Ανοίγω βρε παιδιά αυτό το θέμα, για να λάβω ορισμένες πληροφορίες σε ερωτήσεις που μπορούν να μας απαντήσουν μόνο οι ..........πιλότοι των πραγματικών αεροσκαφών :p και είμαι πολύ χαρούμενος που εδώ και λίγες ημέρες έχουμε κοντά μας.......μα πολύ κοντά μας !s!2 έναν πιλότο της πολιτικής μας αεροπορίας.
Είμαστε πολύ υπερήφανοι για αυτό, όπως επίσης υπερήφανοι αισθανόμαστε που έχουμε και μερικούς άλλους πιλότους, καλούς φίλους, και μαλιστα ένας εξ αυτών είναι και συντονιστής του petame. Με την διαφορά όμως ότι είναι στρατιωτικοί και οι ερωτήσεις πιθανόν να τους έφερναν σε δύσκολη θέση.
Και ξεκινώ με μια ερώτηση (δεν θα είναι πολλές καμιά χιλιάδα περίπου :D) που με απασχολούσε πάντα:
Υπάρχει κάποιο είδος ανησυχίας τούς πιλότους πριν και κατά την διάρκεια της πτήσης, η απλά δεν αισθάνονται τίποτα όπως εμείς που οδηγούμε το αυτοκίνητο μας (εκτός από την προσοχή που δίνουμε μην πέσει επάνω μας κανένας μεθύστακας)
Ενδιαφέρουσες ερωτήσεις !!!
Απάντηση: Ενδιαφέρουσες ερωτήσεις !!!
Γνωρίζω αγαπητέ μου mastora πως η απάντησή μου θα σε απογοητεύσει αλλά αφού με ρωτάς τι να κάνω…
Κοίτα λοιπόν πως έχει το θέμα…
Στην πραγματικότητα δεν υπάρχει κανένα είδος ανησυχίας σε ένα πιλότο πριν ή κατά τη διάρκεια της πτήσης. Υπάρχει κανονικός φόβος !!!
Θα μου πεις πως ακούγεται «κάπως» να φοβάται ένας χειριστής, όμως αφού ρωτάς σου απαντώ ευθέως Ναι φοβόμαστε! Αλλοίμονο να μη συνέβαινε κάτι τέτοιο. Θα ήταν ΑΚΡΩΣ επικίνδυνο για την αεροπορία (τουλάχιστον την πολιτική – δημόσιες μεταφορές) οι άνθρωποι που εκατομμύρια ψυχές τους εμπιστεύονται τη ζωή, τα υπάρχοντα ή οτιδήποτε άλλο να μη φοβούνται. Θα ήταν άμυαλοι, ανώριμοι και συνακολούθως άκρως επικίνδυνοι !
ΟΜΩΣ… Είναι τελείως διαφορετικός ο φόβος που νιώθει ένας χειριστής από το φόβο ή τη φοβία που νιώθει ένας επιβάτης (άλλο φόβος - άλλο φοβία). Ο δικός μας φόβος είναι φόβος τον οποίο ελέγχουμε. Είναι φόβος «συνεργάτης». Είναι αυτός που κρατάει τα «γκέμια» και κρατάει «προσγειωμένο» το μυαλό ενός πιλότου πολιτικών α/φων. Είναι αυτός που σε κάνει να εκτελείς την εργασία σου με σοβαρότητα και με όσο πιο επαγγελματικό τρόπο διαθέτεις. Είναι φόβος ελεγχόμενος, γιατί ο χειριστής γνωρίζει το υλικό – στοιχεία για την πτήση του. Έχει τις τεχνικές γνώσεις για το αεροπλάνο που πετάει. Γνωρίζει σε βάθος όχι μόνο το αεροπλάνο του αλλά και τα πέριξ. Έτσι σε συνεργασία με τους γύρω του αλλά και με το «φόβο» του «ίπτασθε», καταφέρνει να εκτελεί με ασφάλεια μια πτήση.
