Flip 3d 40 KYOSHO
-
- Δημοσιεύσεις: 1518
- Εγγραφή: Πέμ Μαρ 27, 2008 3:57 pm
Flip 3d 40 KYOSHO
To Flip 3d της Kyosho, είναι ίσως το εμπορικότερο αεροπλάνο της γνωστής εταιρείας, στην κατηγορία του. Είναι ίσως και το μοναδικό.
Πολλοί λάτρεις της Kyosho, το αποκαλούν ως την "Κορωνίδα" στην κατηγορία του και μάλλον δεν πέφτουν πολύ έξω (ή και καθόλου)
Το βάρος του μοντέλου είναι πολύ μικρό, σε σχέση με τον όγκο του και αυτός φυσικά είναι ο στόχος σε αυτού του είδους τα μοντέλα.
Αυτό επιτυγχάνεται με καλής ποιότητας υλικά, με πρώτο και κύριο τη μπάλσα που επέλεξε η Kyosho.
Το Flip 3d 40 ως Free Style μοντέλο, πραγματοποιεί οτιδήποτε φανταστεί και δύναται να κάνει ...ο πιλότος του.
- Συνημμένα
-
- Flip2.jpg (72.93 KiB) Προβλήθηκε 55 φορές
-
- Flip1.jpg (27.85 KiB) Προβλήθηκε 55 φορές
-
- Δημοσιεύσεις: 1518
- Εγγραφή: Πέμ Μαρ 27, 2008 3:57 pm
Απ: Flip 3d 40 KYOSHO
Κατασκευαστικά ιδιαίτερες δυσκολίες στο μοντάρισμα του Flip 3d 40, δε θα συναντήσετε.
Ο φίλος όμως Chios r/c club (ο Σπύρος), θα μας δώσει μερικές χρήσιμες συμβουλές, εφόσον τον γνωρίζει αρκετά καλά, όχι μόνο επειδή το εμπορεύεται, αλλά επειδή το Flip 3d 40 αποτελεί ένα από τα πολυ-αγαπημένα μοντέλα του.
(σχετικό video με πτήση του Σπύρου, θα δειτέ προς το τέλος της παρουσίασης).
Πρώτη κατασκευαστική επισήμανση:, βάσει των οδηγιών του Σπύρου, είναι η ιδιαίτερη προσοχή σας στη σύνδεση των δύο τμημάτων που συνθέτουν το elevator.
Τα δύο τμήματα αυτά, "δένονται" με τη χρήση ενός μεταλλικού Π που συνοδεύουν το kit.
Οι τρύπες λοιπόν πάνω στη μπάλσα, μέσα στις οποίες θα μπει το Π, ΔΕΝ είναι ανοιγμένες απο την εταιρεία, πράγμα που σημαίνει οτι μια λανθασμένη μέτρηση, θα σας χαλάσει την αρμονική πτήση, ...ισως και το αεροπλάνο (φωτογραφία 2).
Ο φίλος όμως Chios r/c club (ο Σπύρος), θα μας δώσει μερικές χρήσιμες συμβουλές, εφόσον τον γνωρίζει αρκετά καλά, όχι μόνο επειδή το εμπορεύεται, αλλά επειδή το Flip 3d 40 αποτελεί ένα από τα πολυ-αγαπημένα μοντέλα του.
(σχετικό video με πτήση του Σπύρου, θα δειτέ προς το τέλος της παρουσίασης).
Πρώτη κατασκευαστική επισήμανση:, βάσει των οδηγιών του Σπύρου, είναι η ιδιαίτερη προσοχή σας στη σύνδεση των δύο τμημάτων που συνθέτουν το elevator.
Τα δύο τμήματα αυτά, "δένονται" με τη χρήση ενός μεταλλικού Π που συνοδεύουν το kit.
Οι τρύπες λοιπόν πάνω στη μπάλσα, μέσα στις οποίες θα μπει το Π, ΔΕΝ είναι ανοιγμένες απο την εταιρεία, πράγμα που σημαίνει οτι μια λανθασμένη μέτρηση, θα σας χαλάσει την αρμονική πτήση, ...ισως και το αεροπλάνο (φωτογραφία 2).
- Συνημμένα
-
- Flip4.jpg (72.09 KiB) Προβλήθηκε 55 φορές
-
- Flip3.jpg (73.37 KiB) Προβλήθηκε 55 φορές
-
- Δημοσιεύσεις: 1518
- Εγγραφή: Πέμ Μαρ 27, 2008 3:57 pm
Απ: Flip 3d 40 KYOSHO
Δεύτερη επισήμανση: ...το μικρό ροδάκι στο πίσω μέρος του μοντέλου!
