Σελίδα 1 από 2
Τα μπουζι της OS Engines
Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιουν 06, 2008 1:36 pm
από ankon
Θα ηταν χρησιμο να βαλω τα μπουζι που χρησιμοποιει η OS στους κινητηρες της ! Φυσικα αυτα τα μπουζι χρησιμοποιουνται σε ολους τους κινητηρες Glow.
Απάντηση: Τα μπουζι της OS Engines
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Φεβ 07, 2009 11:27 am
από propela
και φυσικα θα ηταν χρησιμο και τελειο να τοποθετουμε μπουζι αναλογα με αυτα που συστηνουν οι κατασκευαστες των κινητηρων.
Ποσοι ομως γνωριζουν ποσο σημαντικο ειναι το μπουζι στο μοτερ μας. Οι περισσοτεροι προμηθευονται μπουζι απο το καταστημα χωρις να γνωριζουν ποιον τυπο αγοραζουν και εαν ενδυκνειεται για τον κινητηρα τους. Και μετα ακολουθουν οι αναλογες ζημιες. =B=
Προσοχη λοιπον και ενημερωθειτε σωστα για τους σπινθιριστες μας.
Απάντηση: Τα μπουζι της OS Engines
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Φεβ 15, 2009 4:57 am
από edge540
απο τι ομως εξαρταται σε καθε μηχανη ποσο ψυχρο η θερμο ειναι.καθε μηχανη απαιτει και το αναλογο μπουζι λογω των μεταλλων που χρησιμοποιει?λογω κυβικων?και αν αλλαξουμε καυσιμο π.χ. αν χρησιμοποιουμε 5%νιτρο και μετα 15% πρεπει να βαλουμε και ενα πιο θερμο μπυζι?
ευχαριστω
Στεφανος
Απάντηση: Τα μπουζι της OS Engines
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Φεβ 15, 2009 10:38 pm
από Nikolas K
propela έγραψε: ↑
.... για τους σπινθιριστες μας.
Για τους πυρακτωτές μας!
Απάντηση: Τα μπουζι της OS Engines
Δημοσιεύτηκε: Τρί Μαρ 15, 2011 2:12 pm
από Corsair
Μπορεί να δοκιμάζεις και άλλα μπουζί από άλλους κατασκευαστές και να βλέπεις
_P_P και διαφορές.
Αλλά θέλη γνώση,_Β_Ο
οργάνωση, σύστημα, και open mind.+(*)
Απάντηση: Τα μπουζι της OS Engines
Δημοσιεύτηκε: Τρί Μαρ 15, 2011 5:18 pm
από ankon
edge540 έγραψε: ↑απο τι ομως εξαρταται σε καθε μηχανη ποσο ψυχρο η θερμο ειναι.καθε μηχανη απαιτει και το αναλογο μπουζι λογω των μεταλλων που χρησιμοποιει?λογω κυβικων?και αν αλλαξουμε καυσιμο π.χ. αν χρησιμοποιουμε 5%νιτρο και μετα 15% πρεπει να βαλουμε και ενα πιο θερμο μπυζι?
ευχαριστω
Στεφανος
Σε περισσοτερο νιτρο βαζουμε πιο ψυχρο μπουζι....
Απάντηση: Τα μπουζι της OS Engines
Δημοσιεύτηκε: Τρί Μαρ 15, 2011 6:36 pm
από King Kostas
Απάντηση: Τα μπουζι της OS Engines
Δημοσιεύτηκε: Τετ Μαρ 16, 2011 2:09 pm
από Corsair
Πάντα η O.S. max engines
φρόντιζε, και εξακολουθεί να φροντίζει,:>)
τους πελάτες της μοντελιστές και όχι μόνο.^hola^
Απάντηση: Τα μπουζι της OS Engines
Δημοσιεύτηκε: Παρ Απρ 22, 2011 1:58 pm
από engexpert
Nikolas K έγραψε: ↑Για τους πυρακτωτές μας!
σωστή η παρατηρηση, τα μπουζι των μοντελων δεν παραγουν σπινθηρα οπως τα μπουζι στα αυτοκινητα μας αλλα πυρακτωνονται και ετσι να βοηθουν στην εναρξη της καυσης. Κατι σαν τους πυρακτωτες στις ντιζελομηχανες.
Απάντηση: Τα μπουζι της OS Engines
Δημοσιεύτηκε: Τρί Ιουν 28, 2011 10:47 am
από stakhs
Περισυ δοκιμασα το εξης:
Εβαλα ενα F σε ενα Os max 120AX διχρονο. Η διαφορα που παρατηρησα ηταν η λεπτομερεια στις βελονες σχετικα με τη ρυθμιση τους. Θυμαμαι που κερδισα 50 στροφες νομιζω και λειτουργουσα με καλο τρανζιτιον στο γκαζι. Το πειραμα κρατησε για ενα γαλονι ανευ προβληματων με 12αρι optifuel, εποχη: χειμωνας.
Απάντηση: Τα μπουζι της OS Engines
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Οκτ 08, 2011 8:57 pm
από Γιώργος Μπέλλος
Καλησπέρα φίλοι του ΠΕΤΑΜΕ.Εχω μια απορία,σχετικά με το πως ξεχωρίζει κανείς τον θερμικό συντελεστή των μπουζί με οπτικό τρόπο ή με κάποια απλή μέτρηση.Δηλαδή αν υποθέσουμε ότι έχουμε δύο μπουζί που δεν αναγράφουν στο σώμα τους κάποιο νούμερο,πως μπορούμε να βρούμε ποιο είναι θερμότερο ή ψυχρότερο από το άλλο?
Απάντηση: Τα μπουζι της OS Engines
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Οκτ 09, 2011 10:28 am
από Δημήτρης Άρτα
Θα κοιτάξεις τη διάμετρο από τις σπίρες του στοιχείου πυρακτώσεως!!!
Μικρότερη διάμετρο σημαίνει μείωση της θερμοκρασίας πυρακτώσεως άρα ''κρύο'' μπουζί ,ενώ μεγαλύτερη διάμετρος σημαίνει αύξηση της θερμοκρασίας πυρακτώσεως άρα ''ζεστό'' μπουζί....!
Απάντηση: Τα μπουζι της OS Engines
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Οκτ 09, 2011 10:54 am
από Γιώργος Μπέλλος
Ευχαριστώ Δημήτρη, για την απάντηση.
Αυτή την οπτική διαφορά την είχα εντοπίσει,αλλά δεν ήμουν σίγουρος αν αυτό ήταν σωστό.
Υπάρχει κάποιος κατάλογος ή κανόνας για την αντιστοίχηση της διαμέτρου στον θερμικό συντελεστή?
Απάντηση: Τα μπουζι της OS Engines
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Οκτ 09, 2011 11:13 am
από Αντώνης Κριτζάς
φαντάζομαι οτι αυτό πρέπει να παίζει απο εταιρία σε εταιρία
Πιστέυω ακόμη οτι σημαντικό ρόλο σε κάθε εταιρία πρέπει να παίζει και η διατομή της χρωμονικελίνης (του σύρματος)
Απάντηση: Τα μπουζι της OS Engines
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Οκτ 09, 2011 12:19 pm
από Δημήτρης Άρτα
Αντώνη δε νομίζω ότι είναι χρωμονικελίνη το σύρμα...!!
Είναι ....πλατίνα!!! Λευκόχρυσος......!!