Σελίδα 1 από 1

τ/κ futaba

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Μάιος 03, 2008 5:51 pm
από arxias
Futaba 6EX, 7C και ΤΜ-7 Υπηρεσία Συμβουλευτικής

Posted on Monday, January 21, 2008 at 6:32 PM by MikeV Καταχωρήθηκε στις Δευτέρα, 21 Ιανουαρίου 2008 6:32 μμ από MikeV

This service advisory affects only owners of the Futaba TM-7 module and 6EX and 7C FASST systems. Αυτή η υπηρεσία παροχής συμβουλών επηρεάζει μόνο τους ιδιοκτήτες της Futaba TM-7 ενότητα και 6EX και 7C FASST συστήματα. Each FASST transmitter contains a unique eight digit identification code, programmed at the factory to identify the respective transmitter and to allow a receiver to be paired only to that radio's signal. Κάθε πομπός FASST περιέχει ένα μοναδικό οκταψήφιο κωδικό ταυτοποίησης, προγραμματίζονται στο εργοστάσιο για να εντοπίσει τις αντίστοιχες πομπού και δέκτη να επιτρέψει για να ταιριάζουν μόνο για το ραδιόφωνο του σήματος. Recently we have learned that a very small number of the TM-7 modules, and 6EX and 7C FASST systems were incorrectly coded with a common code number during the manufacturing process. Πρόσφατα μάθαμε ότι ένας πολύ μικρός αριθμός των ΤΜ-7 ενότητες και 6EX και 7C FASST συστήματα είχαν κωδικοποιηθεί ανακριβώς και με κοινό κωδικό αριθμό κατά τη διάρκεια της διαδικασίας κατασκευής. These units were subsequently sold prior to our awareness of the situation. Οι μονάδες αυτές είχαν συνέχεια πωλήθηκε πριν από μας, η επίγνωση της κατάστασης.

If two or more units, utilizing this common identification code, were to be in use simultaneously, they may cause interference with one another. Αν δύο ή περισσότερες μονάδες, χρησιμοποιούν το εν λόγω κοινός κωδικός αναγνώρισης, ήταν σε χρήση ταυτοχρόνως, μπορεί να προκαλέσει παρεμβολές το ένα το άλλο. Please note: Units which utilize the correct identification code will not be affected by these units. Παρακαλούμε σημειώστε: οι μονάδες που χρησιμοποιούν το σωστό κώδικα αναγνώρισης δεν θα επηρεαστεί από αυτές τις μονάδες.

We're extremely confident that this is not a widespread problem. Είμαστε πολύ σίγουροι ότι αυτό δεν είναι ένα διαδεδομένο πρόβλημα. We know of only one instance in the United States. Γνωρίζουμε μόνο ένα παράδειγμα των Ηνωμένων Πολιτειών. However, to give you peace of mind that your system is not affected, we will soon be setting up test stations at participating hobby shops throughout the country where you will be able to go to determine -- within a matter of minutes -- whether or not your transmitter is affected, at no charge to you. Ωστόσο, για να σας δώσουμε σιγουριά ότι το σύστημά σας δεν επηρεάζεται, σύντομα θα μπορέσουμε να ιδρύσουμε δοκιμασία τους σταθμούς που συμμετέχουν στο χόμπι καταστήματα σε ολόκληρη τη χώρα, όπου θα μπορείτε να πηγαίνετε να καθορίσει - στο εσωτερικό θέμα λεπτά - ή αν πομπός δεν σας έχει επηρεαστεί, δεν χρεώνουν για εσάς. Or, if you prefer, you may send it in to our service center we will analyze it for you at no charge. Ή, αν προτιμάτε, μπορείτε να το στείλετε στην υπηρεσία μας σε κέντρο που θα αναλυθούν για να μην επιβαρύνεται σε εσάς. If any problem is found, it will be replaced. Εάν οποιοδήποτε πρόβλημα εντοπιστεί, θα αντικατασταθεί. We will gladly pay the postage for returning the unit and sending it back to you. Εμείς με χαρά θα πληρώσει τα γραμματόσημα για να επανέλθει η ενότητα και η αποστολή θα επιστρέψει σε εσάς.

If you have questions or concerns, please do not hesitate to contact our Futaba Service Center at: 217-398-0007 or via email at: service@futaba-rc.com. Αν έχετε απορίες ή ανησυχίες, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε με το Futaba Service Center at: 217-398-0007 ή μέσω email στη διεύθυνση: service@futaba-rc.com(/ email)http://www.futaba-rc.com
http://www.futaba-rc.com