Σελίδα 2 από 2

Απάντηση: 5o "Scale" 2009 - Μοντελοδρόμιο Hobbybox

Δημοσιεύτηκε: Τετ Ιουν 10, 2009 8:13 pm
από Τρύφωνας
3DJunk έγραψε: Θερμα Συγχαρητηρια στο Hobbybox για τη διοργανωση χωρις πολλα "Ναι μεν αλλα..." τα οποια προκαλουν αλλα "Ναι μεν αλλα..."

Μακαρι να μπορουσαν να γινονται παρομοια event καθε ΣΚ και μακαρι να υπηρχαν και αλλοι χωροι σαν το Hobbybox σε τετοια γεωγραφικη θεση και με τετοιες εγκαταστασεις που θα μπορουσαν να φιλοξενησουν τοσους μοντελιστες τουλαχιστον ΑΞΙΟΠΡΕΠΩΣ (Αυτος ο χαρακτηρισμος ειναι πολυ λιγος.)

Οι "αυστηρες" κριτικες και τα σχολια καποιων προκαλουν αντιδρασεις οσο και καλοπροαιρετος να ειναι ο μεσος παρατηρητης.

Αν πραγματικα ηθελαν και αλλοι να ειναι τοσο αυστηροι θα εγραφαν σελιδες και σελιδες για "διαφορα" που εχουν γινει κατα καιρους σε αγωνες και event στην Ελλαδα αλλα φυσικα δεν εχουν τετοια προθεση. Αντιθετως το στομα τους "σταζει μελι" για την οποια αερομοντελιστικη προσπαθεια γινεται γιατι μονο ετσι πηγαινει μπροστα το Ηοbby.

Συνεχεια στο θεμα μας και στα ωραια video!!::)

ΥΓ: Μην κρινεις για να μην κριθεις...ο νοών νοήτω



Γειά σου φίλε Νίκο

Πολύ σωστά το έγραψες το τελευταίο......
Και επειδή τα τελευταία χρόνια "κατα-κρίνεται" η SCALE ARF κατηγορία απο μια μερίδα "ειδικών"..... αποφάσισα να μην αφήσω πλέον να συνεχιστεί αυτή η "κωμωδία"..Ειδικά όταν ο "κριτής" είναι κάποιος που δεν έχει φτιάξει ούτε ένα αεροπλάνο μεγέθους σαν αυτών που κρίνει....!

ΠΡΩΤΑ ΦΤΙΑΧΝΕΙΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΚΡΙΝΕΙΣ!!!

Η πιο σωστά....Αν φτιάχνεις "χαρτοπετσέτες" τότε κρίνε μόνο χαρτοπετσέτες.....! Τα πιο "βαριά" ARF και μή .....άστα να τα κρίνουν "άλλοι" - που τα φτιάχνουν κιόλας!!!!

ΜΦΧ
Τρύφωνας

Απάντηση: 5o "Scale" 2009 - Μοντελοδρόμιο Hobbybox

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Ιουν 11, 2009 9:42 am
από mastoras
Φίλε Τρύφων, οφείλω να ομολογήσω ότι και εμένα, αλλά και αρκετούς φίλους αερομοντελιστές μας θύμωσες αρκετά >:(

Σεβαστή η άποψη σου μεν, αλλά μπερδεμένη . Έγινες κατανοητός (περίπου) στο τελευταίο σου μήνυμα, που αφήνει ακόμα περισσότερες αιχμές, πχ κατηγορίες αερομοντέλων, "κρίση", κτλ.

Μην ξεχνάμε ότι ο Γιώργος Κανδυλάκης, είναι ένας από τους επίσημους κριτές στους Ελληνικούς αγώνες scale, και όποια αναφορά σου σε αυτόν, σκοπό έχει να υπονομεύσει την αξιοπιστία της κρίσης των Αγώνων.

Και αυτό κατ' εμε δεν είναι καθόλου σωστό !!!!!

Ας έρθουμε τώρα στην λέξη scale. Τι σημαίνει scale ? Λογικά θα μπορούσα να πω ότι είναι "κατασκευή υπό κλίμακα" Ως προς το θέμα το κατά πόσο ρεαλιστικό είναι ένα μοντέλο, οι μοναδικοί άνθρωποι που θα μπορούσαν να κρίνουν σωστά και να μας απαντήσουν, είναι οι στατικοί μοντελιστές.

