Η νέα σειρά κινητήρων της Thunder Tiger
Η νέα σειρά κινητήρων της Thunder Tiger
Ο Redline-53H είναι δίχρονος κινητήρας της νέας σειράς Redline της Thunder Tiger που προορίζεται για 50 ελικόπτερα όπως ο Raptor 50.
Τα επίσημα χαρακτηριστικά δωσμένα απο την Thunder Tiger είναι:
Displacement(c.c./cu.in.) = 8.27/0.529
Bore(mm/in) = 22.5/0.886
Stroke(mm/in)= 21.8/0.858
Practical rpm range = 2000-21000
Output bhp/rpm = 2.1/17000
Weight (gram/oz) = 380/13.40
Τα νεα γνωρίσματα του κινητήρα είναι:
1) το ολοκαίνουργιο καρμπυρατέρ σε σχήμα κεφαλής το οποίο στερεώνεται ασφαλώς με δύο βίδες πάνω στον στροφαλοθάλαμο. Ανάμεσα τους χρησιμοπείται μονωτής θερμότητας που βοηθά στην διατήρηση σταθερής θερμοκρασίας του καρμπυρατέρ σε διάφορες συνθήκες. Έτσι επιτυγχάνεται ακρίβεια στην ροή του καυσίμου ή με άλλα λόγια καλύτερη απόδοση.
2) το XC2 που επικαλύπτει το πιστόνι και το εσωτερικό του κινητήρα. Το XC2 είναι ένα στρώμα υψηλής σύνθεσης φτιαγμένο με νανοτεχνολογία που συμβάλει στην μακροζωία του κινητήρα.
3) το ειδικό σταυρωτό σχέδιο που είναι χαραγμένο στο εσωτερικό τοίχωμα του κινητήρα με μοναδικό σκοπό την μείωση των τριβών.
4) ο ανοδειωμένος συσωρευτής θερμότητας(κεφαλή ή ψύκτρα) που εχει υποστεί ειδική επεξεργασία ώστε να επιτυγχάνεται η μέγιστη δυνατή αποβολή θερμότητας.
5) ο RL-53H χρησιμοποιεί το δικό του μπουζί ονομαζόμενο ως R3 που εμπεριέχεται στην συσκευασία. Φυσικά λειτουργεί πολύ καλά και με το γνωστό OS 8, αλλά η Thunder Tiger εγγυάται καλύτερη απόδοση με το R3.
Το αποτέλεσμα των παραπάνω αλλά και πολλών άλλων είναι ο RL-53H(1η εικόνα) να παράγει υψηλή δύναμη και ροπή σε όλο το φάσμα των στροφών.
Η Thunder Tiger σχεδίασε 2 εξατμίσεις ειδικά για αυτόν το κινητήρα.
1) την Redline HI-FLOW 3D Pipe η οποία αυξάνει σημαντικά την ροπή απο τις 12000 στροφές και πάνω. Είναι ιδανική για extreme 3D και,
(2η εικόνα)
2) την Smoothy Pipe με την οποία επιτυγχάνεται γραμμικότερη αντίδραση στο άνοιγμα του γκαζιού ενω παράλληλα αυξάνεται η ιπποδύναμη.
(3η εικόνα)
Και οι δύο εξατμίσεις είναι φτιαγμένες ετσι ώστε να υπάρχει ομαλή ροή αέρα που βοηθά στην παραγωγή ισχύος και ροπής. Επίσης παρουσιάζεται σταθερή υποπίεση αέρα που βοηθά στην ομαλή λειτουργία του κινητήρα σε όλες τις στροφές.
Στις οδηγίες περιλαμβάνονται λεπτομερώς οι διαδικασίες <<στρωσίματος>> τoυ κινητήρα και οι μετέπειτα ρυθμίσεις.
Έμπειροι μοντελιστές αλλά και τα στοιχεία υποδεικνύουν την υπεροχή του κινητήρα έναντι του OS 50 Hyper. O RL-58H κοστίζει 172$ σε μερικά sites του εξωτερικού. Δηλαδή 144 ευρώ περίπου!!!
Τέλος η Thunder Tiger ανακοίνωσε οτι είναι ο πρώτος της νέας σειράς Redline και οτι διάφοροι κινητήρες ακόμα θα είναι διαθέσιμοι σε μικρό χρονικό διάστημα.
