T-28 Trojan απο την parkzone
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
T-28 Trojan απο την parkzone
Λίγα λόγια από τον δικό μας Defender διαβάζουμε για το T-28 TROJAN (http://www.petame.gr/forum/viewtopic.php?t=1105&highlight=trojan
)
Όταν η U.S.A.F θέλησε να αντικαταστήσει τα γερασμένα T-6 Texan, ανέθεσε στην North American την ολοκλήρωση του project. Η αρχική παρουσίαση του Model NA-159 piston-engine trainer ήταν πλήρως επιτυχημένη κι έγινε αφορμή για την υπογραφή του πρώτου συμβολαίου για την κατασκευή 2 πρωτότυπων ΧΤ-28.
Μετά την αξιολόγηση τους και την παρθενική πτήση στις 26 Σεπτέμβρη 1949 έδωσαν το πράσινο φως στην εταιρεία για την έναρξη της παράγωγης του βασικού μοντέλου T-28A.
Το Trojan όπως έγινε ευρύτερα γνωστό, είχε μια μηχανή Wright R-1300 η οποία του έδινε τη δυνατότητα να αναπτύσσει συχνά ταχύτητα μεγαλύτερη των 280 μιλίων την ώρα. Αρχικά παραγγέλθηκαν 266 αεροπλάνα το 1950 τα οποία σε μικρό χρονικό διάστημα έφτασαν τα 1194. Μόλις διαπιστώθηκε πως η U.S.A.F είχε βρει ένα τόσο επιτυχημένο μοντέλο, τόσο η Αεροπορία Ναυτικού όσο και το Σώμα Πεζοναυτών αποφάσισαν να εντάξουν στο δυναμικό τους το συγκεκριμένο α/π. Δυο χρόνια αργότερα, 489 αεροπλάνα Τ-28Β παραγγέλθηκαν απ το Ναυτικό τα οποία και διαφοροποιούνταν σε σχέση με τα πρώτα Τ-28Α μόνο ως προς τον κινητήρα ο οποίος στην περίπτωση αυτή ήταν ο ισχυρότερος Wright R-1820-86.
Εν συνεχεία αλλά 299 Τ-28C παρηχθησαν τα οποία κι έφεραν ένα arrester gear ώστε να χρησιμοποιούνται στην εκμάθηση των πιλότων σε προσγειώσεις σε deck αεροπλανοφόρων. Το 1962 η North American προχώρησε στην κατασκευή των πρώτων ΑΤ-28D Trojans που μπορούσαν πλέον να φέρουν οπλικά συστήματα κι αυτό επετεύχθη με την προσθήκη 6 ενισχυμένων βάσεων κάτω απ τα φτερά για την υποδοχή του ανάλογου οπλισμού. Τα συγκεκριμένα α/π έδρασαν τόσο στην Β. Αφρική όσο και στην περιοχή της Ν.Α Ασίας.
Τέλος η Sud-Aviation Γαλλίας προχώρησε επίσης στην ανακατασκευή 240 ΑΤ-28Ds τα οποία και μετονόμασε σε "Fennec". Τα Fennec έδρασαν στην Αλγερία ενώ χρησιμοποιήθηκαν κυρίως για αναγνωριστικούς σκοπούς.
http://www.petame.gr/forumv/attachment.php?attachmentid=19906&d=1273935218
)
Όταν η U.S.A.F θέλησε να αντικαταστήσει τα γερασμένα T-6 Texan, ανέθεσε στην North American την ολοκλήρωση του project. Η αρχική παρουσίαση του Model NA-159 piston-engine trainer ήταν πλήρως επιτυχημένη κι έγινε αφορμή για την υπογραφή του πρώτου συμβολαίου για την κατασκευή 2 πρωτότυπων ΧΤ-28.
