Σελίδα 12 από 18

Απάντηση: Κατασκευη ZERO A6M3 type 22 της Marutaka

Δημοσιεύτηκε: Τετ Απρ 04, 2018 11:57 am
από Red
Πριν το βάψιμο θα χρειαστεί να κανω καποιες αλλαγες στην θέση του ντεπόζιτου καυσιμου καθως και στις τρύπες στήριξης της βασης του κινητήρα μιας και για μια ακόμη φορά άλλαξα γνώμη σχετικα με τον κινητήρα που θα του φορέσω. Η ιδέα της κουκουνάρας δεν είναι καλή μιας και θα πρέπει να βάλω μεγάλη προπέλα σε σχέση με το μέγεθος του μοντέλου. Οι δυο επιλογές που έχω είναι είτε ένας OS 91 FS η ένας
Laser 80. Αυτό που με προβληματίζει περισσότερο είναι η θέση του καρμπιρατέρ σε σχέση με το ντεπόζιτο. Φαίνεται πως η OS είναι λίγο καλύτερη επιλογή....από την άλλη η Laser χωρά σχεδόν ολόκληρη μέσα στο cowl, δίνοντας ένα πιο scale αποτέλεσμα. Ο OS πιο ελαφρύς και αρκετά δυνατός ο Laser γυρνά μεγαλύτερες προπέλες. Θα δούμε......
Αυτά μέχρι τώρα.
Εύχομαι σε όλους καλό Πάσχα με υγεία και ευτυχία.

Απάντηση: Κατασκευη ZERO A6M3 type 22 της Marutaka

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Μάιος 10, 2018 11:49 pm
από Red
Καλησπέρα.
Πίσω στην κατασκευή και πάλι.
Διαμόρφωσα ξανά τον χώρο του ντεπόζιτου, με αντικειμενικό σκοπό να το τοποθετήσω χαμηλότερα και σε σχέση με το καρμπυρατέρ του κινητήρα. Για αυτόν τον λόγο ο Laser δεν μπορεί να τοποθετηθεί και έτσι ο OS είναι μονόδρομος. Η βάση που κρατά το ντεπόζιτο στην θέση του είναι αφαιρούμενη και υπάρχει η δυνατότητα να τοποθετηθεί και η μπαταρία πάνω από αυτό. Η βάση ενισχύθηκε με carbon και εποξική και από τις δύο πλευρές.

Απάντηση: Κατασκευη ZERO A6M3 type 22 της Marutaka

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Μάιος 10, 2018 11:55 pm
από Red
Μετά και αφού μέτρησα, τοποθέτησα την βάση στήριξης του κινητήρα.
Δοκιμαστικά τοποθέτησα τον κινητήρα και την εξάτμιση(turbo header).
Η μετάδοση της κίνησης από το σέρβο στο καρμπυρατέρ θα γίνει με bell crank 90 μοιρών, τοποθετημένο πάνω στην βάση του κινητήρα.

Απάντηση: Κατασκευη ZERO A6M3 type 22 της Marutaka

Δημοσιεύτηκε: Παρ Μάιος 11, 2018 12:00 am
από Red
Τέλος τοποθέτησα δίπλα το cowl για να δω ξανά εάν ο κινητήρας έχει τοποθετηθεί σωστά ως προς το μήκος...
Το cowl θα πρέπει να διαμορφωθεί διαφορετικά...αλλά αυτό δεν είναι πρόβλημα...

Απάντηση: Κατασκευη ZERO A6M3 type 22 της Marutaka

Δημοσιεύτηκε: Παρ Μάιος 11, 2018 6:41 am
από sukhoi.su29
........<++><++>

Απάντηση: Κατασκευη ZERO A6M3 type 22 της Marutaka

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Μάιος 12, 2018 10:42 am
από Red
Οι εργασίες συνεχιστhκαν στο cowl. Επειδή άλλαξα κινητήρα έπρεπε να δημιουργηθούν νεα ανοίγματα. Ήμουν τυχερός διότι η κουκουνάρα, βάση της οποίας είχα κάνει τα ανοίγματα ήταν πολύ βολική.
Έτσι με το ντρεμελ άνοιξα ένα καλό άνοιγμα για τον OS και ένα επιπλέον για την βελόνα κλπ. Μετά το τρίψιμο έγινε μια δοκιμαστική εφαρμογή. Τα σημεία στήριξης είναι στην ώρα 12 & 6 με δυο βίδες το κάθε ένα. Επειδή το cowl είναι μεταλλικό θα προσθέσω δυο ακόμη στην ώρα 3&9 περίπου.

Απάντηση: Κατασκευη ZERO A6M3 type 22 της Marutaka

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Μάιος 12, 2018 10:50 am
από Red
Τα ανοίγματα πλευρικά από τα cowl flaps πιστεύω ότι θα δίνουν μια καλή ροή αέρα που σε συνδυασμό με το άνοιγμα γύρω από τον κινητήρα θα κρατάνε την θερμοκρασία σε κανονικά επίπεδα.