Τα επίσημα χαρακτηριστικά δωσμένα απο την Thunder Tiger είναι:
Displacement(c.c./cu.in.) = 8.27/0.529
Bore(mm/in) = 22.5/0.886
Stroke(mm/in)= 21.8/0.858
Practical rpm range = 2000-21000
Output bhp/rpm = 2.1/17000
Weight (gram/oz) = 380/13.40
Τα νεα γνωρίσματα του κινητήρα είναι:
1) το ολοκαίνουργιο καρμπυρατέρ σε σχήμα κεφαλής το οποίο στερεώνεται ασφαλώς με δύο βίδες πάνω στον στροφαλοθάλαμο. Ανάμεσα τους χρησιμοπείται μονωτής θερμότητας που βοηθά στην διατήρηση σταθερής θερμοκρασίας του καρμπυρατέρ σε διάφορες συνθήκες. Έτσι επιτυγχάνεται ακρίβεια στην ροή του καυσίμου ή με άλλα λόγια καλύτερη απόδοση.
2) το XC2 που επικαλύπτει το πιστόνι και το εσωτερικό του κινητήρα. Το XC2 είναι ένα στρώμα υψηλής σύνθεσης φτιαγμένο με νανοτεχνολογία που συμβάλει στην μακροζωία του κινητήρα.
3) το ειδικό σταυρωτό σχέδιο που είναι χαραγμένο στο εσωτερικό τοίχωμα του κινητήρα με μοναδικό σκοπό την μείωση των τριβών.
4) ο ανοδειωμένος συσωρευτής θερμότητας(κεφαλή ή ψύκτρα) που εχει υποστεί ειδική επεξεργασία ώστε να επιτυγχάνεται η μέγιστη δυνατή αποβολή θερμότητας.
5) ο RL-53H χρησιμοποιεί το δικό του μπουζί ονομαζόμενο ως R3 που εμπεριέχεται στην συσκευασία. Φυσικά λειτουργεί πολύ καλά και με το γνωστό OS 8, αλλά η Thunder Tiger εγγυάται καλύτερη απόδοση με το R3.
Το αποτέλεσμα των παραπάνω αλλά και πολλών άλλων είναι ο RL-53H(1η εικόνα) να παράγει υψηλή δύναμη και ροπή σε όλο το φάσμα των στροφών.
Η Thunder Tiger σχεδίασε 2 εξατμίσεις ειδικά για αυτόν το κινητήρα.
1) την Redline HI-FLOW 3D Pipe η οποία αυξάνει σημαντικά την ροπή απο τις 12000 στροφές και πάνω. Είναι ιδανική για extreme 3D και,
(2η εικόνα)
2) την Smoothy Pipe με την οποία επιτυγχάνεται γραμμικότερη αντίδραση στο άνοιγμα του γκαζιού ενω παράλληλα αυξάνεται η ιπποδύναμη.
(3η εικόνα)
Και οι δύο εξατμίσεις είναι φτιαγμένες ετσι ώστε να υπάρχει ομαλή ροή αέρα που βοηθά στην παραγωγή ισχύος και ροπής. Επίσης παρουσιάζεται σταθερή υποπίεση αέρα που βοηθά στην ομαλή λειτουργία του κινητήρα σε όλες τις στροφές.
Στις οδηγίες περιλαμβάνονται λεπτομερώς οι διαδικασίες <<στρωσίματος>> τoυ κινητήρα και οι μετέπειτα ρυθμίσεις.
Έμπειροι μοντελιστές αλλά και τα στοιχεία υποδεικνύουν την υπεροχή του κινητήρα έναντι του OS 50 Hyper. O RL-58H κοστίζει 172$ σε μερικά sites του εξωτερικού. Δηλαδή 144 ευρώ περίπου!!!
Τέλος η Thunder Tiger ανακοίνωσε οτι είναι ο πρώτος της νέας σειράς Redline και οτι διάφοροι κινητήρες ακόμα θα είναι διαθέσιμοι σε μικρό χρονικό διάστημα.
