Home Cockpit 737NG project...
Απάντηση: Home Cockpit 737NG project...
Καλος τον Νικο αντε πολυ καλοκαιρι εκανες αν και ολο κλαμα ησουν. Δεν σε ειδα ομως στα πελαγοι? Εγω προχωρησα αρκετα. Overhead complete.
Απάντηση: Home Cockpit 737NG project...
Γεια σου ρε Κώστα +(*)
Δυστυχώς με την βάρκα φέτος έκανα μόνο 20 ώρες λόγω μπέμπας... του χρόνου με το καλό θα είναι μεγαλύτερη και θα γράψουμε μερικά μίλια ακόμα.
Μα καλά πως και δεν έχεις φτιάξει και εσύ ένα παρόμοιο θέμα να μας δείξεις την Cockpit-άρα σου ;
Για πάμε !!!
Δυστυχώς με την βάρκα φέτος έκανα μόνο 20 ώρες λόγω μπέμπας... του χρόνου με το καλό θα είναι μεγαλύτερη και θα γράψουμε μερικά μίλια ακόμα.
Μα καλά πως και δεν έχεις φτιάξει και εσύ ένα παρόμοιο θέμα να μας δείξεις την Cockpit-άρα σου ;
Για πάμε !!!
Απάντηση: Home Cockpit 737NG project...
Αντε μπας και σε δω στα πελαγοι και φαμε κανενα χταποδακι χα χα. Εχω πολλες φωτο απο την πρωτη βιδα αλλα βαριεμαι να ανεβαζω φωτο χθες προσπαθησα να ανεβασω ενα βιντεακι με το overhead εδω και μου εβγαλε την ψυχη και τελικα δεν το ανεβασα. Και φυσικα υπαρχει και αλλος ενας λογος που δεν ανεβαζω και θα στον πω τηλ. Αντε καλο χειμωνα καλες πτησεις και καλη συνεχεια.
Απάντηση: Home Cockpit 737NG project...
Παιδιά εκπληκτική η δουλειά σας σε λίγο βλέπω να έρχεται η Aegean και η Olympic air σε σας για μαθήματα.:D
Άντε να κάνετε και απόσβεση.
Άντε να κάνετε και απόσβεση.
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: Home Cockpit 737NG project...
costas βίντεο δεν μπορείς να ανεβάσεις στο φόρουμ Πρέπει να το ανεβάσεις στο you tube και εδώ να βάλεις το link
Βάλε μας έστω φωτογραφίες
Δυστυχώς δεν είσαστε πολλοι .........και το θέμα είναι άκρως εντυπωσιακό και ενδιαφέρον
……….θα το εκτιμούσαν όλοι οι επίδοξοι simflyers και όχι μόνο
Βάλε μας έστω φωτογραφίες
Δυστυχώς δεν είσαστε πολλοι .........και το θέμα είναι άκρως εντυπωσιακό και ενδιαφέρον
……….θα το εκτιμούσαν όλοι οι επίδοξοι simflyers και όχι μόνο
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: Home Cockpit 737NG project...
για πολύ ώρα το κοίταζα άφωνος προσπαθώντας να καταλάβω τι βλέπουν τα μάτια μου ..........μήπως είναι real
......και μετά δεν μας βάζεις βίντεο
σαν άσχετος έχω απορίες (πολλές για την ακρίβεια)και αν θέες μου απαντάς
Τα παράθυρα που είναι μεγάλα και λοξά φυσικά είναι οθόνη....πως είναι όμως τόσο ρεαλιστικό το σχήμα τους ...........
Τελικά θα μπορούσες να πιλοτάρεις ένα αντίστοιχο αεροπλάνο (σε θεωρητικό επίπεδο) μετά από εξάσκηση σε τέτοιες συνθήκες Γνωρίζω φυσικά ότι η εκπαίδευση ενός πιλότου για τέτοιου είδους αεροπλάνα είναι πολύπλευρη αλλά λέω τώρα
Για να μη σε κουράζω και πολύ (σήμερα) ……..το μπλινκ που άκουσα τι ήταν …….φώναξες την συνοδό για καφέ?
