Σελίδα 2 από 4
Απάντηση: sos
Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιαν 02, 2009 9:38 am
από CARAPIS
Γεια σου κι απο εμενα, Καλως μας ηρθες
Εαν ξερεις αγγλικα ενα καλο σαιτ για να ξεκινησεις ναααα μαθενεις (που ΠΡΕΠΕΙ...), ειναι το παρακατω λινκ
@P@http://www.raptortechnique.com/@P@
ριξε μια ματια, ξεκινα με τα βασικα και απο την αρχη γιατι καλα το ειπε οοο Σοφος ..., Η ΑΡΧΗ ΕΙΜΑΙ ΤΟ ΥΜΙΣΗ ΤΟΥ ΠΑΝΤΟΣ,...!!!
Εαν δεν ειναι οοολα σωστα απο την αρχη, ιδιαιτερα με τα ε/π, το πιθανοτερο ειναι να σου συμβαινουν διαφορα!@/-=}{{, ανεξηγητα?! & ξαφνικα ενω δεν υπηρχαν-γινονταν, πραγματαw
διαβασε και μαθε, θα με θημιθεις, δεν κανω τον 'εξυπνο' καπως ετσι και χειροτερα ξεκινησαμε οι πιο πολλοι απο εμας και σε εποχες που δεν υπηρχε τετοια πληθωρα πηγων πληροφορισης ουτε στο διαδικτιο αλλα ουτε στα 'πεδια πτησεων' λογο του μικρου αριθμου ανθρωπων που πετουσαν ε/π ή της μη καλης 'επικοινονειας....'?! στους χωρους αυτους.
Σε παρακαλω, διαβασε και μαθε..., θα βοηθησεις τον εαυτο σου πρωτα και με το καλο οταν μαθεις και καποιον-ους αλλους σαν εσενα οταν θα ξεκινουν ή το χρειαζονται...!!!
ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΝΑ ΠΕΤΑΜΕ ΓΙΑΑΑΑΑ ΝΑ ΜΗ...ΣΠΑΜΕ !!!
Απάντηση: sos
Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιαν 02, 2009 9:43 am
από mrkaza
O 50αρις ραπτορας θελει 5 μοιρες στο κέντρο -4 τερμα κατω -2 αν φοβασε και 9-10 επανω . αφου εχεις αυτά πεζεις με την καμπιλη του γκαζιου :) .
Χωρις να ειμαι σιγουρος καπου εκει θελει και ο 30αρις .
Ο ποιο απλος τροπος να δεις αν εισε σωστος απο καμπυλη στο κεντρο ειναι ο εξεις .
Εφοσων εχεις της επιθιμιτες στροφές κανεις hover και λες σε καποιον να κοιταει την κατευθινση οσο πετας , οταν κατεβεις των ρωτας σε ποιο σημειο πεταγα αν εισε στο κεντρο και μια ιδεα ποιο πανω εισε ενταξη αν εισε ποιο κάτω ή εχεις πολες στροφές ή πολες μοιρες στο κέντρο και αντιστροφα αν πετας πολυ ψιλα ;).
Απάντηση: sos
Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιαν 02, 2009 9:45 am
από CARAPIS
..........
CARAPIS έγραψε: ↑Γεια σου κι απο εμενα, Καλως μας ηρθες
Εαν ξερεις αγγλικα ενα καλο σαιτ για να ξεκινησεις ναααα μαθενεις (που ΠΡΕΠΕΙ...), ειναι το παρακατω λινκ
@P@http://www.raptortechnique.com/@P@
ριξε μια ματια, ξεκινα με τα βασικα και απο την αρχη γιατι καλα το ειπε οοο Σοφος ..., Η ΑΡΧΗ ΕΙΜΑΙ ΤΟ ΥΜΙΣΗ ΤΟΥ ΠΑΝΤΟΣ,...!!!
Εαν δεν ειναι οοολα σωστα απο την αρχη, ιδιαιτερα με τα ε/π, το πιθανοτερο ειναι να σου συμβαινουν διαφορα!@/-=}{{, ανεξηγητα?! & ξαφνικα ενω δεν υπηρχαν-γινονταν, πραγματαw
διαβασε και μαθε, θα με θημιθεις, δεν κανω τον 'εξυπνο' καπως ετσι και χειροτερα ξεκινησαμε οι πιο πολλοι απο εμας και σε εποχες που δεν υπηρχε τετοια πληθωρα πηγων πληροφορισης ουτε στο διαδικτιο αλλα ουτε στα 'πεδια πτησεων' λογο του μικρου αριθμου ανθρωπων που πετουσαν ε/π ή της μη καλης 'επικοινονειας....'?! στους χωρους αυτους.
