Canadair CL-415 HK
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: Canadair CL-415 HK
τώρα μας μπερδέψατε ......
Δεν το έχω ψάξει αλλά μάλλον θα έκανα τα καλώδια του μοτέρ κοντά και όχι της τροφοδοσίας γιατί υπολόγιζα ότι οι απώλειες από το esc προς το μοτέρ είναι σημαντικότερες Στην συγκεκριμένη περίπτωση του υδροπλάνου τα esc θα είναι και σε ποιο στεγανό σημείο από την αλμύρα
Δεν ξέρω όμως γιατί ο DjBac (Αντώνης) έχει την αντίθετη άποψη Μήπως ξέρει κάτι παραπάνω Δεν νομίζω ότι το έγραψε στην τύχη
Δεν το έχω ψάξει αλλά μάλλον θα έκανα τα καλώδια του μοτέρ κοντά και όχι της τροφοδοσίας γιατί υπολόγιζα ότι οι απώλειες από το esc προς το μοτέρ είναι σημαντικότερες Στην συγκεκριμένη περίπτωση του υδροπλάνου τα esc θα είναι και σε ποιο στεγανό σημείο από την αλμύρα
Δεν ξέρω όμως γιατί ο DjBac (Αντώνης) έχει την αντίθετη άποψη Μήπως ξέρει κάτι παραπάνω Δεν νομίζω ότι το έγραψε στην τύχη
Απάντηση: Canadair CL-415 HK
Αντώνης Κριτζάς έγραψε: ↑τώρα μας μπερδέψατε ......
Δεν το έχω ψάξει αλλά μάλλον θα έκανα τα καλώδια του μοτέρ κοντά και όχι της τροφοδοσίας γιατί υπολόγιζα ότι οι απώλειες από το esc προς το μοτέρ είναι σημαντικότερες Στην συγκεκριμένη περίπτωση του υδροπλάνου τα esc θα είναι και σε ποιο στεγανό σημείο από την αλμύρα
Δεν ξέρω όμως γιατί ο DjBac (Αντώνης) έχει την αντίθετη άποψη Μήπως ξέρει κάτι παραπάνω Δεν νομίζω ότι το έγραψε στην τύχη
Δεν επιμένω γιατί θα χαλάσουμε το όμορφο θέμα:
ενδεικτικά.......:
http://www.rcuniverse.com/forum/m_7113494/mpage_2/key_/tm.htm
Απάντηση: Canadair CL-415 HK
Φίλοι μου,
Ευχαριστώ και πάλι για το ενδιαφέρον που δείχνετε και τις απόψεις που καταθέτετε
Η αλήθεια έιναι ότι ποτέ δεν το είχα σκεφτεί έτσι (απόλυες λόγο μήκους καλωδίων) για τον τρόπο που πρέπει να γίνουν οι συνδέσεις moter-esc-battery και είναι μια νέα οπτική του θέματος και πολύ ενδιαφέρον.
Ο λόγος που επέλεξα να βάλω τα speed controls μέσα στην άτρακτο είναι για να είναι πιο στεγανά και προφυλαγμένα από το νερό (όπως αναφέρει και ο φίλος Αντώνης παραπάνω) και ότι δεν υπήρχε αρκετός χώρος (εκτός βέβαια με πατέντα) να τοποθετηθούν πίσω από τα moter-ακια.
Τα καλώδια που έχω βάλει είναι τα ίδια με αυτά που έχουν τα moter (18AWG της Τurnigy) και περί τα 30cm...
Παρακάτω είναι και μερικές φωτογραφίες με τους connector-ες στα speed controllers και τα servos πάνω στα φτερά...
και ντυμένα με μονοτική ταινία, η ίδια δουλειά έχει γίνει και από μεριάς speed controller
To servo για το rudder έτοιμο και αυτό και κεντραρισμένο,
Καθώς και για το elevator...