......και μετά δεν μας βάζεις βίντεο
σαν άσχετος έχω απορίες (πολλές για την ακρίβεια)και αν θέες μου απαντάς
Τα παράθυρα που είναι μεγάλα και λοξά φυσικά είναι οθόνη....πως είναι όμως τόσο ρεαλιστικό το σχήμα τους ...........
Τελικά θα μπορούσες να πιλοτάρεις ένα αντίστοιχο αεροπλάνο (σε θεωρητικό επίπεδο) μετά από εξάσκηση σε τέτοιες συνθήκες Γνωρίζω φυσικά ότι η εκπαίδευση ενός πιλότου για τέτοιου είδους αεροπλάνα είναι πολύπλευρη αλλά λέω τώρα
Για να μη σε κουράζω και πολύ (σήμερα) ……..το μπλινκ που άκουσα τι ήταν …….φώναξες την συνοδό για καφέ?
Απάντηση: Home Cockpit 737NG project...
Ελα Αντωνη τα παραθυρα ειναι κανονικα στο σχημα του 737 απλα δουλευει ενας βιντεοπροβολεας απο πισω και ετσι φαινεται real. Ανετα αμα εχεις ενα τετοιο cockpit 1 προς 1 τοτε μπορεις να πεταξεις ενα κανονικο φυσικα θα χρειαστεις λιγο χρονο για την αισθηση των χειριστηριων. Οι γνωσεις που πρεπει να εχεις ειναι ατελειωτες διαβαζοντας πας στην πολη. Η δουλεια μου εχει πολλες ομοιοτητες στην θεωρια οποτε με διευκολυνη. Το μπλινκ που ακουσες θα μπορουσε να ηταν και για την γυναικα μου να μου φερει καφε αλλα ηταν την στιγμη που εφτασε στο σημειο αλλαγης πορειας (wpt).
Απάντηση: Home Cockpit 737NG project...
χα ωραίο το βιντεάκι Κώστα...
Ρε συ φτιάξε ένα thread και μην βάλεις πολλές φωτό, βάλε λίγες και το βίντεο... έτσι μόνο και μόνο για να μην αισθάνομαι μόνος
Αντώνη να σου πω... Ένας από τους 2-3 κολλητούς μου φίλους είναι πραγματικός πιλότος στην παρούσα φάση κυβερνήτης στην OA με Airbus A319. Έχει περάσει και από Boeing 737-400 εώς και 800 σε άλλες εταιρείες, έχει πετάξει πυροσβεστικά canadair, αλλά και από ελικόπτερα. Γενικά είναι αυτό που λέμε εκ γενετής πιλότος, από μικρό παιδί.
Συνήθως Δευτέρες ή Τρίτες κάποιες φορές τον μήνα μαζευόμαστε σπίτι μου και κάνουμε 1-2 πτυσούλες με όλη την παρέα, καμιά πίτσα, μπύρες, κλπ... αντρικά πράγματα.
Σε 10άδες πτησεις που έχουμε κάνει μαζί, θα σας πω ότι, σύμφωνα με τα λεγόμενα του ο τρόπος που πετάω εγώ σε σχέση με τον τρόπο που πετάει αυτός δεν έχει διαφορές, εκτός βέβαια από το αυτονόητο... τον κίνδυνο και το ρίσκο... Οι διαδικασίες, η επικοινωνία με τους ελεγχτές, τα SIDS & STARS (συγκεκριμένα σημεία στον ουρανό που πρέπει όλοι μας να περνάμε), οι χάρτες και γενικά ο χειρισμός του αεροπλάνου έχει απόλυτες ομοιότητες σε πολλά σημεία.
