Σελίδα 7 από 24

Απάντηση: Mitsubishi Ki-15 'Babs'

Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιαν 31, 2014 3:07 pm
από melenestelio
Το λαθακι...............στο rudder..............

Απάντηση: Mitsubishi Ki-15 'Babs'

Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιαν 31, 2014 4:07 pm
από ankon
Πού είναι το λαθάκι ρε συ Στέλιο ????

Απάντηση: Mitsubishi Ki-15 'Babs'

Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιαν 31, 2014 4:24 pm
από ankon
Τελικά έκανα την αντιστροφή στο ένα servo του Flap,επεμβαίνοντας στό κύκλωμα και έτσι δεν έφτιαξα τον ηλεκτρονικό αντιστροφέα. Το δοκίμασα για 6 ώρες στο tester. Δουλεύει μιά χαρά !! Τα σχέδια του ηλεκτρονικού αντιστροφέα θα τα παρουσιάσω αργότερα στίς ηλεκτρονικές κατασκευές.



Εικόναhttp://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/834/kvl7.jpg


Εικόναhttp://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/577/rsmx.jpg

Απάντηση: Mitsubishi Ki-15 'Babs'

Δημοσιεύτηκε: Δευ Φεβ 03, 2014 2:54 pm
από ankon

Απάντηση: Mitsubishi Ki-15 'Babs'

Δημοσιεύτηκε: Τετ Φεβ 05, 2014 1:46 pm
από ankon
Κατασκευή των Horn του Flap απο γαλβανιζέ λαμαρίνα 1 χιλ. και των ντιζών τους απο ακτίνες 3,2 χιλ.

Εικόναhttp://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/690/tj7p.jpg


Εικόναhttp://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/841/sf6i.jpg

Απάντηση: Mitsubishi Ki-15 'Babs'

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Φεβ 06, 2014 10:52 am
από sukhoi.su29
Πώ πώ κατασκευές. (τι να λέμε ...τα μπράβο στέρεψαν).
Κύριε καθηγητά :)>)>) μια και εσείς είστε απασχολημένος , άμα θέλετε να φτιάξουμε πλακετίτσα servo reverse με το cmos 4001 για να τη βάλουμε στα ηλεκτρονικά ...ευχαρίστως.
Μια και κάνει λίγο κρύο τις τελευταίες μέρες και δεν πετάμε .....το κολλητήρι κι ο πάγκος είναι ότι πρέπει ...^%^

Απάντηση: Mitsubishi Ki-15 'Babs'

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Φεβ 06, 2014 11:57 am
από ankon
Νίκο
Έφτασα σχεδόν 35 χρόνια στον πάγκο των ηλεκτρονικών. Τα βαριέμαι μέχρι εκεί που δεν φαντάζεσαι !! Θα σου δώσω ένα σχέδιο να ασχοληθείς αν έχεις τον χρόνο.

Απάντηση: Mitsubishi Ki-15 'Babs'

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Φεβ 06, 2014 12:35 pm
από sukhoi.su29
35 χρόνια ....wowwow.
Δεν το γνώριζα Άγγελε , πράγματι πολύς καιρός .

Στείλε το σχεδιάκι όποτε και αν θέλεις ,κάτι έχω σκαρώσει και γώ #**, να τα βάλουμε όλα κάτω και ελπίζω το ΣΚ να περάσει όμορφα και ηλεκτρονικά ... (βέβαια αν ο καιρός μας κάνει το χατηράκι , μια βολτίτσα ...!@/-=}{{.πρόοος Μαραθώνα θα την έκανα ευχαρίστως .... )

Απάντηση: Mitsubishi Ki-15 'Babs'

