Σελίδα 6 από 24

Απάντηση: Mitsubishi Ki-15 'Babs'

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιαν 18, 2014 8:34 pm
από ankon

Απάντηση: Mitsubishi Ki-15 'Babs'

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Ιαν 19, 2014 11:34 am
από sukhoi.su29
Άγγελε καλημέρα.....+(*)
1. Το άσπρο υλικό μέσα στο ταπεράκι ,είναι αυτό σαν πούδρα (ξεχνάω πώς λέγεται) που το αναμιγνύουμε με εποξικό L+L ?;

2. Το νάυλον πάνω στα ribbs έχει ειδική αποστολή , ή απλώς εβρέθη εκεί ?

Απάντηση: Mitsubishi Ki-15 'Babs'

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Ιαν 19, 2014 2:46 pm
από ankon
Νίκο το άσπρο υλικό που αναφέρεις λέγεται Aerosil και όντως δουλεύεται με την L&L.Πάντος η χρήση του είναι τεράστια .Περισσοτερες πληροφορίες εδώ.
http://www.aerosil.com/product

Το ναύλον δεν βρέθηκε τυχαία εκεί ....πάνω του βάζω την ζυγαριά και κάνω τις αναμίξεις της κόλλας.

Απάντηση: Mitsubishi Ki-15 'Babs'

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Ιαν 19, 2014 4:10 pm
από sukhoi.su29
Ευχαριστώ Άγγελε ... Είχα προμηθευτεί πρίν καιρό L+L και ενδιαφερόμουν πολύ να βρώ και Aerosil για να ενισχύσω λίγο ακόμα το firewall καθώς και μια χτιστή βάση για το ντεπόζιτο , σε δυο μοντελλάκια που μου βγάζουν πολλούς κραδασμούς .
Βεβαίως πέρασαν κάμποσες βδομάδες και με τις δουλειές ξεχάστηκα και δεν έκανα τίποτα απο τα δυο. >:(
Τώρα όμως που έμαθα τι ακριβώς είναι θα το βρώ...

Απάντηση: Mitsubishi Ki-15 'Babs'

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Ιαν 19, 2014 11:23 pm
από ankon
Το έχει η ΝΕΟΤΕΧ ,ειναι φθηνό αλλα πρεπει να πάρεις αρκετη ποσότητα γιατί είναι πολύ ελαφρύ. Πάντος αν θελεις λίγο για μερικές δουλειές ,μπορώ να σου δώσω.

Απάντηση: Mitsubishi Ki-15 'Babs'

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Ιαν 23, 2014 11:10 am
από ankon
Μια άποψη της κεντρικής πτέρυγας με τα σκέλη προσωρινά τοποθετημένα.

Εικόναhttp://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/10/lra2.jpg




Η κατασκευή του μοναδικού Flap. To Flap αποτελείται από τρία κομμάτια .Το πρώτο είναι μια μπάλσα 2,5 χιλ. 70εκ *12,5εκ η οποία φρεζαρίστηκε για να χωνέψουν οι μεντεσέδες και αυτή θα καλυφθεί απο κάθε πλευρά με κοντρα πλακέ 0.6 χιλ. αεροπορικό και εποξική.Οι μεντεσέδες είναι της DUBRO 1/4 με κοπίλια η οποία αφαιρέθηκε και στην θέση τους μπήκε piano wire 1,2 χιλ. σε όλο το μήκος των 70 εκ.

Εικόναhttp://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/842/tmdd.jpg


Εικόναhttp://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/27/ml0k.jpg


Εικόναhttp://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/547/hlga.jpg

Απάντηση: Mitsubishi Ki-15 'Babs'

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Ιαν 23, 2014 3:06 pm
από ankon
Το φρεζάρισμα στην αντίστοιχη πλευρά .

Εικόναhttp://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/197/if3v.jpg


και ο τρόπος που γίνεται

Εικόναhttp://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/59/kd9y.jpg

Απάντηση: Mitsubishi Ki-15 'Babs'

Δημοσιεύτηκε: Τρί Ιαν 28, 2014 11:30 pm
από ankon
Τοποθέτηση των βάσεων των δύο servo του Flap. Δουλεύουν παράλληλα σε ένα κανάλι και το ένα με αντιστροφέα παλμών.

Εικόναhttp://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/703/rz95.jpg


Εικόναhttp://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/849/ajmu.jpg


και η δευτερη φωτο είναι απο την κατασκευή του Flap .Τοποθέτηση του πρώτου κοντρα πλακέ.

Εικόναhttp://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/513/kxs8.jpg

Απάντηση: Mitsubishi Ki-15 'Babs'

Δημοσιεύτηκε: Τρί Ιαν 28, 2014 11:58 pm
από Αντώνης Κριτζάς
Αν ο αντιστροφέας παλμών είναι το servo reverser μη το πολύ εμπιστεύεσαι
Εχω δοκιμάσει από Κινέζικα έως Γερμανικά και όλα αργά η γρήγορα .... τα χάνουν
Αν πάλι μιλάς για κάτι άλλο ....δώσε φώς...........