- Συνημμένα
-
- Smoothy Pipe.jpg (24.56 KiB) Προβλήθηκε 32 φορές
-
- Hi-Flow 3D Pipe.jpg (5.28 KiB) Προβλήθηκε 32 φορές
-
- RL-53H.jpg (30.71 KiB) Προβλήθηκε 32 φορές
Απ: Η ΝΕΑ ΣΕΙΡΑ ΚΙΝΗΤΗΡΩΝ ΤΗΣ THUNDER TIGER
A stunning made-in-Taiwan engine was born. The Thunder Tiger engine developing team applied their experiences, under precision-manufactured and exact materials chosen, to create the first work "REDLINE-53H" of new REDLINE series. The test result was outstanding, the power performance overtopped the other same-grade flights, and her mighty explosive force even caused construction issues. The strength of REDLINE-53H just cannot be disregarded.
Red cylinder head is characteristic of REDLING-53H ("RL-53H" for short). During the engine test period, we were also processing another test of flybarless system. We installed the RL-53H on our flybarless heli (Modify form Raptor 50 Titan) without any problem but when we lightly screwed linkage ball screw into the throttle rotor, the lever was cracked. It was just a minor problem, apply some super glued on it then it would be fine. Otherwise, the installation was quite smoothly.
We used the muffler is "HATORI #522", the fuel is CoolPower 30%, are collocated to RL-53H. The arrangement of muffler and fuel was the same as OS50 Hyper ߦs, so we can compare the differences between RL-53H and OS50 Hyper.
*Απο το INFINITY Hobby
Red cylinder head is characteristic of REDLING-53H ("RL-53H" for short). During the engine test period, we were also processing another test of flybarless system. We installed the RL-53H on our flybarless heli (Modify form Raptor 50 Titan) without any problem but when we lightly screwed linkage ball screw into the throttle rotor, the lever was cracked. It was just a minor problem, apply some super glued on it then it would be fine. Otherwise, the installation was quite smoothly.
We used the muffler is "HATORI #522", the fuel is CoolPower 30%, are collocated to RL-53H. The arrangement of muffler and fuel was the same as OS50 Hyper ߦs, so we can compare the differences between RL-53H and OS50 Hyper.
*Απο το INFINITY Hobby
- Συνημμένα
-
- inf.jpg (26.13 KiB) Προβλήθηκε 32 φορές
Απ: Η ΝΕΑ ΣΕΙΡΑ ΚΙΝΗΤΗΡΩΝ ΤΗΣ THUNDER TIGER
Adjustment low to middle range and hovering performance
The power output performance of RL-53H is plentiful, while the hovering, the power is less than 50% needed. Normally, we adjust the Needle Valve for hovering, but in RL-53H, we adjust the Mixture Metering Screw instead.
If the mixture at middle range is lean, gradually increased engine speed is accompanied by diminished exhaust smoke and a high-pitched exhaust sound if hovering is prolonged. If the mixture at middle range is too rich, positive and quick throttle response will not be obtained, the exhaust smoke will be dense and the exhaust sound will be lower.
Adjustment High speed performance
The final position of Needle Valve is 3 turn open from the fully closed position. The setting is much larger than normal .50 engines. The Needle Valve should be gradually closed until the highest performance is obtained in flight at full power. However, take care not to close the Needle Valve to a too lean setting and risk overheating the engine.
picture one:
The power output of RL-53H will damage the screw connect main gear and main shaft.
picture two:
Same reason, the screw connect the Hub and main shaft should be checked offen.
picture three:
The tail belt wheel need to upgrade to metal. (coming soon from Thunder Tiger)
Απο το INFNITY HOBBY
The power output performance of RL-53H is plentiful, while the hovering, the power is less than 50% needed. Normally, we adjust the Needle Valve for hovering, but in RL-53H, we adjust the Mixture Metering Screw instead.
If the mixture at middle range is lean, gradually increased engine speed is accompanied by diminished exhaust smoke and a high-pitched exhaust sound if hovering is prolonged. If the mixture at middle range is too rich, positive and quick throttle response will not be obtained, the exhaust smoke will be dense and the exhaust sound will be lower.
Adjustment High speed performance
The final position of Needle Valve is 3 turn open from the fully closed position. The setting is much larger than normal .50 engines. The Needle Valve should be gradually closed until the highest performance is obtained in flight at full power. However, take care not to close the Needle Valve to a too lean setting and risk overheating the engine.
picture one:
The power output of RL-53H will damage the screw connect main gear and main shaft.
picture two:
Same reason, the screw connect the Hub and main shaft should be checked offen.
picture three:
The tail belt wheel need to upgrade to metal. (coming soon from Thunder Tiger)
Απο το INFNITY HOBBY
- Συνημμένα
-
- inf4.jpg (21.02 KiB) Προβλήθηκε 32 φορές
-
- inf3.jpg (20.05 KiB) Προβλήθηκε 32 φορές
-
- inf2.jpg (27.03 KiB) Προβλήθηκε 32 φορές
Απ: Η ΝΕΑ ΣΕΙΡΑ ΚΙΝΗΤΗΡΩΝ ΤΗΣ THUNDER TIGER
Experience forceful power
The pitch setting is +/- 15 degree of my Raptor 50 Titan.
