Σελίδα 5 από 30

Απάντηση: JU-87B Stuka

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Ιουν 15, 2014 12:54 pm
από Δημήτρης Άρτα
Συνέχεια με την κατασκευή της ατράκτου!
Τα 2 κεντρικά δοκάρια ενώνονται στη μία άκρη(ουρά) και κατόπιν τοποθετούνται τα οριζόντια δοκάρια!Η όλη διαδικασία γίνεται σε επίπεδη επιφάνεια (πάτωμα) και πάνω σε τζάμι τοποθετούμε το σχέδιο και τα δοκάρια με βάρη(μπαταρίες) για τυχόν στρεβλώσεις της ατράκτου!Βέβαια με περίπου 2 μέτρα μήκος ατράκτου λίγο δύσκολο να βρώ κατάλληλο πάγκο και μέσα στο σπίτι.....!!!

Απάντηση: JU-87B Stuka

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Ιουν 15, 2014 1:06 pm
από Δημήτρης Άρτα
Τοποθέτηση των κομματιών F-2 και WS-1

Απάντηση: JU-87B Stuka

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Ιουν 15, 2014 1:13 pm
από Δημήτρης Άρτα
Είναι το κεντρικό σημείο που θα πατήσει το φτερό!

Απάντηση: JU-87B Stuka

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Ιουν 15, 2014 1:18 pm
από Δημήτρης Άρτα
Τελική μορφή

Απάντηση: JU-87B Stuka

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Ιουν 15, 2014 2:04 pm
από Δημήτρης Άρτα
Συνέχεια με τους νομείς της ατράκτου!

Απάντηση: JU-87B Stuka

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Ιουν 15, 2014 2:21 pm
από Δημήτρης Άρτα
Μπροστινό μέρος

Απάντηση: JU-87B Stuka

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Ιουν 15, 2014 2:32 pm
από Δημήτρης Άρτα
Δοκιμαστική τοποθέτηση κομματιών και κατόπιν κόλλημα!
Χώρος δεξαμενής καυσίμου!

Απάντηση: JU-87B Stuka

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Ιουν 15, 2014 2:46 pm
από Δημήτρης Άρτα
Τοποθέτηση των WS-2 για την ολοκλήρωση της σέλας!

Απάντηση: JU-87B Stuka

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Ιουν 15, 2014 5:22 pm
από Δημήτρης Άρτα
Και εδώ έγινε η πρώτη τροποποίηση του σχεδίου!Ο Ziroli στο ruder και elevator χρησιμοποιεί giant σέρβο,εγώ θα χρησιμοποιήσω XL σέρβο 15-20 kgr περίπου!Οπότε οι βάσεις των σέρβο μίκρηναν σε απόσταση και μετακινήθηκαν πιό πίσω στην άτρακτο μεταξύ του νομέα F-6 και F-7!Πρόσβαση θα υπάρχη πάλι από την κοιλιά του σκάφους(σέλα)!

Απάντηση: JU-87B Stuka

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Ιουν 15, 2014 5:34 pm
από Δημήτρης Άρτα
Αποτέλεσμα και μέγεθος

Απάντηση: JU-87B Stuka

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Ιουν 15, 2014 5:50 pm
από Δημήτρης Άρτα
Ο ουραίος τροχός δεν ανασύρονταν στο Stuka οπότε η κατασκευή του είναι σχετικά απλή!
Τοποθετήθηκε το ρινιαίο σκέλος προσγείωσης από ένα εκπαιδευτικό αεροπλάνο στον προτελευταίο νομέα της ατράκτου που με μερικές τροποποιήσεις ταίριαξε ακριβώς και η στρέψη του θα γίνεται με ντίζα από το σέρβο του ruder....!

Απάντηση: JU-87B Stuka

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Ιουν 15, 2014 5:52 pm
από Δημήτρης Άρτα
Στο τέλος θα τοποθετηθή αυτό το σκέλος....
http://www.eurokitshop.it/product.php?id_product=702

Απάντηση: JU-87B Stuka

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιούλ 12, 2014 1:09 pm
από Δημήτρης Άρτα
Συνέχεια με το ουρέο σκέλος...

Απάντηση: JU-87B Stuka

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιούλ 12, 2014 1:19 pm
από Δημήτρης Άρτα
Τοποθέτηση των σωλήνων κάρμπον από όπου θα περνάνε τα συρματόσχοινα ελέγχου του rudder!Δοκιμές πρώτα με ένα τυχαίο σέρβο στις ίδιες διαστάσεις με αυτό που θα τοποθετηθεί στο τέλος....!

Απάντηση: JU-87B Stuka

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιούλ 12, 2014 2:22 pm
από Δημήτρης Άρτα
Οι μεταλλικές ντίζες μπήκαν μόνο για την ευθυγράμμιση των σωλήνων με το χόρν του σέρβο!Εξομοιώνουν το συρματόσχοινο....!
Από την πλευρά του σέρβο θα μπούν Heavy Duty Ball Links με βίδα που έχει τρύπα στην κεφαλή της για να περνά το συρματόσχοινο.