Σελίδα 4 από 18
Απάντηση: wilga 2000
Δημοσιεύτηκε: Παρ Φεβ 25, 2011 11:46 am
από King Kostas
radioamateur έγραψε: ↑οχι δεν εχω ξεφυγει πολυ απο το μαμισιο σαν αρχαριος ομως ρωτησα γιατι δεν ηξερα τι με περιμενει με αυτες τις αλλαγες που εκανα , ανεφερες για καποιες γωνιες οφσετ ,εχω διαβασει αρκετα εδω στο φορουμ και εχω μαθει πολλα αλλα δεν θυμαμαι καπου να συναντησα αυτες τις γωνιες , μπορεις να μου εξηγησεις με δυο λογια ποιες ειναι αυτες ?
Ευχαριστω
Ένα καλό link για να πάρεις μια ιδέα είναι αυτό
http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=42944
Δεν υπάρχει λόγος να αγχώνεσαι....το αεροπλάνακι είναι καλό και τίμιο, αν δεν έχεις αλλάξει κάτι στον καθρέφτη (firewall, όπου είναι περασμένες όλες οι γωνίες right / down thrust από κατασκευής) του μοντέλου, δεν θα έχεις κανένα θέμα.
Απάντηση: wilga 2000
Δημοσιεύτηκε: Παρ Φεβ 25, 2011 1:06 pm
από Αντώνης Κριτζάς
η wilga έχει ένα πρόβλημα με την βάση του μοτέρ η οποία είναι ευτελέστατη Αν το μοτέρ έχει λίγη περισσότερη ροπή η πλαστική βάση καταπονείται επικίνδυνα και στο τέλος σπάει Οι γωνίες της μεταβάλλονται συνεχώς Η καλύτερη λύση θα ήταν να φτιάξεις μόνος μία βάση
Απάντηση: wilga 2000
Δημοσιεύτηκε: Παρ Φεβ 25, 2011 4:31 pm
από Τρύφωνας
radioamateur έγραψε: ↑οχι δεν εχω ξεφυγει πολυ απο το μαμισιο σαν αρχαριος ομως ρωτησα γιατι δεν ηξερα τι με περιμενει με αυτες τις αλλαγες που εκανα , ανεφερες για καποιες γωνιες οφσετ ,εχω διαβασει αρκετα εδω στο φορουμ και εχω μαθει πολλα αλλα δεν θυμαμαι καπου να συναντησα αυτες τις γωνιες , μπορεις να μου εξηγησεις με δυο λογια ποιες ειναι αυτες ?
Ευχαριστω
Αγαπητέ radioamateur
Ο γωνίες όφσετ είναι αυτό που περιγράφει ο John Xάλαρης παραπάνω. Εν τάχει ο κινητήρας του αεροπλάνου πρέπει να έχει συμβατικά μια συγκεκριμμένη διάταξη του κινητήρα σε σχέση με την άτρακτο.
Ενω λοιπόν κοιτάζεις απο πίσω απο το αεροπλάνο σου ο κινητήρας σε σχέση με την άτρακτο πρέπει να έχει 2 μοίρες δεξί όφσετ και 2 μοίρες προς τα κάτω. Αυτό στην γλώσσα των μοντελιστών λέγεται right & Down Thrust. Μπορείς για να πάρεις σωστά τα μέτρα απο το κέντρο να χρεισιμοποιήσεις ένα κλασσικό μοιρογνωμόνιο.
Αυτά και καλές πτήσεις
Τρύφωνας
Απάντηση: wilga 2000
Δημοσιεύτηκε: Παρ Φεβ 25, 2011 5:28 pm
από radioamateur
sorry παιδια μπερδευτικα ...τις ηξερα σαν right & Down Thrust , απλα με μπερδεψε ο ορος " γωνια οσφετ " .
Ευχαριστω
Απάντηση: wilga 2000
Δημοσιεύτηκε: Παρ Φεβ 25, 2011 9:11 pm
από αλκαιος
radioamateur εαν θελεις να ενισχυσεις την βαση του μοτερ στο wilga, σου δεινω μια ιδεα με το τι εχω κανει εγω και εχω γλυτωσει το σπασιμο της ακομα και σε πτωσεις
Απάντηση: wilga 2000
Δημοσιεύτηκε: Παρ Φεβ 25, 2011 9:30 pm
από Αντώνης Κριτζάς
πολύ καλή κατασκευή
Απάντηση: wilga 2000
Δημοσιεύτηκε: Παρ Φεβ 25, 2011 10:26 pm
από radioamateur
οκ θα το προσπαθησω
Απάντηση: wilga 2000
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Φεβ 27, 2011 11:33 am
από eolos
καλησπερα σε ολα τα παιδια
καλως σας βρισκω...........
αλκαιος εδω εισαι πουλακι μου
και γω σε ψαχνω αλλου
χαχαχαχα
λοιπον πολυ καλη η βαση και αν αντικαταστησουμε
με αλουμινιου βιδες ....τις βιδες του μοτερ ....εχουμε και μια πρωτης
ταξεως ψυκτρουλα για το μοτερακι μας...
θελω να κανω και γω μια ερωτηση
προσπαθησα να δοκιμασω τη wilga να τη πεταξω με λιγο αερα
τωρα ποσο δυνατος ηταν δε γνωριζω αλλα για να την σταθεροποιησω απο τις ριπες του ανεμου τη κρατουσα με το χερι στο διαδρομο και περιμενα
να κοψει λιγο για να την πεταξω.....
πραγματι απογειωθηκε χωρις ιδιαιτερο προβλημα αλλα οταν προσπαθησα
να τη προσγειωσω και βρισκοταν 3 μετρα περιπου πανω απο το διαδρομο
και δινοντας λιγο νταουν εκανε μια καθετη βουτα (το μοτερ βρεθηκε
στο elevetor)
τελικα μεχρι τι αερα μπορει να πεταξει?
ή ακομα θελω εξασκηση σε προσγειωση με δυνατο αερα
ευχαριστω
Απάντηση: wilga 2000
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Φεβ 27, 2011 12:12 pm
από Αντώνης Κριτζάς
καλώς ήρθες στο petame
Στην wilga δεν αρέσει ο αέρας Στην περίπτωση που έχει λίγο παραπάνω προσπάθησε να την κάνεις λίγο μπροστόβαρη και να την κατεβάζεις χωρίς να κλείνεις το μοτέρ Λίγη εξάσκηση θα σε βοηθήσει
Απάντηση: wilga 2000
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Φεβ 27, 2011 1:05 pm
από eolos
καλησπερα αντωνη
πραγματι το γκαζι ηταν αυξημενο για να εξουδετερωσω την αντισταση στον ανεμο .....πανω απο το διαδρομο ηταν σχεδον σταματημενο απο τον αερα
τοτε ειπα να δωσω λιγο νταουν και ηρθε με τα μουτρα κατω...αλλα και αν καταφερνα να το κατεβασω ο αερας που φυσουσε σιγουρα θα το επαιρνε και θα το σηκωνε απο τη στιγμη που θα εκλεινα το γκαζι....
Απάντηση: wilga 2000
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Φεβ 27, 2011 1:27 pm
από Αντώνης Κριτζάς
κάτω απο αυτές τις συνθήκες καλύτερα να μή πετάς για να μή χαλάσει το μοντελάκι και η καρδιά σου Θα απολάυσεις την wilga ημέρες με ανεμο το πολύ 3Β
Απάντηση: wilga 2000
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Φεβ 27, 2011 1:35 pm
από eolos
ηθελα να δω τις δυνατοτητες του
δε με πειραξε καθολου που εσπασε αλλα παντως θα ξαναεπιχειρησω παλι
με δυνατο ανεμο και ας το σπασω.....
αν δεν εσπαγε αντωνη τα μαγαζια τι θα εκαναν?