The max output of RL-53H is in 1700rpm. If you use governor, we recommend the main rotor speed is 2000~2100rpm will be enough, but the pitch degree should be enough.
During few flights, the might power output destroy the screw that is the one connect the main gear and main shaft. Than we got know the engine during testing has a lot of time damage the screw and tail belt pulley. Manufacturer tells us the metal tail pulley will release soon and user should check the screw after 30 time flying.
Highly recommend to install governor
Many users didn ߦt want to install governor because they do like the engine rpm could be increased during to execute aerobatics. But, RL-53H has rapid response. If the rotation rate is not controlled by governor, main rotor rpm possible be up to 2550~2600rpm during 0 degree pitch. Before concern the over rotational speed of engine, estimate that if your main rotor blade could handle this forceful speed-up reaction.......
There ߦs one more reason to install governor that RL-53H is sensitive to fuel tank pressure.
When the fuel is running out, the pressure of fuel tank is not enough will easy to causes poverty of fuel, the rotation rate is pulled high. The governor will stabilize the rotation rate.
RL53-H defines a new standard of engine power
Many of you may wonder that if this new RL53-H performs as well as OS50Hyper engine. The answer is positive. The powerful torsion of RL53-H is forceful enough to achieve hard 3D flying without high rotation rate. RL53-H defines a new standard of 50 grade engines.
Απο το INFINITY HOBBY
The pitch setting is +/- 15 degree of my Raptor 50 Titan.
The max output of RL-53H is in 1700rpm. If you use governor, we recommend the main rotor speed is 2000~2100rpm will be enough, but the pitch degree should be enough.
During few flights, the might power output destroy the screw that is the one connect the main gear and main shaft. Than we got know the engine during testing has a lot of time damage the screw and tail belt pulley. Manufacturer tells us the metal tail pulley will release soon and user should check the screw after 30 time flying.
Highly recommend to install governor
Many users didn ߦt want to install governor because they do like the engine rpm could be increased during to execute aerobatics. But, RL-53H has rapid response. If the rotation rate is not controlled by governor, main rotor rpm possible be up to 2550~2600rpm during 0 degree pitch. Before concern the over rotational speed of engine, estimate that if your main rotor blade could handle this forceful speed-up reaction.......
There ߦs one more reason to install governor that RL-53H is sensitive to fuel tank pressure.
When the fuel is running out, the pressure of fuel tank is not enough will easy to causes poverty of fuel, the rotation rate is pulled high. The governor will stabilize the rotation rate.
RL53-H defines a new standard of engine power
Many of you may wonder that if this new RL53-H performs as well as OS50Hyper engine. The answer is positive. The powerful torsion of RL53-H is forceful enough to achieve hard 3D flying without high rotation rate. RL53-H defines a new standard of 50 grade engines.
Απο το INFINITY HOBBY
Απ: Η ΝΕΑ ΣΕΙΡΑ ΚΙΝΗΤΗΡΩΝ ΤΗΣ THUNDER TIGER
καλοι ειναι οι για πλακα?
Απ: Η ΝΕΑ ΣΕΙΡΑ ΚΙΝΗΤΗΡΩΝ ΤΗΣ THUNDER TIGER
έγραψε:
καλοι ειναι οι για πλακα?
Ο RL-53H θέτει αναμφισβήτητα ένα νέο επίπεδο στους μοντελιστικούς κινητήρες. Είναι ο κορυφαίος που υπάρχει στην αγορά αυτη τη στιγμή!
Κατα την άποψη μου:
εάν καποιος έχει ήδη ελικόπτερο και μπορεί να κάνει από hover μέχρι και πορεία, τότε δεν χρειάζεται (ακόμα τουλάχιστον) να αγοράσει αυτόν το κινητήρα,
εάν κάποιος κάνει σκληρά 3D ακροβατικά και νιώθει οτι το ελικόπτερο χρειάζεται κάτι παραπάνω(περισσότερη δύναμη κτλ) τότε η αγορά του RL-53H είναι σίγουρα ένα από τα καλύτερα upgrades που μπορεί να κάνει και τέλος,
εάν κάποιος έχει αποφασίσει να αγοράσει 50αρι ελικόπτερο αλλά δεν έχει επιλέξει κινητήρα τότε συνιστώ ανεπιφύλακτα τον Redline-53H της Thunder Tiger.
