Σελίδα 7 από 17

Απάντηση: CARF Mustang P-51D

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Ιούλ 08, 2010 9:21 am
από v_tolias
Τα 5645 στα 4,8v έχουν γύρω στα 9 kg δύναμη και στα 6V έχουν 12kg!

Απάντηση: CARF Mustang P-51D

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Ιούλ 08, 2010 10:05 am
από King Kostas
Πολύ μεράκι παιδιά. Μπράβο, ωραία δουλειά.

Θεωρώ ότι με τα servo δεν θα υπάρξει κάποιο θέμα, άλλωστε αυτά τα αεροσκάφη δεν είναι για κάθε μέρα, οπότε και η καταπόνηση μετριάζετε. Από την φύση τους πετάνε scale οπότε δεν νομίζω ότι κανένας θα αρχίσει να κάνει τον «ταρζάν» με ένα τέτοιο αεροπλάνο.

Το P51 πάντα (όπως και όλα τα αεροπλάνα αυτής της κατηγορίας) «πονούσε» στα συρματόσχοινα του Elevator και του Rudder, ειδικά όταν εφορμούσαν με υψηλές ταχύτητες και αναγκάζονταν να μπουν σε High Accent Angle βγαίνοντας από την «χαροπάλη»

Τουτέστιν τα 9 και 11 κιλά στα 4,8 και 5,5 Volts είναι πολύ καλές τιμές που φεύγουν αρκετά από τα ανεκτά / κατώτερα όρια.

Κωστή πολύ καλή δουλειά και πραγματικά πολύ όμορφη παρουσιάση.

Απάντηση: CARF Mustang P-51D

Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιούλ 09, 2010 6:43 pm
από KM
Μία δύσκολη, απ' ότι φάνηκε, διαδικασία είναι να γίνουν οι πόρτες από το πίσω retract λειτουργικές. Έβαλα ελατήρια, συρματόσχοινα, άλλαξα θέσεις και ότι άλλο περνάει από το χέρι μου και τελικά δεν τα κατάφερα… Η λύση ήταν πολύ απλή τελικά. Δείτε το κόντρα πλακέ (εκεί που έχω βάλει τα τόξα) που τοποθέτησα με δύο βίδες πάνω στο σκέλος και σπρώχνει όταν ανοίγει τους μεντεσέδες. Μία λύση απλή, εύκολη, γρήγορη και προπάντων αξιόπιστη.

Εικόνα

Απάντηση: CARF Mustang P-51D

Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιούλ 09, 2010 6:48 pm
από KM
Και ένα μικρό βίντεο με τις δοκιμές. Δείχνει να λειτουργεί καλά αλλά θέλει αρκετή πίεση για να δουλέψει σωστά. Στα πλάνα είναι με 80psi, φαντάζομαι στα 100psi θα δουλεύει μια χαρά.
Αυτά προς το παρόν, λογικά τώρα θα συνεχίσω την κατασκευή προς το τέλος του Αυγούστου... Υπομονή έως τότε!

http://www.youtube.com/watch?v=TgIxcd9QAks

Απάντηση: CARF Mustang P-51D

Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιούλ 09, 2010 8:16 pm
από bladeskiller
Κώστα ,ίσως θα πρέπει να κάνεις κάποια τροποποίηση στο μηχανισμό της βακτηρίας γιατί ,απότι φαίνεται στο βίντεο, δουλεύει αρκετα "δυσκοίλια" ειδικά στο άνοιγμα ,που είναι και το σημαντικότερο. Δεν ξέρω ,εμένα έτσι μου φαίνεται.



Φιλικά Κώστας.

Απάντηση: CARF Mustang P-51D

Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιούλ 09, 2010 10:16 pm
από KM
Κωστή σωστή η παρατήρηση!
Για δες τώρα... ΤΖΕΤ ΣΕΤ ε?:D

http://www.youtube.com/watch?v=X8XXvMSr2rc

Απάντηση: CARF Mustang P-51D

Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιούλ 09, 2010 10:50 pm
από topg
Γεια σας Κωστηδες...... Αντε, να δουλευουν τα συστηματα !@/-=}{{

Απάντηση: CARF Mustang P-51D

Δημοσιεύτηκε: Δευ Ιούλ 12, 2010 3:14 pm
από bladeskiller
Κώστας Μιχαηλίδης έγραψε: Κωστή σωστή η παρατήρηση!
Για δες τώρα... ΤΖΕΤ ΣΕΤ ε?:D


Αυτό μάλιστα! Ηρθαν στα ίσα τους τα θέματα. :D


Φιλικά Κώστας.

Απάντηση: CARF Mustang P-51D

Δημοσιεύτηκε: Δευ Οκτ 04, 2010 9:10 pm
από KM
Μία τέτοιου είδους κατασκευή θέλει το χρόνο της και μεγάλα διαλλείματα. Έτσι λοιπόν μετά από καιρό ήρθε η ώρα να συνεχίσω και σύντομα να ολοκληρώσω το Mustang.