Μετά την αξιολόγηση τους και την παρθενική πτήση στις 26 Σεπτέμβρη 1949 έδωσαν το πράσινο φως στην εταιρεία για την έναρξη της παράγωγης του βασικού μοντέλου T-28A.
Το Trojan όπως έγινε ευρύτερα γνωστό, είχε μια μηχανή Wright R-1300 η οποία του έδινε τη δυνατότητα να αναπτύσσει συχνά ταχύτητα μεγαλύτερη των 280 μιλίων την ώρα. Αρχικά παραγγέλθηκαν 266 αεροπλάνα το 1950 τα οποία σε μικρό χρονικό διάστημα έφτασαν τα 1194. Μόλις διαπιστώθηκε πως η U.S.A.F είχε βρει ένα τόσο επιτυχημένο μοντέλο, τόσο η Αεροπορία Ναυτικού όσο και το Σώμα Πεζοναυτών αποφάσισαν να εντάξουν στο δυναμικό τους το συγκεκριμένο α/π. Δυο χρόνια αργότερα, 489 αεροπλάνα Τ-28Β παραγγέλθηκαν απ το Ναυτικό τα οποία και διαφοροποιούνταν σε σχέση με τα πρώτα Τ-28Α μόνο ως προς τον κινητήρα ο οποίος στην περίπτωση αυτή ήταν ο ισχυρότερος Wright R-1820-86.
Εν συνεχεία αλλά 299 Τ-28C παρηχθησαν τα οποία κι έφεραν ένα arrester gear ώστε να χρησιμοποιούνται στην εκμάθηση των πιλότων σε προσγειώσεις σε deck αεροπλανοφόρων. Το 1962 η North American προχώρησε στην κατασκευή των πρώτων ΑΤ-28D Trojans που μπορούσαν πλέον να φέρουν οπλικά συστήματα κι αυτό επετεύχθη με την προσθήκη 6 ενισχυμένων βάσεων κάτω απ τα φτερά για την υποδοχή του ανάλογου οπλισμού. Τα συγκεκριμένα α/π έδρασαν τόσο στην Β. Αφρική όσο και στην περιοχή της Ν.Α Ασίας.
Τέλος η Sud-Aviation Γαλλίας προχώρησε επίσης στην ανακατασκευή 240 ΑΤ-28Ds τα οποία και μετονόμασε σε "Fennec". Τα Fennec έδρασαν στην Αλγερία ενώ χρησιμοποιήθηκαν κυρίως για αναγνωριστικούς σκοπούς.
http://www.petame.gr/forumv/attachment.php?attachmentid=19906&d=1273935218
- Συνημμένα
-
- T-28-4-spread-.jpg (61.91 KiB) Προβλήθηκε 65 φορές
-
- 800px-T28Trojan_HBRCT.jpg (89.72 KiB) Προβλήθηκε 65 φορές
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: T-28 Trojan απο την parkzone
T-28 Trojan απο την parkzone
Ανοίγοντας το μεγάλο κουτί (που όπως πάντα αγόρασα απο Ελληνικό κατάστημα) βρίσκεις μέσα σε απόλυτη τάξη τα κομμάτια του μοντέλου τοποθετημένα με τέτοιο τρόπο που είναι αδύνατο να πάθει το παραμικρό κατά την μεταφορά (υπερβολική θα έλεγα προστασία )
Το πρώτο που πρόσεξα ήταν η ποιότητα του Ζ foam (epp)
E! καμία μα καμία σχέση με το elapor της multiplex που ξέρουμε Η συνοχή του υλικού ποιο πολύ μοιάζει με φενιζολένιο ψυγειάκι παρά με epp (αν και δείχνει αρκετά ανθεκτικό)
Το δεύτερο που είδα είναι ότι όπου έχει ταινία είχε ήδη ξεκολλήσει ………άρα άμεση αντικατάσταση
Η συναρμολόγηση του μοντέλου γίνεται μέσα σε 15 λεπτά μαζί με τις ρυθμίσεις του δέκτη
Όλα (servo καλώδια μοτερ speedcontrol) είναι τοποθετημένα από το εργοστάσιο σωστά και τριμαρισμένα