Ο κινητήρας δεν παρουσιάζει προβλήματα. Αντίθετα με άλλους ρυθμίζεται πολύ εύκολα και σίγουρα προσφέρει πολλά παραπάνω.
Ελπίζω να σε κάλυψε η απάντηση μου. (Σε αυτό το σημείο να υπενθυμίσω οτι θα κυκλοφορήσουν και άλλοι κινητήρες αυτής της σειράς σε λίγους μήνες)
Απ: Η ΝΕΑ ΣΕΙΡΑ ΚΙΝΗΤΗΡΩΝ ΤΗΣ THUNDER TIGER
από κατανάλωση πως πάει ? σαν το Hyper ,παραπάνω ή σαν ΤΤ 50 pro γιατί αν καταναλώνει σαν TT σε 2-3 μήνες έχεις βγάλει τα λεφτά της αναβάθμισης απο Hyper σε REDLINE .
Αν και συνήθως ισχύει το ρητό η πάει ή δεν καίει ;D
Αν και συνήθως ισχύει το ρητό η πάει ή δεν καίει ;D
Απ: Η ΝΕΑ ΣΕΙΡΑ ΚΙΝΗΤΗΡΩΝ ΤΗΣ THUNDER TIGER
καλο ειναι να μη βιαστουν οσοι το σκεπτονται. Να δοκιμαστουν πρωτα !@/-=}{{
η γνωστη 50αρα της thunder ειναι η σιγουροτερη σε αντοχη και ας μην εχει τη δυναμη της Osmax!
η γνωστη 50αρα της thunder ειναι η σιγουροτερη σε αντοχη και ας μην εχει τη δυναμη της Osmax!
-
- Δημοσιεύσεις: 208
- Εγγραφή: Σάβ Μαρ 29, 2008 9:27 pm
Απ: Η ΝΕΑ ΣΕΙΡΑ ΚΙΝΗΤΗΡΩΝ ΤΗΣ THUNDER TIGER
έγραψε:
από κατανάλωση πως πάει ? σαν το Hyper ,παραπάνω ή σαν ΤΤ 50 pro γιατί αν καταναλώνει σαν TT σε 2-3 μήνες έχεις βγάλει τα λεφτά της αναβάθμισης απο Hyper σε REDLINE .
Αν και συνήθως ισχύει το ρητό η πάει ή δεν καίει ;D
Απο καταναλωση ειναι πιο "ρουφηχτρα" απο τον Hyper αλλα εχει πολυ καλη αποδοση
ιδιως αν συνδυαστει με την εξατμιση hatori 53 η οποια ειναι ειδικα φτιαγμενη μονο
για αυτον τον κινητηρα
Απάντηση: Η ΝΕΑ ΣΕΙΡΑ ΚΙΝΗΤΗΡΩΝ ΤΗΣ THUNDER TIGER
Ενα συγκριτικο test μεταξυ των δυο κινητηρων Redline-53H -Osmax θα ηταν οτι καλυτερο για αυτο το θεμα. Μολις βρω χρονο θα ανεβασω τα στοιχεια που εχω συλλεξει για αυτα τα κινητηρακια. Οι υψηλες θερμοκρασιες του καλοκαιριου απαιτουν διαφορετικες ρυθμισεις (πλουσιο μιγμα) και σωστη επιλογη μπουζι . Εαν θελουμε να κρατησουμε τον κινητηρα μας ζωντανο, θα πρεπει να μειωσουμε τον χρονο πτησης, κανοντας αρκετα διαλλειματα, για να πεφτει η θερμοκρασια τους.
Σημαντικο :cool::cool: καυσιμο πανω απο 20% νιτρο, το 30αρι θα ηταν τελειο.
:confused::confused: χρησιμοποιει κανεις τον Redline-53H :confused:
Σημαντικο :cool::cool: καυσιμο πανω απο 20% νιτρο, το 30αρι θα ηταν τελειο.
:confused::confused: χρησιμοποιει κανεις τον Redline-53H :confused: