Σελίδα 1 από 1
flyfly bae hawk 90mm EDF
Δημοσιεύτηκε: Τρί Αύγ 05, 2014 9:56 am
από john_p51d
Καλημέρα σε όλους.
Έχω εδώ και πάρα πολύ καιρό φτιάξει το παρακάτω jet με ανασυρόμενα πνευματικά σκέλη.
https://plus.google.com/u/0/114591907359205490265/photos/photo/5858127162883380722?pid=5858127162883380722&oid=114591907359205490265&authkey=CNTMkOjX6ZjOFQ
Παίρνει 90mm EDF,και έχω αγοράσει την εξής:
http://hobbyking.com/hobbyking/store/__45884__Alloy_DPS_Series_90mm_12_Blade_EDF_Unit_with_Heatsink_EU_Warehouse_.html
Το βάρος του χωρίς μπαταρίες και EDF 2369gr.Με 6s 5000mah μπαταρία το υπολογίζω γύρω στα 3150.
χρειάζομαι βοήθεια στη επιλογή του μοτέρ για να έχω thrust γυρω στα 3500gr.
Απάντηση: flyfly bae hawk 90mm EDF
Δημοσιεύτηκε: Τετ Αύγ 06, 2014 8:34 am
από ΑνδρεαςΛ
Καλημέρα,
Εχεις το φοαμένιο (EPO/EPS) η το πολυεστερικό fly-fly;
με 6S, δεν πρόκειται να πάρεις 3.5kg thrust με τη φάνα εγκατεστημένη.
Μεχρι 3.1 το πολύ.
To EDF που έχεις πάρει είναι αρκετά βαρύ.
Έχεις κάνει τις απαραίτητες ενισχύσεις στο Hawk με καμπονοβεργες στα φτερά και ενίσχυση του οριζίοντιου;
Χρειάζεσαι 7S/8S για το thrust που θέλεις.
Για 7S/8S προτείνω το ακόλουθο δοκιμασμένο από εμένα...
http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=46847
Επειδή ο άξονας είναι 8χλ θα χρειαστείς και αυτό...
http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=50950
Αν δεν έχεις κάνει τις ενισχύσεις για ψηλές ταχύτητες και g προτείνω να μείνεις στα 6S για λιγότερο βάρος και έστω μικρότερες επιδόσεις από ότι επιθυμείς.
Αυτό το μοτέρ είναι ότι πρέπει...
http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=46393
Σε κάθε περίπτωση θα χρειαστεί να αφιερώσεις λίγο χρόνο για να μπαλανσαρεις τη φάνα.
Απάντηση: flyfly bae hawk 90mm EDF
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Αύγ 07, 2014 10:11 am
από john_p51d
Καλημέρα Ανδρέα
Είναι το φοαμένιο επενδυμένο όλο με STYROFOAM GLASS-FINISH PACK από τον JEPE.
Έχουν γίνει ενισχύσεις με 2 καρμπονόβεργες στο φτερό.
Δεν με ενδιαφέρουν προς το παρόν οι υψηλές ταχύτητες,αυτό που θέλω είναι να μπορώ να το πετάω άνετα. Το έχω τροχοδρομήσει με αυτό το setup
http://rc-castle.com/shop/advanced_search_result.php?keywords=XRP+B3678+1450Kv+EDF+Motor&x=0&y=0
και taft hoby 11 blade EDF 2850gr thrust αλλα νομίζω οτι ειναι πολύ λιγο
rumpf 1489
wing 880
edf
motor
bat 6s 813
esc 60
edf+motor taft 320
synolo 3562
thrust 2850
analogia 0,800112296
Απάντηση: flyfly bae hawk 90mm EDF
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Αύγ 07, 2014 10:21 am
από ΑνδρεαςΛ
Μια χαρά και άνετα θα πετάξει με το Taft 11-Blade.
Έχει περισσότερο thrust απ' ότι οι φάνες για τις οποίες σχεδιάστηκε το FlyFly πριν κάποια χρόνια.
Να η ίδια φάνα με ελαφρώς πιο δυνατό μοτέρ στο παρομοίου μεγέθους Taft Viper όπως το πέταγα πριν 1 χρόνο....
https://www.youtube.com/watch?v=OE76TmNmjV4
Απάντηση: flyfly bae hawk 90mm EDF
Δημοσιεύτηκε: Τετ Αύγ 20, 2014 10:35 am
από john_p51d
Απάντηση: flyfly bae hawk 90mm EDF
Δημοσιεύτηκε: Τετ Αύγ 20, 2014 1:33 pm
από ΑνδρεαςΛ
Απάντηση: flyfly bae hawk 90mm EDF
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Αύγ 21, 2014 10:37 am
από john_p51d
Από μπαταρία τι να προτιμήσω;
Π.χ. 5000mah 40c η 4000mah 35c
Υπάρχει κάποιος τρόπος υπολογισμού πόσο θα διαρκεί η μπαταρία ανάλογα τα Α που τραβάει το μοτερ;
Αυτό που θέλω να πω είναι ότι όσα περισσότερα mah και C έχω τόσο πιο πολύς ο χρόνος πτήσης;
Απάντηση: flyfly bae hawk 90mm EDF
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Αύγ 21, 2014 11:45 am
από ΑνδρεαςΛ
Σωστα.
5000 κατ' ελάχιστον. Παρε τις νέες Turnigy Heavy Duty 5000mah 60c 6s. Ειναι καλες και οικονομικες.
Αν υποθεσουμε οτι η μεση χρηση θα είνα στα 70Α και θελουμε να αντλούμε μονο τα 4000mah για να μην καταστρεψουμε την μπαταρια τοτε ο χρονος πτησης ειναι 4/70 λεπτα.