Σελίδα 7 από 8

Απάντηση: Black Horse P-40C ανακατασκευή

Δημοσιεύτηκε: Τρί Φεβ 18, 2014 11:52 am
από Red
Αντωνη καλημερα.
Εαν αποφασησεις να την στηριξης κανε το πανω στη βαση του κινητηρα. Το σκαφος και η βαση-κινητηρας εχουν συνηθως διαφορετικη ταλαντωση και τοτε σιγουρα θα στη σπασει. Η στηριξη πανω στην ατρακτο ειναι καλη μονο εαν υπαρχει ενδιαμεσα ελλαστικος σωληνας κλπ

Απάντηση: Black Horse P-40C ανακατασκευή

Δημοσιεύτηκε: Τρί Φεβ 18, 2014 2:19 pm
από Mogolos
dgiatr έγραψε: μπράβο Αντώνη πολύ ωραία η δουλειά σας με τον Παντελή σχετικά με την εξάτμιση!
Για παν ενδεχόμενο όμως μπορείς να στηρίζεις το καζανάκι της εξάτμισης και σε κάποιο σημείο της ατράκτου; γιατί φοβάμαι μήπως με τους κραδασμούς σου ξεβιδώνεται ή μήπως σου κόψει και το λαιμό της εξάτμισης.


Ειναι ο καλύτερος τρόπος για να σπάσει - ξεβιδώσει - ξαμπαζόσει.
ΠΟΤΕ δεν στηρίζουμε την εξάτμιση σε σημείο που έχει διαφορετική συχνότητα κραδασμών από το μοτέρ (άτρακτος).
Αντίθετα η στήριξη γίνεται στο ίδιο το μοτέρ. Ετσι δεν πρόκειται να σπάσει - ξεβιδώσει - ξαμπαζόσει ΠΟΤΕ

Απάντηση: Black Horse P-40C ανακατασκευή

Δημοσιεύτηκε: Τρί Φεβ 18, 2014 3:08 pm
από dgiatr
Mogolos έγραψε: Ειναι ο καλύτερος τρόπος για να σπάσει - ξεβιδώσει - ξαμπαζόσει.
ΠΟΤΕ δεν στηρίζουμε την εξάτμιση σε σημείο που έχει διαφορετική συχνότητα κραδασμών από το μοτέρ (άτρακτος).
Αντίθετα η στήριξη γίνεται στο ίδιο το μοτέρ. Ετσι δεν πρόκειται να σπάσει - ξεβιδώσει - ξαμπαζόσει ΠΟΤΕ
..το ξέρω βρε Γιάννη και στο Mustang έτσι το έχω κάνει, έχω στηρίξει την εξάτμιση πάνω στη βάση της μηχανής, έχεις δίκιο όμως γιατί δεν πρόσεξα την διατύπωσηRu@%

Απάντηση: Black Horse P-40C ανακατασκευή

Δημοσιεύτηκε: Τρί Φεβ 18, 2014 3:38 pm
από Pantelis papageorgiou
Οι κολλήσεις με argon (mig ή tig), γενικώς δεν αντιμετωπίζουν τα προβλήματα μιας κοινής ηλεκτροκόλλησης. Έχω τη γνώμη ότι δεν υπάρχει καμία ανάγκη πρόσθετης στήριξης, η οποία μάλλον προβλήματα θα δημιουργήσει παρά θα λύσει. Έχοντας μάλλιστα δει το πάχος τοιχώματος του σωλήνα της εξάτμισης, νομίζω ότι τα όποια φορτία προκύψουν από τους κραδασμούς αυτού του (μικρού) κινητήρα, εύκολα θα αναληφθούν από αυτόν (το σωλήνα-manifold). Μην ξεχνάτε το πολύ μικρό βάρος της αναρτωμένης από το σωλήνα μάζας (αλουμινένιο καζανάκι), τα αδρανειακά φορτία του οποίου, είναι εκείνα που προκαλούν την κόπωση του σωλήνα λόγω κραδασμών.
Έχω τετράχρονο βενζινοκινητήρα 50κυβικών (moki), το manifold του οποίου έχει λιγότερο από το μισό πάχος του συγκεκριμένου και δούλεψε χωρίς καμία στήριξη απροβλημάτιστα...

Απάντηση: Black Horse P-40C ανακατασκευή

Δημοσιεύτηκε: Παρ Μαρ 20, 2015 8:42 pm
από Αντώνης Κριτζάς
Λίγες ημέρες πριν την πτήση αποφάσισα να αλλάξω τις εξατμίσεις που από την πρώτη στιγμή μου έκατσαν στο λαιμό με κάτι λίγο ποιο κοντινό στο πραγματικό (είπαμε όχι υπερβολές)
Σε χάλκινη σωλήνα έδωσα το σχήμα που ήθελα και πέρασα ένα πρόχειρο χρώμα για να δώ πως θα δείξουν Στην πορεία θα κοπούν τρία "παράθυρα" στο cowl μέσα από το οποίο θα βγαίνουν οι άκρες ανα δύο
Όι λαιμοί θα κοπούν στο κατάλληλο μήκος για να εξέχουν οσο πρέπει
Φυσικά προσπαθήσω να τις αναπαραστήσω χρωματικά σωστά

Απάντηση: Black Horse P-40C ανακατασκευή

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Μαρ 22, 2015 6:03 pm
από Αντώνης Κριτζάς
Πολύ μπροστόβαρο
Οι μπαταρίες θα μπούν στην ουρά πίσω από τον τροχό (ευτυχώς υπάρχει πολύ χώρος και εύκολη πρόσβαση) και λύνουν το πρόβλημα
Οι εξατμίσεις πάνε για αποθήκευση και αναζητώ κάτι ελαφρύτερο

(Στο βάθος το Focke Wulf TA-152H του Γιώργου αναμένει για παρθενική)








Απάντηση: Black Horse P-40C ανακατασκευή

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Μαρ 22, 2015 6:51 pm
από ankon
Αντώνη ,αφου έβαλες 10 γωνιές χάλκινες ,ήταν σίγουρο το οτι θα σου βγεί μπροσθόβαρο. Θα έπρεπε να κατεβάσεις καμμιά ιδέα και να βάλεις άλλο υλικό ώστε να μην προσθέσεις βάρος στο μοντέλο._Β_Ο(2f) Θα σκεφτώ και εγώ.

