Σελίδα 11 από 14
Απάντηση: T-28 Trojan απο την parkzone
Δημοσιεύτηκε: Τετ Φεβ 08, 2012 11:34 am
από john17pilot
Βασικα αν βαλεις το καθε τι στην θεση του, το μοντελο θα πεταει ανετα.Δεν εχω δει κανενα parkzone που να ειναι τοσο αζυγιστο με 2200 μπαταρια στη θεση της,εκτος κ αν ειναι κτυπημενο-ξαναφτιαγμενο. Δεν χρειαζεται να το φοβασαι οτι κατι ειναι λαθος πανω στο μοντελο. Τωρα αν θελεις να εισαι σιγουρος για να πεταξει καλυτερα πηγαινε στον Μαραθωνα,ολο κ καποιος απο κει με το που το δει απο κοντα θα σου πει ακριβως τι συμβαινει.@P@
Απάντηση: T-28 Trojan απο την parkzone
Δημοσιεύτηκε: Τετ Φεβ 08, 2012 12:21 pm
από gharar
john17pilot έγραψε: ↑Βασικα αν βαλεις το καθε τι στην θεση του, το μοντελο θα πεταει ανετα.Δεν εχω δει κανενα parkzone που να ειναι τοσο αζυγιστο με 2200 μπαταρια στη θεση της,εκτος κ αν ειναι κτυπημενο-ξαναφτιαγμενο. Δεν χρειαζετε να το φοβασε οτι κατι ειναι λαθος πανω στο μοντελο. Τωρα αν θελεις να εισαι σιγουρος για να πεταξει καλυτερα πηγαινε στον μαραθωνα,ολο κ καποιος απο κει με το που το δει απο κοντα θα σου πει ακριβως τι συμβαινει.@P@
ακριβως επειδη εχω διαβασει πολλα σχετικα με αυτο το θεμα απορω και εγω για το κεντρο βαρους. Μια απαντηση που βρηκα ειναι οτι η 1800 που δινει μαζι στο BNF ειναι πιο ελαφρυα απο την 2200. Επισης απ' οτι διαβασα το Τ-28 δεν ειναι ευαισθητο στην ακριβεια του ΚΒ οποτε δικαιολογει καποιες ανοχες. Το δικο μου οπως προειπα ειναι απεταχτο ολοκαινουργιο. Παντως θα προσθαθησω να το κεντραρω εκει που λεει η Parkzone δηλ. στα 6,35 απο την ακμη ακομα και αν χρειαστει να βγει ολη η μπαταρια απο το τουνελ. Ηδη εβαλα velctro για να την στηριζω. Εσυ μπορεις να ελεγξεις με την 2200 ολη μεσα στο τουνελ σε που ειναι το κεντρο βαρους, σε ποση αποσταση απο την ακμη?
Απάντηση: T-28 Trojan απο την parkzone
Δημοσιεύτηκε: Τετ Φεβ 08, 2012 1:48 pm
από Apostolis
Λοιπον εχω το ιδιο εδω και καιρο και ειμαι πολυ ευχαριστημενος.Το εχω ξεσκισει στο πεταγμα,εχει και τρεις επισκευες.Δεν καταλαβαινει τιποτα.Η 2200 μπαταρια λογο εξτρα βαρους πρεπει να ερθει αρκετα πισω για να κεντραρει το μοντελο.Εχω κολλησει μια ζωνη απο βελκρο για να την συγκρατω.Επισης για τον ιδιο λογο θελει λιγο φαγωμα η καλυπτρα απο κατω για να κατσει.Αν εισαι σχετικα αρχαριος το κεντρο βαρους να το βαλεις εκει που λεει η Parkzone ζυγιζοντας αναποδα το αεροπλανο και την μυτη να γερνει ελαφρως προς τα κατω(μπροστοβαρο).Αργοτερα οταν θα το εχεις μαθει και θα παιζεις με τις ρυθμισεις στο 100% μπορεις να δοκιμασεις να το κανεις ελαχιστα πισοβαρο.Οπου αυξανεται κατα πολυ η ευαισθησια του και ειναι πολυ πιο αμεσο στους χειρισμους.