Υ.Γ. Η ντίζα του elevator τώρα που το ξαναβλέπω ίσως είναι λάθος τοποθετημένη και μάλλον θα χρειαστεί να τη βάλω από την πάνω μεριά ώστε να είναι οριζόντια και να μην έχει αυτή την κλίση... _Β_Ο
Ευχαριστώ και πάλι για το ενδιαφέρον που δείχνετε και τις απόψεις που καταθέτετε
Η αλήθεια έιναι ότι ποτέ δεν το είχα σκεφτεί έτσι (απόλυες λόγο μήκους καλωδίων) για τον τρόπο που πρέπει να γίνουν οι συνδέσεις moter-esc-battery και είναι μια νέα οπτική του θέματος και πολύ ενδιαφέρον.
Ο λόγος που επέλεξα να βάλω τα speed controls μέσα στην άτρακτο είναι για να είναι πιο στεγανά και προφυλαγμένα από το νερό (όπως αναφέρει και ο φίλος Αντώνης παραπάνω) και ότι δεν υπήρχε αρκετός χώρος (εκτός βέβαια με πατέντα) να τοποθετηθούν πίσω από τα moter-ακια.
Τα καλώδια που έχω βάλει είναι τα ίδια με αυτά που έχουν τα moter (18AWG της Τurnigy) και περί τα 30cm...
Παρακάτω είναι και μερικές φωτογραφίες με τους connector-ες στα speed controllers και τα servos πάνω στα φτερά...
και ντυμένα με μονοτική ταινία, η ίδια δουλειά έχει γίνει και από μεριάς speed controller
To servo για το rudder έτοιμο και αυτό και κεντραρισμένο,
Καθώς και για το elevator...
Υ.Γ. Η ντίζα του elevator τώρα που το ξαναβλέπω ίσως είναι λάθος τοποθετημένη και μάλλον θα χρειαστεί να τη βάλω από την πάνω μεριά ώστε να είναι οριζόντια και να μην έχει αυτή την κλίση... _Β_Ο
Απάντηση: Canadair CL-415 HK
DjBac έγραψε: ↑Όσον αφορά τα καλώδια ESC/Battery προτιμότερο είναι να είναι μακρυά του μοτέρ αντί της μπαταρίας, μια χαρά είναι δηλαδή!
Ακριβώς αυτό είχα διαβάσει σε ένα manual ενός mystery esc.
Απάντηση: Canadair CL-415 HK
Με ανακουφίζει ιδιαίτερα φιλε gorillas που το ακούω αυτό γιατί στο στάδιο που βρήσκεται η κατασκεύη είναι λίγο δύσκολο να γίνει η αλλαγή και να τοποθετηθούν τα speed control πίσω από τα moter...
Άρα συνεχίζουμε ακάθεκτοι... :D
Άρα συνεχίζουμε ακάθεκτοι... :D
Απάντηση: Canadair CL-415 HK
Ηρθε και το τελεταιο πακέτο απο τον Κινέζο με τα καλώδια που θα χρησιμοποιήσω για την προέκταση από τα speed controls στη μπαταρία αλλά και με τις τρίφυλλες προπέλες 9χ5 που θα δώσουν πιστεύω μια πιο όμορφη εμφάνιση στο μοντέλο...
Και με την ευκαιρία αυτή ήρθε στο προσκήνιο ένας προβληματισμός που είχα από την αρχή της κατασκευής αλλά είχα αφήσει στην άκρη...
τι γίνεται με τα δικινητήρια αεροπλανάκια όσον αφορα τις προπέλες ?
Πρέπει να είναι αντίροπες ?
Αν είναι αντίροπες τα μοτέρ πρέπει να λειτουργούν αντίθετα το ένα από το άλλο ?
Κάπως έτσι το έχω στο μυαλό μου (αυτό μου φαίνεται το πιο λογικό) αλλά δεν ξέρω αν είναι σωστό ή κάνω κάποιο λάθος...