Πιο συγκεκριμένα, ένα βράδυ καταθέσαμε σχέδιο πτήσης από Μακεδονία για Βενιζέλο, Αθήνα, μόνο και μόνο επειδή ο φίλος μου είχε ήδη κάνει αυτή την πτήση πριν από μερικές ώρες στην πραγματικότητα. Μάλιστα επειδή ήξερε ότι θα συναντηθούμε μου είχε βγάλει μια φωτό του διαδρόμου στον Βενιζέλο την ώρα της προσγείωσης. Εκτός από το γεγονός ότι από Αυλώνα (ABLON) και μετά είχα λίγες αναταράξεις όπως ακριβώς είχε και αυτός λίγες ώρες πριν στην παργματική πτήση (μπορεί να ήταν και σύπτωση; ), κατά την προσγείωση έβγαλε και στο cockpit μου μια φωτό και μου την σύγκρινε με την πραγματική που είχε βγάλει 2 ώρες νωρίτερα. Σας πληροφορώ ότι είχε τεράστιες ομοιότητες και αν δεν ήξερα ότι υπήρχε διαφορά θα έλεγα ότι είναι ίδιες !!!
Από τα λέγόμενα του τα cockpits μας δεν έχουν να ζηλέψουν τίποτα από τους πραγματικούς simulators που υπάρχουν στις μεγάλες εταιρείες, και κατ'επέκταση λειτουργικά από ένα πραγματικό αεροπλάνο.
Για την ακρίβεια όλοι οι επαγγελματικοί simulators που υπάρχουν για την εκπαίδευση των πιλότων χρησιμοποιούν το ίδιο software με εμάς το οποίο λέγεται Project Magenta. Οι διαφορές είναι μόνο ίσως στην δυνατότητα κίνησης του cockpit (motion platforms) και ίσως και κάποιες λεπτομέρειες στα controls (χειριστήρια, ποδοστήρια, steering tiller, και κάποια άλλα), που ουσιαστικά αν και μπορούμε να τα βρούμε στην αγορά είναι τόσο ασύμφορο να αγοράσεις πχ. πραγματικό διπλό χειριστήριο (twin yoke) από πραγματικό 737 με 10,000 ευρώ όταν μπορείς να κατασκευάσεις οπτικά ακριβώς το ίδιο πράγμα μόνος σου με 300 ευρώ. Άλλωστε τα δικά μας δεν πετάνε απλά εξομειώνουν την πτήση.
Με λίγα λόγια με εξαίρεση κάποια πράγματα που είναι πραγματικά ασύμφορο να τα αγοράσεις (κάποιοι το κάνουν και αυτό), ΟΣΟ ΚΑΙ ΑΝ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΠΕΡΙΕΡΓΟ τα cockpits μας ουσιαστικά δεν έχουν καμία διαφορά στην λογική και χρήση από ένα πραγματικό αεροπλάνο. Κάνουμε τις ίδιες διαδικασίες, καταθέτουμε τα ίδια σχέδια πτησης, ακολουθούμε τις ίδιες πορείες, κλπ... και όλα αυτά με πραγματικές συνθήκες με online weather σε online περιβάλλον όπου υπάρχουν πολλοί (πίστεψε με) τρελοί *SAR* σαν και εμάς...
Εγώ φυσικά δεν αισθάνομαι άνετα αν μου δώσεις ένα πραγματικό 737 να το φέρω, ΟΜΩΣ θεωρητικά θα μπορούσα αφού οι διαδικασίες και ο έλεγχος του α/π είναι όμοιος και έτσι και αλλιώς στην πραγματικότητα όλα (μα όλα !!!! ) δουλεύουν πλέον αυτόματα. Βέβαια μην ξεχνάμε και την αίσθηση των χειριστηρίων αλλά και το σημαντικότερο τον παράγοντα άγχος !!!
