Σελίδα 2 από 5

Απάντηση: Ρύθμιση κινητηρα

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Νοέμ 10, 2011 10:12 pm
από Dimitris08
πολυ καλο. ευχαριστω!

Απάντηση: Ρύθμιση κινητηρα

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Νοέμ 10, 2011 10:12 pm
από yankos
Dimitris08 έγραψε: μετα απο πειραματισμο σε κινητηρα αυτοκινητου πιστευω οτι εχω κατανοησει λιγο παραπανω το πως ρυθμιζουμε ενα κινητηρα. Δυσκολευομαι λιγο με το να διακρινω ποτε ο κινητηρας μπουκωνει και ποτε ζοριζεται. Και φυσικα χρειαζομαι καποιον που ξερει να μου πει αν το εχω φτιαξει σωστα.


Όπως είπα και πιο πάνω, αν δεν καταλαβαίνεις αν πρόκειται για μπούκωμα ή στέρηση, ξεκίνα ανοίγοντας και κρίνει αν πάει καλύτερα ή όχι.

Απάντηση: Ρύθμιση κινητηρα

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Νοέμ 10, 2011 10:37 pm
από Dimitris08
Yanko ευχαριστω για την υπομονη σου :)

Απάντηση: Ρύθμιση κινητηρα

Δημοσιεύτηκε: Παρ Νοέμ 11, 2011 8:48 am
από CARAPIS


................._Β_Ο.........σωστοοοος !!!

Απάντηση: Ρύθμιση κινητηρα

Δημοσιεύτηκε: Παρ Νοέμ 11, 2011 9:49 am
από bladeskiller
Οταν λέει κάποιος "μην πειράζεις τις βελόνες" ,δεν το λέει απαρραίτητα επειδή δεν ξέρει να ρυθμίζει. Για παράδειγμα ,αν ένας κινητήρας λειτουργεί με το ίδιο καύσιμο, ίδιο μπουζί και ίδια προπέλα, μπορεί να χρειαστεί μικρορυθμίσεις στη μεγάλη βελόνα από χειμώνα σε καλοκαίρι. Η μικρή αν είναι ρυθμισμένη σωστά από πριν ,κανονικά δεν πρέπει να χρειαστεί πείραγμα. Μιλάμε όμως για μικρές αλλαγές στη ρύθμιση.
Αν ,όμως, ένας κινητήρας, που δούλευε σωστά, χρειαστεί ξαφνικά δραστικές αλλαγές στις ρυθμίσεις στα καλά καθούμενα ειδικά στη μικρή βελόνα τότε, δεν είναι καθόλου σωστό να στραφούμε αμέσως στις βελονες. Πρέπει να ελένξουμε πρώτα αν η ροή του καυσίμου είναι κανονική. Βουλωμένα ή τρύπια σωληνάκια, βουλωμένο φίλτρο, βουλωμένο καρμπυρατέρ, ελαττωματικός βοσκος, χαλαρωμένο backplate κλπ. είναι αιτίες ,που μπορούν να οδηγήσουν σε αστάθεια τις ρυθμίσεις και που ,αν δεν θεραπευθούν, όσο κι αν παιδεύεται κανείς με τις βελόνες ,η μηχανή ποτέ δεν πρόκειται να δουλέψει σωστά.
Για παράδειγμα, σε μια μηχανή που έχει μισοτρύπιο σωληνάκι καυσίμου ,θα καταφέρει πιθανώς κάποιος να την κάνει να δουλεύει ,αν ανοίξει αρκετά τη βελόνα. Ομως, στην πραγματικότητα,εχει βάλει τα σκουπιδια κάτω από το χαλί και δεν θα αργήσει να βρει το μάστορά του.





Φιλικά Κώστας.