Και σε πληροφορώ σαν στατικός μοντελιστής επί 30 χρόνια, ότι εάν φέρναμε στατικούς μοντελιστές για να κρίνουν την ρεαλιστικότητα των αερομοντέλων ή κατά πόσο scale είναι αυτά, δυστυχώς ελάχιστα θα έχαιραν της εκτίμησης τους. Προς απογοήτευση των ιδιοκτητών των αερομοντέλων, που "έχωσαν" τεράστια ποσά και άπειρες ώρες δουλειάς, νομίζοντας ότι έφτιαξαν το καλύτερο scale μοντέλο.

Γι' αυτό άσε κατά μέρος την κριτική σου για τα μοντέλα χαρτοπετσέτας, γιατί εάν αρχίσουμε να μιλάμε για εκτρώματα τύπου scale που έχουμε δει κατά καιρούς στα μοντελοδρόμια....παντού.......θα γελάει και το παρδαλό κατσίκι :D

Όσο για την arf κατηγορία, συμφωνώ ότι όποιο σχόλιο κατά αυτής, είναι κατακριτέο. Η ARF κατηγορία σε επίπεδο αγώνων, είναι σαν την δική μας κατηγορία των αρχαρίων στην F3C GR-A και πρέπει να υπάρχει.

Καλές πτήσεις !!!!!

Απάντηση: 5o "Scale" 2009 - Μοντελοδρόμιο Hobbybox

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Ιουν 11, 2009 12:17 pm
από ankon
Καλημέρα
Μια ζωή διαβάζω τα ίδια και τα ίδια! Ειλικρινά έχω αρχίσει να βαριέμαι ,ίσως δε και να θυμώνω κάπου κάπου. Κάνετε τις κατασκευές σας,όπως μπορεί ο καθένας,πετάξτε όπως μπορείτε καλύτερα και αφήστε τις χαζοκριτικές,οι οποίες δεν οδηγούν πουθενά.Τουναντίον κάνουν κακό στο hobby που τόσο πολύ αγαπάμε και συν τοις άλλοις ξοδεύουμε τα λεφτάκια μας .Ας μην μείνουμε στούς ορισμούς γιατί σύντομα θα φάμε τα μούτρα μας,όπως γνωρίζω απο άλλα hobbies που εχω ασχοληθεί.

Φιλικά
Άγγελος

Απάντηση: 5o "Scale" 2009 - Μοντελοδρόμιο Hobbybox

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Ιουν 11, 2009 2:28 pm
από Τρύφωνας
mastoras έγραψε: Φίλε Τρύφων, οφείλω να ομολογήσω ότι και εμένα, αλλά και αρκετούς φίλους αερομοντελιστές μας θύμωσες αρκετά >:(



Λυπάμαι αλλά δεν ήταν αυτός ο σκοπός μου.

mastoras έγραψε:
Σεβαστή η άποψη σου μεν, αλλά μπερδεμένη . Έγινες κατανοητός (περίπου) στο τελευταίο σου μήνυμα, που αφήνει ακόμα περισσότερες αιχμές, πχ κατηγορίες αερομοντέλων, "κρίση", κτλ.

Μην ξεχνάμε ότι ο Γιώργος Κανδυλάκης, είναι ένας από τους επίσημους κριτές στους Ελληνικούς αγώνες scale, και όποια αναφορά σου σε αυτόν, σκοπό έχει να υπονομεύσει την αξιοπιστία της κρίσης των Αγώνων.

Και αυτό κατ' εμε δεν είναι καθόλου σωστό !!!!!