Σε παρακαλω, διαβασε και μαθε..., θα βοηθησεις τον εαυτο σου πρωτα και με το καλο οταν μαθεις και καποιον-ους αλλους σαν εσενα οταν θα ξεκινουν ή το χρειαζονται...!!!
ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΝΑ ΠΕΤΑΜΕ ΓΙΑΑΑΑΑ ΝΑ ΜΗ...ΣΠΑΜΕ !!!
Απάντηση: sos
Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιαν 02, 2009 3:09 pm
από akritas
prinos έγραψε: ↑ένταξη αυτό είναι σίγουρο ότι πρέπει να μου το ρύθμιση κάποιος αλλα μέχρι να βρεθεί επειδή κάθε μέρα εγώ θα κάψω το λιγότερο 1 τεπόζιτο καύσιμα πως πρέπει στο περί που να είναι. παράδειγμα πολλές στροφές λίγο βήμα-λίγες στροφές πολύ βήμα- στη μέση, στο περίπου πείτε μου. πάντως όπως και να είναι σηκώνεται και πετάει. αυτό που διαπίστωσα πάντως είναι ότι με λίγες στροφές και πολύ βήμα τρέμει κάπως το ελικόπτερο. στην T/K DX7 ας μου πι κάποιος για normal πτήση πως πρέπει να είναι η καμπύλη του γκαζιού και πως στο βήμα. η και εκτος από το μενού από τα δυο κουμπιά που έχει επάνω (στροφές και βήμα) που πρέπει να το έχω, πιο θέλει περισσότερο και ποσο περίπου,
Αν και δεν είναι σωστό αυτό που κάνω γιατί κάθε ελικόπτερο έχει διαφορετικές ρυθμίσεις ,απλά για να δεις λίγο την dx7
Στο THRO CURVES στο NORM να αναβοσβήνει κάνε μια καμπύλη…..
Με το κουμπί select επιλέγεις στα 5 points (L 1 2 3 4 H )
Και με το κουμπί ADJUST με το INCREASE και DECREASE ανεβάζεις και κατεβάζεις τα νούμερα…
Λοιπόν στο L (14%) , 1 (28%) , 2 (46%) , 3 (70%) , H (100%) .. και στο ΕΧΡ βάζεις ΟFF
Στο PITCH CURVES στο NORM να αναβοσβήνει κάνε μια καμπύλη…..
Εδώ χρειάζεσαι πιτσομετρο…..
L (27%) , 1 (INH%) , 2 (48%) , 3 (INH%) , H (92%) .. και στο ΕΧΡ βάζεις ΟN
Στο 1, 2, H για να βάλεις το INH πατάς το κουμπάκι clear στα δεξιά…
το ξαναγράφω ,οτι τα παραπανω αφορούν το δικο μου ελιοπτερο...
Απάντηση: sos
Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιαν 02, 2009 3:16 pm
από akritas
να πω ότι εγώ στο normal εχω τερμα κατω -4 μοίρες στην μεση 0 και τέρμα επάνω +11
hover στα 3/4 του στίκ
στο ST-1 τερμα κατω -11 μοίρες στην μεση 0 και τέρμα επάνω +11
Απάντηση: sos
Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιαν 02, 2009 3:29 pm
από mrkaza
0 μοιρες ειανι λιγες για νορμαλ αν και εδω οι αποψεις διαφερουν το "σωστο" ειναι νορμαλ Hover στο 1/2 για να εχεις ακριβεια στο hover και idle up hover sta 3/4 αλλα περι ορεξεως ;) εγω παντος εχω το νορμαλ καπου μεταξη 3/4 και 1/2 καθως εκει με βολευει !@/-=}{{=B=
Απάντηση: sos
Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιαν 02, 2009 3:36 pm
από akritas
Στο μενου GYRO SENS
εγω το εχω στην επιλογη AUTO
και κατο
RATE
0:76%
1:76%
(εχω το 401 /9254 )
Απάντηση: sos
Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιαν 02, 2009 3:43 pm
από akritas
ναι σωστα....και γω στην αρχη ειχα στην μεση +5 μοίρες και hover στην μεση...
αλλα αργοτερα το αλλαξα...
ετσι ,τωρα στην αλλαγη απο νορμαλ σε st1 δεν κανει "σκαμπανεβασμα" το ελικοπτερο...