Η μόνη παρέμβαση που έκανα( εκτός από τις ταινίες στα πηδάλια) ήταν η αλλαγή του βύσματος της μπαταρίας και το πετούμενο ήταν έτοιμο για πτήση
Στο πεδίο μετά από τον επανέλεγχο δίνω throttle και πριν καλά καλά καταλάβω το Trojan ήταν στον αέρα Δεν χρειάστηκε ούτε ένα κλικ στα τρίμ και πετάει αλφάδι παρά το αεράκι που είναι αρκετό (αεράκι που θα προβλημάτιζε θερμικά 40αράκια)
Το μοτέρ αθόρυβο αλλά πολύ δυνατό σηκώνει το μοντέλο με άνεση ακόμη και σε απαιτητικές καταστάσεις
Scale πτήση μα και αρκετά ακροβατικά γίνονται πανεύκολα και στο τέλος η προσγείωση απαλή και εύκολη
Πρόσεξα ότι μόλις κλείσεις το throttle χάνει αρκετή ενέργεια φυσικό ίσως επακόλουθο λόγω μικρής αδράνειας και αεροδυναμικής
Με throttle από ½ έως 3/4 και με 2200 μπαταρία πέταξα κοντά στο 20λεπτο
Ανοίγοντας το μεγάλο κουτί (που όπως πάντα αγόρασα απο Ελληνικό κατάστημα) βρίσκεις μέσα σε απόλυτη τάξη τα κομμάτια του μοντέλου τοποθετημένα με τέτοιο τρόπο που είναι αδύνατο να πάθει το παραμικρό κατά την μεταφορά (υπερβολική θα έλεγα προστασία )
Το πρώτο που πρόσεξα ήταν η ποιότητα του Ζ foam (epp)
E! καμία μα καμία σχέση με το elapor της multiplex που ξέρουμε Η συνοχή του υλικού ποιο πολύ μοιάζει με φενιζολένιο ψυγειάκι παρά με epp (αν και δείχνει αρκετά ανθεκτικό)
Το δεύτερο που είδα είναι ότι όπου έχει ταινία είχε ήδη ξεκολλήσει ………άρα άμεση αντικατάσταση
Η συναρμολόγηση του μοντέλου γίνεται μέσα σε 15 λεπτά μαζί με τις ρυθμίσεις του δέκτη
Όλα (servo καλώδια μοτερ speedcontrol) είναι τοποθετημένα από το εργοστάσιο σωστά και τριμαρισμένα
Η μόνη παρέμβαση που έκανα( εκτός από τις ταινίες στα πηδάλια) ήταν η αλλαγή του βύσματος της μπαταρίας και το πετούμενο ήταν έτοιμο για πτήση
Στο πεδίο μετά από τον επανέλεγχο δίνω throttle και πριν καλά καλά καταλάβω το Trojan ήταν στον αέρα Δεν χρειάστηκε ούτε ένα κλικ στα τρίμ και πετάει αλφάδι παρά το αεράκι που είναι αρκετό (αεράκι που θα προβλημάτιζε θερμικά 40αράκια)
Το μοτέρ αθόρυβο αλλά πολύ δυνατό σηκώνει το μοντέλο με άνεση ακόμη και σε απαιτητικές καταστάσεις
Scale πτήση μα και αρκετά ακροβατικά γίνονται πανεύκολα και στο τέλος η προσγείωση απαλή και εύκολη
Πρόσεξα ότι μόλις κλείσεις το throttle χάνει αρκετή ενέργεια φυσικό ίσως επακόλουθο λόγω μικρής αδράνειας και αεροδυναμικής
Με throttle από ½ έως 3/4 και με 2200 μπαταρία πέταξα κοντά στο 20λεπτο
- Συνημμένα
-
- DSCN2798.jpg (97.45 KiB) Προβλήθηκε 65 φορές
-
- DSCN2797.jpg (97.56 KiB) Προβλήθηκε 65 φορές
-
- DSCN2795.jpg (96.17 KiB) Προβλήθηκε 65 φορές
-
- DSCN2794.jpg (97.48 KiB) Προβλήθηκε 65 φορές
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: T-28 Trojan απο την parkzone
Specifications
