Σελίδα 3 από 4

Απάντηση: Li-Fe A123 Batteries

Δημοσιεύτηκε: Δευ Ιαν 16, 2012 11:42 am
από CARAPIS
politisvasilis έγραψε: Για σου φιλε μου. πολυ καλο το συγκεκριμενο αλλα καλο θα ηταν να βρισκαμε κατι που να μπορει να μενει στο ε/π σταθερα επανω για να αποφυγουμε την φασαρια βαλε βγαλε του τσεκερ.
φιλικα Βασιλις




..., εδω και δυο χρονια τωρα χρησιμοποιω το παρακατω χωρις κανενα προβλημα και δουλευει αψογα...

http://www.voltmagic.com/


http://www.youtube.com/watch?v=eWRFw0PcRUg


Χρησταρας

Απάντηση: Li-Fe A123 Batteries

Δημοσιεύτηκε: Δευ Ιαν 16, 2012 9:35 pm
από toni31
6) Θα δινεις ρευμα και στα 6 μοτερ; Ταυτοχρονα; Παραλληλη συνδεσμολογια; Με καποιον ελεκτη η απευθειας; Χρειαζεται περισσοτερες πληροφοριες εδω.

Ευχαριστώ για τις άμεσες απαντήσεις.
Ναι τα μοτέρ θα τροφοδοτούνται και τα 6 θα δουλεύει σαν τανκ δηλαδή. Η συνδεσμολογία είναι τρία αριστερά παράλληλα και τρία δεξιά επίσης παράλληλα η τροφοδοσία τους είναι 6V DC (min. 2V Max. 7.5V) Stall current maximum: 5.5A (για να γίνει βέβαια αυτό θα πρέπει να κάτσω επάνω στα μοτέρ και να τα ξεκινήσω με μέγιστη δύναμη, η πραγματική είναι περίπου στα 20 Α). Τα μοτέρ θα οδηγούνται από ένα Motor Controller 2 καναλιών 25Α (Robo Claw 2 Channel 25A Motor Controller (2χ25)) και στην συνέχεια η εντολές από ένα τηλεχειρισμό στα 2,5 GHz. Είμαι ανοικτός σε προτάσεις καθότι δεν γνωρίζω και καλά το αντικείμενο.

Απάντηση: Li-Fe A123 Batteries

Δημοσιεύτηκε: Παρ Οκτ 18, 2013 12:08 pm
από sukhoi.su29
Μπαταρίες Li-Fe-Po4
Φίλοι αεροπόροι...
Υπάρχει , άποψη , γνώμη , εμπειρία , καλή ή κακή , ή οποιοδήποτε γενικότερα σχόλιο ως πρός την ποιότητα των κάτωθι μπατταριών Li-Fe-Po4 του "Κινέζου" απο οποιονδήποτε φίλο τις έχει τυχόν
δοκιμάσει .



http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_listCategoriesAndProducts.asp?idCategory=218&LiPoConfig=2&sortlist=&CatSortOrder=desc

Απάντηση: Li-Fe A123 Batteries

Δημοσιεύτηκε: Παρ Οκτ 18, 2013 1:11 pm
από GeorgeC
Η μπαταρια ειναι και αυτο που λενε "να σου κατσει".
Εγω εχω χρησιμοποιησει μπαταριες του κινεζου με καλα αποτελεσματα δεδομενης της τιμης.

Ομως.

Ποτε δεν θα συγκριθει ο συγκεκριμενος τυπος με αυτον της Α123 σε αποδοση - ΑΝΤΟΧΗ, η οποια εχεται βεβαια στην αναλογη τιμη.
4πλασια ζωη - ευκολα.(μιλαω εκ πειρας)

Απάντηση: Li-Fe A123 Batteries

Δημοσιεύτηκε: Παρ Οκτ 18, 2013 2:28 pm
από sukhoi.su29
GeorgeC έγραψε: Η μπαταρια ειναι και αυτο που λενε "να σου κατσει".
Εγω εχω χρησιμοποιησει μπαταριες του κινεζου με καλα αποτελεσματα δεδομενης της τιμης.

Ομως.