Απάντηση: T-28 Trojan απο την parkzone
Δημοσιεύτηκε: Τετ Φεβ 08, 2012 2:45 pm
από gharar
Apostolis έγραψε: ↑Λοιπον εχω το ιδιο εδω και καιρο και ειμαι πολυ ευχαριστημενος.Το εχω ξεσκισει στο πεταγμα,εχει και τρεις επισκευες.Δεν καταλαβαινει τιποτα.Η 2200 μπαταρια λογο εξτρα βαρους πρεπει να ερθει αρκετα πισω για να κεντραρει το μοντελο.Εχω κολλησει μια ζωνη απο βελκρο για να την συγκρατω.Επισης για τον ιδιο λογο θελει λιγο φαγωμα η καλυπτρα απο κατω για να κατσει.Αν εισαι σχετικα αρχαριος το κεντρο βαρους να το βαλεις εκει που λεει η Parkzone ζυγιζοντας αναποδα το αεροπλανο και την μυτη να γερνει ελαφρως προς τα κατω(μπροστοβαρο).Αργοτερα οταν θα το εχεις μαθει και θα παιζεις με τις ρυθμισεις στο 100% μπορεις να δοκιμασεις να το κανεις ελαχιστα πισοβαρο.Οπου αυξανεται κατα πολυ η ευαισθησια του και ειναι πολυ πιο αμεσο στους χειρισμους.
τωρα μαλιστα!!!! 100 ευχαριστω!
Απάντηση: T-28 Trojan απο την parkzone
Δημοσιεύτηκε: Τετ Φεβ 08, 2012 3:35 pm
από orck
Στην σελιδα τους (
http://parkzone.com/Products/Default.aspx?ProdId=PKZ4475) λενε:
It has come to our attention that the center of gravity (CG) location for the ParkZone T-28 has been omitted from the instruction manual. The optimal CG location for the T-28 is located approximately 2.5" behind the leading edge of the wing when measured at 1" out from the side of the fuselage.
Στο εγχειριδιο (
http://parkzone.com/ProdInfo/Files/PKZ4475-Manual.pdf) λενε:
Center of Gravity Location:
• The center of gravity on your T-28 Trojan should be
located approximately 2-1/2” behind the leading
edge of the wing, when measured against the
fuselage. This CG location has been determined
with the ParkZone 1800mAh 11.1V Li-Po
battery installed.
Τοσο καιρο το πεταω με τον γνησιο αμερικανικο τροπο ^%^, απλα βαζω την μπαταρια 1800 στην θεση της και πεταω. Εαν αποφασισει ομως καποιος να βρει το προτεινομενο κεντρο βαρους τοτε αντε βγαλε ακρη... οι δυο τροποι μπορει να βγαλουν διαφορα πανω απο ενα εκατοστο.
Οι 2,5 ιντσες ειναι 63 χιλιοστα.
Απάντηση: T-28 Trojan απο την parkzone
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Φεβ 19, 2012 11:54 pm
από Makis27
Γεια σας,ειμαι νεο μελος,και προσφατα απεκτησα και εγω ενα T-28.Tελικα ποιος απο τους 2 τροπους ειναι ο σωστος για το ζυγισμα? Επισης ειναι ευκολο αεροπλανο?Δεν εχω ξαναπεταξει,αλλα εχω λιωσει στο phoenix το συγκεκριμενο μοντελο και μπορω και το προσγειωνω με κλειστα ματια(πανω απο 100 ωρες στο sim).Θα μπορεσω να το πεταξω στην πραγματικοτητα?
Απάντηση: T-28 Trojan απο την parkzone
Δημοσιεύτηκε: Δευ Φεβ 20, 2012 10:04 am
από gharar
Makis27 έγραψε: ↑Γεια σας,ειμαι νεο μελος,και προσφατα απεκτησα και εγω ενα T-28.Tελικα ποιος απο τους 2 τροπους ειναι ο σωστος για το ζυγισμα? Επισης ειναι ευκολο αεροπλανο?Δεν εχω ξαναπεταξει,αλλα εχω λιωσει στο phoenix το συγκεκριμενο μοντελο και μπορω και το προσγειωνω με κλειστα ματια(πανω απο 100 ωρες στο sim).Θα μπορεσω να το πεταξω στην πραγματικοτητα?