http://www.petame.gr/forumv/attachment.php?attachmentid=19912&d=1273935951
- Wingspan:�44 in (1118mm)
- Overall Length:�36 in (914mm)
- Flying Weight:�30 oz (875 g)
- Motor Size:�PKZ 480 960Kv outrunner brushless motor
- Radio:�Minimum 4-channel recommended (not included)
- Servos:�3-wire servos (included)
- Trim Scheme Colors:�White with black, red, and blue
- Prop Size:�9.5 x 7.5
- Speed Control :�E-flite 30A Pro Brushless ESC with Switch Mode BEC (EFLA1030)
- Recommended Battery:�Minimum 3-cell 1800mAh Li-Po battery (not included)
- Scale:�Warbird
- X-Port:�No
- Landing Gear:�Wire nose gear and main gear, foam wheels
- Steering:�Steerable nose
http://www.petame.gr/forumv/attachment.php?attachmentid=19912&d=1273935951
- Συνημμένα
-
- PKZ5080-GAL9.jpg (14.69 KiB) Προβλήθηκε 65 φορές
-
- PKZ4400-Gal1.jpg (14.76 KiB) Προβλήθηκε 65 φορές
-
- PKZ5080-GAL4.jpg (13.17 KiB) Προβλήθηκε 65 φορές
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: T-28 Trojan απο την parkzone
με λίγο ασημί χρώμα και μοντελιστικό οίστρο αποκτά scale dummy engine και τριφυλη προπέλα
Κάτι έχω στο μυαλό μου και για τα σκέλη ...............(later)
Κάτι έχω στο μυαλό μου και για τα σκέλη ...............(later)
- Συνημμένα
-
- DSCN2801.jpg (94.83 KiB) Προβλήθηκε 65 φορές
-
- DSCN2802.jpg (95.48 KiB) Προβλήθηκε 65 φορές
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
για να μπει η μπαταρία 2200 πρέπει να γίνει ένα μικρό modification για να έρθει ποιο πίσω από την προκαθορισμένη θέση ώστε το μοντέλο να ζυγίσει σωστά στα 6.34 cm
πολλά mod μπορεί να κάνει κάποιος ...........όπως ανασυρόμενους τροχούς η flaps
Τώρα πρέπει να βρώ τα αδελφάκια του στο Μαραθώνα (εκεί το είδα και το ζήλεψα)να κάνουμε πτήσεις σε σχηματισμό.............
πολλά mod μπορεί να κάνει κάποιος ...........όπως ανασυρόμενους τροχούς η flaps
Τώρα πρέπει να βρώ τα αδελφάκια του στο Μαραθώνα (εκεί το είδα και το ζήλεψα)να κάνουμε πτήσεις σε σχηματισμό.............
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: T-28 Trojan απο την parkzone
Αντώνης Κριτζάς έγραψε: ↑για να μπει η μπαταρία 2200 πρέπει να γίνει ένα μικρό modification για να έρθει ποιο πίσω από την προκαθορισμένη θέση ώστε το μοντέλο να ζυγίσει σωστά στα 6.34 cm
πολλά mod μπορεί να κάνει κάποιος ...........όπως ανασυρόμενους τροχούς η flaps
να παρεις τα καινουρια του hobbyking elektrikaretracts που μπαινουν κατευθειαν στον δεκτη με ενα 3 y harness
-
- Δημοσιεύσεις: 1361
- Εγγραφή: Τρί Μαρ 31, 2009 12:06 am
Απάντηση: T-28 Trojan απο την parkzone
Αντώνης Κριτζάς έγραψε: ↑
....Με throttle από ½ έως 3/4 και με 2200 μπαταρία πέταξα κοντά στο μισάωρο και είχα αρκετό απόθεμα....