Απάντηση: Black Horse P-40C ανακατασκευή

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Μαρ 22, 2015 9:05 pm
από Αντώνης Κριτζάς
Δεν έβαλα .........γιατί είναι μπροστόβαρο και χωρίς αυτές wΤο σχέδιο πήγε περίπατο:'(
Ας κάνω τις πρώτες πτήσεις και θα δω μήπως κάνω καποιο κόλπο με τις υπάρχουσες
Αν ο καιρός επιτρέψει την επόμενη Κυριακή πετάει @P@

Απάντηση: Black Horse P-40C ανακατασκευή

Δημοσιεύτηκε: Δευ Μαρ 23, 2015 6:53 am
από w1ndsurfer
Κούκλα έγινε, μπράβο Αντώνη

Καλο πέταχτο!

Απάντηση: Black Horse P-40C ανακατασκευή

Δημοσιεύτηκε: Τετ Μαρ 25, 2015 12:46 am
από Αντώνης Κριτζάς

Απάντηση: Black Horse P-40C ανακατασκευή

Δημοσιεύτηκε: Παρ Μαρ 27, 2015 10:22 am
από Αντώνης Κριτζάς
Κάθε φορά που βάζω τα φτερά στο Ρ40 πρέπει να περνώ τις ντίζες των ανασυρόμενων στα βαρελάκια τoυ servo (κεντρικό στην άτρακτο) και να κάνω όλη την ρύθμιση από την αρχή για να κλειδώνουν σωστά τα σκέλη
Κάνω σκέψη για ball link ....μα δεν ξέρω πόσες φορές θα αντέξει το βάλε βγάλε μα και αν θα παραμείνει στην θέση του μόλις το ζορίσουν τα σκέλη
Υπάρχει κάτι που να έχετε δοκιμάσει σε κάποια παρόμοια εφαρμογή? κάτι που να ασφαλίζει με βίδα?

Απάντηση: Black Horse P-40C ανακατασκευή

Δημοσιεύτηκε: Παρ Μαρ 27, 2015 10:28 am
από ankon
Αντώνη Καλημέρα ,βάλε κάποια φωτογραφία να το καταλάβω καλύτερα.

Απάντηση: Black Horse P-40C ανακατασκευή

Δημοσιεύτηκε: Παρ Μαρ 27, 2015 12:01 pm
από Αντώνης Κριτζάς
μία φώτο που βρήκα (όχι από το δικό μου)
Στη μέση της ατράκτου βρίσκεται το σέρβο των ανασυρόμενων Στον δίσκο έχει δύο βαρελάκια Κάθε φορά που τοποθετείς τα δύο φτερά στην θέση τους πρέπει να καταφέρεις να σπρώχνεις το φτερό σιγά σιγά για να περάσεις ταυτόχρονα την ντίζα μέσα στο βαρελάκι Όταν με το καλό το πετύχεις πρέπει να κάνεις τη ρυθμιση για το κλείδωμα των σκελών από την αρχή


Το σύστημα έχει αρκετά κουσούρια μια και τα σκέλη τα ίδια δεν είναι ποιοτικά
Η έλξη και η ώθηση γίνεται υπό γωνία με bellcrank Στο σημείο στήριξης που σημειώνω με το βέλος ο κατασκευαστής βάζει μία απλή ξυλόβιδα (Αυτή όπως έμαθα ήταν που ξεμπάζωσε και κατάρρευσε το σκέλος στη απογείωση με αποτέλεσμα να γίνει το μοντέλο έτσι όπως ήρθε στα χέρια μου) Εκεί εγώ κατάφερα να περάσω blind nut οπότε μάλλον θα αντέξει
Το όλο σύστημα (rotating σκέλος συν γωνίες) έχει κάποιο ζόρι αλλά δεν προβληματίζει το servo Φοβάμαι όμως ότι το απλό ball link θα ξεκουμπώσει


Απάντηση: Black Horse P-40C ανακατασκευή

Δημοσιεύτηκε: Παρ Μαρ 27, 2015 12:29 pm
από w1ndsurfer
Αντωνη
Βγάλε το bellcrank και βάλε servo στην φωλιά (ένα servo σε κάθε φτερό)
Σε άλλο κανάλι το κάθε servo ώστε να ρυθμίσεις ανεξάρτητα end-points

Απάντηση: Black Horse P-40C ανακατασκευή

Δημοσιεύτηκε: Παρ Μαρ 27, 2015 12:32 pm
από Αντώνης Κριτζάς
w1ndsurfer έγραψε: Αντωνη
Βγάλε το bellcrank και βάλε servo στην φωλιά (ένα servo σε κάθε φτερό)
Σε άλλο κανάλι το κάθε servo ώστε να ρυθμίσεις ανεξάρτητα end-points


Δεν χωράει τίποτα... ήταν η πρώτη σκέψη w