Ούτε εδώ νομίζω οτι έχεις δίκιο. Σε κανένα μου μήνυμα δεν μίλησα για αγώνες. Αντιθέτως είπα όπως και αναφέρω και τώρα οτι δεν είναι σωστό σε συζητήσεις μοντελιστών που κατασκευάζουν διαφορετικές κατασκευές να υποτιμούν τις κατηγορίες στις οποίες δεν συμμετέχουν!!! Απλά καθαρά και ξάστερα!! Τώρα το πού βλέπεις εσύ αιχμές δικές μου για τους αγώνες ειλικρινά δεν μπορώ να το καταλάβω....Εν αντιθέσει με κάποιους άλλους που αφήνουν αιχμές και προσπαθούν να υπονομεύσουν ορισμένες κατηγορίες (και τους υποστηρίζεις κιόλας!).

mastoras έγραψε:
Ας έρθουμε τώρα στην λέξη scale. Τι σημαίνει scale ? Λογικά θα μπορούσα να πω ότι είναι "κατασκευή υπό κλίμακα" Ως προς το θέμα το κατά πόσο ρεαλιστικό είναι ένα μοντέλο, οι μοναδικοί άνθρωποι που θα μπορούσαν να κρίνουν σωστά και να μας απαντήσουν, είναι οι στατικοί μοντελιστές.



ΛΑΘΟΣ!!!! Για να κρίνεις σωστά μια "ΙΠΤΑΜΕΝΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΚΛΙΜΑΚΑΣ" δεν θα την κρίνεις μόνο στο στατικό κομμάτι της. Αυτή η κρίση είναι το 50%....Το άλλο 50% είναι το πτητικό κομμάτι...(μιας και τα αεροπλάνα πετάνε κιόλας)...θα πρέπει να κατέχεις διαφορετική τεχνογνωσία μιας και στους αγώνες (μάλλον σε αυτό αναφέρεσαι) οι κριτές πρέπει να κατέχουν και την τεχνογνωσία και την εμπειρεία της πτήσης (στην κατηγορία που ειδικεύονται..)..


mastoras έγραψε:
Γι' αυτό άσε κατά μέρος την κριτική σου για τα μοντέλα χαρτοπετσέτας, γιατί εάν αρχίσουμε να μιλάμε για εκτρώματα τύπου scale που έχουμε δει κατά καιρούς στα μοντελοδρόμια....παντού.......θα γελάει και το παρδαλό κατσίκι :D



Ο καθένας πορεύεται όπως νομίζει. Εγώ δεν μίλησα αφηρημένα...Ασφαλώς κάτι μπορεί να το φτιάξει κάποιος και να είναι άψογο και κάποιος άλλος να το κάνει έκτρωμα....Η δυνατότητες όμως που δίνει ένα 2μετρο R/C σε σχέση με ένα μικρό των 200γραμμαρίων στον μέσο μοντελιστή είναι πολύ περισσότερες για να έχει καλλίτερο scale αποτέλεσμα. ΑΥΤΟ ΤΟ ΛΕΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ!!!!! Τώρα αν δεν το καταλαβαίνεις ..Απλά λυπάμαι!!!

mastoras έγραψε:
Όσο για την arf κατηγορία, συμφωνώ ότι όποιο σχόλιο κατά αυτής, είναι κατακριτέο. Η ARF κατηγορία σε επίπεδο αγώνων, είναι σαν την δική μας κατηγορία των αρχαρίων στην F3C GR-A και πρέπει να υπάρχει.



Δεν μιλάω για αγώνες. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί έχεις αυτή την εμμονή..!
Καθε Σ/Κ στα μοντελοδρόμια και στις αλάνες γίνονται αγώνες;;;

Πετάνε όμως κατά 90% ARF μοντέλα όλων των κατηγοριών!!!
Δηλαδή αυτοί που πετάνε τα Σ/Κ δεν είναι μοντελιστές;;;; Επειδή πετάνε ARF;;;;
Οι εταιρείες δηλαδή που πριν 20 χρόνια προσέφεραν τα εμπορεύματά τους 95% κατασκευή (κιτ) και 5% ARF ενώ τώρα προσφέρουν 99% ARF και 1% ΚΙΤ κάνουν λάθος;;;;

Φίλε καλό είναι να μην βλέπουμε το δέντρο και να χάνουμε το δάσος.
Δεν απαξίωσα τον φίλο σου τον Κανδυλάκη. Απλά αυτό που σας λέω απο την αρχή είναι το "Έκαστος στο είδος του..."
Όσο για σένα φτιάξε ένα 2μισάμετρο ARF (πχ. P-51 FIBER CLASSICS) για να δείς πόσα στάδια κατασκευής έχει και πόσα προβλήματα θα πρέπει να λύσεις μέχρι να φτάσεις στο στάδιο της πτήσης!!!!

