Σελίδα 3 από 5

Απάντηση: Ρύθμιση κινητηρα

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Νοέμ 17, 2011 8:02 am
από Mogolos
Μπορεις φυσικά να "παιζεις" και με το καυσιμο. Το καλοκαιρι που χρειάζεσαι οξυγονο, βαζεις καυσιμο με περισσότερο Νιτρο, και το χειμωνα με λιγότερο.
Το Νιτρο ειναι Ν20, και παραγει Ο2 με αποτελεσμα καλύτερη απόδοση του μοτερ.

Απάντηση: Ρύθμιση κινητηρα

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Νοέμ 17, 2011 10:30 am
από Dimitris08
Μπορω να αλλάξω το καύσιμο; Γιατι εχω ακούσει πως δεν ειναι καλο για τον κινητήρα να αλλάζεις καύσιμο και πρέπει να δουλεύεις συνεχώς το ιδιο.

Απάντηση: Ρύθμιση κινητηρα

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Νοέμ 17, 2011 10:50 am
από Mogolos
Φυσικά και μπορεις!!

Απάντηση: Ρύθμιση κινητηρα

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Νοέμ 17, 2011 3:43 pm
από yankos
Να αναφέρω κάτι σχετικά με την εναλλαγή διαφορετικών καυσίμων.
Στην παρέα μας εδώ είχαμε κινητήρες που όταν δούλεψαν πότε με cool power και πότε με tornado μάζεψαν κάτι σαν λάσπη μέσα.
Επίσης έχουν αναφερθεί παρόμοια περιστατικά στα φόρουμ.
Προσωπικά έχω κάνει διαδοχική χρήση cool power, optifuel και rapicon χωρίς κανένα πρόβλημα. Θέλει όμως συνήθως κάποια ρύθμιση όταν περνάς από τον ένα καύσιμο στο άλλο.

Απάντηση: Ρύθμιση κινητηρα

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Νοέμ 17, 2011 8:06 pm
από Dimitris08
rapicon 15% χρησιμοποιω. θα ηταν καλυτερα τωρα το χειμωνα να βαζω το 10% και το καλοκαιρι το 15% η δεν υπαρχει λογος να μπλεκω με τετοια πραγματα σε αυτο το σταδιο;

Απάντηση: Ρύθμιση κινητηρα

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Νοέμ 17, 2011 8:35 pm
από Αντώνης Κριτζάς
.......κατά την άποψη μου καλό θα ήταν να δουλεύεις ένα καύσιμο (πάντα φρέσκο) για να μη χρειάζεται να κάνεις συνεχώς ρυθμίσεις ειδικά τώρα στην αρχή
Το 15% είναι μια χαρά χειμώνα καλοκαίρι σε ένα στρωμένο μοτέρ Το μόνο που θα χρειαστεί μια μικρορύθμιση στην μεγάλη ανάλογα με τις συνθήκες όπως έχουν αναλυθεί παραπάνω
Ένα πολύ καλό και σταθερό (αλλά λίγο τσιμπημένο) καύσιμο είναι το BYRON

Απάντηση: Ρύθμιση κινητηρα

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Νοέμ 17, 2011 9:18 pm
από Dimitris08
Άκουστα το εχω το Byron. Άρα δεν υπάρχει λόγος να αλλάζω καύσιμα συνεχεια τώρα στην αρχη. Εντάξει.

Απάντηση: Ρύθμιση κινητηρα

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Νοέμ 17, 2011 9:36 pm
από bladeskiller
Δημήτρη ,όχι μόνο τώρα στην αρχή αλλά και γενικότερα στη συνέχεια ,η συνεχής αλλαγή τύπου καυσίμου ,ειδικά αν μιλάμε για καύσιμα με διαφορετικά ποσοστά νίτρο ,όχι μόνο δεν είναι απαρραίτητη αλλά μπορεί να αποδειχθεί και επιζήμια, προπαντώς αν μιλάμε για κινητήρα ABC δηλαδή χωρίς ελατήριο στο πιστόνι. Στους κινητήρες αυτούς, η στεγανότητα εξασφαλίζεται από την άριστη συναρμογή εμβόλου-χιτωνίου, η οποία αποκτάται στο αρχικό στρώσιμο. Αν αλλάζεις συνεχώς περιεκτικότητα σε νίτρο ,μεταβάλλοντας με τον τρόπο αυτό τις θερμοκρασίες καύσης, στο τέλος θα "μπουργανέψει" ο κύλινδρος. Στους κινητήρες αυτούς μάλιστα, το στρώσιμο διαφέρει πολύ από αυτούς που έχουν ελατήριο και πρέπει να γίνει με το ίδιο καύσιμο που θα χρησιμοποιήσεις και στη συνέχεια.
Συνεπώς, μην παίζεις με τα καύσιμα γιατί είναι πιθανό εκεί που θέλεις να κάνεις καλό στον κινητήρα σου ,να τον καταστρέψεις άθελά σου. Κράτα το ίδιο καύσιμο ,πάρε κι ένα θερμόμετρο και αν δεις το καλοκαίρι για παράδειγμα ότι ο κινητήρας ανεβάζει πολύ θερμοκρασία ,απλά άνοιξε λίγο τη μεγάλη βελόνα. Ούτε αλλαγή καυσίμου χρειάζεται ούτε τίποτα. Χρησιμοποίησε ένα καλό αεροπορικό καύσιμο με 10-15% νίτρο και είσαι εντάξει σε όλες τις περιπτώσεις.