Ποιός πιστεύεις δε θα αισθάνονταν φόβο, να βρίσκεται κλεισμένος και κλειδωμένος σε ένα συμπιεσμένο με 7-8 PSI πυροσωλήνα - ας τον ονομάσουμε άτρακτο - 40-50 μέτρων με 2-3-4 «φωτιές» (ας τις ονομάσουμε κινητήρες) να κρέμονται κάτω από τα φτερά του πυροσωλήνα και πάνω από τις φωτιές να υπάρχουν σε δεξαμενές τόνοι άκρως εύφλεκτου καυσίμου; Και όλα αυτά να ταξιδεύουν στον αέρα με ταχύτητα 800-900 km/h…
Στα interviews των αερογραμμών είναι κλασική ερώτηση προς τον υποψήφιο… «Φοβάστε όταν πετάτε ;» Οι υποψήφιοι που απαντούν «ΟΧΙ ΚΑΘΟΛΟΥ»… ακόμα ψάχνουν για δουλεία.. ;-)
Η αεροπορία όμως παρόλα αυτά είναι το ασφαλέστερο και γρηγορότερο μέσο μεταφοράς !!!
Ξέρεις αγαπητέ μου mastora που νιώθω το φόβο για τον οποίο εσύ ρωτάς ;
Θα σου απαντήσω και πάλι με κάθε ειλικρίνεια.
Φοβάμαι όταν παίρνω το αυτοκίνητό μου και πηγαίνω στο αεροδρόμιο… Αυτά τα 5-6 χιλιόμετρα που ενώ εγώ οδηγώ με 80km/h και ο απέναντί μου με άλλα τόσα (άρα με σχετική ταχύτητα 160 km/h) και περνάει δίπλα μου στο ίδιο δισδιάστατο επίπεδο σε απόσταση μόλις 2-3 μέτρων, με κάνουν να νιώθω πραγματικά άβολα. Και για να είμαι πιο ειλικρινής μαζί σου, σου απαντώ. «Ναι σε αυτή την περίπτωση όντως φοβάμαι με τον τρόπο που εννοούν οι περισσότεροι την έννοια «φόβος».
Κοίτα λοιπόν πως έχει το θέμα…
Στην πραγματικότητα δεν υπάρχει κανένα είδος ανησυχίας σε ένα πιλότο πριν ή κατά τη διάρκεια της πτήσης. Υπάρχει κανονικός φόβος !!!
Θα μου πεις πως ακούγεται «κάπως» να φοβάται ένας χειριστής, όμως αφού ρωτάς σου απαντώ ευθέως Ναι φοβόμαστε! Αλλοίμονο να μη συνέβαινε κάτι τέτοιο. Θα ήταν ΑΚΡΩΣ επικίνδυνο για την αεροπορία (τουλάχιστον την πολιτική – δημόσιες μεταφορές) οι άνθρωποι που εκατομμύρια ψυχές τους εμπιστεύονται τη ζωή, τα υπάρχοντα ή οτιδήποτε άλλο να μη φοβούνται. Θα ήταν άμυαλοι, ανώριμοι και συνακολούθως άκρως επικίνδυνοι !
ΟΜΩΣ… Είναι τελείως διαφορετικός ο φόβος που νιώθει ένας χειριστής από το φόβο ή τη φοβία που νιώθει ένας επιβάτης (άλλο φόβος - άλλο φοβία). Ο δικός μας φόβος είναι φόβος τον οποίο ελέγχουμε. Είναι φόβος «συνεργάτης». Είναι αυτός που κρατάει τα «γκέμια» και κρατάει «προσγειωμένο» το μυαλό ενός πιλότου πολιτικών α/φων. Είναι αυτός που σε κάνει να εκτελείς την εργασία σου με σοβαρότητα και με όσο πιο επαγγελματικό τρόπο διαθέτεις. Είναι φόβος ελεγχόμενος, γιατί ο χειριστής γνωρίζει το υλικό – στοιχεία για την πτήση του. Έχει τις τεχνικές γνώσεις για το αεροπλάνο που πετάει. Γνωρίζει σε βάθος όχι μόνο το αεροπλάνο του αλλά και τα πέριξ. Έτσι σε συνεργασία με τους γύρω του αλλά και με το «φόβο» του «ίπτασθε», καταφέρνει να εκτελεί με ασφάλεια μια πτήση.