Απάντηση: sos
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Ιαν 04, 2009 4:12 am
από prinos
στη T/K στο μενού ΓΥΡΟ SENS τι είναι τι γίνετε όταν είναι όπως τώρα (εκεί που το έχω) ΡΟΥΝΤΟ D/R και τι είναι τι σημαίνει στο ΑΦΩΤΟ γραφή διπλα F.MODE NORM:1 και από κάτω ""ΣΤΗΤ"":0 τι σημαίνουν όλα αυτά.που πρέπει να το έχω.(είπαμε δεν έχω ιδέα αλλα που θα πάει δεν θα μάθω)
Απάντηση: sos
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Ιαν 04, 2009 11:36 am
από heli-division
prinos έγραψε: ↑στη T/K στο μενού ΓΥΡΟ SENS τι είναι τι γίνετε όταν είναι όπως τώρα (εκεί που το έχω) ΡΟΥΝΤΟ D/R και τι είναι τι σημαίνει στο ΑΦΩΤΟ γραφή διπλα F.MODE NORM:1 και από κάτω ""ΣΤΗΤ"":0 τι σημαίνουν όλα αυτά.που πρέπει να το έχω.(είπαμε δεν έχω ιδέα αλλα που θα πάει δεν θα μάθω)
αν κανεις ένα κόπο και γράψεις τους ορους με αγγλικά όπως και στην tk σου τότε θα βρείς ανταπόκριση αλλα έτσι όπως τα γραφεις ακόμα και εγώ δεν βγάζω άκρη @P@
Απάντηση: sos
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Ιαν 04, 2009 5:38 pm
από prinos
στην T/K DX7 στο μενού GYRO SENS εκεί που το έχω τώρα γραφή RUDO D/R και αν πατήσω δεξιά στο ad just μου γραφή AUTO κρ διπλα F.MODE NORM:1 και "STNT":Ο εγώ που πρέπει να το έχω και τι σημαίνει το καθένα. και κάτι άλλο ποιος κατά τι γνώμη σας είναι καλύτερος εξομοιωτής να πάρο ο phoenix sim (που τον βρίσκω πιο εύκολα) η ο reflex xtr
Απάντηση: sos
Δημοσιεύτηκε: Δευ Ιαν 05, 2009 8:48 pm
από prinos
δεν ξέρει κανεις να μου απάντηση η μάλλον να με βοηθήσει στο ερώτημα μου να την χάσω την αυριανή αργία που είχα σκοπό να την εκμεταλλευτώ στις δοκιμες. είμαι αρχάριος αλλα δεν είναι κρίμα να γίνει καμια βλακεία από λάθος ρύθμιση αν ξέρει κάποιος ας μου απάντηση. ναστέ καλά πάντως όλοι
Απάντηση: sos
Δημοσιεύτηκε: Δευ Ιαν 05, 2009 9:02 pm
από bladeskiller
Γιατί φίλε μου να χάσεις την αυριανή αργία? Εκεί που θα πας να πετάξεις δεν πετάνε και άλλοι ελικοπτεράδες? Λογικά θα υπάρχει κάποιος σπεκτρουμάκιας να σε βοηθήσει.
Πάντως το gyro sense είναι για την ευαισθησία του γυροσκοπίου και το rud D/R λογικά είναι το dual rates για το rudder. Δεν μπορώ όμως να σου πω πιο συγκεκριμένα πράγματα γιατί δεν την ξέρω τη συγκεκριμένη τηλεκατεύθυνση και θα σε πάρω στο λαιμό μου.
Βρε σεις!! Δεν είναι μέσα κανένας σπεκτρουμάκιας να του πει του ανθρώπου???
Φιλικά Κώστας.
Απάντηση: sos
Δημοσιεύτηκε: Δευ Ιαν 05, 2009 9:36 pm
από vhal
prinos έγραψε: ↑στην T/K DX7 στο μενού GYRO SENS εκεί που το έχω τώρα γραφή RUDO D/R και αν πατήσω δεξιά στο ad just μου γραφή AUTO κρ διπλα F.MODE NORM:1 και "STNT":Ο εγώ που πρέπει να το έχω και τι σημαίνει το καθένα.
...
Πατριώτη prinos (αν θυμάμαι καλά είσαι στην Κρήτη - κι εγώ Κρητικός είμαι αλλά μένω Αθήνα :( ) ξεκινάς με περίεργο τρόπο και χωρίς να θέλω να γίνω μάντης κακών, "πας γυρεύοντας" γιατί έχεις ένα ελικόπτερο που το έχει στήσει κάποιος άλλος χωρίς να ξέρουμε τι ακριβώς έχει κάνει.
