Σελίδα 1 από 1
Mini Velox - League
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιουν 21, 2008 2:24 pm
από Γιάννης Ζαφείρης
Τ ις τελευταίες ώρες, καταπιάστηκα με το mini Velox της League, ένα ελαφρύ μπάλσινο αεροπλάνο.
Το Mini Velox είναι ό,τι πρέπει για τα χέρια ενός λάτρη των 3d πτήσεων.
Μπορούμε να πούμε ότι είναι μια "μικρογραφία" (πτητική) των μεγαλύτερων "αδερφών" του: Sukoi, Cap, Extra e.t.c.
Είναι με λίγα λόγια ένα κλασσικό Spor aerobatic 3d αεροπλανάκι, που το μέγεθός του επιτρέπει στον ιδιοκτήτη του την εύκολη μεταφορά του.
Αν και το συγκεκριμένο είδος, δεν είναι κοντά στα δικά μου γούστα, ωστόσο το δέσιμο του ήταν μια μικρή ευχάριστη εμπειρία. (το αεροπλάνο ανήκει στον Τρύφωνα).
Στις πρώτες δύο φωτογραφίες το ARF mini Velox στο κουτί του. Στις δύο επόμενες, το moteur που θα τοποθετηθεί επάνω του. Είναι το "τέρας" της Scorpio S-3014-18
Mini Velox - League
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιουν 21, 2008 2:51 pm
από Γιάννης Ζαφείρης
Specications:
Lenght 900mm (35.5in)
Wing Span 968mm (38in)
Flying Weight 880g
Radio 4 channel - 4 Servos
Τα φτερά του Velox μπορούν να αφαιρεθούν ξεβιδώνοντας απλως δυό βιδες.
Δε νομίζω όμως οτι το μέγεθός του είναι τέτοιο για να μπει κανείς σε αυτή τη διαδικασία.
Ως κατασκευή είναι πολύ απλοποιημένη και ο χρόνος που θα χρειαστεί κάποιος εφόσον ασχοληθεί μαζί του δε θα υπερβεί τη μία ώρα.
Τα πρώτα βήματα είναι η αφαίρεση του Monokote που καλύπτουν τις προκαθορισμένες θέσεις των servo aileron απο τα φτερά.
Mini Velox - League
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιουν 21, 2008 3:06 pm
από Γιάννης Ζαφείρης
Ακολουθεί το κόλλημα των μεντεσέδων στα κινούμενα μέρη με χρήση κυανοακρυλικής κόλλας Φωτογραφία πρώτη το rudder
Αφού τελειώσουν τα Rudder & Aileron, προχωράμε στο τελευταίο κόλλημα των μεντεσέδων του elevator με το Stab, με τη διαφορά ότι θα πρέπει να δυό κομμάτια να τα περάσουμε πρώτα μέσα από το πίσω μέρος της ατράκτου. Το "πέρασμα" αυτό είναι επίσης προκαθορισμένο, αλλά πρέπει να αφαιρέσουμε το Monokote που το καλύπτει Δεύτερη φωτογραφία
Οπτικά ως κατασκευή το mini Velox έχει αρκετό ενδιαφέρον.
Τα δεσίματα του θυμίζουν χτιστό αεροπλανάκι :-) Φωτογραφίες 3,4,5
Mini Velox - League
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιουν 21, 2008 11:04 pm
από Γιάννης Ζαφείρης
Η εγκατάσταση του Moteur είναι εύκολη πάνω στο firewall του mini Velox, το οποίο έχει και εργοστασιακά ρυθμισμένο thrust
(στην πτήση πια θα σιγουρευτούμε για όλα).
Φωτογραφίες 1 & 2
Το Velox είναι αρκετά φινετσάτο. Έχει και extra διακοσμητικές ταινιούλες για να ντύσετε και να το στολίσετε στη λεπτομέρεια, όπως π.χ. το canopy του.
Το δε canopy, από τη μπροστινή του πλευρά εφαρμόζει μέσα σε εσοχές του αεροπλάνου, ενώ στην πίσω του κουμπώνει με μικρούς ισχυρούς μαγνήτες πάνω στο αεροπλάνο, πράγμα που το κάνουν πολύ εύκολο στην αφαίρεση του και άρα γρήγορη και απαίδευτη πρόσβαση στις μπαταρίες και τα υπόλοιπα ηλεκτρονικά.
Φωτογραφίες 3 & 4
Mini Velox - League
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Ιουν 22, 2008 12:09 am
από Γιάννης Ζαφείρης
Γ ια την τοποθέτηση των φτερών πάνω στην άτρακτο θα χρειατείτε δυό extension των 15-20cm, για τα δύο servo.
Τα φτερά στηρίζονται με βίδες πάνω στον κορμό και δε χρειάζεται να υπολογίσετε τίποτα, καθόσον απλώς βιδώνουν σε προκαθορισμένες σταθερές θέσεις.