Ποιός πιστεύεις δε θα αισθάνονταν φόβο, να βρίσκεται κλεισμένος και κλειδωμένος σε ένα συμπιεσμένο με 7-8 PSI πυροσωλήνα - ας τον ονομάσουμε άτρακτο - 40-50 μέτρων με 2-3-4 «φωτιές» (ας τις ονομάσουμε κινητήρες) να κρέμονται κάτω από τα φτερά του πυροσωλήνα και πάνω από τις φωτιές να υπάρχουν σε δεξαμενές τόνοι άκρως εύφλεκτου καυσίμου; Και όλα αυτά να ταξιδεύουν στον αέρα με ταχύτητα 800-900 km/h…
Στα interviews των αερογραμμών είναι κλασική ερώτηση προς τον υποψήφιο… «Φοβάστε όταν πετάτε ;» Οι υποψήφιοι που απαντούν «ΟΧΙ ΚΑΘΟΛΟΥ»… ακόμα ψάχνουν για δουλεία.. ;-)
Η αεροπορία όμως παρόλα αυτά είναι το ασφαλέστερο και γρηγορότερο μέσο μεταφοράς !!!
Ξέρεις αγαπητέ μου mastora που νιώθω το φόβο για τον οποίο εσύ ρωτάς ;
Θα σου απαντήσω και πάλι με κάθε ειλικρίνεια.
Φοβάμαι όταν παίρνω το αυτοκίνητό μου και πηγαίνω στο αεροδρόμιο… Αυτά τα 5-6 χιλιόμετρα που ενώ εγώ οδηγώ με 80km/h και ο απέναντί μου με άλλα τόσα (άρα με σχετική ταχύτητα 160 km/h) και περνάει δίπλα μου στο ίδιο δισδιάστατο επίπεδο σε απόσταση μόλις 2-3 μέτρων, με κάνουν να νιώθω πραγματικά άβολα. Και για να είμαι πιο ειλικρινής μαζί σου, σου απαντώ. «Ναι σε αυτή την περίπτωση όντως φοβάμαι με τον τρόπο που εννοούν οι περισσότεροι την έννοια «φόβος».
Απάντηση: Ενδιαφέρουσες ερωτήσεις !!!
chatos έγραψε: ↑Γνωρίζω αγαπητέ μου mastora πως η απάντησή μου θα σε απογοητεύσει αλλά αφού με ρωτάς τι να κάνω…
Κοίτα λοιπόν πως έχει το θέμα…
Στην πραγματικότητα δεν υπάρχει κανένα είδος ανησυχίας σε ένα πιλότο πριν ή κατά τη διάρκεια της πτήσης. Υπάρχει κανονικός φόβος !!!
Θα μου πεις πως ακούγεται «κάπως» να φοβάται ένας χειριστής, όμως αφού ρωτάς σου απαντώ ευθέως Ναι φοβόμαστε! Αλλοίμονο να μη συνέβαινε κάτι τέτοιο. Θα ήταν ΑΚΡΩΣ επικίνδυνο για την αεροπορία (τουλάχιστον την πολιτική – δημόσιες μεταφορές) οι άνθρωποι που εκατομμύρια ψυχές τους εμπιστεύονται τη ζωή, τα υπάρχοντα ή οτιδήποτε άλλο να μη φοβούνται. Θα ήταν άμυαλοι, ανώριμοι και συνακολούθως άκρως επικίνδυνοι !
ΟΜΩΣ… Είναι τελείως διαφορετικός ο φόβος που νιώθει ένας χειριστής από το φόβο ή τη φοβία που νιώθει ένας επιβάτης (άλλο φόβος - άλλο φοβία). Ο δικός μας φόβος είναι φόβος τον οποίο ελέγχουμε. Είναι φόβος «συνεργάτης». Είναι αυτός που κρατάει τα «γκέμια» και κρατάει «προσγειωμένο» το μυαλό ενός πιλότου πολιτικών α/φων. Είναι αυτός που σε κάνει να εκτελείς την εργασία σου με σοβαρότητα και με όσο πιο επαγγελματικό τρόπο διαθέτεις. Είναι φόβος ελεγχόμενος, γιατί ο χειριστής γνωρίζει το υλικό – στοιχεία για την πτήση του. Έχει τις τεχνικές γνώσεις για το αεροπλάνο που πετάει. Γνωρίζει σε βάθος όχι μόνο το αεροπλάνο του αλλά και τα πέριξ. Έτσι σε συνεργασία με τους γύρω του αλλά και με το «φόβο» του «ίπτασθε», καταφέρνει να εκτελεί με ασφάλεια μια πτήση.