Ρε συ φτιάξε ένα thread και μην βάλεις πολλές φωτό, βάλε λίγες και το βίντεο... έτσι μόνο και μόνο για να μην αισθάνομαι μόνος
Αντώνη να σου πω... Ένας από τους 2-3 κολλητούς μου φίλους είναι πραγματικός πιλότος στην παρούσα φάση κυβερνήτης στην OA με Airbus A319. Έχει περάσει και από Boeing 737-400 εώς και 800 σε άλλες εταιρείες, έχει πετάξει πυροσβεστικά canadair, αλλά και από ελικόπτερα. Γενικά είναι αυτό που λέμε εκ γενετής πιλότος, από μικρό παιδί.
Συνήθως Δευτέρες ή Τρίτες κάποιες φορές τον μήνα μαζευόμαστε σπίτι μου και κάνουμε 1-2 πτυσούλες με όλη την παρέα, καμιά πίτσα, μπύρες, κλπ... αντρικά πράγματα.
Σε 10άδες πτησεις που έχουμε κάνει μαζί, θα σας πω ότι, σύμφωνα με τα λεγόμενα του ο τρόπος που πετάω εγώ σε σχέση με τον τρόπο που πετάει αυτός δεν έχει διαφορές, εκτός βέβαια από το αυτονόητο... τον κίνδυνο και το ρίσκο... Οι διαδικασίες, η επικοινωνία με τους ελεγχτές, τα SIDS & STARS (συγκεκριμένα σημεία στον ουρανό που πρέπει όλοι μας να περνάμε), οι χάρτες και γενικά ο χειρισμός του αεροπλάνου έχει απόλυτες ομοιότητες σε πολλά σημεία.
Πιο συγκεκριμένα, ένα βράδυ καταθέσαμε σχέδιο πτήσης από Μακεδονία για Βενιζέλο, Αθήνα, μόνο και μόνο επειδή ο φίλος μου είχε ήδη κάνει αυτή την πτήση πριν από μερικές ώρες στην πραγματικότητα. Μάλιστα επειδή ήξερε ότι θα συναντηθούμε μου είχε βγάλει μια φωτό του διαδρόμου στον Βενιζέλο την ώρα της προσγείωσης. Εκτός από το γεγονός ότι από Αυλώνα (ABLON) και μετά είχα λίγες αναταράξεις όπως ακριβώς είχε και αυτός λίγες ώρες πριν στην παργματική πτήση (μπορεί να ήταν και σύπτωση; ), κατά την προσγείωση έβγαλε και στο cockpit μου μια φωτό και μου την σύγκρινε με την πραγματική που είχε βγάλει 2 ώρες νωρίτερα. Σας πληροφορώ ότι είχε τεράστιες ομοιότητες και αν δεν ήξερα ότι υπήρχε διαφορά θα έλεγα ότι είναι ίδιες !!!
Από τα λέγόμενα του τα cockpits μας δεν έχουν να ζηλέψουν τίποτα από τους πραγματικούς simulators που υπάρχουν στις μεγάλες εταιρείες, και κατ'επέκταση λειτουργικά από ένα πραγματικό αεροπλάνο.
Για την ακρίβεια όλοι οι επαγγελματικοί simulators που υπάρχουν για την εκπαίδευση των πιλότων χρησιμοποιούν το ίδιο software με εμάς το οποίο λέγεται Project Magenta. Οι διαφορές είναι μόνο ίσως στην δυνατότητα κίνησης του cockpit (motion platforms) και ίσως και κάποιες λεπτομέρειες στα controls (χειριστήρια, ποδοστήρια, steering tiller, και κάποια άλλα), που ουσιαστικά αν και μπορούμε να τα βρούμε στην αγορά είναι τόσο ασύμφορο να αγοράσεις πχ. πραγματικό διπλό χειριστήριο (twin yoke) από πραγματικό 737 με 10,000 ευρώ όταν μπορείς να κατασκευάσεις οπτικά ακριβώς το ίδιο πράγμα μόνος σου με 300 ευρώ. Άλλωστε τα δικά μας δεν πετάνε απλά εξομειώνουν την πτήση.