καλημερα νεο μελος και καλως ηρθες. Το ζυγισμα τουλαχιστον αρχικα πρεπει να γινει αναποδα και 6,25 εκ απο το χειλος του φτερου μετρημενο 2,5εκ απο το σημειο που ακουμπαει το φτερο στην ατρακτο. Εννοειται με ολα πανω, ροδες, καπακι, μπαταρια. Επιθυμητο ειναι να χαμηλωνει και λιγο η μουρη (εμπροσθοβαρο).
Η γνωμη μου ειναι οτι δεν εχει καμοια σχεση η πραγματικοτητα με τους προσομειωτες. Βοηθανε βεβαια γιατι σου μαθαινουν τις κινησεις αλλα και την επιστημη της πτησης. Αλλα η πτηση ειναι αλλο πραγμα. Ειναι και θεμα ψυχολογιας που δεν στο μαθαινουν οι προσομοιωτες.
Θεωρητικα μπορεις να ξεκινησεις με το Τ-28 με πολυ βοηθεια απο εμπειρους για τις πρωτες πτησεις και κυριως το στησιμο και την ρυθμιση του πομπου (dual rates & expo).
Πρακτικα δεν θα στο προτεινα. Παρε η βρες μεταχειρισμενο ενα εκπαιδευτικο, οποιοδηποτε, για να παρεις μια ιδεα για την πραγματικοτητα και οταν αισθανθεις ετοιμος ευχαριστησου το Τ-28.
Εγω πεταγα παλια με θερμικα (πριν 10 χρονια). Ξαναξεκινησα με ενα MiniMag και μετα απο ενα χρονο σχεδον εβαλα χερι στο Τ-28. Δεν μπορω να πω οτι με δυσκολευει αλλα θελει προσοχη και εμπειρια. Μετα απο 5 πτησεις καταφερα να του ξεκολλησω και το ενα σκελος σε προσγειωση με αρκετο αερα.
Αυτη ειναι η ταπεινη μου γνωμη.
Απάντηση: T-28 Trojan απο την parkzone
Δημοσιεύτηκε: Δευ Φεβ 20, 2012 1:09 pm
από socratesb
Θα συμφωνήσω με τον παραπάνω φίλο. Βέβαια όλα τα χέρια δεν είναι ίδια. Άλλοι τα παίρνουν πιο γρήγορα και άλλοι πιο αργά. Κράτησε το Τ-28 για το επόμενο βήμα. Για πρώτο πιστεύω η καλύτερη κατηγορία είναι το easy star ή το rookie graupner που έχουν εύκολη και αργή πτήση αλλά και προσγειώνονται σε παντός τύπου έδαφος. Μπορεί να το πάρει κάποιος για πρώτο και να το πετάει ακόμα και όταν γίνει expert. To T-28 ας ακολουθήσει αφού τα χέρια έχουν αποκτήσει εμπειρία.
Η αποψή μου φιλικά
Σωκράτης
Απάντηση: T-28 Trojan απο την parkzone
Δημοσιεύτηκε: Δευ Φεβ 20, 2012 1:18 pm
από LotuS
easystar II να συμπληρωσω τον φιλο Σωκρατη... που εχει και ailerons για εξοικειωση με το να παιρνει κλισεις το σκαφος
Απάντηση: T-28 Trojan απο την parkzone
Δημοσιεύτηκε: Δευ Φεβ 20, 2012 1:23 pm
από Αντώνης Κριτζάς
Makis27 έγραψε: ↑Δεν εχω ξαναπεταξει,αλλα εχω λιωσει στο phoenix το συγκεκριμενο μοντελο και μπορω και το προσγειωνω με κλειστα ματια(πανω απο 100 ωρες στο sim).Θα μπορεσω να το πεταξω στην πραγματικοτητα?
