Ρύθμιση κινητηρα

Mogolos
Δημοσιεύσεις: 3255
Εγγραφή: Δευ Ιουν 29, 2009 8:57 am

Απάντηση: Ρύθμιση κινητηρα

Δημοσίευση από Mogolos »

Μπορεις φυσικά να "παιζεις" και με το καυσιμο. Το καλοκαιρι που χρειάζεσαι οξυγονο, βαζεις καυσιμο με περισσότερο Νιτρο, και το χειμωνα με λιγότερο.
Το Νιτρο ειναι Ν20, και παραγει Ο2 με αποτελεσμα καλύτερη απόδοση του μοτερ.
Dimitris08
Δημοσιεύσεις: 115
Εγγραφή: Τετ Οκτ 12, 2011 9:03 pm

Απάντηση: Ρύθμιση κινητηρα

Δημοσίευση από Dimitris08 »

Μπορω να αλλάξω το καύσιμο; Γιατι εχω ακούσει πως δεν ειναι καλο για τον κινητήρα να αλλάζεις καύσιμο και πρέπει να δουλεύεις συνεχώς το ιδιο.
Mogolos
Δημοσιεύσεις: 3255
Εγγραφή: Δευ Ιουν 29, 2009 8:57 am

Απάντηση: Ρύθμιση κινητηρα

Δημοσίευση από Mogolos »

Φυσικά και μπορεις!!
yankos
Δημοσιεύσεις: 635
Εγγραφή: Δευ Μάιος 19, 2008 3:59 pm

Απάντηση: Ρύθμιση κινητηρα

Δημοσίευση από yankos »

Να αναφέρω κάτι σχετικά με την εναλλαγή διαφορετικών καυσίμων.
Στην παρέα μας εδώ είχαμε κινητήρες που όταν δούλεψαν πότε με cool power και πότε με tornado μάζεψαν κάτι σαν λάσπη μέσα.
Επίσης έχουν αναφερθεί παρόμοια περιστατικά στα φόρουμ.
Προσωπικά έχω κάνει διαδοχική χρήση cool power, optifuel και rapicon χωρίς κανένα πρόβλημα. Θέλει όμως συνήθως κάποια ρύθμιση όταν περνάς από τον ένα καύσιμο στο άλλο.
Dimitris08
Δημοσιεύσεις: 115
Εγγραφή: Τετ Οκτ 12, 2011 9:03 pm

Απάντηση: Ρύθμιση κινητηρα

Δημοσίευση από Dimitris08 »

rapicon 15% χρησιμοποιω. θα ηταν καλυτερα τωρα το χειμωνα να βαζω το 10% και το καλοκαιρι το 15% η δεν υπαρχει λογος να μπλεκω με τετοια πραγματα σε αυτο το σταδιο;
Αντώνης Κριτζάς
Δημοσιεύσεις: 5688
Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm

Απάντηση: Ρύθμιση κινητηρα

Δημοσίευση από Αντώνης Κριτζάς »

.......κατά την άποψη μου καλό θα ήταν να δουλεύεις ένα καύσιμο (πάντα φρέσκο) για να μη χρειάζεται να κάνεις συνεχώς ρυθμίσεις ειδικά τώρα στην αρχή
Το 15% είναι μια χαρά χειμώνα καλοκαίρι σε ένα στρωμένο μοτέρ Το μόνο που θα χρειαστεί μια μικρορύθμιση στην μεγάλη ανάλογα με τις συνθήκες όπως έχουν αναλυθεί παραπάνω
Ένα πολύ καλό και σταθερό (αλλά λίγο τσιμπημένο) καύσιμο είναι το BYRON
Dimitris08
Δημοσιεύσεις: 115
Εγγραφή: Τετ Οκτ 12, 2011 9:03 pm

Απάντηση: Ρύθμιση κινητηρα

Δημοσίευση από Dimitris08 »

Άκουστα το εχω το Byron. Άρα δεν υπάρχει λόγος να αλλάζω καύσιμα συνεχεια τώρα στην αρχη. Εντάξει.
bladeskiller
Δημοσιεύσεις: 721
Εγγραφή: Τρί Απρ 08, 2008 4:12 pm

Απάντηση: Ρύθμιση κινητηρα

Δημοσίευση από bladeskiller »

Δημήτρη ,όχι μόνο τώρα στην αρχή αλλά και γενικότερα στη συνέχεια ,η συνεχής αλλαγή τύπου καυσίμου ,ειδικά αν μιλάμε για καύσιμα με διαφορετικά ποσοστά νίτρο ,όχι μόνο δεν είναι απαρραίτητη αλλά μπορεί να αποδειχθεί και επιζήμια, προπαντώς αν μιλάμε για κινητήρα ABC δηλαδή χωρίς ελατήριο στο πιστόνι. Στους κινητήρες αυτούς, η στεγανότητα εξασφαλίζεται από την άριστη συναρμογή εμβόλου-χιτωνίου, η οποία αποκτάται στο αρχικό στρώσιμο. Αν αλλάζεις συνεχώς περιεκτικότητα σε νίτρο ,μεταβάλλοντας με τον τρόπο αυτό τις θερμοκρασίες καύσης, στο τέλος θα "μπουργανέψει" ο κύλινδρος. Στους κινητήρες αυτούς μάλιστα, το στρώσιμο διαφέρει πολύ από αυτούς που έχουν ελατήριο και πρέπει να γίνει με το ίδιο καύσιμο που θα χρησιμοποιήσεις και στη συνέχεια.
Συνεπώς, μην παίζεις με τα καύσιμα γιατί είναι πιθανό εκεί που θέλεις να κάνεις καλό στον κινητήρα σου ,να τον καταστρέψεις άθελά σου. Κράτα το ίδιο καύσιμο ,πάρε κι ένα θερμόμετρο και αν δεις το καλοκαίρι για παράδειγμα ότι ο κινητήρας ανεβάζει πολύ θερμοκρασία ,απλά άνοιξε λίγο τη μεγάλη βελόνα. Ούτε αλλαγή καυσίμου χρειάζεται ούτε τίποτα. Χρησιμοποίησε ένα καλό αεροπορικό καύσιμο με 10-15% νίτρο και είσαι εντάξει σε όλες τις περιπτώσεις.




