στροφές κινητήρα

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Νοέμ 29, 2008 6:48 pm
από yankos
Καλησπέρα!

Σήμερα δοκίμασα μια 19Χ8. Οι στροφές είναι ίδιες με την 18Χ10 και

σύμφωνα με το προγραμματάκι thrustHP έχω 1κιλό περισσότερη ώση!!

Δηλαδή 6500 κιλά! Πέταξα και το μοντέλο πάει σαφώς καλύτερα.

Έχει απεριόριστη άνοδο με τέρμα γκάζι και αν

παίξω λίγο τις γκαζιές κάθεται χόβερ. Υπάρχει όμως ένα πρόβλημα:

Όταν κάνω χόβερ μετά από 3-4 δευτερόλεπτα σβήνει. Όταν το κατεβάζω

το σωληνάκι δεν έχει βενζίνη, έχει μόνο αέρα.

Το κράτησα στο χέρι με τέρμα γκάζι και

σηκωμένη τη μούρη και πάλι σβήνει. Θα κάνω έλεγχο σωληνάκια,

ντεπόζιτο και βοσκό μπας και βρω τι είναι... Υπάρχει περίπτωση να φταίει

η αντλία; Έχετε καμιά ιδέα τι άλλο μπορεί να φταίει;

Φιλικά Γιάννης