Η Kyosho έχει κάνει το "λαθάκι" της, που ευτυχώς είναι αμελητέο σε σχέση με κατασκευαστικά λάθη άλλων μεγάλων εταιρειών.
Προτείνει λοιπόν, κοιτώντας το manual του Flip 3d 40 να τρυπήσετε το elevator σε δύσκολο σημείο αφενός, αφετέρου ακόμη και αν αυτό κατορθωθεί, η συγκεκριμένη στήριξη της αλουμινένιας βάσης της ρόδας να επιβαρύνει το rudder στις απότομες προσγειώσεις. Αυτό συμβαίνει γιατί λυγίζει το αλουμίνιο από το βάρος του μοντέλου.
Ο Σπύρος προτείνει: την εξ'αρχής αλλαγή στήριξης της συγκεκριμένης βάσης, για να μην αντιμετωπίσετε προβλήματα ...και δη στο χώρο πτήσης!
Αρχικά λοιπόν θα πρέπει να αντικαταστήσετε την ευκολολύγιστη αλουμινένια βάση με μια σκληρή πλαστική.
Μην τρυπήσετε το Rudder, αλλά απλώς λυγίστε τη ντίζα της ρόδας παράλληλα στο κάτω μέρος του rudder και στηρίξτε το με ένα πλαστικό δέσιμο.
Η Kyosho έχει κάνει το "λαθάκι" της, που ευτυχώς είναι αμελητέο σε σχέση με κατασκευαστικά λάθη άλλων μεγάλων εταιρειών.
Προτείνει λοιπόν, κοιτώντας το manual του Flip 3d 40 να τρυπήσετε το elevator σε δύσκολο σημείο αφενός, αφετέρου ακόμη και αν αυτό κατορθωθεί, η συγκεκριμένη στήριξη της αλουμινένιας βάσης της ρόδας να επιβαρύνει το rudder στις απότομες προσγειώσεις. Αυτό συμβαίνει γιατί λυγίζει το αλουμίνιο από το βάρος του μοντέλου.
Ο Σπύρος προτείνει: την εξ'αρχής αλλαγή στήριξης της συγκεκριμένης βάσης, για να μην αντιμετωπίσετε προβλήματα ...και δη στο χώρο πτήσης!
Αρχικά λοιπόν θα πρέπει να αντικαταστήσετε την ευκολολύγιστη αλουμινένια βάση με μια σκληρή πλαστική.
Μην τρυπήσετε το Rudder, αλλά απλώς λυγίστε τη ντίζα της ρόδας παράλληλα στο κάτω μέρος του rudder και στηρίξτε το με ένα πλαστικό δέσιμο.
- Συνημμένα
-
- Flip5.jpg (62.61 KiB) Προβλήθηκε 55 φορές
-
- Δημοσιεύσεις: 1518
- Εγγραφή: Πέμ Μαρ 27, 2008 3:57 pm
Απ: Flip 3d 40 KYOSHO
Χαρακτηριστικά Flip 3d 40:
Βάρος μοντέλου 2620 γραμμάρια
(Βάρος στο συγκεκριμένο μοντέλο με εγκατεστημένη πάνω του την OS 90 - 91SII-P)
Μήκος Ατράκτου 1490 χιλιοστά
Μήκος φτερού 1500 χιλιοστά
Sevos X 5
Προτεινόμενα servo για aileron τα Sanwa SRM 102 Χ2 (απλά)
servo για rudder/elevator Sanwa SX-165T (09sec στα 9,5 κιλά 6v - φωτογραφία 2)
Battery LRP 1400 6v nimh
Πομπό που χρησιμοποιεί ο Σπύρος: Sanwa RD8000
Βάρος μοντέλου 2620 γραμμάρια
(Βάρος στο συγκεκριμένο μοντέλο με εγκατεστημένη πάνω του την OS 90 - 91SII-P)
Μήκος Ατράκτου 1490 χιλιοστά
Μήκος φτερού 1500 χιλιοστά
Sevos X 5
Προτεινόμενα servo για aileron τα Sanwa SRM 102 Χ2 (απλά)
servo για rudder/elevator Sanwa SX-165T (09sec στα 9,5 κιλά 6v - φωτογραφία 2)
Battery LRP 1400 6v nimh
Πομπό που χρησιμοποιεί ο Σπύρος: Sanwa RD8000
- Συνημμένα
-
- Flip7.jpg (49.82 KiB) Προβλήθηκε 55 φορές
-
- Flip6.jpg (80.12 KiB) Προβλήθηκε 55 φορές
-
- Δημοσιεύσεις: 1518
- Εγγραφή: Πέμ Μαρ 27, 2008 3:57 pm
Απ: Flip 3d 40 KYOSHO
Για το Flip 3d 40 η Kyosho συνιστά να εγκαταστήσετε μηχανή δίχρονη 0,46 κυβικών ιντσών ή τετράχρονη έως 0,63 κυβικές ίντσες.