Για παράδειγμα, αυτό που ρωτάς: Η DX7 επιτρέπει να έχεις "αποθηκεύσει" σε ένα διακόπτη δύο διαφορετικές ευαισθησίες γυροσκοπίου ώστε να μπορείς να έχεις διαφορετικές ρυθμίσεις ανάλογα με τι πτήση κάνεις κάποια στιγμή (normal, 3D κλπ). Το ποιός διακόπτης είναι αυτός μπορείς να το ρυθμίσεις ανάλογα με τις ορέξεις σου. Για να δουλέψει σωστά πρέπει να ορίσεις σε ποιο κανάλι έχεις συνδέσει την ευαισθησία του γυροσκοπίου, και να ξέρεις σε τι τιμή να ορίσεις αυτήν την ευαισθησία ανάλογα με το γυροσκόπιο που έχεις. Υπάρχουν 2-3 τρόποι να ρυθμίζεις αυτή την ευαισθησία και πρέπει να ξέρουμε ποιον τρόπο χρησιμοποιείς και τι πρέπει να "ακούει" το γυροσκόπιό σου.
Αν θέλεις μια πραγματικά
χρήσιμη συμβουλή κάνε αυτό:
- Διάβασε προσεκτικά το manual του γυροσκοπίου σου
- Διάβασε προσεκτικά το manual της DX7
- Αποφάσισε το πώς θα στήσεις το γυροσκόπιο, αφού προηγουμένως δεις σε ποιο κανάλι έχει συνδεθεί η ευαισθησία του και με ποιο τρόπο θέλεις να την ελέγχεις (gyro sense ή Travel / ATV)
Μπερδεμένα σίγουρα όλα αυτά γι' αυτό απαιτείται μελέτη και προετοιμασία.
Βοηθάει πάρα πολύ να ξέρεις Αγγλικά. Αν ξέρεις τότε κατέβασε τα!
http://video.helifreak.com/?subpath=finless/generic&filename=dx7v3.wmv
http://video.helifreak.com/?subpath=finless/jr/g770&filename=setgain.wmv
Προσοχή είναι αρκετά μεγάλα (50-60 Mbytes). Αν δεν έχεις δυνατότητα να τα κατεβάσεις στείλε μου μια ταχυδρομική διεύθυνση και θα σου τα στείλω εγώ σε CD.
Καλή επιτυχία και καλή τύχη,
Βαγγέλης
prinos έγραψε: ↑
... και κάτι άλλο ποιος κατά τι γνώμη σας είναι καλύτερος εξομοιωτής να πάρο ο phoenix sim (που τον βρίσκω πιο εύκολα) η ο reflex xtr
Εγώ έχω reflex xtr και είμαι πολύ ευχαριστημένος για την εξομοίωση του ελικοπτέρου. Ομως έχω βρει μοντέλο σαν το δικό μου (Hirobo Sceadu Evo 50) και ασχολήθηκα πολύ με το να το ρυθμίσω να πετάει όπως ακριβώς το δικό μου.
Καλή επιτυχία και καλή τύχη,
Βαγγέλης
Απάντηση: sos
Δημοσιεύτηκε: Δευ Ιαν 05, 2009 10:14 pm
από mastoras
prinos έγραψε: ↑ένταξη αυτό είναι σίγουρο ότι πρέπει να μου το ρύθμιση κάποιος αλλα μέχρι να βρεθεί ..........,
prinos σε ποια περιοχή της Κρήτης βρίσκεσαι και πετάς ? Ρωτώ για να μπορέσουμε να βρούμε έναν αερομοντελιστή της περιοχής σου για να σε φέρουμε σε επαφή.
Το ελικόπτερο είναι ένα δύσκολο πτητικό μηχάνημα-μοντέλο, και πολύ επικίνδυνο σε άπειρα χέρια, και σε καμιά περίπτωση δεν πρέπει να προσπαθεί ένας αρχάριος, χωρίς τις στοιχειώδεις γνώσεις, χωρίς διάβασμα, και γνώση της Αγγλικής γλώσσας, να πειραματίζεται και να 'σκαλίζει' ένα θερμικό η μεγάλο ηλεκτρικό ελικόπτερο.
Κανένας αρχάριος χωρίς τις παραπάνω προϋποθέσεις δεν έμαθε μόνος του, μόνο από πληροφορίες ενός φόρουμ να ρυθμίζει και να πετάει με ασφάλεια ένα rc heli.
Καταλαβαίνω την λαχτάρα σου να πετάξεις, αλλά σε παρακαλώ να καταλάβεις καλά τι ακριβώς εννοώ !!!!!