Απάντηση: Ρύθμιση κινητηρα

Δημοσιεύτηκε: Παρ Νοέμ 11, 2011 10:15 am
από Dimitris08
Ποτε κρινετε σωστο οτι χρειαζεται ξανα ρυθμιση ο κινητηρας αναλογα με τη θερμοκρασια του περιβαλλοντος, δηλαδη με ποση διαφορα στη θερμοκρασια;
Ο κινητηρας μου ρυθμιστηκε την προηγουμενη βδομαδα με περιπου 19~20 βαθμους, ενω τωρα απο οτι βλεπω σε μετεωρολογικα Sites η θερμοκρασια αυτο το σ/κ θα ειναι γυρω στους 12~14. Χρειαζεται ξανα ρυθμιση;

Απάντηση: Ρύθμιση κινητηρα

Δημοσιεύτηκε: Παρ Νοέμ 11, 2011 11:04 am
από bladeskiller
Δεν θα χρειαστεί τίποτα ,αν είναι ρυθμισμένος σωστά. Αν βέβαια από τους 10-15 πάμε στους 30-40 του καλοκαιριού ,μπορεί εκεί να χρειαστεί μερικά κλικ ρύθμιση. Εξαρτάται και από τον κινητήρα βέβαια.
Πρακτικά τώρα. Κάθε φορά, που ξεκινάμε τις πτήσεις της ημέρας, αφού βάλουμε μπρος και ζεσταθεί η μηχανή φουλάρουμε και στη συνέχεια στρέφουμε τη μύτη του αεροπλάνου προς τα πάνω. Αν η μηχανή τείνει να επιταχύνει ελαφρά ,δεν χρειάζεται τίποτα. Αν κρατάει τις ίδιες στροφές ή τείνει να επιβραδύνει ,ανοίγουμε δυο τρία κλικ και επαναλαμβάνουμε τη δοκιμή. Αν χρειάζεται όμως δραστική αλλαγή ,είπαμε. Υποψιαζόμαστε άλλα πράγματα μετά. Εκτός αν είναι κανένας κινητήρας κρουτσολέοντας, που μπάζει αέρα από εκατό μεριές και δεν τον πιάνεις πουθενά.



Φιλικά Κώστας.

Απάντηση: Ρύθμιση κινητηρα

Δημοσιεύτηκε: Παρ Νοέμ 11, 2011 5:08 pm
από yankos
Dimitris08 έγραψε: Ποτε κρινετε σωστο οτι χρειαζεται ξανα ρυθμιση ο κινητηρας αναλογα με τη θερμοκρασια του περιβαλλοντος, δηλαδη με ποση διαφορα στη θερμοκρασια;
Ο κινητηρας μου ρυθμιστηκε την προηγουμενη βδομαδα με περιπου 19~20 βαθμους, ενω τωρα απο οτι βλεπω σε μετεωρολογικα Sites η θερμοκρασια αυτο το σ/κ θα ειναι γυρω στους 12~14. Χρειαζεται ξανα ρυθμιση;


Εννοείται ότι δεν κάθεσαι να ρυθμίσεις παρακολουθώντας το δελτίο καιρού.
Αλλά ρυθμίζεις όταν κρίνεις ότι κάτι δεν πάει καλά και το μοτέρ θέλει ρύθμιση.
Δλδ καλό είναι να παρακολουθούμε πρώτα αν υπάρχουν συμπτώματα στο έδαφος και αν υπάρχουν να πάμε για θεραπεία. Αν διαπιστώσουμε τα συμπτώματα στον αέρα, ίσως χρειαστεί να κάνουμε μια αναγκαστική προσγείωση.
Όταν όμως κάτι πάει καλά, δεν υπάρχει λόγος να το πειράζουμε.

Απάντηση: Ρύθμιση κινητηρα

Δημοσιεύτηκε: Παρ Νοέμ 11, 2011 8:31 pm
από Dimitris08
Μάλιστα κατάλαβα. Άρα δεν υπάρχει λόγος να πειραζω τον Κινητηρα αν δεν παρουσιάζει πρόβλημα. Και αν υπάρχει πρόβλημα το διαπιστώνω στην αρχή, πριν ακόμα πεταξω όταν δοκιμαζω με τέρμα γκαζι τον κινητήρα με τη μύτη προς τα πάνω και προς τα κάτω σωστά;

Απάντηση: Ρύθμιση κινητηρα

Δημοσιεύτηκε: Παρ Νοέμ 11, 2011 9:09 pm
από yankos
Σωστά.
Πριν την πτήση κάνε αυτό το τεστ με την μύτη πάνω-κάτω.
Επίσης αφού ζεσταθεί άσε καμιά 10αριά δευτερόλεπτα το μοτέρ στο ρελαντί και μετά δώσε τέρμα γκάζι. Αν ανταποκρίνεται ικανοποιητικά και δεν κομπιάζει ή σβήνει είσαι οκ.