Αυτά είναι κόλπα....!
Αντώνη το μοντέλο είναι πολύ όμορφο και εύχομαι να το χαρείς όσο δεν φαντάζεσαι.
Με 2200mAh έβγαλες σχεδόν 20 λεπτά οπότε μιλάμε για «πολύ» πτήση πλέον.
Για να είμαι ειλικρινής ποτέ δεν ήμουν fun των ηλεκτρικών είτε γιατί μου αρέσει ο θόρυβος του θερμικού, η μυρωδιά τους, η πολυσύνθετη απαίτηση που έχουν και πολλά άλλα που φαντάζομαι καταλαβαίνουν όσοι άρχισαν με θερμικά.
Παρόλα αυτά όμως, ο χρόνος πλέον είναι περιορισμένος και οι λύσεις τύπου plug-&-play σχεδόν επιβεβλημένες…..από την άλλη βλέπω τόσο όμορφα μοντελάκι που πετάνε πολύ καλά και εύκολα και πλέον έχω σχεδόν ψηθεί.
Οπότε μετά το Easy-Glider με βλέπω με κάτι τέτοιο στη συλλογή μου.
Πόσο κόστισε ρε συ Αντώνη;
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: T-28 Trojan απο την parkzone
Πράγματι η μυρωδιά και ο ήχος του θερμικού είναι αυτό που ζητάει ένα μοντέλο και μάλιστα war bird
Μα η ευκολία η καθαριότητα που προσφέρει το ηλεκτρικό του δίνουν πόντους Περισσότερο δε αν είναι μικρό που συνήθως το επιλέγουμε για γρήγορες απροβλημάτιστες πτήσεις παντού
Φυσικά δεν μπορεί να αντικαταστήσει μεγάλα θερμικά αλλά έχει και αυτό τις χάρες του
Αυτό το πήρα γιατί για μένα είναι το κατάλληλο για πτήση σε χώρους όπως τον Μαραθώνα που θέλω κάτι μικρό και αθόρυβο χωρίς να κουβαλάω μαζί καύσιμα μπαταρία μίζα αντλία κλπ στο βαρύ κασελάκι
Με ένα τέτοιο μοντέλο είμαι πολύ άνετος μια και τα βασικά εργαλεία είναι ελάχιστα και το μοντέλο μετά θέλει μηδενική συντήρηση
Αν σου άρεσε να το πάρεις και θα δεις χαρακτηριστικά πτήσης μεγαλύτερου και βαρύτερου μοντέλου αλλά μη περιμένεις ποιότητα multiplex στο epp
Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί ενώ έχουν τα υπόλοιπα τμήματα καλής ποιότητας υλικά και εξαρτήματα έχουν κάνει “ έκπτωση” στο Ζfoam που είναι ανελαστικό και νομίζεις ότι μόλις το ζορίσεις θα χάσει κομμάτι
Τιμή θα μάθεις απο το site tvn κατ/των που το έχουν ..........εγώ δεν μπορώ να προτείνω
Μα η ευκολία η καθαριότητα που προσφέρει το ηλεκτρικό του δίνουν πόντους Περισσότερο δε αν είναι μικρό που συνήθως το επιλέγουμε για γρήγορες απροβλημάτιστες πτήσεις παντού
Φυσικά δεν μπορεί να αντικαταστήσει μεγάλα θερμικά αλλά έχει και αυτό τις χάρες του
Αυτό το πήρα γιατί για μένα είναι το κατάλληλο για πτήση σε χώρους όπως τον Μαραθώνα που θέλω κάτι μικρό και αθόρυβο χωρίς να κουβαλάω μαζί καύσιμα μπαταρία μίζα αντλία κλπ στο βαρύ κασελάκι