Φιλικά Κώστας.
Dimitris08
Δημοσιεύσεις: 115
Εγγραφή: Τετ Οκτ 12, 2011 9:03 pm

Απάντηση: Ρύθμιση κινητηρα

Δημοσίευση από Dimitris08 »

Ευχαριστω κ παλι για τις πολύτιμες πληροφορίες.
w1ndsurfer
Δημοσιεύσεις: 428
Εγγραφή: Τετ Φεβ 09, 2011 8:00 am

Απάντηση: Ρύθμιση κινητηρα

Δημοσίευση από w1ndsurfer »

yankos έγραψε:
Στην παρέα μας εδώ είχαμε κινητήρες που όταν δούλεψαν πότε με cool power και πότε με tornado μάζεψαν κάτι σαν λάσπη μέσα.


Εχμ ... εννοείς σκουριά;
Συνημμένα
Lj23759.jpg
Lj23759.jpg (60.86 KiB) Προβλήθηκε 86 φορές
Io28878.jpg
Io28878.jpg (59.06 KiB) Προβλήθηκε 86 φορές
Je10608.jpg
Je10608.jpg (58.88 KiB) Προβλήθηκε 86 φορές
yankos
Δημοσιεύσεις: 635
Εγγραφή: Δευ Μάιος 19, 2008 3:59 pm

Απάντηση: Ρύθμιση κινητηρα

Δημοσίευση από yankos »

Σαν παχύρρευστο υγρό κάπως το θυμάμαι, όχι μόνο χαμηλά, αλλά και πάνω στο έμβολο και στο χώρο καύσης.
HAR28
Δημοσιεύσεις: 329
Εγγραφή: Πέμ Σεπ 25, 2008 8:21 pm

Απάντηση: Ρύθμιση κινητηρα

Δημοσίευση από HAR28 »

w1ndsurfer έγραψε: Εχμ ... εννοείς σκουριά;


Σ'αυτήν την περίπτωση που γίνει έτσι ο κινητήρας, τί μπορείς να κάνεις? Επιδιορθώνεται έυκολα ή θέλει ""επισκευή και πέταμα??"":D
Άβαταρ μέλους
CARAPIS
Δημοσιεύσεις: 1721
Εγγραφή: Δευ Μαρ 31, 2008 4:57 pm
Τοποθεσία: ΜΕΛΙΣΣΙΑ

Απάντηση: Ρύθμιση κινητηρα

Δημοσίευση από CARAPIS »

HAR28 έγραψε: Σ'αυτήν την περίπτωση που γίνει έτσι ο κινητήρας, τί μπορείς να κάνεις? Επιδιορθώνεται έυκολα ή θέλει ""επισκευή και πέταμα??"":D



Γεια σας κι απο εμενα...

...,οοοχι πεταμα, Λυσιμο, σχολαστικο καθαρισμα, Ελενχο σωστης λειτουργειας κινητων μερων- πιθανη αντικατασταση και μην ξεχνωντας τις αρχικες θεσεις του καθε τι, επανασυναρμολογηση & τελος ξανα ρυθμιση _Β_Ο...!

Χρησταρας
engexpert
Δημοσιεύσεις: 132
Εγγραφή: Δευ Φεβ 07, 2011 9:01 pm

Δημοσίευση από engexpert »

καλό είναι να αποφεύγεται το άνοιγμα του κινητηρα για λόγους αξιοπιστιας, αλλα εαν χρειαζεται να ανοιχτει για καθαρισμα αυτο γινεται μετα απο προετοιμασια.
Το εμβολο καλο ειναι να μην αλλαζεται μονο του αλλα μαζι με το χιτωνιο. Επισης για να μετρησουμε τη διαμετρο του πιστονιου αυτο γινεται στην εξωτερικη διαμετρο στο κατω μερος του πιστονιου και οχι στο πανω για λογους εγκυρης μετρησης. Οι ανοχες της ταξης 5-10 εκατοστα ειναι επιτρεπτές

και παραλληλα στον αξονα εγκαρσια του πειρου
w1ndsurfer
Δημοσιεύσεις: 428
Εγγραφή: Τετ Φεβ 09, 2011 8:00 am

Απάντηση: Ρύθμιση κινητηρα

Δημοσίευση από w1ndsurfer »

HAR28 έγραψε: Σ'αυτήν την περίπτωση που γίνει έτσι ο κινητήρας, τί μπορείς να κάνεις? Επιδιορθώνεται έυκολα ή θέλει ""επισκευή και πέταμα??"":D


Ανοίγεις, ελέγχεις και κάνεις υπολογισμούς

Κάποιοι κινητήρες έχουν *πανάκριβα* ανταλλακτικά και δεν συμφέρει

/
Απάντηση

Επιστροφή στο “Μηχανολογικά - Εργαλεία - Καύσιμα”