Σελίδα 12 από 17
Απάντηση: CARF Mustang P-51D
Δημοσιεύτηκε: Τετ Ιαν 19, 2011 8:43 pm
από King Kostas
Σωραίος Κωστή.
Απάντηση: CARF Mustang P-51D
Δημοσιεύτηκε: Τετ Ιαν 19, 2011 9:02 pm
από Corsair
Κώστας Μιχαηλίδης έγραψε: ↑Μετά από μεγάλη ταλαιπωρία>:( τα retracts τελείωσαν. Όλα έχουν συγχρονιστεί και δουλεύουν μια χαρά. Στις φωτογραφίες κόλλημα και βάψιμο των εσωτερικών μερών, αφού πρώτα έχει γίνει η εφαρμογή τους.
Σημ. η Sharon Stone στο φόντο είναι τυχαίο γεγονός….wow
Βεβαίως και εγκρίνω, για την Σάρον._P_P
Απάντηση: CARF Mustang P-51D
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Φεβ 12, 2011 11:32 pm
από KM
Σήμερα έγινε η δοκιμή με το τεφλόν στην εξάτμιση.
Πάνω από δύο ώρες λειτουργία και όλα δείχνουν να είναι ΟΚ τώρα.
Ανέβασα και ένα βίντεο για να το δείτε!
http://www.youtube.com/watch?v=GYnjzIj6t5s
Απάντηση: CARF Mustang P-51D
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Φεβ 13, 2011 12:54 am
από King Kostas
Κώστας Μιχαηλίδης έγραψε: ↑
Πάνω από δύο ώρες λειτουργία και όλα δείχνουν να είναι ΟΚ...
Κωστή επέστρεψες από το μοντελοδρόμιο ή είσαι ακόμα πάνω και δοκιμάζεις; .....σε έχω ικανό να είσαι ακόμα πάνω για να μας κατεβάσεις video με τίτλο "24ώρες δοκιμές"
Πέρα από την πλάκα νομίζω ότι είσαι ΟΚ. Πολύ καλή δουλειά φίλε, και ωραίο κοπλάρισμα του teflon.
Απάντηση: CARF Mustang P-51D
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Φεβ 13, 2011 7:25 am
από KM
Όχι βρε σπίτι είμαι οι δοκιμές και τα στρωσίματα τελείωσαν. Τώρα ήρθε η ώρα να τοποθετηθεί εκεί που πρέπει...
Το τεφλόν έχει την ιδιότητα να μαλακώνει όταν ζεσταίνεται και έτσι να απορροφά κραδασμούς. Όταν το εφαρμόζεις μπορείς με ένα πιστολάκι αέρα υψηλής θερμοκρασίας να το διαμορφώσεις ανάλογα. Στην προκειμένη περίπτωση το ζέστανα και του έδωσα μερικές μοίρες ώστε να ταιριάξει με το manifold. Αυτό που δεν ξέρω είναι η φθορά του χρόνου τι μπορεί να του κάνει...
Απάντηση: CARF Mustang P-51D
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Φεβ 13, 2011 11:37 am
από King Kostas
Κώστας Μιχαηλίδης έγραψε: ↑
Αυτό που δεν ξέρω είναι η φθορά του χρόνου τι μπορεί να του κάνει...
Νομίζω ότι ο καιρός θα δείξει. Δεν ξέρω πως θα κάτσει πάνω στο μοντέλο και αν θα είναι προσβάσημο. Εάν ναι τότε με συχνές επιθεωρήσεις θα μπορείς να δεις και το ανάλογη θερμική κόπωση, οπότε και να το αλλά ζεις αντιστοίχως, αν και δε νομίζω ότι θα έχεις πρόβλημα.
Υ.Γ.: Το teflon θα αερίζετε κάπως (όπως στο test) η θα είναι εντελώς κριμένο;
Απάντηση: CARF Mustang P-51D
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Μάιος 19, 2011 9:44 pm
από KM
Μετά από καιρό…
Ουρά και τα servo στη θέση τους. Χώρεσαν τσίμα-τσίμα αλλά γλίτωσα τις access doors!
Απάντηση: CARF Mustang P-51D
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Μάιος 19, 2011 9:46 pm
από KM
Μερικές ακόμη σχετικές φωτογραφίες.
Απάντηση: CARF Mustang P-51D
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Μάιος 19, 2011 9:53 pm
από KM
Σειρά έχει το rudder. O κατασκευαστής το έδινε παλιά με μεντεσέδες στρογγυλούς της robbart. Τελικά διάλεξα άλλη μέθοδο που βλέπετε στις φωτογραφίες, νομιζω είναι κατατοπιστικές. Είπα «παλιά» γιατί η CARF το πουλάει πλέον όπως το έκανα.
Ο λόγος που επέλεξα να το κάνω έτσι δεν είναι άλλος από το να μπορώ να το αφαιρώ σε περίπτωση που θέλει επισκευή (λέμε τώρα).
Συνεχίζεται...
Απάντηση: CARF Mustang P-51D
Δημοσιεύτηκε: Παρ Μάιος 20, 2011 9:20 am
από v_tolias
Θα μπορούσες να χρησιμοποιήσεις τα παρακάτω..
http://www.robart.com/products/18-hinge-point-pocket-6
θα γινόταν πολύ πιο γρήγορα και πιο ευκολα..
Απάντηση: CARF Mustang P-51D
Δημοσιεύτηκε: Παρ Μάιος 20, 2011 9:33 am
από KM
Ναι τα ξέρω τα συγκεκριμένα αλλά αν επέλεγα μία τέτοια λύση δεν θα είχα πρόσβαση στις βίδες. Αργότερα που θα το κολλήσω θα δεις ότι το rudder μπαίνει μέσα στο κάθετο σταθερό.
Πάντως, για όσους ενδιαφέρονται, η συγκεκριμένη μέθοδος είναι αρκετά εύκολη.
Απάντηση: CARF Mustang P-51D
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Μάιος 21, 2011 7:46 am
από KM
Για να ασφαλίσω τo οριζόντιo σταθερό άνοιξα τρύπες στο σωλήνα αλουμινίου και στη συνέχεια έκανα βόλτες.
Για μεγαλύτερη ασφάλεια τοποθέτησα ένα παξιμάδι καρφωτό όπου το στερέωσα με εποξική και micro balloons.
Δείτε πως έγινε και το αποτέλεσμα!
Απάντηση: CARF Mustang P-51D
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Μάιος 21, 2011 7:49 am
από KM
Ουράς συνέχεια.... έχει τοποθετηθεί η κόλα και περιμένω να στεγνώσει!
Απάντηση: CARF Mustang P-51D
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Μάιος 21, 2011 5:39 pm
από KM
Όσο περιμένω να στεγνώσει η κόλα έπρεπε να βρω τον τρόπο που θα ασφαλίσω τη ντίζα που κρατάει το rudder. Ένα μικρό κομμάτι αλουμινίου 2 χιλιοστών μαζί με ένα καρφωτό παξιμάδι μέσα στο rudder την κρατάει στη θέση της χωρίς να υπάρχει περίπτωση να βγει.
Απάντηση: CARF Mustang P-51D
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Μάιος 22, 2011 6:33 pm
από KM
Αφού κόλλησε ο τάκος που κρατάει το rudder ήρθε η ώρα να δω αποτέλεσμα!