Σελίδα 16 από 24

Απάντηση: Mitsubishi Ki-15 'Babs'

Δημοσιεύτηκε: Δευ Ιαν 12, 2015 10:13 pm
από ankon
Συνεχίζω με τον χώρο του παρατηρητή. Διάφορα κομμάτια, όπως η βάση της φωτογραφικής μηχανής ,αντλίες ,ρουμπινέδες ,μανιβέλες κλπ. Δυστυχώς δεν ξέρω τι κάνει το καθένα από αυτά .Η βιβλιογραφία του Κi 15 είναι ελάχιστη . Το κυριότερο απ' όλα είναι πως... δεν υπάρχει το αεροπλάνο σε κάποιο μουσείο !!!
Ήμουν τυχερός γιατί βρήκα όλους τους ασυρμάτους σε έναν τρελαμένο Γιαπονέζο απο στρατό ,ναυτικο και αεροπορία και έτσι είμαι σχετικά στον σωστό δρόμο για το εξοπλισμό του.

Απάντηση: Mitsubishi Ki-15 'Babs'

Δημοσιεύτηκε: Τρί Ιαν 13, 2015 12:38 am
από ioannispar
Πραγματικα πανεμορφο!!! Παρα πολλα μπραβο για εσας και την υπομονη για την λεπτομερια.

(Το σπιτι σας ειναι οπως ονειρευομαι το δικο μου, αλλα με βλεπω να χωριζω... τρια μοντελακια και παλι τα βλεπει πολλα..., που θα παει θα συνηθισει...)

Καλη συνεχεια και πολυ φωτορομαντζο!!!

Απάντηση: Mitsubishi Ki-15 'Babs'

Δημοσιεύτηκε: Τρί Ιαν 13, 2015 1:04 am
από ankon
Γειά σου Γιάννη , προσπαθώ να κατασκευάζω τα μοντέλα μου όσο το δυνατόν πλησιέστερα στο πραγματικό. Αν και αυτό είναι αρκετά δύσκολο εκ των πραγμάτων ,εν τούτοις ετσι ειναι το scale. Παίρνει αρκετό χρόνο κατασκευαστικό ,πολλά εργαλεία,φαντασία και τεράστια υπομονή. Όλα γίνονται στο χέρι.
Για τους φίλους που ενδιαφέρονται για τον ηλεκτρονικό εξοπλισμό του 1930 -1945 ψάξτε λεπτομερώς στο :

http://www.yokohamaradiomuseum.com/tenjitop.html

Απάντηση: Mitsubishi Ki-15 'Babs'

Δημοσιεύτηκε: Τρί Ιαν 13, 2015 10:29 am
από sukhoi.su29
...見事なモデルのためおめでとうございます。.......:/)-:/)-:/)-

Απάντηση: Mitsubishi Ki-15 'Babs'

Δημοσιεύτηκε: Τρί Ιαν 13, 2015 7:38 pm
από nasa
sukhoi.su29 έγραψε: ...見事なモデルのためおめでとうございます。.......
...και για όσους δεν ξέρουν Ιαπωνικά, η φράση προφέρεται :
'Migotona moderu no tame omedet gozaimasu'...
...δηλ...'συγχαρητήρια γισ το εκπληκτικό μοντέλο'...!

Απάντηση: Mitsubishi Ki-15 'Babs'

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιαν 17, 2015 1:51 am
από ankon
Σήμερα ασχολήθηκα με τα παράθυρα της καμπίνας του παρατηρητή . Μετρήθηκαν και κόπηκαν στην μπάλσα της επικάλυψης . ¨Εγινε η πατούρα στην φρέζα ώστε να χωνευτει η ζελατίνα και έπειτα κόπηκε ένα καπάκι (το περιθώριο) που καλύπτει γύρω γύρω το παράθυρο απο μπάλσα 1 χιλ. Βάφθηκε το εσωτερικό που φαινεται στην καμπίνα ,γιατι μετά είναι δύσκολο και καλύφθηκε με ταινία για την συνέχεια των εργασιών .Μερικές φωτό για αρχή και αύριο η συνέχεια.

Απάντηση: Mitsubishi Ki-15 'Babs'

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιαν 24, 2015 1:52 am
από ankon
Τοποθέτηση των καλωδίων των servo του rudder και elevator στην θέση τους . Τοποθέτηση του servo του elevator και του horn του .Το horn είναι φτιαγμένο απο εποξική πλακέτα διπλό και θα κολληθεί με εποξική στο elevator στο κεντρικό μέταλλο σύνδεσης των δύο πτερυγίων μαζί με ένα αξονάκι 2χιλ για την κόντρα εκει που είναι η μολυβιά.