Απάντηση: Mitsubishi Ki-15 'Babs'

Δημοσιεύτηκε: Τετ Ιαν 29, 2014 12:34 am
από ankon
Ναι Αντώνη αυτό είναι ...αλλα είναι δικιά μου κατασκευή.Οπότε αν τα φτύσει ξερω ποιόν θα βρίσω.!!!

Απάντηση: Mitsubishi Ki-15 'Babs'

Δημοσιεύτηκε: Τετ Ιαν 29, 2014 7:45 am
από sukhoi.su29
ankon έγραψε: Ναι Αντώνη αυτό είναι ...αλλα είναι δικιά μου κατασκευή.Οπότε αν τα φτύσει ξερω ποιόν θα βρίσω.!!!


Καλημέρα Άγγελε...+(*)
...Θυμήθηκα την "συμβουλή-κατσάδα" που έχεις δώσει ...(σε κάποιο thread για σερβάκια ,δεν θυμάμαι ποιό ακριβώς)....." Μην αγοράζετε απ 'τη βαθειά Κίνα ..αγοράστε επώνυμα ,να ξέρετε ποιόν να βρίσετε..." :D:D.

Σήμερα θα είναι πολύ καλή μέρα...
Καινούργιες φωτογραφίες & αναλυτικές , οπότε ξεκινάει η μελέτη..._Β_Ο

Masterpiece.

Καλή συνέχεια.

Απάντηση: Mitsubishi Ki-15 'Babs'

Δημοσιεύτηκε: Τετ Ιαν 29, 2014 8:27 am
από Αντώνης Κριτζάς
Aυτή την κατασκευή servo reverser by Αγγελος θα ήταν ωραίο να την δούμε κάποια στιγμή
Στα μεγάλα servos βέβαια δεν είναι πολύ δύσκολη και η αναστοφή τους λόγω της ευκολης πρόσβασης στην πλακέτα (γι αυτους που πιάνουν φυσικά τα χέρια)
Καλή συνέχεια κ καθηγητά_P_P

Απάντηση: Mitsubishi Ki-15 'Babs'

Δημοσιεύτηκε: Τετ Ιαν 29, 2014 8:51 am
από ankon
Είναι πολύ απλό για να γίνει η αντιστροφή.Ο πρώτος τρόπος που όλοι γνωρίζουμε ειναι να πάρουμε την ειδική πλακέτα και τελειώσαμε.Ο Αντώνης βέβαια μας λέει πως αντιμετώπισε κάποια προβλήματα....οπότε θα σας πω έναν άλλο τρόπο που είναι σίγουρος .
Το μόνο που πρέπει να κάνετε είναι η αντιστροφή των καλωδίων του μοτέρ και η αντιστροφή των δύο ακρινών καλωδίων του ποτενσιομέτρου.
Η αντιστροφη λοιπόν εγένετο !!!
Τώρα για τον ηλεκτρονικό τρόπο,αρκει να συνδεμολογήσετε σωστά ενα 4001 και μερικές αντιστάσεις ,δυο βύσματα και είμαστε έτοιμοι.

Απάντηση: Mitsubishi Ki-15 'Babs'

Δημοσιεύτηκε: Τετ Ιαν 29, 2014 11:11 am
από bladeskiller
Κοιτώντας πάντως τις φωτό ,βλέπω και μία άλλη λύση, που θα μπορούσε να σε απαλλάξει από τη διαδικασία της αντιστροφής του ενός σερβό. Μια που δεν είναι ARF και εσύ κατασκευάζεις τις βάσεις των σερβό ,μπορείς απλά να φτιάξεις τη βάση του ενός από τα δύο σερβό έτσι ώστε να τοποθετηθεί με την κεφαλή προς τη άλλη μεριά και λίγο πιο μέσα ή πιο έξω ,ώστε όταν τοποθετηθούν οι ντίζες να έχουν ακριβώς το ίδιο μήκος. Ετσι ,αν τα σερβό είναι ίδια ,τα δύο πηδάλια θα κάνουν την ίδια κίνηση χωρίς να χρειάζεται καμιά αντιστροφή.

Απάντηση: Mitsubishi Ki-15 'Babs'

Δημοσιεύτηκε: Τετ Ιαν 29, 2014 11:37 am
από ankon
Κώστα, θα δεις τον λόγο που το επέλεξα να το κάνω έτσι ,απο κοντα,παρ' όλο που τον εχω σκεφτεί αυτόν τον τρόπο που αναφέρεις. Έτσι όπως το κάνω ,επειδή τα servo μπαίνουν πλαγίως μπορώ να έχω άμεση πρόσβαση στις βίδες απο τις τρύπες των αεροτομών.Αλλιώς θα ήμουν μπλοκαρισμένος. Θέλει αρκετή σκέψη το scratch όπως ξέρεις και συ άλλωστε!