Κώστας Μιχαηλίδης έγραψε: ↑Ένα ακόμη βίντεο από την Κυριακή που μας πέρασε (ευτυχώς τελευταίο). Ελπίζω να το χαρείτε όπως το χάρηκα κι εγώ όταν το μοντάριζα!
Κώστα τώρα το είδα το βίντεο... καταπληκτικό πραγματικά, και σε ευχαριστώ θερμά που έχεις καί τον Τυφώνα μου μέσα, thank you!!::)::)
Απάντηση: Αερολέσχη Δερβενοχωρίων (ALDEX)
Δημοσιεύτηκε: Δευ Μαρ 05, 2012 8:56 am
από KM
4 Μαρτίου 2012, κοπή πίτας στα Δερβενοχώρια!
Απάντηση: Αερολέσχη Δερβενοχωρίων (ALDEX)
Δημοσιεύτηκε: Δευ Μαρ 05, 2012 8:58 am
από KM
Κόσμος αρκετός - ωραία αεροπλάνα.
Απάντηση: Αερολέσχη Δερβενοχωρίων (ALDEX)
Δημοσιεύτηκε: Δευ Μαρ 05, 2012 9:00 am
από KM
Συνέχεια...
Απάντηση: Αερολέσχη Δερβενοχωρίων (ALDEX)
Δημοσιεύτηκε: Δευ Μαρ 05, 2012 9:02 am
από KM
Ακόμη 5...
Απάντηση: Αερολέσχη Δερβενοχωρίων (ALDEX)
Δημοσιεύτηκε: Δευ Μαρ 05, 2012 9:04 am
από KM
Άλλες 2 και ο GTP-k...
Απάντηση: Αερολέσχη Δερβενοχωρίων (ALDEX)
Δημοσιεύτηκε: Δευ Μαρ 05, 2012 9:06 am
από KM
Τελευταίες φωτογραφίες από την πίτα!
Απάντηση: Αερολέσχη Δερβενοχωρίων (ALDEX)
Δημοσιεύτηκε: Δευ Μαρ 05, 2012 9:41 am
από nasa
...πολύ όμορφα και του χρόνου με υγεία..! ... εάν δε έγινε κ' η 'παρθενική' του 'P-zero 50' (που πήρε το μάτι μου σε κάποια φωτό) περιμένουμε με ενδιαφέρον κ' το video ...
Απάντηση: Αερολέσχη Δερβενοχωρίων (ALDEX)
Δημοσιεύτηκε: Δευ Μαρ 05, 2012 11:06 am
από Χάρης Μαντανίκας
Καλημερα παιδια,
Απλα να πω οτι ο τυχερος της χθεσινης ημερας ημουν εγω τελικα, και το διαπιστωσα οταν εφαγα την πιτα μου σημερα το πρωι...
Οποιος ειναι fan των προσγειωσεων με ταχυτητες παρα πολυ κοντα στο 0, τοτε ας δει αυτο:
***Να ζητησω συγνωμη για το format του βιντεο, ακομα μαθαινα το προγραμμα της μηχανης και δεν ηξερα το σωστο format για να φαινεται σωστα *SAR*
Ειναι το Maule ΜΤ-7 που εχουμε κατασκευασει με τον πατερα μου απο 3 view drawing σε μεγεθυνση, η κλιμακα του αεροσκαφους ειναι 1:5. Το αεροπλανο ειναι "scratch-built" (κατασκευασμενο ξυλο-ξυλο) και φτιαχτηκε με κυριο σκοπο τις εξαιρετικα χαμηλες ταχυτητες προσγειωσης. Υπο πληρη απνοια το αεροσκαφος εχει ταχυτητα απωλειας στηριξης (με full flaps - 75 μοιρες) 6 κομβους την ωρα (7 mph ή 11 χλμ/ωρα), με πληροτητα ρεζερβουαρ περιπου 1/2. Στο βιντεο που εβαλα οι 2 πρωτες προσγειωσεις ειναι οι καλυτερες, η δε δεύτερη ακριβως επανω στο stall, με ελαχιστο κοντρα ανεμο. Χαρακτηρηστικο ειναι το σχολιο απο ενα φιλο, το οποιο μαζι με το γελιο του κ.Τσιουγκου επιβεβαιωνουν ολα τα προηγουμενα περι "σουπερ" χαμηλων ταχυτητων προσγειωσης :>)::) Στο τελος του βιντεο, το ρελαντι του αεροσκαφους ειναι απολυτα αξιοπιστο στις 800 στροφες, αλλα κανονικα δεν το κατεβαζω κατω απο τις 1.200. Σημειωτεον οτι χρησιμοποιω on-board-glow driver.
Τεχνικα χαρακτηρηστικα:
φτερο 2,16 m
ατρακτος 1,68 m
βαρος χωρις καυσιμο 5,8 κιλα
βαρος με καυσιμο 6,2 κιλα
κινητηρας Irvine .72 2-stroke
προπελα Master Airscrew 16/4