Απάντηση: Mitsubishi Ki-15 'Babs'

Δημοσιεύτηκε: Παρ Φεβ 06, 2015 10:25 am
από ankon
Πέρασμα ενός υαλόπανου στο εσωτερικό μέρος της βάσης του δοχείου καυσίμων, που παράλληλα είναι και βάση του κινητήρα, για ενίσχυση και στεγανοποίηση . Επίσης μια στρώση εποξικής στον πρώτο νομέα για προστασία απο τα καύσιμα. Θεώρησα καλό να ενισχύσω τα άκρα που βιδώνει το cowl με λίγο υαλόπανο.

Απάντηση: Mitsubishi Ki-15 'Babs'

Δημοσιεύτηκε: Παρ Φεβ 06, 2015 3:08 pm
από Mogolos
Άγγελε ήθελα να σε ρωτήσω και χτες αλλά το ξέχασα. Έχοντας το ντεπόζιτο σε "κλειστό" χώρο και πίσω από το μοτέρ, εάν χρειαστεί να το αλλάξεις, θα πρέπει να βγάλεις και το μοτέρ?

Απάντηση: Mitsubishi Ki-15 'Babs'

Δημοσιεύτηκε: Παρ Φεβ 06, 2015 3:21 pm
από ankon
Γιάννη σε αυτό το μοντέλο δεν μπορούσε να γίνει διαφορετικά.Το ίδιο προτείνει και ο κατασκευαστής. Αν φτιαχθεί σωστά το tank δεν χρειάζεται να ξαναβγεί. Αν χρειασθει βγαίνει ο κινητήρας με 4 βίδες.Έψαξα μήπως μπορέσω να το βάλω διαφορετικά αλλά δεν υπάρχει χώρος για το 1 λιτρο τεπόζιτο.Έπρεπε να κόψω αρκετά σε δυό νομείς ακριβώς απο πίσω του και θα μου αδυνάτιζε την κατασκευή.

Απάντηση: Mitsubishi Ki-15 'Babs'

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Φεβ 07, 2015 11:14 am
από ankon
Τον πρώτο νομέα ,περιφέρεια της βάσης του κινητήρα ,τον πέρασα ένα λεπτό χέρι εποξική ,τον έβαψα με ενα γκρί χρώμα και τον πέρασα με ένα βερνίκι διπλής για προστασία απο το καύσιμο . Στην δεύτερη φωτό η βάση του κινητήρα DLE 110 η οποία είναι περασμένη απλά με εποξική.

Απάντηση: Mitsubishi Ki-15 'Babs'

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Φεβ 07, 2015 8:13 pm
από ankon
Τοποθέτηση του δοχείου καυσίμων στον χώρο του ,με τα αφρώδη ελαστικά γύρω του για την απορόφηση των κραδασμών. Έβαλα και τα σωληνάκια του και μετά απο πλήρη υγρό έλεγχο έβαλα την βάση του κινητήρα.

Απάντηση: Mitsubishi Ki-15 'Babs'

Δημοσιεύτηκε: Τρί Φεβ 10, 2015 1:31 pm
από ankon
Συνεχίζω με το πέτσωμα ,έχει σχεδόν ντυθεί όλο .Τα δύο ανοίγματα κάτω από το πιλοτήριο θα ντυθούν αφού τελειώσω με το πιλοτήριο για ευκολία στήν κατασκευή του.Παράλληλα κάνω το πρώτο τρίψιμο ,τα χοντράδια της μπάλσας ,ώστε να ξεκινήσω το στοκάρισμα. Η δεύτερη κατασκευή είναι τα φιλέτα που τα ξεκινάω σήμερα.

Απάντηση: Mitsubishi Ki-15 'Babs'

Δημοσιεύτηκε: Τετ Φεβ 11, 2015 9:07 pm
από ankon
Ήλθε η ώρα να τελειώσω το κεντρικό μέρος της πτέρυγας και τα φιλέτα. Κόλλησα λοιπόν τα μπροστινά στηρίγματα ( πείροι) της πτέρυγας για να σταθεροποιηθεί πλήρως και παράλληλα έκοψα τις μπάλσες του πετσώματος ,περιμένοντας να σφίξει η κόλλα. 24ωρη εποξική ...αύριο θα ειναι εντάξει. Αύριο λοιπόν θα κολληθούν τα κάτω πετσώματα και θα βγεί η πτέρυγα από την άτρακτο ,θα γυρίσει για το πέτσωμα της επάνω μεριάς.

Απάντηση: Mitsubishi Ki-15 'Babs'

Δημοσιεύτηκε: Παρ Φεβ 13, 2015 12:58 am
από ankon
Προχώρησα με το πέτσωμα της κάτω πλευράς .Τα ανοίγματα στά σκέλη είναι για τα παπου.....τσάκια των τροχών τα οποία θα γίνουν αργότερα.Τα τετράγωνα καπάκια με την ταινια είναι τα servo του flap. Δύο servo 15kg που δουλεύουν παράλληλα . Η επόμενη δουλειά είναι να στοκαρισθεί και να τριφθεί .Μετα είναι το υάλωμα.