Καλές πτήσεις

Τρύφωνας

Απάντηση: 5o "Scale" 2009 - Μοντελοδρόμιο Hobbybox

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Ιουν 11, 2009 4:03 pm
από fazerdreamer
Μακαρι να ειχα περισσοτερες λεξεις να πω,μακαρι να χα πιοτερη αγαπη για τον μοντελλισμο,μακαρι....να δεχτει το http://www.petame.gr
και την δικη μου αποψη.

Με χαρα δινω ενα μικρο αστερακι απο το καταστημα που αγορασα το πλανοδιακι και..καλο καλοκαιρακι!!

Απάντηση: "Περί scale ο λόγος"

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιουν 13, 2009 7:26 pm
από pantelis
Φίλοι μου καλησπέρα. Καλό θα ήταν να ξεκαθαρίσουμε ότι κανείς δεν θα πρέπει να επιβάλει τις προτιμήσεις του στους άλλους. Επίσης κανείς , όσο καλός και αν είναι στην κατηγορία που επέλεξε να ασχοληθεί, δεν επιτρέπεται να εκφράζεται απαξιωτικά-τουλάχιστον δημόσια- για τις προτιμήσεις και τις επιλογές των άλλων. Πόσο μάλλον όταν αφορά το ίδιο χόμπυ που όλοι υπηρετούμε.
Θα συμφωνήσω και εγώ ότι τέτοιες εκδηλώσεις γίνονται πρωτίστως για να δείξουμε τις χειροποίητες κατασκευές μας, που εκφράζουν, πιστεύω, καλύτερα το νόημα του αερομοντελιστού. Είναι όμως γεγονός ότι υπάρχουν τόσο καλλοφτιαγμένα ARF στην αγορά σήμερα και σε τόσο ελκυστικές τιμές, που θα ήταν ανόητο να τα προσπεράσουμε απλά και μόνο επειδή είναι "ετοιματζήδικα".Και η δουλειά που απαιτήται για να έρθουν σε πτήσιμη κατάσταση δεν είναι καθόλου λίγη. Χαρείτε αυτό που κάνετε στο εργαστήριο και το μοντελοδρόμιο και αφήστε όλοι τα απαξιωτικά σχόλια για τη δουλειά των άλλων. Γνώμη μου είναι ότι κάθε παρουσία μοντέλου που πετάει είναι άξια συγχαρητιρίων (είτε αυτό είναι μικρό είτε μεγάλο).
Επί του πρακτέου τώρα, και για να μην δώσω την εντύπωση της Ελβετικής ουδετερότητας στο λόγο μου, να δηλώσω οπαδός των μεγάλων scale μοντέλων και κυρίως των σπάνιων και χειροποίητων. Είναι νομίζω σαφές ότι όσο πιο μεγάλο είναι το μοντέλο τόσο μεγαλύτερη λεπτομέρεια μπορεί να έχει γιατί πολύ απλά μπορεί να την κουβαλήσει το φτερό του. Θυμάμαι μια πρόσφατη εμφάνιση ενός καταπληκτικού Me 109 που κατασκεύασε ένας φίλος με απίστευτη λεπτομέρεια. Πραγματικό αριστούργημα. Τι να το κάνεις? Το αεροπλάνο ήταν μικρό, μόλις 1,60, και το φόρτωμα με τόση scale λεπτομέρεια και πιστότητα το έφτασε στα 8,5+ κιλά βάρος. Δεν πρόλαβε να ολοκληρώσει την παρθενική του πτήση.... Τι κρίμα για τόση πολλή και καλή δουλειά.
Αυτά όμως ισχύουν για εμένα. Δεν θα απαξιώσω κανέναν που πορεύεται διαφορετικά και ας διαφωνούμε.
Για το τέλος να πω ότι υπάρχουν ARF και ARF στην αγορά κατηγορίας scale. Από μονοκοταριστά σαρανταράκια που στήνονται σε ένα απόγευμα μέχρι Fiber classics, Byron Originals και BVM που το καλύτερο χέρι δεν θα μπορέσει να φτάσει τη λεπτομέρειά τους και η δουλειά που χρειάζονται για να έρθουν σε πτήσιμη κατάσταση μπορεί να φτάσει τους 6 μήνες.


Με φιλικούς χαιρετισμούς.