Ποιός πιστεύεις δε θα αισθάνονταν φόβο, να βρίσκεται κλεισμένος και κλειδωμένος σε ένα συμπιεσμένο με 7-8 PSI πυροσωλήνα - ας τον ονομάσουμε άτρακτο - 40-50 μέτρων με 2-3-4 «φωτιές» (ας τις ονομάσουμε κινητήρες) να κρέμονται κάτω από τα φτερά του πυροσωλήνα και πάνω από τις φωτιές να υπάρχουν σε δεξαμενές τόνοι άκρως εύφλεκτου καυσίμου; Και όλα αυτά να ταξιδεύουν στον αέρα με ταχύτητα 800-900 km/h…
Στα interviews των αερογραμμών είναι κλασική ερώτηση προς τον υποψήφιο… «Φοβάστε όταν πετάτε ;» Οι υποψήφιοι που απαντούν «ΟΧΙ ΚΑΘΟΛΟΥ»… ακόμα ψάχνουν για δουλεία.. ;-)
Η αεροπορία όμως παρόλα αυτά είναι το ασφαλέστερο και γρηγορότερο μέσο μεταφοράς !!!
Ξέρεις αγαπητέ μου mastora που νιώθω το φόβο για τον οποίο εσύ ρωτάς ;
Θα σου απαντήσω και πάλι με κάθε ειλικρίνεια.
Φοβάμαι όταν παίρνω το αυτοκίνητό μου και πηγαίνω στο αεροδρόμιο… Αυτά τα 5-6 χιλιόμετρα που ενώ εγώ οδηγώ με 80km/h και ο απέναντί μου με άλλα τόσα (άρα με σχετική ταχύτητα 160 km/h) και περνάει δίπλα μου στο ίδιο δισδιάστατο επίπεδο σε απόσταση μόλις 2-3 μέτρων, με κάνουν να νιώθω πραγματικά άβολα. Και για να είμαι πιο ειλικρινής μαζί σου, σου απαντώ. «Ναι σε αυτή την περίπτωση όντως φοβάμαι με τον τρόπο που εννοούν οι περισσότεροι την έννοια «φόβος».
Συγχαρητήρια για την απάντηση και την ειλικρίνια Captain Στάθη !s!1
Απάντηση: Ενδιαφέρουσες ερωτήσεις !!!
απιστευτη απάντηση, σας ευχαριστούμε παρα πολυ captain!
θα ήθελα και εγω με τη σειρά μου να κανω μια ερώτηση στον captain αν μου επιτρέπεται φυσικά (συγχωρεστε με αν είναι άκυρη για το thread αυτο)
μπορείτε να μου πείτε λοιπόν ποια είναι η γνώμη σας για τις ελληνικές σχολές πιλότων για την απόκτηση commercial pilot licence? Είμαι νέος και με ενδιαφέρει το επάγγελμα γιαυτό θα ήθελα την γνώμη κάποιου έμπειρου για τον αν αξίζει να σπουδάσει κανείς στην ελλάδα. σας ευχαριστώ για τον χρόνο σας θα μου φανεί παρα πολύ χρήσιμη η απάντηση σας.
θα ήθελα και εγω με τη σειρά μου να κανω μια ερώτηση στον captain αν μου επιτρέπεται φυσικά (συγχωρεστε με αν είναι άκυρη για το thread αυτο)
μπορείτε να μου πείτε λοιπόν ποια είναι η γνώμη σας για τις ελληνικές σχολές πιλότων για την απόκτηση commercial pilot licence? Είμαι νέος και με ενδιαφέρει το επάγγελμα γιαυτό θα ήθελα την γνώμη κάποιου έμπειρου για τον αν αξίζει να σπουδάσει κανείς στην ελλάδα. σας ευχαριστώ για τον χρόνο σας θα μου φανεί παρα πολύ χρήσιμη η απάντηση σας.
