Σελίδα 1 από 3
Στροφές κινητήρα
Δημοσιεύτηκε: Παρ Οκτ 10, 2008 4:42 pm
από yankos
Γεια χαρά
Πριν καμιά εβδομάδα πήρα ένα στροφόμετρο της Hobbico και μου έκανε εντύπωση που οι στροφές που δείχνει είναι πολύ πιο χαμηλές από αυτές που αναγράφονται στο manual των κινητήρων.
Π.χ. με φουλ γκάζι για τον 46AX έδειχνε 12000+ ενώ για τον 46LA 10000+. Οι τιμές αυτές είναι οι πραγματικές στροφές που γυρίζουν οι κινητήρες μας ή το στροφόμετρο δεν πάει καλά; Να σημειώσω ότι και τα δύο κινητηράκια ακούγονται και είναι υγειέστατα!
Απάντηση: Στροφές κινητήρα
Δημοσιεύτηκε: Παρ Οκτ 10, 2008 4:44 pm
από yankos
................................
Απάντηση: Στροφές κινητήρα
Δημοσιεύτηκε: Παρ Οκτ 10, 2008 4:59 pm
από bladeskiller
Μια σκέψη. Το στροφόμετρο μετράει πόσο γρήγορα περνάνε οι λεπίδες της προπέλας. Εχει πάνω του διακόπτη επιλογής για δίφυλλη, τρίφυλλη ή τετράφυλλη προπέλα? Γιατί για την ίδια ταχύτητα περιστροφής, μια τρίφυλλη για παράδειγμα δείχνει να περνάνε μπροστά από το σένσορα περισσότερες λεπίδες ανά δευτερόλεπτο απότι μια δίφυλλη.
Μια άλλη σκέψη ,είναι ότι με το αεροπλάνο ακίνητο η αντίσταση περιστροφής της προπέλας είναι μεγαλύτερη και η μηχανή δεν μπορεί να πιάσει πλήρη ταχύτητα.
Φιλικά Κώστας.
Απάντηση: Στροφές κινητήρα
Δημοσιεύτηκε: Παρ Οκτ 10, 2008 7:01 pm
από Nikolas K
Οι κατασκευαστές ανακοινώνουν συνήθως τις στροφές της μέγιστης ισχύος. Αυτές μπορεί να τις πιάσει κανείς με πολύ μικρή προπέλα. Συνήθως όμως, οι προπέλες που χρησιμοποιούμε είναι μεγαλύτερες για πολλούς λόγους.
Απάντηση: Στροφές κινητήρα
Δημοσιεύτηκε: Παρ Οκτ 10, 2008 7:38 pm
από yankos
Κώστα έχει επιλογή 2φυλλης και 3φυλλης άρα εδώ είμαστε οκ. Μάλλον
ισχύουν αυτά που λέτε, δλδ ο κινητήρας βρίσκει μεγαλύτερη αντίσταση αφού
δεν προχωράει το μοντέλο και οι κατασκευαστές, όπως λέει ο Νίκος, δίνουν
επιδόσεις που δύσκολα πιάνονται και υπό συγκεκριμένες συνθήκες...
Ρώτησα, γιατί με δουλεύανε οι συναερομοντελιστές εδώ ότι το στροφόμετρο
μου είναι τσούφιο >:(
Απάντηση: Στροφές κινητήρα
Δημοσιεύτηκε: Παρ Οκτ 10, 2008 8:09 pm
από ankon
Αντε ρε Υανκο αστους να λενε ....και γω εχω ακριβως το ιδιο ,το δουλευω πεντε χρονια και ειναι μια χαρα!!!
Απάντηση: Στροφές κινητήρα
Δημοσιεύτηκε: Παρ Οκτ 10, 2008 8:18 pm
από yankos
Ξέρεις είχαμε όλοι την εντύπωση ότι οι κινητήρες μας γυρίζουν πιο γρήγορα
και κανείς δεν ήθελε να παραδεχτεί ότι τελικά κάποια πράγματα είναι μύθος
και η αλήθεια είναι άλλη ;D;D
Απάντηση: Στροφές κινητήρα
Δημοσιεύτηκε: Τετ Οκτ 22, 2008 9:29 pm
από yankos
Επιστρέφω με μερικές ακόμη ερωτήσεις.
Το απόγευμα είχα τον κινητήρα (MLD28cc gas) σε σταθερή βάση με ξύλινη
έλικα 18Χ10 και τη γύριζε στις 6150rpm.
Είναι καλά ή να βάλω μικρότερη έλικα;
Το ρελαντί στις πόσες στροφές να το ρυθμίσω;
Εκτός από ξύλινες έλικες έχω και πλαστικές της Μaster Αirscrew, κάνουν;
Μπορώ να ανοίξω περιμετρικά τρύπες για να βιδώσει η έλικα στον άξονα
όπως κάνουμε και στις ξύλινες;
Ευχαριστώ (O)#
Απάντηση: Στροφές κινητήρα
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Οκτ 23, 2008 11:57 am
από ankon
Yankos Γεια
Ως επι το πλειστον στις βενζινες βαζουμε ξυλινες ελικες.Οι στροφες ειναι περιπου κανονικες με μαξιμουμ τις 7500 rpm.Μπορεις να βαλεις 18 χ 8 η 17 χ 10. Μη βαλεις την Μαστερ ...δεν ειναι για αυτην την μηχανη. Να προτιμησεις ελικες MENZ ξυλινες. Πες μου το βαρος του Α/Π και το εκπετασμα φτερων και τις τετραγωνικες παλαμες του φτερου για να σου βγαλω στοιχεια.
Αγγελος
Απάντηση: Στροφές κινητήρα
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Οκτ 23, 2008 4:41 pm
από yankos
Γεια σου Άγγελε!