Σειρά τώρα έχει η κατασκευή της εξάτμισης. Ψάχνοντας τα forum του εξωτερικού για κάτι αντίστοιχο δεν βρήκα κάτι που να μπορεί να με βοηθήσει και έτσι αποφάσισα να προχωρήσω στην κατασκευή και ότι γίνει… Η ιδέα είναι να κάνω λειτουργικές τις 12 εξαγωγές της εξάτμισης έτσι όπως είναι στο πραγματικό.

Στη φωτογραφία φαίνεται η κάτοψη του χώρου του κινητήρα και πάνω της σχεδίασα την εξάτμιση που θα προσπαθήσω να φτιάξω.


Για το λόγο αυτό προμηθεύτηκα σωλήνες 25 χιλιοστών της Krumscheid και πιο συγκεκριμένα δύο ίσιες μήκους 20 εκατοστών και δύο γωνίες 90 μοιρών.


Συνεχίζεται...

Απάντηση: CARF Mustang P-51D

Δημοσιεύτηκε: Δευ Οκτ 04, 2010 10:13 pm
από Mogolos
Κωστή, το ιδιο σκέφτομαι και εγώ, αλλα τι θα γινει με τον "συγχρονισμό" του 2χρονου? Πώς θα λύθει αυτο το ζητημα? Δεν θα υπάρξει προβλημα?

Απάντηση: CARF Mustang P-51D

Δημοσιεύτηκε: Δευ Οκτ 04, 2010 10:25 pm
από DjBac
Έχω μείνει άφωνος με την υπομονή και την κατασκευή! Ένα μπράβο πιστεύω πως είναι πολύ λίγο!!

Αυτό είναι ένα μοντέλο όνειρο!! :)

Δεν ξέρω αν αυτό βοηθάει!

Έχω πάρει από αυτόν και είμαι πολύ ευχαριστημένος και γενικά διαβάζω τα καλύτερα!

http://www.keleo-creations.com/index.php?main_page=product_info&cPath=69&products_id=157

Απάντηση: CARF Mustang P-51D

Δημοσιεύτηκε: Δευ Οκτ 04, 2010 10:25 pm
από Τρύφωνας
Mogolos έγραψε: Κωστή, το ιδιο σκέφτομαι και εγώ, αλλα τι θα γινει με τον "συγχρονισμό" του 2χρονου? Πώς θα λύθει αυτο το ζητημα? Δεν θα υπάρξει προβλημα?


Μάλλον εννοείς "συντονισμό της εξάτμισης" του 2χρονου.......

Απάντηση: CARF Mustang P-51D

Δημοσιεύτηκε: Τρί Οκτ 05, 2010 7:20 am
από KM
Παιδιά δεν ξέρω αν η μηχανή θα δουλεύει σωστά. Πιστεύω πως δεν θα έχει πρόβλημα. Όπως και να 'χει θα τη φτιάξω και θα κάνω δοκιμές. Το σίγουρο είναι ότι ο θόρυβος θα είναι τρελός, κάτι που μου αρέσει...
Αν όλα πάνε καλά την κρατάω, αν όχι θα βρω άλλη λύση.

Για KELEO δεν το συζητάω για τρεις λόγους. Πρώτος λόγος γιατί θέλει πολύ χώρο, δεύτερος λόγος γιατί τα 500$ είναι τρελό ποσό για αυτή την εποχή και τρίτος λόγος γιατί απλά θέλω να πειραματιστώ!

Οι πρώτες κολλήσεις ασημοκόλλησης έγιναν χθες τη νύχτα και το αποτέλεσμα κρίνεται αποδεκτό!

Για δείτε λεπτομέρειες...

Απάντηση: CARF Mustang P-51D

Δημοσιεύτηκε: Τρί Οκτ 05, 2010 7:23 am
από KM
Οι πρώτη εφαρμογή πάνω από τη μηχανή είναι οκ και τώρα πρέπει να βρω τρόπο να τη στηρίξω.

Απάντηση: CARF Mustang P-51D

Δημοσιεύτηκε: Τρί Οκτ 05, 2010 7:28 am
από KM
Ένα πολύ χρήσιμο εργαλείο (θα το βρείτε στο Δίλμα στην Αθηνάς) είναι αυτό που φαίνεται στη φωτογραφία και με βοηθάει ώστε να σημαδέψω σωστά την καμπύλη του σωλήνα πάνω στη λαμαρίνα 2 χιλιοστών (2Χ1 χιλιοστά) που θα χρησιμοποιήσω για να φτιάξω τα στηρίγματα της εξάτμισης πάνω στη μηχανή. Η διαδικασία θέλει προσοχή και πολλές δοκιμές!
Δείτε πως…