Ρύθμιση κινητηρα
Απάντηση: Ρύθμιση κινητηρα
Μπορεις φυσικά να "παιζεις" και με το καυσιμο. Το καλοκαιρι που χρειάζεσαι οξυγονο, βαζεις καυσιμο με περισσότερο Νιτρο, και το χειμωνα με λιγότερο.
Το Νιτρο ειναι Ν20, και παραγει Ο2 με αποτελεσμα καλύτερη απόδοση του μοτερ.
Το Νιτρο ειναι Ν20, και παραγει Ο2 με αποτελεσμα καλύτερη απόδοση του μοτερ.
-
- Δημοσιεύσεις: 115
- Εγγραφή: Τετ Οκτ 12, 2011 9:03 pm
Απάντηση: Ρύθμιση κινητηρα
Μπορω να αλλάξω το καύσιμο; Γιατι εχω ακούσει πως δεν ειναι καλο για τον κινητήρα να αλλάζεις καύσιμο και πρέπει να δουλεύεις συνεχώς το ιδιο.
Απάντηση: Ρύθμιση κινητηρα
Φυσικά και μπορεις!!
Απάντηση: Ρύθμιση κινητηρα
Να αναφέρω κάτι σχετικά με την εναλλαγή διαφορετικών καυσίμων.
Στην παρέα μας εδώ είχαμε κινητήρες που όταν δούλεψαν πότε με cool power και πότε με tornado μάζεψαν κάτι σαν λάσπη μέσα.
Επίσης έχουν αναφερθεί παρόμοια περιστατικά στα φόρουμ.
Προσωπικά έχω κάνει διαδοχική χρήση cool power, optifuel και rapicon χωρίς κανένα πρόβλημα. Θέλει όμως συνήθως κάποια ρύθμιση όταν περνάς από τον ένα καύσιμο στο άλλο.
Στην παρέα μας εδώ είχαμε κινητήρες που όταν δούλεψαν πότε με cool power και πότε με tornado μάζεψαν κάτι σαν λάσπη μέσα.
Επίσης έχουν αναφερθεί παρόμοια περιστατικά στα φόρουμ.
Προσωπικά έχω κάνει διαδοχική χρήση cool power, optifuel και rapicon χωρίς κανένα πρόβλημα. Θέλει όμως συνήθως κάποια ρύθμιση όταν περνάς από τον ένα καύσιμο στο άλλο.
-
- Δημοσιεύσεις: 115
- Εγγραφή: Τετ Οκτ 12, 2011 9:03 pm
Απάντηση: Ρύθμιση κινητηρα
rapicon 15% χρησιμοποιω. θα ηταν καλυτερα τωρα το χειμωνα να βαζω το 10% και το καλοκαιρι το 15% η δεν υπαρχει λογος να μπλεκω με τετοια πραγματα σε αυτο το σταδιο;
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: Ρύθμιση κινητηρα
.......κατά την άποψη μου καλό θα ήταν να δουλεύεις ένα καύσιμο (πάντα φρέσκο) για να μη χρειάζεται να κάνεις συνεχώς ρυθμίσεις ειδικά τώρα στην αρχή
Το 15% είναι μια χαρά χειμώνα καλοκαίρι σε ένα στρωμένο μοτέρ Το μόνο που θα χρειαστεί μια μικρορύθμιση στην μεγάλη ανάλογα με τις συνθήκες όπως έχουν αναλυθεί παραπάνω
Ένα πολύ καλό και σταθερό (αλλά λίγο τσιμπημένο) καύσιμο είναι το BYRON
Το 15% είναι μια χαρά χειμώνα καλοκαίρι σε ένα στρωμένο μοτέρ Το μόνο που θα χρειαστεί μια μικρορύθμιση στην μεγάλη ανάλογα με τις συνθήκες όπως έχουν αναλυθεί παραπάνω
Ένα πολύ καλό και σταθερό (αλλά λίγο τσιμπημένο) καύσιμο είναι το BYRON
-
- Δημοσιεύσεις: 115
- Εγγραφή: Τετ Οκτ 12, 2011 9:03 pm
Απάντηση: Ρύθμιση κινητηρα
Άκουστα το εχω το Byron. Άρα δεν υπάρχει λόγος να αλλάζω καύσιμα συνεχεια τώρα στην αρχη. Εντάξει.
-
- Δημοσιεύσεις: 721
- Εγγραφή: Τρί Απρ 08, 2008 4:12 pm
Απάντηση: Ρύθμιση κινητηρα
Δημήτρη ,όχι μόνο τώρα στην αρχή αλλά και γενικότερα στη συνέχεια ,η συνεχής αλλαγή τύπου καυσίμου ,ειδικά αν μιλάμε για καύσιμα με διαφορετικά ποσοστά νίτρο ,όχι μόνο δεν είναι απαρραίτητη αλλά μπορεί να αποδειχθεί και επιζήμια, προπαντώς αν μιλάμε για κινητήρα ABC δηλαδή χωρίς ελατήριο στο πιστόνι. Στους κινητήρες αυτούς, η στεγανότητα εξασφαλίζεται από την άριστη συναρμογή εμβόλου-χιτωνίου, η οποία αποκτάται στο αρχικό στρώσιμο. Αν αλλάζεις συνεχώς περιεκτικότητα σε νίτρο ,μεταβάλλοντας με τον τρόπο αυτό τις θερμοκρασίες καύσης, στο τέλος θα "μπουργανέψει" ο κύλινδρος. Στους κινητήρες αυτούς μάλιστα, το στρώσιμο διαφέρει πολύ από αυτούς που έχουν ελατήριο και πρέπει να γίνει με το ίδιο καύσιμο που θα χρησιμοποιήσεις και στη συνέχεια.