Εδώ ο Σπύρος επέλεξε να χρησιμοποιήσει την OS FS 91SII-P όπως προαναφέραμε για τους εξής λόγους:
Με τη συγκεκριμένη μηχανή, έχουμε περίσια δύναμη καθώς κάνει hover το μοντέλο με σχεδόν κάτω από το μισό γκάζι. Έτσι σε δύσκολη στιγμή (ανεπιθύμητο stall π.χ.) απλά ανεβάζουμε το throttle και το flip "ξεκολλάει" με την ίδια επιτάχυνση που έχει ...οταν πέφτει! (φωτογραφία μηχανής 1)
Για όσους αρέσκονται στα hover και γενικότερα σε 3d πτήσεις είναι απόλυτα αναγκαίο αυτό και δε μπορεί καν να το προσφέρει καλά μια μικρότερης ισχύως μηχανή, όπως για παράδειγμα η OS 70 FS που έχει δοκιμαστεί επίσης.
Η ισχύς της μηχανής σε συνδιασμό με την 14/4 APC προπέλα και με περίπου 10.000 σ.α.λ "γεμίζουν" τα πηδάλια της ουράς με τον απαραίτητο αέρα ώστε να επιτευχθεί οποιαδήποτε ακροβασία.
Βέβαια, η χρήση της βαρύτερης 90άρας μηχανής, προυποθέτει μια καλυτερη κατανομή βάρους στο μοντέλο προκειμένου να ζυγίσει σωστά.
Προτείνεται:
Η τοποθέτηση του tank στη θέση κάτω από το φτερό σύμφωνα με το manual εφόσον η μηχανή έχει pump. Αυτό κάνει το μοντέλο αρκετά πισόβαρο.
Στο μοντέλο της παρουσίασης ο Σπύρος για να ισορροπήσει το βάρος και το μοντέλο καλύτερα, τοποθέτησε ένα μικρό servo (HS56-HB Hitec) κοντά στη μηχανή.
Με τον τρόπο αυτό το μοντέλο ζυγίζει στα 14cm από το leading edge του φτερού, κάνοντας το Flip περισσότερο παιγνιδιάρικο ...εφόσον εκεί είναι στο όριο του να μην είναι πισόβαρο.
Βεβαίως με την πατέντα του Σπύρου να τοποθετήσει το μικρό servo μπροστά, αποκτά το αεροπλάνο αμεσότερη απόκριση στις εντολές του throttle! (εφόσον οι ντίζες είναι κατά πολύ κοντύτερες! Φωτογραφία 2)
Εδώ ο Σπύρος επέλεξε να χρησιμοποιήσει την OS FS 91SII-P όπως προαναφέραμε για τους εξής λόγους:
Με τη συγκεκριμένη μηχανή, έχουμε περίσια δύναμη καθώς κάνει hover το μοντέλο με σχεδόν κάτω από το μισό γκάζι. Έτσι σε δύσκολη στιγμή (ανεπιθύμητο stall π.χ.) απλά ανεβάζουμε το throttle και το flip "ξεκολλάει" με την ίδια επιτάχυνση που έχει ...οταν πέφτει! (φωτογραφία μηχανής 1)
Για όσους αρέσκονται στα hover και γενικότερα σε 3d πτήσεις είναι απόλυτα αναγκαίο αυτό και δε μπορεί καν να το προσφέρει καλά μια μικρότερης ισχύως μηχανή, όπως για παράδειγμα η OS 70 FS που έχει δοκιμαστεί επίσης.