Το μοντέλο ζυγίστηκε και έχω πέσει έξω στον προϋπολογισμό του βάρους...
Ζυγίζει 6000γρ.-6100γρ. με όλα πάνω και καύσιμο, έτοιμο για πτήση
(ήλπιζα να βγει κάτω από 5 κιλά).
Φτερό 178εκ.Χ54εκ. = 96.12 τετρ.παλάμες. Άρα 63γρ./τετρ.παλάμη είναι το
πτερυγικό φορτίο. Τι λες θα το τραβήξει η μηχανή;
Απάντηση: Στροφές κινητήρα
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Οκτ 23, 2008 7:17 pm
από DINOS.BALANOS
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ.
ΑΝ ΜΟΥ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ,ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΩ!
ΟΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΝΟΥΝ ΤΟ ΜΕΓΙΣΤΟ ΤΩΝ ΣΤΡΟΦΩΝ,ΟΠΩΣ ΠΡΟΕΙΠΕ
ΚΑΙ Ο "ΝΙΚΟΛΑΣ Κ".ΟΙ ΣΟΒΑΡΟΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ ΚΑΝΟΥΝΕ ΓΝΩΣΤΑ ΤΑ ΕΞΗΣ:
1. ΠΡΟΠΕΛΑ(ΝΟΥΜΕΡΟ,ΕΤΑΙΡΕΙΑ)
2.ΚΑΥΣΙΜΟ,ΛΑΔΙ(ΑΛΛΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΣΤΟ BREAK-IN)
3.ΕΞΑΤΜΙΣΗ
4.ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΚΑΙ ΥΓΡΑΣΙΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΕΠΙΣΗΣ ΡΟΛΟ, ΠΑΙΖΕΙ ΑΝ Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΜΗ ΣΕ ΦΑΣΗ BREAK-IN
ΔΕΝ ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΚΑΨΕΙ ΜΕΡΙΚΕΣ ΩΡΕΣ ΚΑΤΩ. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΕΤΑΞΕΙΣ ΜΕΡΙΚΕΣ ΩΡΕΣ
ΕΠΙΣΗΣ.
ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ,ΕΧΩ ΤΗΝ ΑΙΣΘΗΣΗ ΟΤΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ
ΑΠΟ ΤΟ ΜΟΤΕΡ ΣΟΥ!
ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΕΠΙΣΗΣ ΜΕΡΙΚΑ ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ ΜΕ ΤΙΣ ΠΡΟΠΕΛΕΣ, ΘΑ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΙΣ ΟΤΙ,
ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΤΑ ΙΔΙΑ ΝΟΥΜΕΡΑ, ΑΛΛΑΖΟΝΤΑΣ ΟΜΩΣ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Σ'ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΣΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΩ (APC,MEJZLIK,BIELA), ΕΧΕΙΣ ΑΛΛΟ ΝΟΥΜΕΡΟ
ΣΤΡΟΦΩΝ,ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΣΤΗ ΜΕΓΙΣΤΗ ΑΠΟΔΟΣΗ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ.
Απάντηση: Στροφές κινητήρα
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Οκτ 23, 2008 7:33 pm
από DINOS.BALANOS
ΟΠΩΣ ΕΓΡΑΨΕ ΠΙΟ ΠΑΝΩ Ο "ΑΝΚΟΝ", ΟΙ ΞΥΛΙΝΕΣ ΠΡΟΠΕΛΕΣ "MENZ", ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΛΥΣΗ.ΕΠΙΣΗΣ ΟΙ ΞΥΛΙΝΕΣ ΕΠΙΤΡΕΠΟΥΝ ΣΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΕΙ ΠΙΟ
ΞΕΚΟΥΡΑΣΤΑ, ΚΑΘΩΣ ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΙ ΣΕ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΟ NOSE OVER, Η ΖΗΜΙΑ ΘΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΕΚΕΙ.
ΘΑ ΧΑΡΩ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΑΝ ΣΕ ΒΟΗΘΗΣΑ, ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ!!!
ΦΙΛΙΚΑ,
ΝΤΙΝΟΣ
Απάντηση: Στροφές κινητήρα
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Οκτ 23, 2008 9:19 pm
από ankon
Yanko το φτερο ειναι παραλληλογραμμο ? Αν κλεινει στις ακρες πες μου ποσο ειναι το tip ( η ακρη).Αυτο το 54 εκατ ειναι σε ολο το φτερο? Να μην βαλεις μικροτερη ελικα προς το παρον .
Απάντηση: Στροφές κινητήρα
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Οκτ 23, 2008 9:35 pm
από yankos
Ντίνο σ'ευχαριστώ για τις πληροφορίες, να 'σαι σίγουρος οτι πιάνουν τόπο.
Πες μου όμως, τι είναι το nose over;
Άγγελε, είναι σχεδόν παραλληλόγραμμο, αντίγραφο του hype, κλασικό φτερό
3d δλδ. Τα 54εκ. δεν είναι σε όλο το φτερό, προς την άτρακτο είναι λίγο
περισσότερο από 54εκ. και προς τα άκρα λίγο λιγότερο, σου έδωσα ένα
μέσο όρο. Ουσιαστικά το φτερό είναι το ίδιο φαρδύ παντού, το στένεμα είναι
αυτό των ailerons.
Απάντηση: Στροφές κινητήρα
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Οκτ 23, 2008 11:20 pm
από yankos
Λοιπόοοον.... σύμφωνα με τις μετρήσεις του κινητήρα, το προγραμματάκι
thrustHP δείχνει ότι ο MLD28 έχει ώση γύρω στα 5500 κιλά !@/-=}{{ Αντίο χόβερ w