Απάντηση: TIGER MOTH
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Νοέμ 04, 2012 4:47 pm
Το τέλος του tiger mouth γράφτηκε σήμερα στο ανεμοδρομιο της ΠΕΤΜΕ.
το αεροσκάφος είχε παρουσιάσει κάποια προβλήματα στο elevator, την προηγούμενη μέρα, ακολούθησε σχολαστικός έλεγχος αλλάχθηκαν το Υ των servo και ξανά βγήκε στην πίστα.
Έκανε την πρώτη πτήση και ετοιμάστηκε για την δεύτερη πτήση της ημέρας. Το αεροσκάφος τροχοδρόμησε στον διάδρομο και γεμάτο ταχύτητα σηκώθηκε στον αέρα σε μια scale απογείωση που την θαύμασα. Κατοπιν έκανε χαμηλά περάσματα, roll, γρήγορα περάσματα χωρίς τίποτα να δείχνει αυτό που θα συνέβαινε.
Βρισκόταν σε αριστερή στροφή για πέρασμα πάνω από τον διάδρομο, ενω το αεροσκάφος δεν έκλεινε την στροφή όπως έπρεπε. Ο χειριστής του έδωσε λίγο παραπάνω rudder και τότε το αεροσκάφος έκανε μια απότομη δεξιά σήκωσε μούρη και μετά από μισό roll έσκασε με ΕΚΚΩΦΑΝΤΙΚΟ θόρυβο στο έδαφος. Ίσα που πρόλαβα να φωνάξω Έσπασε!!!
Πιθανές αιτίες
Α) απώλεια rudder καθώς βρισκόταν σε αριστερή στροφή
Β) απώλεια μισού elevator. Το αεροσκάφος είχε δυο servo όπου λαμβάνοντας υπόψη το συμβάν τις προηγούμενης μέρας αν το ένα servo αστόχησε έκανε snap roll και καρφώθηκε στο έδαφος
Κλείνοντας δεν θα ξεχάσω τα λόγια φίλου πως πρέπει να το πετάς σαν να ξέρεις πως θα σπάσει
Σπύρος
το αεροσκάφος είχε παρουσιάσει κάποια προβλήματα στο elevator, την προηγούμενη μέρα, ακολούθησε σχολαστικός έλεγχος αλλάχθηκαν το Υ των servo και ξανά βγήκε στην πίστα.
Έκανε την πρώτη πτήση και ετοιμάστηκε για την δεύτερη πτήση της ημέρας. Το αεροσκάφος τροχοδρόμησε στον διάδρομο και γεμάτο ταχύτητα σηκώθηκε στον αέρα σε μια scale απογείωση που την θαύμασα. Κατοπιν έκανε χαμηλά περάσματα, roll, γρήγορα περάσματα χωρίς τίποτα να δείχνει αυτό που θα συνέβαινε.
Βρισκόταν σε αριστερή στροφή για πέρασμα πάνω από τον διάδρομο, ενω το αεροσκάφος δεν έκλεινε την στροφή όπως έπρεπε. Ο χειριστής του έδωσε λίγο παραπάνω rudder και τότε το αεροσκάφος έκανε μια απότομη δεξιά σήκωσε μούρη και μετά από μισό roll έσκασε με ΕΚΚΩΦΑΝΤΙΚΟ θόρυβο στο έδαφος. Ίσα που πρόλαβα να φωνάξω Έσπασε!!!
Πιθανές αιτίες
Α) απώλεια rudder καθώς βρισκόταν σε αριστερή στροφή
Β) απώλεια μισού elevator. Το αεροσκάφος είχε δυο servo όπου λαμβάνοντας υπόψη το συμβάν τις προηγούμενης μέρας αν το ένα servo αστόχησε έκανε snap roll και καρφώθηκε στο έδαφος
Κλείνοντας δεν θα ξεχάσω τα λόγια φίλου πως πρέπει να το πετάς σαν να ξέρεις πως θα σπάσει
Σπύρος