Σελίδα 1 από 1

Οτιδήποτε εκτός της κεφαλής

Δημοσιεύτηκε: Παρ Μάιος 16, 2008 5:18 pm
από mrkaza
Δεν ξέρω για εσάς αλλά αναρωτιέμαι τι ρόλο έχει κάθε μέρος του ελικοπτέρου και τι θα άλλαζε στη συμπεριφορά του αν το αντικαθιστούσα με ένα άλλο; Θα μπορούσα με διάφορες αλλαγές για παράδειγμα, να προσαρμόσω το μοντέλο μου ακριβώς όπως το θέλω ή όχι ?

Παρακαλώ εδώ απαντήστε σε οτιδήποτε εκτός την κεφαλή, ωστε όταν θα απαντηθούν τα παρακάτω ερωτήματα να είναι είναι ευκολότερο να βρει στο μέλλον κάποιος αυτό που τον ενδιαφέρει .

1 Χοντρότερα Frames frame braces και γενικότερα ό,τι κάνει πιο στιβαρό το σασί ... βοηθάει κάπου αλλού ή μόνο προστασία προσφέρει από ενδεχόμενη πτώση;
2 Ρουλεμάν - αλλαγή με καλλίτερα - ακριβότερα. Κερδίζουμε κάπου αλλού εκτός από τη σπανιότερη συντήρησή τους;
3 Gearing. Αξίζει να ασχοληθεί κανείς μαζί του ?
4 Servo. Όταν είναι πιο γρήγορα τι συμβαίνει; Είναι πιο σύντομη η απόκριση του ελικοπτέρου; Το αισθάνεσαι όταν το πετας; Το κάνουν πιο απότομο; Στα f3c γιατί βάζουν 9255 και όχι τα 9452 που φαίνονται να έχουν καλλίτερα χαρακτηριστικά! Το servo του γκαζιού πρέπει να είναι πιο γρήγορο από αυτό/α της κεφαλής ή είναι μύθος;
5 tail blades μεγαλύτερα μικρότερα. Τι αλλάζει ?
6 Μπροστόβαρο, πισώβαρο, ύψος κέντρου βάρους. Τι αλλάζει όσο το πάμε προς τα skid και τι όσο πλησιάζουμε το swash plate ? .

Απάντηση: Οτιδήποτε εκτός της κεφαλής

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Οκτ 09, 2008 10:41 pm
από billiano
mrkaza έγραψε: Δεν ξέρω για εσάς αλλά αναρωτιέμαι τι ρόλο έχει κάθε μέρος του ελικοπτέρου και τι θα άλλαζε στη συμπεριφορά του αν το αντικαθιστούσα με ένα άλλο; Θα μπορούσα με διάφορες αλλαγές για παράδειγμα, να προσαρμόσω το μοντέλο μου ακριβώς όπως το θέλω ή όχι ?

Παρακαλώ εδώ απαντήστε σε οτιδήποτε εκτός την κεφαλή, ωστε όταν θα απαντηθούν τα παρακάτω ερωτήματα να είναι είναι ευκολότερο να βρει στο μέλλον κάποιος αυτό που τον ενδιαφέρει .

1 Χοντρότερα Frames frame braces και γενικότερα ό,τι κάνει πιο στιβαρό το σασί ... βοηθάει κάπου αλλού ή μόνο προστασία προσφέρει από ενδεχόμενη πτώση;
2 Ρουλεμάν - αλλαγή με καλλίτερα - ακριβότερα. Κερδίζουμε κάπου αλλού εκτός από τη σπανιότερη συντήρησή τους;
3 Gearing. Αξίζει να ασχοληθεί κανείς μαζί του ?
4 Servo. Όταν είναι πιο γρήγορα τι συμβαίνει; Είναι πιο σύντομη η απόκριση του ελικοπτέρου; Το αισθάνεσαι όταν το πετας; Το κάνουν πιο απότομο; Στα f3c γιατί βάζουν 9255 και όχι τα 9452 που φαίνονται να έχουν καλλίτερα χαρακτηριστικά! Το servo του γκαζιού πρέπει να είναι πιο γρήγορο από αυτό/α της κεφαλής ή είναι μύθος;
5 tail blades μεγαλύτερα μικρότερα. Τι αλλάζει ?
6 Μπροστόβαρο, πισώβαρο, ύψος κέντρου βάρους. Τι αλλάζει όσο το πάμε προς τα skid και τι όσο πλησιάζουμε το swash plate ? .

Geia sas
1.pio stibaro to sasi (alla kai pio varu) Kai sigoura prostateuei kalutera kai einai episis olos o skeletos pio akamptos kata ta 3D acrobatics
2.Den einai thema συντηρησης αλλα θεμα τριβων.(μικρη τριβη πιο ευκολη κινηση,μικροτερη καταναλωση ρευματος'watts' και πιο γραμμικη κινηση χωρις 'σκαλια')και γενικα αν το κυκλωμα εχει λιγοτερο ρευμα εχει μεγαλυτερη διαρκεια ζωης.
3.υπαρχουν γραναζια για μειωμενη τριβη'τεφλον' αλλα πιο απλα καλυτερο γραναζι μικρη πιθανοτητα να σε προδωσει 'κουρεμα' και να καταληξει σαν τον Ικαρο το ελικοπτερο.Το ιδιο και για τα γραναζια των σερβο εκει πιστεψτε με γινεται συχνα.
4.δεν εχω τα στοιχεια προχειρα αλλα τα F3C θελουν ταχυτητα και μετρια ροπη ενω τα 3D εχουν πιο πολλες απαιτησεις.
5.σιγουρα αλλαζει η θεση που ισορροπει το ελικοπτερο 'το τριμ' και η δυναμη που ασκειται ..αρα και ο ρυθμος περιστροφης..
6.Μπροστοβαρο πιο σταθερο για πτηση μπροστα και ασταθες για ολα τα αλλα οποτε ακαταλληλο,ιδανικη θεση του C.G να βρισκεται πανω στην προεκταση του αξονα του στροφειου.Οσο παμε στα πεδιλα πιο σταθερο και δυσκινητο σε νορμαλ πτηση,ενω εντελως ασταθες για ακροβατικα.Οσο παμε προς το στροφειο καταλληλο για ακροβατικα και ευμεταβλητο. Το σωστο C.G ειναι το σημειο πανω στον αξονα του στροφειου και στο μεσο της αποστασης των πεδιλων και του πανω μερους του στροφειου.Δηλαδη περιπου στο μεσο τησ καλυπτρας