Η ισχύς της μηχανής σε συνδιασμό με την 14/4 APC προπέλα και με περίπου 10.000 σ.α.λ "γεμίζουν" τα πηδάλια της ουράς με τον απαραίτητο αέρα ώστε να επιτευχθεί οποιαδήποτε ακροβασία.
Βέβαια, η χρήση της βαρύτερης 90άρας μηχανής, προυποθέτει μια καλυτερη κατανομή βάρους στο μοντέλο προκειμένου να ζυγίσει σωστά.
Προτείνεται:
Η τοποθέτηση του tank στη θέση κάτω από το φτερό σύμφωνα με το manual εφόσον η μηχανή έχει pump. Αυτό κάνει το μοντέλο αρκετά πισόβαρο.
Στο μοντέλο της παρουσίασης ο Σπύρος για να ισορροπήσει το βάρος και το μοντέλο καλύτερα, τοποθέτησε ένα μικρό servo (HS56-HB Hitec) κοντά στη μηχανή.
Με τον τρόπο αυτό το μοντέλο ζυγίζει στα 14cm από το leading edge του φτερού, κάνοντας το Flip περισσότερο παιγνιδιάρικο ...εφόσον εκεί είναι στο όριο του να μην είναι πισόβαρο.
Βεβαίως με την πατέντα του Σπύρου να τοποθετήσει το μικρό servo μπροστά, αποκτά το αεροπλάνο αμεσότερη απόκριση στις εντολές του throttle! (εφόσον οι ντίζες είναι κατά πολύ κοντύτερες! Φωτογραφία 2)
- Συνημμένα
-
- Flip9.jpg (69.38 KiB) Προβλήθηκε 55 φορές
-
- Flip8.jpg (66.71 KiB) Προβλήθηκε 55 φορές
-
- Δημοσιεύσεις: 1518
- Εγγραφή: Πέμ Μαρ 27, 2008 3:57 pm
Απ: Flip 3d 40 KYOSHO
Περισσότερες πληροφορίες ή διευκρινήσεις για το Flip 3d 40 μπορεί να σας δώσει ο Σπύρος είτε από εδώ, είτε ακόμη τηλεφωνόντας στο κατάστημά του:
CHIOS R/C CLUB SHOP Τηλ: 22710-43092.
Η τιμή του Flip 3d είναι στα 210 euro.
Ακολουθεί ένα παλιοτερο video με το flip στα χέρια του Σπύρου.
Η μηχανή που έχει πάνω το μοντέλο, είναι η μικρότερη OS 70 και το μοντέλο δεν είναι αυτο της παρουσίασης, αλλά ένα ...που σκοτώθηκε!
Σύντομα θα έχουμε και ένα video με την 90OS ...όπου θα δούμε και τη διαφορά.
http://www.youtube.com/watch?v=iUA1WZg45nk
CHIOS R/C CLUB SHOP Τηλ: 22710-43092.
Η τιμή του Flip 3d είναι στα 210 euro.
Ακολουθεί ένα παλιοτερο video με το flip στα χέρια του Σπύρου.
Η μηχανή που έχει πάνω το μοντέλο, είναι η μικρότερη OS 70 και το μοντέλο δεν είναι αυτο της παρουσίασης, αλλά ένα ...που σκοτώθηκε!
Σύντομα θα έχουμε και ένα video με την 90OS ...όπου θα δούμε και τη διαφορά.
http://www.youtube.com/watch?v=iUA1WZg45nk
Απ: Flip 3d 40 KYOSHO
Σε αυτη την παρουσιαση πρεπει επισης να πουμε οτι ο αερας δεν ειναι ο καλυτερος φιλος του 3d μοντελου της kyosho. Λογω του μικρου του σχετικα βαρους σε σχεση με την μεγαλη επιφανεια των φτερων του οι 3d πτησεις γινονται απο δυσκολες εως και απαγορευτικες με αερα πανω απο 4bf.
Παρολα αυτα ειναι πολυ σταθερο και ευκολο σε normal πτησεις ακομα και με 6bf φτανει να το εχεις συνηθησει λιγακι,(ειδικα τα μεγαλα και αποτομα ailerons).
Συνιστω στην αρχη τουλαχιστων dual rates στο 50% στα ailerons και 65% στο elevator και τις πρωτες πτησεις με απνοια αν ειναι δυνατον προς αποφυγην δυσαρεστων καταστασεων.