Συνεπώς, μην παίζεις με τα καύσιμα γιατί είναι πιθανό εκεί που θέλεις να κάνεις καλό στον κινητήρα σου ,να τον καταστρέψεις άθελά σου. Κράτα το ίδιο καύσιμο ,πάρε κι ένα θερμόμετρο και αν δεις το καλοκαίρι για παράδειγμα ότι ο κινητήρας ανεβάζει πολύ θερμοκρασία ,απλά άνοιξε λίγο τη μεγάλη βελόνα. Ούτε αλλαγή καυσίμου χρειάζεται ούτε τίποτα. Χρησιμοποίησε ένα καλό αεροπορικό καύσιμο με 10-15% νίτρο και είσαι εντάξει σε όλες τις περιπτώσεις.
Φιλικά Κώστας.
Συνεπώς, μην παίζεις με τα καύσιμα γιατί είναι πιθανό εκεί που θέλεις να κάνεις καλό στον κινητήρα σου ,να τον καταστρέψεις άθελά σου. Κράτα το ίδιο καύσιμο ,πάρε κι ένα θερμόμετρο και αν δεις το καλοκαίρι για παράδειγμα ότι ο κινητήρας ανεβάζει πολύ θερμοκρασία ,απλά άνοιξε λίγο τη μεγάλη βελόνα. Ούτε αλλαγή καυσίμου χρειάζεται ούτε τίποτα. Χρησιμοποίησε ένα καλό αεροπορικό καύσιμο με 10-15% νίτρο και είσαι εντάξει σε όλες τις περιπτώσεις.
Φιλικά Κώστας.
-
- Δημοσιεύσεις: 115
- Εγγραφή: Τετ Οκτ 12, 2011 9:03 pm
Απάντηση: Ρύθμιση κινητηρα
Ευχαριστω κ παλι για τις πολύτιμες πληροφορίες.
-
- Δημοσιεύσεις: 428
- Εγγραφή: Τετ Φεβ 09, 2011 8:00 am
Απάντηση: Ρύθμιση κινητηρα
yankos έγραψε: ↑
Στην παρέα μας εδώ είχαμε κινητήρες που όταν δούλεψαν πότε με cool power και πότε με tornado μάζεψαν κάτι σαν λάσπη μέσα.
Εχμ ... εννοείς σκουριά;
- Συνημμένα
-
- Lj23759.jpg (60.86 KiB) Προβλήθηκε 86 φορές
-
- Io28878.jpg (59.06 KiB) Προβλήθηκε 86 φορές
-
- Je10608.jpg (58.88 KiB) Προβλήθηκε 86 φορές
Απάντηση: Ρύθμιση κινητηρα
Σαν παχύρρευστο υγρό κάπως το θυμάμαι, όχι μόνο χαμηλά, αλλά και πάνω στο έμβολο και στο χώρο καύσης.
Απάντηση: Ρύθμιση κινητηρα
w1ndsurfer έγραψε: ↑Εχμ ... εννοείς σκουριά;
Σ'αυτήν την περίπτωση που γίνει έτσι ο κινητήρας, τί μπορείς να κάνεις? Επιδιορθώνεται έυκολα ή θέλει ""επισκευή και πέταμα??"":D
Απάντηση: Ρύθμιση κινητηρα
HAR28 έγραψε: ↑Σ'αυτήν την περίπτωση που γίνει έτσι ο κινητήρας, τί μπορείς να κάνεις? Επιδιορθώνεται έυκολα ή θέλει ""επισκευή και πέταμα??"":D
Γεια σας κι απο εμενα...
...,οοοχι πεταμα, Λυσιμο, σχολαστικο καθαρισμα, Ελενχο σωστης λειτουργειας κινητων μερων- πιθανη αντικατασταση και μην ξεχνωντας τις αρχικες θεσεις του καθε τι, επανασυναρμολογηση & τελος ξανα ρυθμιση _Β_Ο...!
Χρησταρας
καλό είναι να αποφεύγεται το άνοιγμα του κινητηρα για λόγους αξιοπιστιας, αλλα εαν χρειαζεται να ανοιχτει για καθαρισμα αυτο γινεται μετα απο προετοιμασια.
Το εμβολο καλο ειναι να μην αλλαζεται μονο του αλλα μαζι με το χιτωνιο. Επισης για να μετρησουμε τη διαμετρο του πιστονιου αυτο γινεται στην εξωτερικη διαμετρο στο κατω μερος του πιστονιου και οχι στο πανω για λογους εγκυρης μετρησης. Οι ανοχες της ταξης 5-10 εκατοστα ειναι επιτρεπτές
και παραλληλα στον αξονα εγκαρσια του πειρου
Το εμβολο καλο ειναι να μην αλλαζεται μονο του αλλα μαζι με το χιτωνιο. Επισης για να μετρησουμε τη διαμετρο του πιστονιου αυτο γινεται στην εξωτερικη διαμετρο στο κατω μερος του πιστονιου και οχι στο πανω για λογους εγκυρης μετρησης. Οι ανοχες της ταξης 5-10 εκατοστα ειναι επιτρεπτές
και παραλληλα στον αξονα εγκαρσια του πειρου
-
- Δημοσιεύσεις: 428
- Εγγραφή: Τετ Φεβ 09, 2011 8:00 am
Απάντηση: Ρύθμιση κινητηρα
HAR28 έγραψε: ↑Σ'αυτήν την περίπτωση που γίνει έτσι ο κινητήρας, τί μπορείς να κάνεις? Επιδιορθώνεται έυκολα ή θέλει ""επισκευή και πέταμα??"":D
Ανοίγεις, ελέγχεις και κάνεις υπολογισμούς
Κάποιοι κινητήρες έχουν *πανάκριβα* ανταλλακτικά και δεν συμφέρει
/