Με λίγα λόγια με εξαίρεση κάποια πράγματα που είναι πραγματικά ασύμφορο να τα αγοράσεις (κάποιοι το κάνουν και αυτό), ΟΣΟ ΚΑΙ ΑΝ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΠΕΡΙΕΡΓΟ τα cockpits μας ουσιαστικά δεν έχουν καμία διαφορά στην λογική και χρήση από ένα πραγματικό αεροπλάνο. Κάνουμε τις ίδιες διαδικασίες, καταθέτουμε τα ίδια σχέδια πτησης, ακολουθούμε τις ίδιες πορείες, κλπ... και όλα αυτά με πραγματικές συνθήκες με online weather σε online περιβάλλον όπου υπάρχουν πολλοί (πίστεψε με) τρελοί *SAR* σαν και εμάς...
Εγώ φυσικά δεν αισθάνομαι άνετα αν μου δώσεις ένα πραγματικό 737 να το φέρω, ΟΜΩΣ θεωρητικά θα μπορούσα αφού οι διαδικασίες και ο έλεγχος του α/π είναι όμοιος και έτσι και αλλιώς στην πραγματικότητα όλα (μα όλα !!!! ) δουλεύουν πλέον αυτόματα. Βέβαια μην ξεχνάμε και την αίσθηση των χειριστηρίων αλλά και το σημαντικότερο τον παράγοντα άγχος !!!
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: Home Cockpit 737NG project...
Nick1150 έγραψε: ↑
Εγώ φυσικά δεν αισθάνομαι άνετα αν μου δώσεις ένα πραγματικό 737 να το φέρω, ΟΜΩΣ θεωρητικά θα μπορούσα αφού οι διαδικασίες και ο έλεγχος του α/π είναι όμοιος και έτσι και αλλιώς στην πραγματικότητα όλα (μα όλα !!!! ) δουλεύουν πλέον αυτόματα. Βέβαια μην ξεχνάμε και την αίσθηση των χειριστηρίων αλλά και το σημαντικότερο τον παράγοντα άγχος !!!
το σίγουρο τελικα είναι πως ένας χρήστης sim αυτής της κατηγορίας έχει μεγάλη πιθανότητα να χειριστεί ένα real (φυσικά ανάλογα και με την εμπειρία του στο sim)
Απάντηση: Home Cockpit 737NG project...
Μονο απογειωση-προσγειωση κανουν οι χειριστες στα πολιτικα αεροπλανα.. ΟΛΑ τα αλλα γινονται μεσω Α/Π και gps waypoints
Απάντηση: Home Cockpit 737NG project...
εγω δεν καταλαβαινω πως σε αφησε η γυναικα σου να φτιαξεις τετοιο πιλοτηριο μεσα στο σπιτι......+(*)¨
Συντονισμός:
Απαγορεύεται το spam και οι συζητήσεις (chat) μεταξύ των μελών, μέσα στα θέματα
Συντονισμός:
Απαγορεύεται το spam και οι συζητήσεις (chat) μεταξύ των μελών, μέσα στα θέματα
Απάντηση: Home Cockpit 737NG project...
Αυτό είναι σωστό αλλά πίστεψε με πρέπει να έχεις διαβάσει πολύ για να μην το ρίξεις... δεν είναι απλά βάζεις WP και πετάς. Πρέπει να υπολογίσεις πολλά, από βάρη και ρυθμούς ανόδου-καθόδου, αναχωρήσεις, προσεγγίσεις, κλπ.... αλλά ναι γενικά στα αεροπλάνα σήμερα για την ακρίβεια ΚΑΙ οι προσγειώσεις-απογειώσεις γίνονται αυτόματα, και αυτό δεν είναι υπερβολή.Ο ΛΑΚΗΣ Ο ΛΩΤΟΣ έγραψε: ↑Μονο απογειωση-προσγειωση κανουν οι χειριστες στα πολιτικα αεροπλανα.. ΟΛΑ τα αλλα γινονται μεσω Α/Π και gps waypoints
Να σου πω.... και εγώ δεν το καταλαβαίνω αυτό !@/-=}{{xristos έγραψε: ↑εγω δεν καταλαβαινω πως σε αφησε η γυναικα σου να φτιαξεις τετοιο πιλοτηριο μεσα στο σπιτι......+(*)¨
Συντονισμός:
Απαγορεύεται το spam και οι συζητήσεις (chat) μεταξύ των μελών, μέσα στα θέματα
Απάντηση: Home Cockpit 737NG project...
