Σελίδα 2 από 2
Απάντηση: 50mhz?
Δημοσιεύτηκε: Τρί Φεβ 01, 2011 9:36 pm
από Αντώνης Κριτζάς
πολύ φοβάμαι ότι στον Μαραθώνα και συγκεκριμένα στην γνωστή βάση πρέπει κατά διαστήματα να δοκιμάζουν frequency jammer τα οποία σίγουρα μπορεί να κάνουν τέτοια ζημιά με λίγη μελέτη στη σελίδα πωλητή τέτοιων συστημάτων θα διαπιστώσουμε ότι καμία συχνότητα δεν μπορεί να είναι 100% ασφαλής http://www.sesp.com/StationaryJammingSystems.asp
Απάντηση: 50mhz?
Δημοσιεύτηκε: Τετ Φεβ 02, 2011 12:09 am
από bladeskiller
Θυμήθηκα τώρα τις δοκιμές που κάναμε το καλοκαίρι του 2004 και το χειμώνα του 2005 με το σύστημα παρεμβολής "ΕΡΙΣ" στην περιοχή της Λάρισσας. Το "μενού", μεταξύ άλλων, περιλάμβανε εκπομπή παρεμβολών στη στρατιωτική μπάντα VHF 30-88ΜΗΖ και την εποχή εκείνη όλες οι μοντελιστικές μπάντες εκεί μέσα ήταν. Αν σκεφτεί κανείς ότι, η εκπομπή γινόταν από ύψωμα που έβλεπε όλον τον κάμπο, με ισχύ που έφτανε τα 400 βατ και κατευθυντικότητα 8db με λογαριθμοπεριοδική κεραία ,φοβάμαι πως αν πετούσε κανένας τη στιγμή εκείνη κάπου κοντά στη Λάρισσα ,θα έκλαψε το μοντελάκι του.
Φιλικά Κώστας.
Απάντηση: 50mhz?
Δημοσιεύτηκε: Τετ Φεβ 02, 2011 12:26 am
από Αντώνης Κριτζάς
το μόνο που μπορεί να σε σώσει είναι το σωστά ρυθμισμένο fail safe και απίστευτη τύχη (ναι καλά παρηγοριά στον άρρωστο)
Απάντηση: 50mhz?
Δημοσιεύτηκε: Τετ Φεβ 02, 2011 9:13 pm
από Μάριος Παπαδόπουλος
Αντώνη μου καλησπέρα και απο μένα που σαν παλιός επαγγελματιάς ηλεκτρονικός θα ήθελα να παρέμβω στο θέμα αυτό το οποίο το γνωρίζω αρκετά καλά.
Αν λοιπόν ένας δέκτης βρεθεί σε κοντινή απόσταση από μιά πηγή εκπομπής αρκετά ισχυρή έστω και αν αυτή η πηγή εκπέμπει σε διαφορετική συχνότητα τότε δυστυχώς λόγω ''αρμονικών'' αυτής θα επιρεαστεί σίγουρα ο δεκτής που αν είναι αεροπορικός τότε τα αποτελέσματα θα είναι καταστροφικά έστω και αν έχουμε δέκτη με ''φέϊλ σεϊφ''.
Σε περίπτωση που τώρα ο δέκτης είναι στους 2.4 παρόλο που αυτοί οι πομποί εκπέμπουν σαν τα ιμομπιλαϊζερ σε ''κώδικα'' δυστυχώς θα επιρεαστεί και σε αυτούς η εμβέλεια του σήματος (μείωση) που εκπέμπει ο πομπός χώρις όμως τόσο εμφανή καταστροφικά αποτελέσματα όπως στα παλιότερα συστήματα που ήταν εν χρήση.
Γενικά αυτός που πετάει αεροπλάνο τ/κ είναι τρωτός άλλες φορές περισσότερο και άλλες πάλι λιγότερο χωρίς κανένας να μπορεί να αποφύγει το μοιραίο καποιά άτυχη στιγμή για αυτόν.