Με ένα τέτοιο μοντέλο είμαι πολύ άνετος μια και τα βασικά εργαλεία είναι ελάχιστα και το μοντέλο μετά θέλει μηδενική συντήρηση
Αν σου άρεσε να το πάρεις και θα δεις χαρακτηριστικά πτήσης μεγαλύτερου και βαρύτερου μοντέλου αλλά μη περιμένεις ποιότητα multiplex στο epp
Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί ενώ έχουν τα υπόλοιπα τμήματα καλής ποιότητας υλικά και εξαρτήματα έχουν κάνει “ έκπτωση” στο Ζfoam που είναι ανελαστικό και νομίζεις ότι μόλις το ζορίσεις θα χάσει κομμάτι
Τιμή θα μάθεις απο το site tvn κατ/των που το έχουν ..........εγώ δεν μπορώ να προτείνω
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: T-28 Trojan απο την parkzone
μια μικρή προσθήκη της στιγμής ............καλύματα για τα σκέλη και καταπακτή εμπρός
- Συνημμένα
-
- DSCN2803.jpg (93.38 KiB) Προβλήθηκε 65 φορές
Απάντηση: T-28 Trojan απο την parkzone
Το Τ 28 ειναι, ίσως, το καλήτερο μοντελάκι της pαrkzone. Ειναι εκπληκτικό στην πτήση, σταθερό και μόνο πολεμόπουλο δεν θυμίζει.
Ενα από τα χαρακτηριστικά του ειναι το στολάρισμα. ΔΕΝ ΣΤΟΛΑΡΕΙ. Ειναι σχεδόν αδύνατον να το στολάρεις, ακόμα και να το θες. Προχτες (Παρασκευή) στον Μαραθων δώσαμε στον Τρυφωνα την κονσόλα με σκοπό να το κάνει να στολάρει...
...ήταν ίσως η πρώτη πτητική αποτυχία του Τρύφωνα. Ουτε αυτος δεν το εβαλε σε στολ :p
Ενα από τα χαρακτηριστικά του ειναι το στολάρισμα. ΔΕΝ ΣΤΟΛΑΡΕΙ. Ειναι σχεδόν αδύνατον να το στολάρεις, ακόμα και να το θες. Προχτες (Παρασκευή) στον Μαραθων δώσαμε στον Τρυφωνα την κονσόλα με σκοπό να το κάνει να στολάρει...
...ήταν ίσως η πρώτη πτητική αποτυχία του Τρύφωνα. Ουτε αυτος δεν το εβαλε σε στολ :p
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: T-28 Trojan απο την parkzone
............και αν είσαι μερακλής
http://www.youtube.com/watch?v=EKddt-LTpy4
http://www.youtube.com/watch?v=MUbjwbGDc_k&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=EKddt-LTpy4
http://www.youtube.com/watch?v=MUbjwbGDc_k&feature=related
Απάντηση: T-28 Trojan απο την parkzone
Αντώνης Κριτζάς έγραψε: ↑με λίγο ασημί χρώμα και μοντελιστικό οίστρο αποκτά scale dummy engine και τριφυλη προπέλα
Κάτι έχω στο μυαλό μου και για τα σκέλη ...............(later)
Καλησπέρα
Αγόρασα σήμερα το Τ-28 και πραγματικά είναι όμορφο μοντέλο. Θα ήθελα να μου πεις αν είναι εύκολο το μεγεθος της προπέλας που χρησιμοποίησες και πως ήταν στην πτήση.