Θα μπορέσεις αλλα όχι μόνος στην αρχή Σίγουρα οι κινήσεις που έμαθες να κάνεις στο sim θα σου φανούν πολύ χρήσιμες Το να πετάξεις σε πραγματικές συνθήκες είναι διαφορετικό και είναι σημαντικός ρόλος η ψυχολογία της στιγμής Ξέρεις καλά οτι αν πέσει το μοντέλο δεν κάνεις reset
Η προυπηρεσία στο sim θα σε βοηθείσει να ξεπεράσεις ευκολότερα το αρχικό στάδιο
Απάντηση: T-28 Trojan απο την parkzone
Δημοσιεύτηκε: Τρί Φεβ 28, 2012 12:44 am
από Makis27
Παιδια μην γελασετε αλλα εχω μια απορια που θα σας φανει αστεια... Πως στο καλο να μεταφερω μαζι μου το t-28 με αεροπλανο? Να το βαλω με τις αποσκευες απο οτι καταλαβενετε δεν γινετε,θα το βγαλω χαρτοπολεμο. Στην καμπινα, αν το εχω εκτος κουτιου, αραγε θα με αφησουν να το παρω?Ειναι το φτερο που ειναι μεγαλο, να παρει... Εχει κανεις παρομοια εμπειρια η και λυση? (πραγματικα μην γελατε,ειναι ποιο σοβαρο απο οτι φενεται...)
Απάντηση: T-28 Trojan απο την parkzone
Δημοσιεύτηκε: Τρί Φεβ 28, 2012 5:47 am
από nasa
Makis27 έγραψε: ↑Παιδια μην γελασετε αλλα εχω μια απορια που θα σας φανει αστεια... Πως στο καλο να μεταφερω μαζι μου το t-28 με αεροπλανο? Να το βαλω με τις αποσκευες απο οτι καταλαβενετε δεν γινετε,θα το βγαλω χαρτοπολεμο. Στην καμπινα, αν το εχω εκτος κουτιου, αραγε θα με αφησουν να το παρω?Ειναι το φτερο που ειναι μεγαλο, να παρει... Εχει κανεις παρομοια εμπειρια η και λυση? (πραγματικα μην γελατε,ειναι ποιο σοβαρο απο οτι φενεται...)
...αφού το συσκευάσεις κατάλληλα, βάλτο cargo και με χαρακτηρισμό 'very fragile', λογικά δεν πρέπει να έχεις πρόβλημα...
Απάντηση: T-28 Trojan απο την parkzone
Δημοσιεύτηκε: Τρί Φεβ 28, 2012 9:45 am
από socratesb
Συσκευασία στο κουτί του όπως ακριβώς το αγόρασες είναι μια λύση. Εάν το έχεις το έχεις πετάξει πες μου με πμ.
Απάντηση: T-28 Trojan απο την parkzone
Δημοσιεύτηκε: Τρί Φεβ 28, 2012 10:32 am
από Makis27
Στο κουτι του δεν θα αντεξει σιγουρα,ακομα και το very fragile δεν βοηθαει.Εχω εμπειρια και ξερω πως πετανε τις αποσκευες στα αεροπλανα... Το αλλο που σκεφτηκα ειναι να φτιαξω απο κοντρα πλακε ενα κουτι μεσα στο οποιο θα μπει το original κουτι με το αεροπλανο.Λογικα θα αντεξει. Ευθυνη οι αεροπορικες εταιριες αναλαμβανουν για ζημιες?
Απάντηση: T-28 Trojan απο την parkzone
Δημοσιεύτηκε: Τρί Φεβ 28, 2012 10:39 am
από thanasis1
Στο κουτί του και μέσα σε 2ο κουτί μεγαλύτερο με φελιζόλ ή με υλικό που αποροφά τους κραδασμούς (σαν αυγουλιερα) και θα το πές στο check-in για εύθραυστα αντικείμενα, υπάρχει απότι θυμάμαι αλλού.