Απάντηση: Ρύθμιση κινητηρα

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Νοέμ 13, 2011 12:12 am
από Dimitris08
yankos έγραψε:
Ζεστός καιρός = λίγο οξυγόνο άρα λιγότερη καύση άρα ο κινητήρας μπουκώνει και θέλει λίγο κλείσιμο.
Κρύος καιρός = περισσότερο οξυγόνο άρα ο κινητήρας στεγνώνει και θέλει λίγο άνοιγμα.


Αυτο ειναι αληθεια οτι με προβληματιζει λιγο. Οταν εχουμε λιγοτερη καυση δε χρειαζεται ανοιγμα ο κινητηρας ωστε να ερθει στο επιθυμητο επιπεδο;

Και οταν υπαρχει περισσοτερο οξυγονο γινεται περισσοτερη καυση αρα θελει κλεισιμο;

Το σκεφτομαι λαθος;

Απάντηση: Ρύθμιση κινητηρα

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Νοέμ 13, 2011 1:05 am
από yankos
Ναι λίγο το μπέρδεψες.

Περισσότερο οξυγόνο: καίγεται όλο το καύσιμο κατά την καύση, ο κινητήρας μένει στεγνός και ανεβάζει θερμοκρασία. Άρα ανοίγω.
Λιγότερο οξυγόνο: καίγεται μέρος του καυσίμου κατά την καύση, με το καύσιμο που περισσεύει ο κινητήρας μπουκώνει. Άρα κλείνω.

Ανάλογα με τις συνθήκες οι κινητήρες αλλάζουν απόδοση.
Π.χ. το καλοκαίρι τα μοτέρ έχουν λιγότερη δύναμη ενώ το χειμώνα περισσότερη.
Επίσης σε υψόμετρο τα μοτέρ δεν αποδίδουν ενώ στην επιφάνεια της θάλασσας αποδίδουν περισσότερο.
Άρα με δεδομένες τις συνθήκες προσπαθώ να πετύχω το καλύτερο αποτέλεσμα.

(Όταν λέω ανοίγω ή κλείνω, εννοώ καύσιμο, μήπως εσύ εννοείς αέρα;)

Απάντηση: Ρύθμιση κινητηρα

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Νοέμ 13, 2011 1:55 am
από Αντώνης Κριτζάς
Να εξηγήσω κάτι που ίσως δεν γνωρίζει ο φίλος μας………..
Το καύσιμο με το λαδάκι του λειτουργεί ταυτόχρονα και σαν ψυκτικό
Δηλαδή με περισσότερο καύσιμο πέφτει η θερμοκρασία ......γι αυτό σου λέει ο yankos οτι αν μείνει στεγνός ανεβάζει θερμοκρασία

Απάντηση: Ρύθμιση κινητηρα

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Νοέμ 13, 2011 11:55 am
από Dimitris08
Τωρα μαλιστα, ξεκολλησα!

Yanko και γω εννοουσα ανοιγμα καυσιμου.

Αντωνη αυτο το εχω διαπιστωσει ηδη :)

Απάντηση: Ρύθμιση κινητηρα

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Νοέμ 17, 2011 1:28 am
από engexpert
σαν γενικος κανονας ισχυει σε χαμηλο υψομετρο το μειγμα γινεται πιο πλουσιο και σε μεγαλο υψομετρο γινεται πιο φτωχο. Οσο για το χειμωνα -καλοκαιρι οσο πιο χαμηλή θερμοκρασία τόσο περισσότερο μείγμα μπορουμε να κάψουμε.