Επίσης στο κάτω μέρος της ατράκτου υπάρχουν ταινίες γκρί σκούρο. Ειναι για προστασία ή για να καλύψουν τα καλώδια; Μπορώ να τις αφαιρέσω; Η πτέρυγα θέλει ενίσχυση ή έχει εσωτερικά carbon που δεν φαίνεται;
Ευχαριστώ
Μιχάλης
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: T-28 Trojan απο την parkzone
Στο Μαραθώνα πετάνε αρκετά Τ28 και ποτέ μέχρι τώρα δεν έπαθε κανένα τίποτα στην πτέρυγα .......και πίστεψε με…… τα πετάμε με αρκετό αέρα
την μόνη ενίσχυση που χρειάζεται είναι ………..ταινία στα πηδάλια (καλού κακού)
δεν έχω βγάλει την ταινία αλλά φαντάζομαι πως καλύπτει τα καλώδια
η τρίφυλλη είναι 9Χ5Χ3 και δεν είδα κάποια διαφορά άξια λόγου εκτός του ότι μάλλον τρώει ποιο πολύ ρεύμα
Αν έχεις πάρει το Τ-28 D ( το γκρι) έκανες πολύ καλά γιατί είναι βελτιωμένο μοντέλο στο speed control και στα servo μόνο που δεν φαίνεται πολύ καλά στο μάτι με χαμηλό η δύσκολο φωτισμό
Προσπαθώ να πείσω το εαυτό μου να το κάνω κίτρινο (ψιλοβαριέμαι )
καλές πτήσεις
http://www.petame.gr/forumv/attachment.php?attachmentid=20829&d=1278621383
την μόνη ενίσχυση που χρειάζεται είναι ………..ταινία στα πηδάλια (καλού κακού)
δεν έχω βγάλει την ταινία αλλά φαντάζομαι πως καλύπτει τα καλώδια
η τρίφυλλη είναι 9Χ5Χ3 και δεν είδα κάποια διαφορά άξια λόγου εκτός του ότι μάλλον τρώει ποιο πολύ ρεύμα
Αν έχεις πάρει το Τ-28 D ( το γκρι) έκανες πολύ καλά γιατί είναι βελτιωμένο μοντέλο στο speed control και στα servo μόνο που δεν φαίνεται πολύ καλά στο μάτι με χαμηλό η δύσκολο φωτισμό
Προσπαθώ να πείσω το εαυτό μου να το κάνω κίτρινο (ψιλοβαριέμαι )
καλές πτήσεις
http://www.petame.gr/forumv/attachment.php?attachmentid=20829&d=1278621383
- Συνημμένα
-
- untitled.jpg (17.48 KiB) Προβλήθηκε 65 φορές
-
- julieclark_topbanana.jpg (63.22 KiB) Προβλήθηκε 65 φορές
-
- Δημοσιεύσεις: 1361
- Εγγραφή: Τρί Μαρ 31, 2009 12:06 am
Απάντηση: T-28 Trojan απο την parkzone
Μιχάλη, παίζει να είναι το ποιο χαλαρωτικό αεροσκάφος που έχω δει.
Βασικά δεν υπάρχει τίποτα που μπορεί να πάει λάθος με το συγκεκριμένο αεροσκάφος.
Βέβαια πετά εντελώς ψεύτικα και γιʼ αυτό θεωρώ ότι ουσιαστικά δε σε μαθαίνει να πετάς. Συγχωράει απλά τα ΠΑΝΤΑ.
Απογειώνετε και από το χέρι!!!!
Λογικά φτιάχνετε σε λιγότερο από 5 ώρες.
Βασικά δεν υπάρχει τίποτα που μπορεί να πάει λάθος με το συγκεκριμένο αεροσκάφος.
Βέβαια πετά εντελώς ψεύτικα και γιʼ αυτό θεωρώ ότι ουσιαστικά δε σε μαθαίνει να πετάς. Συγχωράει απλά τα ΠΑΝΤΑ.
Απογειώνετε και από το χέρι!!!!
Λογικά φτιάχνετε σε λιγότερο από 5 ώρες.