Απάντηση: Κατασκευη ZERO A6M3 type 22 της Marutaka

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Μάιος 12, 2018 10:53 am
από Red
Φυσικά το cowl θα πρέπει να ξαναβαφτεί. Αυτό θα γινόταν έτσι και αλλιώς μιας και το χρώμα δεν ήταν το σωστό αλλά και γιατί ξέχασα να κάνω weathering.

Απάντηση: Κατασκευη ZERO A6M3 type 22 της Marutaka

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Μάιος 12, 2018 11:48 am
από Αντώνης Κριτζάς
Μια ωραία ταπούλα για την επάνω τρύπα θα ήταν ότι πρέπει Τα λαστιχάκια διελεύσεως θα ήταν μία ωραία λύση http://www.benos.com.gr/e-Shop/Molded-Rubber-Products/Rubber-Grommets/RG-04.aspx

Τα βρίσκεις στα ηλεκτρολογικά και στα ηλεκτρονικά καταστήματα.
http://www.benos.com.gr/e-Shop/Molded-Rubber-Products/Rubber-Grommets.aspx

Απάντηση: Κατασκευη ZERO A6M3 type 22 της Marutaka

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Μάιος 12, 2018 12:44 pm
από Red
Ωραία ιδέα Αντώνη.
Έλεγα να χρησιμοποιήσω αυτό το άνοιγμα για το μπουζί ώστε να είναι πιο εύκολη η πρόσβαση.

Απάντηση: Κατασκευη ZERO A6M3 type 22 της Marutaka

Δημοσιεύτηκε: Δευ Ιουν 04, 2018 5:35 pm
από Red
Καλό απόγευμα σε όλους.
Προχωρώντας λιγάκι την κατασκευή, τοποθέτησα τη ντιζα του γκαζιού . Χρησιμοποίησα ένα bellcrank, βιδωμένο επάνω στην βάση του κινητήρα, σε τρύπα που ήδη υπήρχε, για να αποφύγω την μεγάλη καμπύλη στην ντίζα. Η μια άκρη είναι ήδη συνδεδεμένη στο σέρβο και δουλεύει καλά....Το δεύτερο τμήμα θα ολοκληρωθεί με την οριστική τοποθέτηση του κινητήρα αμέσως μετα το βάψιμο...

Απάντηση: Κατασκευη ZERO A6M3 type 22 της Marutaka

Δημοσιεύτηκε: Δευ Ιουν 04, 2018 5:38 pm
από Red
Στην συνέχεια ασχολήθηκα με τα πολυβόλα της ατράκτου.
Αρχικά χρησιμοποιώντας αλουμινοταινία, διαμόρφωσα το ορατό τμήμα πριν το cowl.

Απάντηση: Κατασκευη ZERO A6M3 type 22 της Marutaka

Δημοσιεύτηκε: Δευ Ιουν 04, 2018 5:44 pm
από Red
Μετά χρησιμοποιώντας πλαστικό σωλήνα από ντίζα, ένα χάλκινο σωληνάκι και ένα μικρό κομμάτι ντίζας, έφτιαξα το ορατό κομμάτι του πολυβόλου. Με ένα κολλητήρι άνοιξα τρύπες περιφερειακά στο πλαστικό κομμάτι και τέλος τα κόλλησα το ένα μέσα στο άλλο με εποξική για μετάλλο.
μετά σειρά είχε τρίψιμο, primer , τρίψιμο και βάψιμο με gun metal και βερνίκι....

Απάντηση: Κατασκευη ZERO A6M3 type 22 της Marutaka

Δημοσιεύτηκε: Δευ Ιουν 04, 2018 5:48 pm
από Red
&#8230;..αφού στέγνωσαν καλά, άνοιξα τρύπες και τα τοποθέτησα δοκιμαστικά. Θα κολληθούν όταν τελειώσει το βάψιμο&#8230;.Να και δυο φωτο με και χωρίς cowl.Στο πραγματικό ζέρο τα πολυβόλα έβαλαν μέσω του cowl και φυσικά της προπέλας...
Η περιοχή θέλει λίγο τριμάρισμα πριν το βάψιμο, που είναι το επόμενο στάδιο...

Απάντηση: Κατασκευη ZERO A6M3 type 22 της Marutaka

Δημοσιεύτηκε: Δευ Ιουν 04, 2018 9:31 pm
από sukhoi.su29
Φοβερό γίνεται , η γνωστή ζόρικη μαύρη "μούρη" ....άντε καί να το δούμε στον αέρα.
Δυο γιαπωνέζοι μαζί με του apersid στον αέρα .....ώωχχ πώς θα κρατήσουμε τον τρελλαμένο γάτο δεν ξέρω.