Όπως υποσχέθηκα, αναφέρω έτοιμος και στο pedestal. Επόμενος σταθμός TQ, καθίσματα, CDU και στο τέλος projectors.... όλα αυτά όχι απαραίτητα με αυτή την σειρά.
Λοιπόν η αγορά έγινε από Opencockpits. Το κουτί που φιλοξενεί τα ραδιοβοηθήματα είναι άθλιο... 6 χιλιοστά ξύλο έχουν βάλει οι αθεόφοβοι !!! Μιλάμε για ψεύτικο. Επίσης ο μάγκας ο Ισπανός που το έφτιαξε μάλλον πρέπει να είχε μαλώσει με την γυναίκα του, γιατί όλοι οι connector-ες ήταν λάθος τοποθετημένοι. Μετά από μερικά e-mails αποφάσισα ότι τα έξοδα μεταφοράς στην Ισπανία και πίσω είναι τεράστια, οπότε έβαλα το μυαλό μου να δουλέψει και με μπόλικη κόλα το έδεσα από την αρχή. Καλύτερα να το έφτιαχνα σε ένα ξυλουργό από την αρχή... θα έβγαινε και καλύτερο και φθηνότερα... τεσπά
Οι ασύρματοι (2xCOMM + 2xNAV + 1xADF + 1xATC) συνολικά 6, δούλεψαν αμέσω και πολύ εύκολα. Plug and Play και σε μολις 3 λεπτά εγκατάσταση το FS τα είδε και τα 6.
Τα υπόλοιπα panels του pedestal είναι οκ. Έβαλα όλα τα απαραίτητα μπλιμπλίκια, διακόπτες on/off, on/off/on, ποτενσιόμετρα, κουμπιά, κλπ... και ειδού το αποτέλεσμα...
Φωτό...
...
Λοιπόν η αγορά έγινε από Opencockpits. Το κουτί που φιλοξενεί τα ραδιοβοηθήματα είναι άθλιο... 6 χιλιοστά ξύλο έχουν βάλει οι αθεόφοβοι !!! Μιλάμε για ψεύτικο. Επίσης ο μάγκας ο Ισπανός που το έφτιαξε μάλλον πρέπει να είχε μαλώσει με την γυναίκα του, γιατί όλοι οι connector-ες ήταν λάθος τοποθετημένοι. Μετά από μερικά e-mails αποφάσισα ότι τα έξοδα μεταφοράς στην Ισπανία και πίσω είναι τεράστια, οπότε έβαλα το μυαλό μου να δουλέψει και με μπόλικη κόλα το έδεσα από την αρχή. Καλύτερα να το έφτιαχνα σε ένα ξυλουργό από την αρχή... θα έβγαινε και καλύτερο και φθηνότερα... τεσπά
Οι ασύρματοι (2xCOMM + 2xNAV + 1xADF + 1xATC) συνολικά 6, δούλεψαν αμέσω και πολύ εύκολα. Plug and Play και σε μολις 3 λεπτά εγκατάσταση το FS τα είδε και τα 6.
Τα υπόλοιπα panels του pedestal είναι οκ. Έβαλα όλα τα απαραίτητα μπλιμπλίκια, διακόπτες on/off, on/off/on, ποτενσιόμετρα, κουμπιά, κλπ... και ειδού το αποτέλεσμα...
Φωτό...
...
Απάντηση: Home Cockpit 737NG project...
συνέχεια...
...
...