Αν ολα πανε καλα στην πρωτη πτηση ο πιλοτος θα φυγει απο το μοντελοδρομιο με ενα
τεραστιο ευτυχισμενο ηλιθιο χαζοχαρουμενο κτλ χαμογελο wow και θα εχει την αισθηση οτι
πεταξε κατι διαφορετικο απο τα συνηθησμενα........... καλες προσγειωσεις ^-^
Παρολα αυτα ειναι πολυ σταθερο και ευκολο σε normal πτησεις ακομα και με 6bf φτανει να το εχεις συνηθησει λιγακι,(ειδικα τα μεγαλα και αποτομα ailerons).
Συνιστω στην αρχη τουλαχιστων dual rates στο 50% στα ailerons και 65% στο elevator και τις πρωτες πτησεις με απνοια αν ειναι δυνατον προς αποφυγην δυσαρεστων καταστασεων.
Αν ολα πανε καλα στην πρωτη πτηση ο πιλοτος θα φυγει απο το μοντελοδρομιο με ενα
τεραστιο ευτυχισμενο ηλιθιο χαζοχαρουμενο κτλ χαμογελο wow και θα εχει την αισθηση οτι
πεταξε κατι διαφορετικο απο τα συνηθησμενα........... καλες προσγειωσεις ^-^
Απ: Flip 3d 40 KYOSHO
3 & 4 λεπτα χοβερ! μπραβο παιδες!
Απ: Flip 3d 40 KYOSHO
ΟΦΕΙΛΩ ΝΑ ΟΜΟΛΟΓΗΣΩ ΟΤΙ ΤΟ FLIP ΕΙΝΑΙ ΕΡΩΤΑΣ......
ΕΧΩ ΣΤΗΝ ΚΑΤΟΧΗ ΜΟΥ ΕΙΔΗ ΤΡΙΑ ......ΣΠΑΣΜΕΝΑ .......ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΩ ΚΑΙ ΤΕΤΑΡΤΟ.
ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΑΕΡΟΠΛΑΝΟ ΚΑΙ Η ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΜΟΥ ΑΠΟΨΗ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΑΡΧΑΡΙΟ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΒΑΠΤΙΣΜΑ ΤΟΥ ΑΕΡΑ ΜΕ ΕΝΑ CALMATO TRAINER 40 ΣΥΝΙΣΤΩ ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΝΑ ΕΙΝΑΙ CALMATO SPORT 40 ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΕΝΑ FLIP 3D ΜΕ 40 ΑΡΙ ΚΙΝΗΤΗΡΑ.
Ο ΛΟΓΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΟΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ .ΟΤΑΝ ΞΕΚΙΝΑΣ ΜΕ 40 ΑΡΙ CALMATO TRAINER ΜΕΤΑ ΒΑΖΕΙΣ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΣΤΟ CALMATO SPORT 40ΑΡΙ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΡΑΙΝΟ ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ!!
ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΜΑΘΕΙ Ο ΧΕΙΡΙΣΤΗΣ ΤΗΝ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΕΝΟΣ ΧΑΜΗΛΟΠΤΕΡΥΓΟΥ ΑΕΡΟΠΛΑΝΟΥ ΤΟΤΕ ΤΟΠΟΘΕΤΟΥΜΕ ΤΟΝ 40ΑΡΙ ΣΤΟ FLIP.
ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΑΙΩΡΗΣΗ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΟΤΕΡ ΑΛΛΑ ΑΡΓΑ ΚΑΙ ΣΤΑΘΕΡΑ ΚΑΝΕΙ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΚΡΟΒΑΤΙΚΕΣ ΦΙΓΟΥΡΕΣ.
ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ Η ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΑΛΛΑ Η ΑΚΡΙΒΕΙΑ ΣΤΙΣ ΦΙΓΟΥΡΕΣ.
ΘΕΛΕΙ ΜΟΝΟ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΓΕΙΩΣΗ ΓΙΑΤΙ ΣΕ ΒΑΡΙΑ ΠΡΟΣΓΕΙΩΣΗ ΞΥΛΩΝΟΝΤΑΙ ΤΑ ΣΚΕΛΗ.(ΜΙΛΑΕΙ Η ΠΕΙΡΑ).