Φιλικά Κώστας.

Απάντηση: Ρύθμιση κινητηρα

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Νοέμ 17, 2011 10:27 pm
από Dimitris08
Ευχαριστω κ παλι για τις πολύτιμες πληροφορίες.

Απάντηση: Ρύθμιση κινητηρα

Δημοσιεύτηκε: Παρ Νοέμ 18, 2011 6:58 am
από w1ndsurfer
yankos έγραψε:
Στην παρέα μας εδώ είχαμε κινητήρες που όταν δούλεψαν πότε με cool power και πότε με tornado μάζεψαν κάτι σαν λάσπη μέσα.


Εχμ ... εννοείς σκουριά;

Απάντηση: Ρύθμιση κινητηρα

Δημοσιεύτηκε: Παρ Νοέμ 18, 2011 8:26 am
από yankos
Σαν παχύρρευστο υγρό κάπως το θυμάμαι, όχι μόνο χαμηλά, αλλά και πάνω στο έμβολο και στο χώρο καύσης.

Απάντηση: Ρύθμιση κινητηρα

Δημοσιεύτηκε: Παρ Νοέμ 18, 2011 9:23 am
από HAR28
w1ndsurfer έγραψε: Εχμ ... εννοείς σκουριά;


Σ'αυτήν την περίπτωση που γίνει έτσι ο κινητήρας, τί μπορείς να κάνεις? Επιδιορθώνεται έυκολα ή θέλει ""επισκευή και πέταμα??"":D

Απάντηση: Ρύθμιση κινητηρα

Δημοσιεύτηκε: Παρ Νοέμ 18, 2011 10:49 am
από CARAPIS
HAR28 έγραψε: Σ'αυτήν την περίπτωση που γίνει έτσι ο κινητήρας, τί μπορείς να κάνεις? Επιδιορθώνεται έυκολα ή θέλει ""επισκευή και πέταμα??"":D



Γεια σας κι απο εμενα...

...,οοοχι πεταμα, Λυσιμο, σχολαστικο καθαρισμα, Ελενχο σωστης λειτουργειας κινητων μερων- πιθανη αντικατασταση και μην ξεχνωντας τις αρχικες θεσεις του καθε τι, επανασυναρμολογηση & τελος ξανα ρυθμιση _Β_Ο...!

Χρησταρας

Δημοσιεύτηκε: Παρ Νοέμ 18, 2011 10:52 pm
από engexpert
καλό είναι να αποφεύγεται το άνοιγμα του κινητηρα για λόγους αξιοπιστιας, αλλα εαν χρειαζεται να ανοιχτει για καθαρισμα αυτο γινεται μετα απο προετοιμασια.
Το εμβολο καλο ειναι να μην αλλαζεται μονο του αλλα μαζι με το χιτωνιο. Επισης για να μετρησουμε τη διαμετρο του πιστονιου αυτο γινεται στην εξωτερικη διαμετρο στο κατω μερος του πιστονιου και οχι στο πανω για λογους εγκυρης μετρησης. Οι ανοχες της ταξης 5-10 εκατοστα ειναι επιτρεπτές

και παραλληλα στον αξονα εγκαρσια του πειρου

Απάντηση: Ρύθμιση κινητηρα

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Νοέμ 19, 2011 7:22 am
από w1ndsurfer
HAR28 έγραψε: Σ'αυτήν την περίπτωση που γίνει έτσι ο κινητήρας, τί μπορείς να κάνεις? Επιδιορθώνεται έυκολα ή θέλει ""επισκευή και πέταμα??"":D


Ανοίγεις, ελέγχεις και κάνεις υπολογισμούς

Κάποιοι κινητήρες έχουν *πανάκριβα* ανταλλακτικά και δεν συμφέρει

/