Απάντηση: Ενδιαφέρουσες ερωτήσεις !!!
τι είναι αυτό που σας κρατάει σε εγρήγωρση ? την ώρα της πτήσης ? πως εσθάνεσθε? μπορείτε να μας περιγράψετε ?
ευχαριστώ
ευχαριστώ
Απάντηση: Ενδιαφέρουσες ερωτήσεις !!!
takaros έγραψε: ↑απιστευτη απάντηση, σας ευχαριστούμε παρα πολυ captain!
θα ήθελα και εγω με τη σειρά μου να κανω μια ερώτηση στον captain αν μου επιτρέπεται φυσικά (συγχωρεστε με αν είναι άκυρη για το thread αυτο)
μπορείτε να μου πείτε λοιπόν ποια είναι η γνώμη σας για τις ελληνικές σχολές πιλότων για την απόκτηση commercial pilot licence? Είμαι νέος και με ενδιαφέρει το επάγγελμα γιαυτό θα ήθελα την γνώμη κάποιου έμπειρου για τον αν αξίζει να σπουδάσει κανείς στην ελλάδα. σας ευχαριστώ για τον χρόνο σας θα μου φανεί παρα πολύ χρήσιμη η απάντηση σας.
Βασικα τωρα που σας βρηκαμε κυριε Καπετανιε δεν σας αφηνουμε αν μπορειτε πειτε πας και για τα ερασιτεχνικα διπλωματα αλλα και για τα επαγγελματικα ετσι λγια λογια επιγραμματικα...!
Απάντηση: Ενδιαφέρουσες ερωτήσεις !!!
takaros έγραψε: ↑απιστευτη απάντηση, σας ευχαριστούμε παρα πολυ captain!
θα ήθελα και εγω με τη σειρά μου να κανω μια ερώτηση στον captain αν μου επιτρέπεται φυσικά (συγχωρεστε με αν είναι άκυρη για το thread αυτο)
μπορείτε να μου πείτε λοιπόν ποια είναι η γνώμη σας για τις ελληνικές σχολές πιλότων για την απόκτηση commercial pilot licence? Είμαι νέος και με ενδιαφέρει το επάγγελμα γιαυτό θα ήθελα την γνώμη κάποιου έμπειρου για τον αν αξίζει να σπουδάσει κανείς στην ελλάδα. σας ευχαριστώ για τον χρόνο σας θα μου φανεί παρα πολύ χρήσιμη η απάντηση σας.
Ένας από τους λόγους που δεν κάθεται κόσμος στην Ελλάδα είναι ο εξής.. Για να κάνεις μια ILS προσέγγιση πρέπει να είσαι ή στο Μακεδονία ή στον Διαγόρα (Ρόδος).. Φαντάσου ότι έχεις μόνο 2 αεροδρόμια με ILS και με διαφορά μιάμιση ώρα τουλάχιστον από τη μια προσέγγιση στην άλλη... Φαντάζεσαι το κόστος πήγαινε έλα με καύσιμα - συντήρηση - εκπαιδευτή κλπ πόσο πάει? Στην Αμερική πχ μια ώρα πτήσης μπορεί να σου έχει εξασφαλίσει 8 ILS προσεγγίσεις αφού οι χρόνοι μεταξύ των εξοπλισμένων αεροδρομίων δεν έχουν τόσες μεγάλες διαφορές.. Μέχρι να σηκωθείς, αλλάζεις συχνότητα, στο νέο αεροδρόμιο, παίρνεις άδεια για ILS, touch n go και συνεχίζεις για το επόμενο.. Έχει διαφορά σχετικά με την πτητική εμπειρία και το συνολικό κόστος. Στην Ελλάδα δίνουν τα πακέτα των 45 - 50 χιλιάδων ευρώ αλλά δεν αποκτάς την ίδια εμπειρία με αυτήν του εξωτερικού (έναν από τους λόγους μόλις τον διάβασες...)