ΑΣΦΑΛΙΣΤΕ ΜΕ ΞΥΛΙΝΕΣ ΚΑΒΥΛΙΕΣ(ΣΤΡΟΓΓΥΛΕΣ ΞΥΛΙΝΕΣ ΟΔΟΝΤΟΓΛΥΦΙΔΕΣ ΜΕ ΚΟΛΛΑ ΚΥΑΝΟ) ΤΟΥΣ ΜΕΤΑΛΙΚΟΥΣ ΜΕΝΤΕΣΕΔΕΣ ΣΤΑ ΠΗΔΑΛΙΑ ΓΙΑΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΤΕΒΕΙΤΕ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΑΥΤΑ....ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΣΥΜΒΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟ.
ΕΝΑ ΜΕΙΩΝΕΚΤΗΜΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΧΡΩΜΑΤΙΣΜΟΣ ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΤΟ ΠΑΣ ΜΑΚΡΙΑ ΔΕΝ ΤΟ ΒΛΕΠΕΙΣ..ΑΛΛΑ ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΜΑΚΡΙΑ!
ΤΕΛΕΙΩΝΟΝΤΑΣ ΑΦΟΥ Ο ΧΕΙΡΙΣΤΗΣ ΜΑΘΕΙ ΝΑ ΕΛΕΓΧΕΙ ΤΟ FLIP ΤΟΤΕ ΜΠΟΡΕΙ ΑΝΕΠΥΦΥΛΑΚΤΑ ΝΑ ΤΟΥ ΦΟΡΕΣΕΙ 70ΑΡΙ ΤΕΤΡΑΧΡΟΝΟ Η 90 ΤΕΤΡΑΧΡΟΝΟ ΟΠΩΣ ΛΕΕΙ ΚΑΙ Ο ΣΠΥΡΟΣ.
ΓΙΑΤΙ ΣΤΟ 2ο AIRSHOW ΣΤΟ ΒΟΛΟ ΕΠΑΘΑ ΠΛΑΚΑ ΒΛΕΠΟΝΤΑΣ ΤΟ ΝΑ ΧΟΡΕΥΕΙ ΜΕ 70ΑΡΙ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥ ΣΠΥΡΟΥ.ΠΟΣΟ ΤΩΡΑ ΜΕ ΤΟΝ 90ΑΡΙ.
ΑΠΛΑ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ.... ΑΡΓΑ ΚΑΙ ΣΤΑΘΕΡΑ!!!!!
ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΛΑΥΣΗ ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ.
ΚΑΛΕΣ ΠΡΟΣΓΕΙΩΣΕΙΣ
ΦΙΛΙΚΑ ΔΗΜΗΤΡΗΣ.
Υ.Γ.ΣΠΥΡΟ ΘΑ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙΣ ΤΗΝ ΤΙΜΗ ΝΑ ΠΑΡΑΒΡΕΘΕΙΣ ΣΤΙΣ 21 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ ΣΤΑ SCALE ME TO FLIP ΣΤΗΝ ΚΑΛΑΜΑΤΑ???
ΕΧΩ ΣΤΗΝ ΚΑΤΟΧΗ ΜΟΥ ΕΙΔΗ ΤΡΙΑ ......ΣΠΑΣΜΕΝΑ .......ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΩ ΚΑΙ ΤΕΤΑΡΤΟ.
ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΑΕΡΟΠΛΑΝΟ ΚΑΙ Η ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΜΟΥ ΑΠΟΨΗ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΑΡΧΑΡΙΟ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΒΑΠΤΙΣΜΑ ΤΟΥ ΑΕΡΑ ΜΕ ΕΝΑ CALMATO TRAINER 40 ΣΥΝΙΣΤΩ ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΝΑ ΕΙΝΑΙ CALMATO SPORT 40 ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΕΝΑ FLIP 3D ΜΕ 40 ΑΡΙ ΚΙΝΗΤΗΡΑ.
Ο ΛΟΓΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΟΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ .ΟΤΑΝ ΞΕΚΙΝΑΣ ΜΕ 40 ΑΡΙ CALMATO TRAINER ΜΕΤΑ ΒΑΖΕΙΣ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΣΤΟ CALMATO SPORT 40ΑΡΙ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΡΑΙΝΟ ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ!!
ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΜΑΘΕΙ Ο ΧΕΙΡΙΣΤΗΣ ΤΗΝ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΕΝΟΣ ΧΑΜΗΛΟΠΤΕΡΥΓΟΥ ΑΕΡΟΠΛΑΝΟΥ ΤΟΤΕ ΤΟΠΟΘΕΤΟΥΜΕ ΤΟΝ 40ΑΡΙ ΣΤΟ FLIP.
ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΑΙΩΡΗΣΗ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΟΤΕΡ ΑΛΛΑ ΑΡΓΑ ΚΑΙ ΣΤΑΘΕΡΑ ΚΑΝΕΙ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΚΡΟΒΑΤΙΚΕΣ ΦΙΓΟΥΡΕΣ.
ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ Η ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΑΛΛΑ Η ΑΚΡΙΒΕΙΑ ΣΤΙΣ ΦΙΓΟΥΡΕΣ.
ΘΕΛΕΙ ΜΟΝΟ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΓΕΙΩΣΗ ΓΙΑΤΙ ΣΕ ΒΑΡΙΑ ΠΡΟΣΓΕΙΩΣΗ ΞΥΛΩΝΟΝΤΑΙ ΤΑ ΣΚΕΛΗ.(ΜΙΛΑΕΙ Η ΠΕΙΡΑ).
ΑΣΦΑΛΙΣΤΕ ΜΕ ΞΥΛΙΝΕΣ ΚΑΒΥΛΙΕΣ(ΣΤΡΟΓΓΥΛΕΣ ΞΥΛΙΝΕΣ ΟΔΟΝΤΟΓΛΥΦΙΔΕΣ ΜΕ ΚΟΛΛΑ ΚΥΑΝΟ) ΤΟΥΣ ΜΕΤΑΛΙΚΟΥΣ ΜΕΝΤΕΣΕΔΕΣ ΣΤΑ ΠΗΔΑΛΙΑ ΓΙΑΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΤΕΒΕΙΤΕ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΑΥΤΑ....ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΣΥΜΒΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟ.
ΕΝΑ ΜΕΙΩΝΕΚΤΗΜΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΧΡΩΜΑΤΙΣΜΟΣ ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΤΟ ΠΑΣ ΜΑΚΡΙΑ ΔΕΝ ΤΟ ΒΛΕΠΕΙΣ..ΑΛΛΑ ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΜΑΚΡΙΑ!
ΤΕΛΕΙΩΝΟΝΤΑΣ ΑΦΟΥ Ο ΧΕΙΡΙΣΤΗΣ ΜΑΘΕΙ ΝΑ ΕΛΕΓΧΕΙ ΤΟ FLIP ΤΟΤΕ ΜΠΟΡΕΙ ΑΝΕΠΥΦΥΛΑΚΤΑ ΝΑ ΤΟΥ ΦΟΡΕΣΕΙ 70ΑΡΙ ΤΕΤΡΑΧΡΟΝΟ Η 90 ΤΕΤΡΑΧΡΟΝΟ ΟΠΩΣ ΛΕΕΙ ΚΑΙ Ο ΣΠΥΡΟΣ.
ΓΙΑΤΙ ΣΤΟ 2ο AIRSHOW ΣΤΟ ΒΟΛΟ ΕΠΑΘΑ ΠΛΑΚΑ ΒΛΕΠΟΝΤΑΣ ΤΟ ΝΑ ΧΟΡΕΥΕΙ ΜΕ 70ΑΡΙ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥ ΣΠΥΡΟΥ.ΠΟΣΟ ΤΩΡΑ ΜΕ ΤΟΝ 90ΑΡΙ.
ΑΠΛΑ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ.... ΑΡΓΑ ΚΑΙ ΣΤΑΘΕΡΑ!!!!!
ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΛΑΥΣΗ ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ.
ΚΑΛΕΣ ΠΡΟΣΓΕΙΩΣΕΙΣ
ΦΙΛΙΚΑ ΔΗΜΗΤΡΗΣ.
Υ.Γ.ΣΠΥΡΟ ΘΑ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙΣ ΤΗΝ ΤΙΜΗ ΝΑ ΠΑΡΑΒΡΕΘΕΙΣ ΣΤΙΣ 21 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ ΣΤΑ SCALE ME TO FLIP ΣΤΗΝ ΚΑΛΑΜΑΤΑ???
Απ: Flip 3d 40 KYOSHO
Θα το ηθελα και εγω να ερθω αλλα μαλλον ειναι λιγο δυσκολο καθως καποια προβληματα
προς το παρον δεν μου επιτρεπουν τετοιου ειδους ταξιδια.
Ομως μεχρι το ..............Σεπτεμβρη βλεπουμε.
προς το παρον δεν μου επιτρεπουν τετοιου ειδους ταξιδια.
Ομως μεχρι το ..............Σεπτεμβρη βλεπουμε.