Όλα αυτά, αφού πρώτα τοποθετήσετε το tube που τα διαπερνά ώς τη μέση τους περίπου και τα συγκρατεί δίνοτνας τους μεγαλύτερη ανοχή σε G Φωτογραφία 1
Η τελική εικόνα, μετά το δέσιμο των φτερών είναι κάπως έτσι: Φωτογραφία 2 & 3
Mini Velox - League
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Ιουν 22, 2008 7:17 pm
από Γιάννης Ζαφείρης
Η στήριξη του stab και elevator θε πρέπει να γίνει με προσοχή, όπως σε όλα τα μοντέλα που μοντάρουμε. Καλή μέτρηση λοιπόν ;;)
Στην περίπτωσή μας, αν η απόσταση του elevator με το Rudder μας ξεφύγει και είναι έστω και πολύ λίγο μεγαλύτερη, τότε ενδέχεται να αντιμετωπίσουμε μια δυσκολία κίνησης του elevator μέσα στην προκαθορισμένη απο το εργοστάσιο εσοχή.
Σε αυτή την περίπτωση, αφαιρούμε όσο ξύλο χρειαστεί με ένα κοπίδι ως δεύτερη λύση Φωτογραφία 1
Ακολουθεί η τοποθέτηση των servo του rudder & elevator και η "μπελαλίδικη" διαδικασία ρύθμισης των ντιζών.
"Μπελαλίδικη" για όσους επιλέξουν να γωνιάσουν τις ντίζες και να μη χρησιμοποιήσουν σφυγκτηράκια Φωτογραφία 2
Η τοποθέτηση της πίσω ρόδας, είναι επίσης ένας μικρός μπελάς.
Στο σημείο αυτό χρειάζεται λίγη προσοχή. Μην ακολουθήσετε τη σειρά που προτείνει το manual, αν δε διαβάζετε τα παρακάτω βήματα όπως εγώ, γιατί αν βιδωθεί πρώτα το horn του Rudder, ενδέχεται το χωνευτό πλαστικό στήριξης της ρόδας να βρίσκει πάνω στις βίδες του horn. Όλα διορθώνονται βέβαια, ...αλλά μένουν δυό τρυπούλες παραπάνω :(
Φωτογραφία 3
Mini Velox - League
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Ιουν 22, 2008 7:26 pm
από Γιάννης Ζαφείρης
Στα ηλεκτρονικά μας τώρα.
Ο ΝΕΜ μας έδωσε Μπαταρίες δύο στοιχείων 2500mAh/20C οι οποίες συνδέθηκαν σε σειρά, ένα Speed Control 60A στο οποίο σύνδεσα ένα Ubec -με την τηλεφωνική βοήθεια του pani- για να τροφοδοτήσουμε το δέκτη μας (Park Flyer 6ch Spektrum)
O mrkaza θα μας κάνει τώρα μια ωραία μελέτη με τα μαγικά προγράμματα του και σύντομα θα δοκιμάσουμε διάφορες προτεινόμενες προπέλες πάνω στο Scorpio S3014-18
Οι επόμενες αναφορές, μετά την πτήση του ::)
Απάντηση: Mini Velox - League
Δημοσιεύτηκε: Δευ Αύγ 25, 2008 6:56 pm
από Τρύφωνας
Γειά σας φίλοι του αερομοντελισμού,
Η αναμενόμενη πτήση του Mini velox έγινε χθές με απόλυτη επιτυχία. Το αεροπλανάκι αυτό είναι ένα πολύ καλό ακροβατικό - Freestyle 3D. Η πτήση του είναι σταθερή και σου δίνει μια αίσθηση μεγαλύτερου αεροπλάνου. Η πλεύση του είναι απόλυτα προβλέψιμη (ακόμα και στις μικρές ταχύτητες) κάνοντάς το ένα ελκυστικό μοντελάκι για κάθε "ακροβάτη" ή εραστή της 3D πτήσης. Το αεροπλανάκι κάνει όλα τα "κλασικά" ακροβατικά, Roll, Loop, Knive Edge, Immelman, StallTurn, TopHat κτλ. καθώς όμως και Hover, Harrrier κτλ για τους 3Dάκηδες. Ο ΝΕΜ
http://www.nemhobby.com/ έκανε μια πολύ καλή επιλογή, διαλέγοντας να λανσάρει το Mini Velox στην ελληνική αγορά, μιας και σε αυτή την κατηγορία προσφέρονται πάρα πολλά στην αγορά αλλά συγχρόνως και πολύ λίγα όσων αφορά την ποιότητα της πτήσης τους. Το Velox είναι ένα αεροπλάνο που το συστήνω ανεπιφύλακτα για κάποιον που ψάχνει ένα Freestyle 3D αεροπλανάκι για να έχει στο πίσω κάθισμα του αυτοκινήτου του και να μπορεί να το αμολύσει οποιαδήποτε στιγμή της ημέρας, ή γεμίζοντας τις ώρες ενός Σαββατοκυριακάτικου απογεύματος!!!
Περιμένουμε το βίντεο και τις φωτό απο τον Γ. Ζαφείρη που θα πρέπει επίσης να ευχαριστήσω για την υπομονή του μιας και όταν εφτασα στην αλάνα του Μαραθώνα οι μπαταρίες μου δεν ήταν φορτιζμένες.....!!
ΜΦΧ
Τρύφωνας