Ποτε δεν θα συγκριθει ο συγκεκριμενος τυπος με αυτον της Α123 σε αποδοση - ΑΝΤΟΧΗ, η οποια εχεται βεβαια στην αναλογη τιμη.
4πλασια ζωη - ευκολα.(μιλαω εκ πειρας)



Ευχαριστώ George.....::)

Απάντηση: Li-Fe A123 Batteries

Δημοσιεύτηκε: Παρ Οκτ 18, 2013 3:54 pm
από orck
Αυτες οι δυο ειναι αστερια. Ειναι μπαταριες δεκτη. Τις αγοραζω σε ζευγαρια.

ZIPPY Flightmax 700mAh 6.6V 5C LiFePo4 Reciever Pack
Εικόνα


Zippy Flightmax 1100mAh 6.6v LiFePo4 2S1P Receiver Pack
Εικόνα

Μην δινεις βαση στις φωτογραφιες εχουν βυσμα σερβο για δεκτη.

Απάντηση: Li-Fe A123 Batteries

Δημοσιεύτηκε: Παρ Οκτ 18, 2013 3:56 pm
από yankos
Έχω μόνο μια Zippy 1000μΑ δίσελη στο ignition εδώ και 2 χρόνια περίπου.
Δεν υπήρξε κάποιο πρόβλημα. Φορτίζει γρήγορα και δε με άφησε ποτέ από ρεύμα.

Απάντηση: Li-Fe A123 Batteries

Δημοσιεύτηκε: Παρ Οκτ 18, 2013 9:46 pm
από sukhoi.su29
orck έγραψε: Αυτες οι δυο ειναι αστερια. Ειναι μπαταριες δεκτη. Τις αγοραζω σε ζευγαρια.

ZIPPY Flightmax 700mAh 6.6V 5C LiFePo4 Reciever Pack



Zippy Flightmax 1100mAh 6.6v LiFePo4 2S1P Receiver Pack


Μην δινεις βαση στις φωτογραφιες εχουν βυσμα σερβο για δεκτη.


Ευχαριστώ πολύ Οrck ....και για τις φωτογραφίες (μια φωτο=1000 λέξεις)
Κι εγώ για μπαταρίες για τον δέκτη ενδιαφέρομαι .
Οπότε πολύ χρήσιμη η πληροφορία σου για τις Zippy για τι οποίες δεν είχα άποψη μέχρι τώρα.
Και μάλιστα βλέπω υπάρχουν και σε κάπως υψηλότερα mAh κοντά στα 1800
που υπολογίζω , για το ένα μοντελάκι μου που είναι λίγο "βαρύ" σε απιτήσεις οπότε χαίρομαι ιδιαίτερα.
Βολιδοσκοπώ λοιπόν για τον αντικαταστάτη που θα πάρει σιγά σιγά την θέση των Ni-Mh που χρησιμοποιούσα έως τα τώρα .
Δεν θέλω να μπλέξω καθόλου με Lipo διότι έχω δεί και έχω ακούσει πολλά
και τις φοβάμαι.

Καλό ξημέρωμα -καλές πτήσεις.

Απάντηση: Li-Fe A123 Batteries

Δημοσιεύτηκε: Παρ Οκτ 18, 2013 10:19 pm
από sukhoi.su29
yankos έγραψε: Έχω μόνο μια Zippy 1000μΑ δίσελη στο ignition εδώ και 2 χρόνια περίπου.
Δεν υπήρξε κάποιο πρόβλημα. Φορτίζει γρήγορα και δε με άφησε ποτέ από ρεύμα.


Γειά σου Γιάνκοοο (2f)καιρό έχουμε να τα πούμε.

Φίλε οπωσδήποτε για το ignition ενδιαφέρομαι κι εγώ - αυτή την στιγμή έχω 1 εξάσελο Ni-Mh (7.2 V) με eneloop sanyo 2000 μιλιαμπερώρια μόνο του αποκλειστικά για το ignition.

Και 2 πεντάσελα Ni-Mh (6 V) eneloop sanyo σε παράλληλη σύνδεση επίσης 2000 mah για τροφοδοσία δέκτη και servo ( 2 elevator ,1 rudder , 2 ailerons όλα 8-κιλα futaba) οπότε και για την τροφοδοσία αυτών ενδιαφέρομαι όπως γράφω και στον Orck πιο πάνω.

Ξεκίνησα λοιπόν σιγά σιγά το διάβασμα και το ψάξιμο για να δώ τι "παίζει" γενικώς απο μάρκες ,αποδόσεις,τιμές ,ποιότητα κτλ. κτλ. και τι λένε όσοι έχουν εμπειρία απο life .

Είστε οι πρώτοι που μου δίνετε χρήσιμες πληροφορίες απο την προσωπική σας εμπειρία .
Νομίζω θα τα ξαναπούμε σύντομα επί του θέματος δεδομένου ότι ένα
πεντάσελο πακετάκι ni-mh που έχω σε ένα πιο ελαφρύ μοντελάκι έχει αρχίσει να " κουνάει μαντήλι " ^%^ (έκφραση Bladeskiller) οπότε σύντομα
με βλέπω με την πρώτη μου Li fe.

εύχομαι καλοκαιρία και πολλές πτήσεις στη Σκύδρα.V:))

Απάντηση: Li-Fe A123 Batteries

Δημοσιεύτηκε: Παρ Οκτ 18, 2013 10:29 pm
από GeorgeC
Προσοχη στις lipo γιατι θελουν ιδιαιτερη μεταχειρηση (ξεφορτισμα στο ονομαστικο voltage στο τελος της μερας , ενα κυκλο κατ΄ελαχιστο το μηνα κατα την ακινησια κλπ κλπ... + ολα τα προαναφερθεντα).

ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΒΑΘΥ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΜΕ Α123!

Αν δεν εισαι μανιωδης γραμμαριοφάγος..........ή απλα PRO.
Και για οτι αφορα την αποδοση για απαιτησεις amperage σε χρηση avionics εισε μακραν καλυμμενος...

Τοτε.
Καλως ηλθες+(*)

ΥΓ: Exω 2 πακ 6,6V /2300mah Α123 του NoBs στην τεταρτη σεζον χωρις ιχνος κοπωσης!

Απάντηση: Li-Fe A123 Batteries

Δημοσιεύτηκε: Παρ Οκτ 18, 2013 10:40 pm
από orck
sukhoi.su29 έγραψε:
Και μάλιστα βλέπω υπάρχουν και σε κάπως υψηλότερα mAh κοντά στα 1800
που υπολογίζω ,


Η δικια μου σκεψη εχει ως εξης.
Προτιμω δυο 1100 απο οτι μια 1800


  • Ειναι συνολικα πιο φτηνες
  • Ειναι οριακα πιο ελαφριες
  • Τοποθετουνται πιο ευκολα μεσα στο σκαφος, χωρανε παντου
  • Εχουν ετοιμα βυσματα για τον δεκτη, η 1100 εχει δυο βυσματα
  • Εχεις μεγαλυτερη ασφαλεια στην πτηση σου, με δυο διακοπτες παραλληλα προς τον δεκτη (εδω ο Νικος-exteng θα πει οτι δεν ειναι πληρη λυση, ναι δεν ειναι απολυτη λυση, αλλα ειναι ενα βημα καλυτερη απο μια και μοναδικη μπαταρια)

Η μια 1100 με 10C εκφορτιση δινει 11Α, οι δυο παραλληλα 22Α. Η 1800 που κοιτας με 30C μπορει να δωσει 54Α. Αλλα μιλαμε για δεκτη και σερβο.

ΥΓ Παντα υπαρχει η πιθανοτητα να κανω λαθος *SAR*

Απάντηση: Li-Fe A123 Batteries

Δημοσιεύτηκε: Παρ Οκτ 18, 2013 10:44 pm
από sukhoi.su29
GeorgeC έγραψε: Προσοχη στις lipo γιατι θελουν ιδιαιτερη μεταχειρηση (ξεφορτισμα στο ονομαστικο voltage στο τελος της μερας , ενα κυκλο κατ΄ελαχιστο το μηνα κατα την ακινησια κλπ κλπ... + ολα τα προαναφερθεντα).

ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΒΑΘΥ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΜΕ Α123!

Αν δεν εισαι μανιωδης γραμμαριοφάγος..........ή απλα PRO.
Και για οτι αφορα την αποδοση για απαιτησεις amperage σε χρηση avionics εισε μακραν καλυμμενος...

Τοτε.
Καλως ηλθες+(*)

ΥΓ: Exω 2 πακ 6,6V /2300mah Α123 του NoBs στην τεταρτη σεζον χωρις ιχνος κοπωσης!



Ναι george , όπως είπαμε :>) δεν θέλω καμμία σχέση με lipo .
Γι αυτό και η κουβέντα γίνεται μόνο για τις Α123 .

6,6V /2300mah Α123 του NoBs ........οκ φίλε σημειώθηκε.V:))

Απάντηση: Li-Fe A123 Batteries

Δημοσιεύτηκε: Παρ Οκτ 18, 2013 11:17 pm
από sukhoi.su29
orck έγραψε: Η δικια μου σκεψη εχει ως εξης.
Προτιμω δυο 1100 απο οτι μια 1800


  • Ειναι συνολικα πιο φτηνες
  • Ειναι οριακα πιο ελαφριες
  • Τοποθετουνται πιο ευκολα μεσα στο σκαφος, χωρανε παντου
  • Εχουν ετοιμα βυσματα για τον δεκτη, η 1100 εχει δυο βυσματα
  • Εχεις μεγαλυτερη ασφαλεια στην πτηση σου, με δυο διακοπτες παραλληλα προς τον δεκτη (εδω ο Νικος-exteng θα πει οτι δεν ειναι πληρη λυση, ναι δεν ειναι απολυτη λυση, αλλα ειναι ενα βημα καλυτερη απο μια και μοναδικη μπαταρια)

Η μια 1100 με 10C εκφορτιση δινει 11Α, οι δυο παραλληλα 22Α. Η 1800 που κοιτας με 30C μπορει να δωσει 54Α. Αλλα μιλαμε για δεκτη και σερβο.

ΥΓ Παντα υπαρχει η πιθανοτητα να κανω λαθος *SAR*



Δεν κάνεις κανένα λάθος.

Διάβασε το setup που δουλεύω αυτή τη στιγμή που είναι το ίδιο με αυτό που περιγράφεις , (εννοώ για τις ni-mh έτσι) ,το αναφέρω πιο πάνω στον Γιάνκο.
Αυτό το setup θα συνεχίσω και με τις Life .
Πάντα δυο παράλληλα πάνω απ'ολα για ασφάλεια και επάρκεια σε ρεύμα ( αναφέρεται σαν
Redundancy ) , αν τυχόν κλατάρει το ένα .

Για το αν θα είναι 1100 ή πάρα πάνω θα το δω μελετώντας και το βάρος του κάθε πακέτου οπότε ακόμα δεν καταλήγω σε αυτό.

Απάντηση: Li-Fe A123 Batteries

Δημοσιεύτηκε: Παρ Οκτ 18, 2013 11:42 pm
από yankos
sukhoi.su29 έγραψε:
Φίλε οπωσδήποτε για το ignition ενδιαφέρομαι κι εγώ - αυτή την στιγμή έχω 1 εξάσελο Ni-Mh (7.2 V) με eneloop sanyo 2000 μιλιαμπερώρια μόνο του αποκλειστικά για το ignition.


Γιατί 7.2ν Nimh στο ignition; Στα 4.8ν δε δουλεύει; Το λέω για το βάρος, μήπως τα 2 επιπλέον στοιχεία είναι περιττά...
Πάντως αν το ignition σου δουλεύει σ' αυτό το voltage η life είναι πάρα πολύ καλή λύση. Οι Nimh με άφηναν που και που από ρεύμα, η life ποτέ.

Απάντηση: Li-Fe A123 Batteries

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Οκτ 19, 2013 9:55 am
από sukhoi.su29
yankos έγραψε: Γιατί 7.2ν Nimh στο ignition; Στα 4.8ν δε δουλεύει; Το λέω για το βάρος, μήπως τα 2 επιπλέον στοιχεία είναι περιττά...
Πάντως αν το ignition σου δουλεύει σ' αυτό το voltage η life είναι πάρα πολύ καλή λύση. Οι Nimh με άφηναν που και που από ρεύμα, η life ποτέ.



Ελα καλημέρα ...πάμε πάλι ...ο morfeus με εξόντωσε:?Z
Ναι φίλε στα 7,2 δουλεύει. να και μια φωτ-ούλα