Και με την ευκαιρία αυτή ήρθε στο προσκήνιο ένας προβληματισμός που είχα από την αρχή της κατασκευής αλλά είχα αφήσει στην άκρη...
τι γίνεται με τα δικινητήρια αεροπλανάκια όσον αφορα τις προπέλες ?
Πρέπει να είναι αντίροπες ?
Αν είναι αντίροπες τα μοτέρ πρέπει να λειτουργούν αντίθετα το ένα από το άλλο ?
Κάπως έτσι το έχω στο μυαλό μου (αυτό μου φαίνεται το πιο λογικό) αλλά δεν ξέρω αν είναι σωστό ή κάνω κάποιο λάθος...
Απάντηση: Canadair CL-415 HK
Στα δικηνητηρια οι έλικες πρέπει να είναι αντίροπες ώστε να αλληλοεξουδετερώνεται οι ρόπες που δημιουργούν. Χρειάζεσαι λοιπόν μια δεξιόστροφή και μια αριστερόστροφη έλικα και αντίστοιχη φορά περιστροφής των μοτέρ.Στα αμφίβια η δεξιόστροφη έλικα, (κοιτώντας από πισω),μπαίνει στο αριστερό φτερό και η αριστερόστροφη στο δεξί, (έλικες συγκλίνουσες άνω), ώστε αν βρεί κάποια έλικα στο νερό, το σπρέι που θα πετάξει να είναι προς τα ακροπτερύγια και όχι προς την άτρακτο.
Αυτό έχω κάνει και στο δικό μου HK CL-415.
Αυτό έχω κάνει και στο δικό μου HK CL-415.
Απάντηση: Canadair CL-415 HK
Επανέρχομαι και πάλι...
Το αεροπλανάκι (αφού έγιναν κάποιες εργασίες το ΣΚ που μας πέρασε) είναι σχεδόν έτοιμο όπως φαίνεται και στις παρακάτω φωτογραφίες :)
Όπως βλέπετε τελικά χρησιμοποίησα τις προπέλες τις δίφυλλες που είχε μέσα στο ΚΙΤ μιας και οι GWS οι τρίφυλλες που παράγγειλα μετά δεν ήταν ζυγισμένες και προκαλούσαν κραδασμούς στα μοτέρ μετά από τα 2/4 του γκαζιού... Απομένει η επίστρωση της γάστρας και η μόνωση των καλωδίων και τον servos από το νερό !!! :)
Το αεροπλανάκι (αφού έγιναν κάποιες εργασίες το ΣΚ που μας πέρασε) είναι σχεδόν έτοιμο όπως φαίνεται και στις παρακάτω φωτογραφίες :)
Όπως βλέπετε τελικά χρησιμοποίησα τις προπέλες τις δίφυλλες που είχε μέσα στο ΚΙΤ μιας και οι GWS οι τρίφυλλες που παράγγειλα μετά δεν ήταν ζυγισμένες και προκαλούσαν κραδασμούς στα μοτέρ μετά από τα 2/4 του γκαζιού... Απομένει η επίστρωση της γάστρας και η μόνωση των καλωδίων και τον servos από το νερό !!! :)
Απάντηση: Canadair CL-415 HK
Για την γάστρα θα ακολουθήσω τα μονοπάτια του φίλου matgav (να με συγχωρέσουν οι υπόλοιποι) και θα την στρώσω με epoxy αραιωμένη με οινόπνευμα,
καθώς και
στα μοτεράκια σκέφτομαι να βάλω κάποιο είδος σίτας για την προστασία τους από τα νερά αλλά δεν ξέρω αν αυτό θα έχει σαν αποτέλεσμα την υπερθέρμανση τους ..._Β_Ο
καθώς και
στα μοτεράκια σκέφτομαι να βάλω κάποιο είδος σίτας για την προστασία τους από τα νερά αλλά δεν ξέρω αν αυτό θα έχει σαν αποτέλεσμα την υπερθέρμανση τους ..._Β_Ο