Σελίδα 2 από 17
Απάντηση: CARF Mustang P-51D
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Δεκ 05, 2009 7:05 pm
από KM
Τοποθετήθηκαν και ρυθμίστηκαν το έμβολα (air cylinders) για τις πόρτες των retracts και περάστηκαν και οι σωληνώσεις.
Απάντηση: CARF Mustang P-51D
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Δεκ 05, 2009 7:08 pm
από KM
Επίσης κόπηκαν τα καλύμματα για τις πόρτες και στεγνώνουν. Το στέγνωμα της κόλλας, με τόση υγρασία, είναι αργό και μπορεί να πάρει και 1 εβδομάδα. Χρησιμοποίησα phenolic horn τα οποία κόλλησα με 24ωρη εποξική και aerosil. Το σημείο που κολλήθηκε τρίφτηκε με χονδρό γυαλόχαρτο για να αγριέψει και καθαρίστηκε με ασετόν και ξύδι. Η συγκεκριμένη διαδικασία είναι πολύ αποτελεσματική μιας και δοκίμασα να το ξεκολλήσω και δεν τα κατάφερα. Αυτή είναι μία από τις πολλές συμβουλές που μου έδωσε ο Θανάσης από το Hobby Box και τον ευχαριστώ!
Όταν επιτέλους στεγνώσουν θα βαφτούν ασημί και αυτά.
Απάντηση: CARF Mustang P-51D
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Δεκ 12, 2009 9:59 pm
από KM
Η κόλλα επιτέλους στέγνωσε... Το πρωί με τη λιακάδα έπεσε βάψιμο. Το αποτέλεσμα αρκετά καλό μιας και δε φαίνεται καμία διαφορά με το χρώμα του αεροπλάνου ^%^.
Απάντηση: CARF Mustang P-51D
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Δεκ 12, 2009 10:02 pm
από KM
Ο χώρος των retract βάφτηκε, η πόρτες τοποθετήθηκαν και συνεχίζω....!@/-=}{{.
Απάντηση: CARF Mustang P-51D
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Δεκ 12, 2009 11:52 pm
από Τρύφωνας
Άπαιχτο το εργαλείο σου φίλε μου Κώστα!!! Αντε να δούμε "σοβαρά" αεροπλάνα να πετάνε!!! Συγχαρητήρια για την μέχρι τώρα κατασκευή σου!!!:,)
Απάντηση: CARF Mustang P-51D
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Δεκ 20, 2009 7:01 pm
από KM
Μετά από πολύ σκέψη και ψάξιμο αποφάσισα να χρησιμοποιήσω τη 3w-85xi. Μετά από μία γρήγορη συνεννόηση με το εργοστάσιο ο κινητήρας είναι εδώ. Περιττό να πω ότι οι άνθρωποι δεν είναι τυχαίοι και μάλιστα, αν και δεν καταλαβαίνουν Ελληνικά, παρακολουθούν την εξέλιξη της κατασκευής μέσα από το πετάμε! Mου ζήτησαν να τους ενημερώνω όταν ανεβάζω υλικό που έχει σχέση με τον κινητήρα που κατασκευάζουν…
Λίγα λόγια για το μοτέρ. Ιπποδύναμη πάνω από 9 ίππους, προπέλες 26x10, 26x12, 28x10 δίφυλλες και τρίφυλλες 22x12, 23x12, 24x10 και βάρος 5.28 lbs. Το ignition δουλεύει από 4.8 - 7.4 V, πράγμα που σημαίνει ότι μπορεί να δουλέψει με μία LiPo δύο στοιχείων χωρίς regulator.
Σήμερα ήταν ημέρα στρωσίματος και ανεβήκαμε με το φίλο μου το Σπύρο για να μας πάρει τα αυτιά….w
Απάντηση: CARF Mustang P-51D
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Δεκ 20, 2009 7:06 pm
από KM
Να και το βίντεο. Σχεδόν 4 ώρες στρωσίματος και χρειάζεται πολλές ακόμη για να στρώσει τελείως. Η 3W λέει 10 ώρες...w
http://www.youtube.com/watch?v=OnUvr-3UuAE
Απάντηση: CARF Mustang P-51D
Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιαν 01, 2010 8:44 pm
από KM
Μετά από μεγάλη ταλαιπωρία>:( τα retracts τελείωσαν. Όλα έχουν συγχρονιστεί και δουλεύουν μια χαρά. Στις φωτογραφίες κόλλημα και βάψιμο των εσωτερικών μερών, αφού πρώτα έχει γίνει η εφαρμογή τους.
Σημ. η Sharon Stone στο φόντο είναι τυχαίο γεγονός….wow
Απάντηση: CARF Mustang P-51D
Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιαν 01, 2010 8:48 pm
από KM
Χρειάστηκε τόρνος για να φτιαχτεί το ¨δακτυλίδι¨ που εφαρμόζει στα struts και πιάνει τις πόρτες. Εδώ ήταν το ποιο δύσκολο σημείο έως τώρα και μου έφαγε σχεδόν 3 ημέρες για να το κάνω να δουλεύει…
Δείτε το αποτέλεσμα!
Απάντηση: CARF Mustang P-51D
Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιαν 01, 2010 8:51 pm
από KM
Και μία πανοραμική με τα σκέλη και όλες τις πόρτες ανοιχτά!
Τέλος για σήμερα, συνεχίζεται...
Απάντηση: CARF Mustang P-51D
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιαν 02, 2010 8:40 pm
από KM
Μόλις ανακάλυψα ένα Γερμανό που κατασκευάζει ένα V12 μοτέρ... μαντέψτε για ποιο αεροπλάνο wow!!!
Επίσης στο παρακάτω link δείτε φωτογραφίες από την κατασκευή :,)
http://xmerlinx.xm.funpic.de/photo/index.php?folder=/V12%20Motor/
Απάντηση: CARF Mustang P-51D
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιαν 02, 2010 9:10 pm
από CARAPIS
wow...!!!:,)...!!!wow...!!!
Απάντηση: CARF Mustang P-51D
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιαν 02, 2010 9:22 pm
από ankon
Ρε Κωστα αυτος τα κουβαλαει με καροτσακι οικοδομης .....επαθα πλακα σου λεω!!!!^%^^%^^%^
Απάντηση: CARF Mustang P-51D
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Ιαν 03, 2010 6:44 pm
από jaames74
Εντωμεταξύ, κοιτάζοντας τις σελίδες του τύπου με την V12, ανακαλύπτω link με link στο youtube τις ουγγκαρέζικες radial μηχανές MOKI και έμεινα με ανοιχτό το στόμα από τον ήχο τους. ^%^ Προφανώς οι περισσότεροι θα τις ξέρετε, αλλά κάνω το post να τις απολαύσουν και οι μη ενήμεροι σαν εμένα (παιδία ξεχάστε το, οι 400άρα έχει κοντά $6.500)
1ο video:
http://www.youtube.com/watch?v=kYrL-eGEOUY&feature=response_watch
2ο video (σε δράση):
http://www.youtube.com/watch?v=SeSDahp3Okk&feature=related
3ο video (διπλό στρώσιμο):
http://www.youtube.com/watch?v=_vfdhFYmmlo&feature=related
:/)-
Απάντηση: CARF Mustang P-51D
Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιαν 08, 2010 10:52 pm
από Αντώνης Κριτζάς