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Φεβ 06, 2014 2:15 pm
από bladeskiller
Συνάδελφοι ,δειτε και το παρακάτω σχεδιάκι. Δουλεύει με το 555 σε συνδεσμολογία μονοσταθή πολυδονητή. Το πλεονέκτημα είναι ότι το 555 έχει ένα σταθερό voltage threshhold, σε ποσοστό της τάσης τροφοδοσίας (που παίζει ρόλο στο κεντράρισμα του σερβό) ,σε σχέση με αυτό των CMOS GATES, που βρίσκεται στη λεγόμενη "απροσδιόριστη περιοχή" και εξαρτάται έντονα από τη θερμοκρασία. Ισως αυτός να είναι και ο λόγος που, πολλοί αναστροφείς του εμπορίου ,"ντριφτάρουν" το κέντρο του σερβό που συνδέεται με αυτούς.
Επίσης υπάρχουν στην ΄'εξοδο τέσσερις γρήγορες δίοδοι 1Ν4148 με πτώση τάσης η καθεμιά 0.9-1 βολτ ,σε σχέση με τα 0.7 των κοινών διόδων, για να περιορίζουν την τάση του σήματος στα 3.6-4 βολτς. Αυτό γιατί σε ορισμένα σερβό ,ειδικά ψηφιακά ,δεν τους "αρέσει" να ξεπερνάει η τάση του παλμού τα 4 βολτς.

Απάντηση: Mitsubishi Ki-15 'Babs'

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Φεβ 06, 2014 7:51 pm
από ankon
Ένα μικρό video με το Flap σε λειτουργία.Η γωνία του είναι στις 60 μοίρες.


http://www.youtube.com/watch?v=A9FjJUCJuT0

Απάντηση: Mitsubishi Ki-15 'Babs'

Δημοσιεύτηκε: Τρί Φεβ 11, 2014 11:39 am
από ankon
Ξεκίνησα την κατασκευή των πλαινών panels των πτερύγων. Πρώτη δουλειά η κατασκευή των δύο scale aileron τα οποία σε αυτήν την φάση στηρίζουν τις πτέρυγες ( στο wash out) πριν τελικά κοπούν για να σχηματίσουν το aileron panel,αφού η πτέρυγα δεχθεί την επένδυση.
Τα καπάκια λοιπόν σε φωτό.

Εικόναhttp://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/856/97et.jpg


Εικόναhttp://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/823/aafj.jpg


Εικόναhttp://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/811/fp38.jpg

Απάντηση: Mitsubishi Ki-15 'Babs'

Δημοσιεύτηκε: Τρί Φεβ 11, 2014 4:55 pm
από ankon
Η δεξιά πτέρυγα υπό κατασκευήν. Στην δεύτερη φωτο το Jig του wash out.

Εικόναhttp://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/801/2gmd.jpg


Εικόναhttp://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/585/vi5f.jpg


Εικόναhttp://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/513/dyf5.jpg


Οι μπαταρίες είναι ένας καλός τρόπος για μένα, ως πρόσθεση βάρους στα κολλήματα της κατασκευής, όπου χρειάζεται !

Απάντηση: Mitsubishi Ki-15 'Babs'

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Φεβ 13, 2014 12:14 am
από ankon
Συνεχίζω με το δεξιο panel. Τοποθέτηση του πρώτου rib που καθορίζει την δίεδρο στις 6 μοίρες.

Εικόναhttp://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/545/oh7v.jpg


Εικόναhttp://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/836/u4hy.jpg




τοποθέτηση του aileron servo το οποίο θα δουλέψει με την κρυφή ντίζα spangenberg.

Εικόναhttp://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/593/o393.jpg

Απάντηση: Mitsubishi Ki-15 'Babs'

Δημοσιεύτηκε: Παρ Φεβ 14, 2014 3:07 pm
από ankon
Η ειδική ντίζα για την μετάδοση κίνησης με το σύστημα Spangenberg. Η φωτογραφία είναι απο το διαδίκτυο.

Εικόναhttp://imagizer.imageshack.us/v2/1024x768q90/198/z7y2.jpg


Το σύστημα αυτο είναι σταθερότατο ,χωρίς κανένα τζόγο.Το μόνο του μειονέκτημα είναι πως δεν δίνει μεγάλες κινήσεις .Μέχρι +- 9 μοίρες ,αλλά για το συγκεκριμένο μοντέλο είναι μια χαρά.

Απάντηση: Mitsubishi Ki-15 'Babs'

Δημοσιεύτηκε: Τετ Φεβ 19, 2014 1:34 pm
από ankon
Η συνέχεια της πτέρυγας......