Απάντηση: wilga 2000
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Φεβ 27, 2011 3:32 pm
από Τρύφωνας
Φίλε eolos
Ο Αντώνης έχει δίκιο!! Να τον ακούς γιατί είναι κρίμα να σπάς τα αεροπλανάκια σου απλά για να επιβεβαιωθεί το γενικώς αποδεκτό. Καλό είναι να μην προσπαθούμε να εφεύρουμε ξανά τον τροχό. (Ειδικά όταν το πληρώνουμε κιόλας)....
Το Wilga είναι αεροπλανάκι STOL (Short Take Off and Landing), δηλαδή το φτερό του για να μπορεί να αποπροσγειώνεται σε πολύ μικρό διάδρομο έχει αεροτομή υψηλής άντωσης. Όλα τα αεροπλανάκια με φτερά υψηλής άντωσης δεν μπορούν να πετάξουν με ευστάθεια όταν έχει αέρα.
Αν θέλεις να πειραματιστείς με αέρα πάρε ένα αεροπλανάκι με φτερό που έχει δυείσδυση στον αέρα, (ημισυμμετρική αεροτομή) και να πειραματιστείς τουλάχιστον με πιθανότητες επιτυχίας του πειράματος!
Η Wilga πάνω απο 2-3 μποφωράκια είναι "βάρκα στο γυαλό"....Άσε αν ο αέρας είναι ριπαίος....Εκεί τα πράγματα στραβώνουν δραμματικά για το αεροπλανάκι....
Φιλικά
Τρύφωνας
Απάντηση: wilga 2000
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Φεβ 27, 2011 6:20 pm
από eolos
κατα αρχην να ευχαριστησω τον αντωνη και τον τρυφωνα
για τις αποριες μου σχετκα με τη συμπεριφορα του συγκεκριμενου μοντελου στον αερα....
τρυφωνα απο τι υποθετω οταν εννοεις STOL (Short Take Off and Landing)
εννοεις οτι το πτερυγιο στο πανω μερος ειναι καμπυλη και στο κατω μερος
ειναι φλατ ισιο....εαν οχι διορθωστεμαι
ακομα δεν εχω μαθει τις ορολογιες γιατι ειμαι ακομα νεος στο μοντελισμο_Β_Ο
παρ ολο το προχωρημενο της ηλικιας μου :-&&
αφου πλεον πηραμε το πρωτο βαπτισμα με το συγκεκριμενο μοντελο
και μαθαμε οτι μαθαμε σκεφτομαι την αγορα καποιου αλλου μοντελου
οπως (F4U Corsair )
Απάντηση: wilga 2000
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Φεβ 27, 2011 6:43 pm
από Τρύφωνας
STOL Είναι το abreviation όχι μόνο στον μοντελισμό αλλά στην αεροπορία γενικότερα.
http://www.zenithair.com/stolch801/design/design.html
http://en.wikipedia.org/wiki/STOL
Είναι δηλαδή τα αεροπλάνα που αποπροσγειώνονται σε πολύ μικρό διάδρομο. Αυτό τους δίνει ιδιαίτερα πτητικά χαρακτηριστικά αλλά ταυτόχρονα τα κάνει υπερβολικά αργά, και δυσκολοπέταχτα όταν φυσούν αέρηδες. Στα λέω απλοϊκά για να μην σε μπλέξω σε αεροπορικούς όρους που μόνο σύγχυση θα σου δημιουργήσουν. Απλά να θυμάσαι οτι τα STOL αεροπλάνα (υψηλής άντωσης) δεν πετούν με παλιόκαιρο.
Όταν φυσάει χρειάζεσαι αεροπλάνα με φτερό που παρέχει δυείσδυση, ήτοι ημισυμμετρικό ή συμμετρικό. Μερικά παραδείγματα σε ηλεκτρικά είναι το F4F
http://www.parkzone.com/Articles/Article.aspx?ArticleID=2172
To P-47
http://www.parkzone.com/Products/Default.aspx?ProdID=PKZ5375
Το Τ-28
http://www.parkzone.com/Products/Default.aspx?ProdID=PKZ4475
Καλές πτήσεις
Τρύφωνας