Καλημέρα παιδιά.
Πρόσφατα αγόρασα ενα blade 400 απο ένα παιδί το οποίο το είναι σεταρισμένο για Hover απο χομπίστα έμπειρο. Μου είπε έτσι δεν κάνει καθόλου για 3D οπως είναι (δεν με νοιαζει προς το παρόν).
Εχω ελάχιστη εμπειρία στο πέταγμα. Κράτησα όμως το ελικόπτερο στο χέρι μου και του έδωσα στροφές να δω πως αντιδρά. Με κλειστά 3D και το γκάζι μεχρι την μέση το ελικόπτερο παίρνει πολλές στροφές χωρίς να σηκώνεται (συνηθισμένο για collective pitch). Πάνω απο την μέση τραβαγε κάπως απότομα προς τα πάνω όχι μαλακά. Τέλος και πιο παράξενο μόλις άφηνα το γκάζι το ελικόπτερο κατέβαινε προς τα κάτω με δυναμη λές και είναι στο 3d.
Δεν ξέρω αν είναι λογικό αυτό. Δεν ξέρω τι μοίρες έχει το στροφείο.
Η ρυθμίσεις στην τηλεκατεύθυνση DX6i είναι οι παρακάτω:
Normal Thro curve: 0- 65.5-70-75-80
Pitch Curve: Linear
D/R expo είναι +30 όλα
Travel Adjucent είναι όλα 100 εκτός του ELEV που είναι 120.
Blade 400 setup for Beginer!
-
- Δημοσιεύσεις: 32
- Εγγραφή: Πέμ Μάιος 20, 2010 8:27 am
-
- Δημοσιεύσεις: 32
- Εγγραφή: Πέμ Μάιος 20, 2010 8:27 am
Απάντηση: Blade 400 setup for Beginer!
gdimopoulos έγραψε: ↑Καλημέρα παιδιά.
Πρόσφατα αγόρασα ενα blade 400 απο ένα παιδί το οποίο το είναι σεταρισμένο για Hover απο χομπίστα έμπειρο. Μου είπε έτσι δεν κάνει καθόλου για 3D οπως είναι (δεν με νοιαζει προς το παρόν).
Εχω ελάχιστη εμπειρία στο πέταγμα. Κράτησα όμως το ελικόπτερο στο χέρι μου και του έδωσα στροφές να δω πως αντιδρά. Με κλειστά 3D και το γκάζι μεχρι την μέση το ελικόπτερο παίρνει πολλές στροφές χωρίς να σηκώνεται (συνηθισμένο για collective pitch). Πάνω απο την μέση τραβαγε κάπως απότομα προς τα πάνω όχι μαλακά. Τέλος και πιο παράξενο μόλις άφηνα το γκάζι το ελικόπτερο κατέβαινε προς τα κάτω με δυναμη λές και είναι στο 3d.
Δεν ξέρω αν είναι λογικό αυτό. Δεν ξέρω τι μοίρες έχει το στροφείο.
Η ρυθμίσεις στην τηλεκατεύθυνση DX6i είναι οι παρακάτω:
Normal Thro curve: 0- 65.5-70-75-80
Pitch Curve: Linear
D/R expo είναι +30 όλα
Travel Adjucent είναι όλα 100 εκτός του ELEV που είναι 120.
Μετα απο ψάξιμο και με την βοήθεια ενός παιδιού ρύθμισα τις καμπύλες με βάση αυτές που προτείνουν στο site Blade 400 bible και το ελικόπτερο μαλάκωσε πολύ στο κατέβασμα!
Απάντηση: Blade 400 setup for Beginer!
Γεια χαρά και καλές πτήσεις με το νέο σου απόκτημα...
Είμαι καi γώ νέος κάτοχος ενός Blade 400(1,5 μήνα)και ακόμα πετάω με training gear. Εμένα δεν είχε τις σωστές μοίρες στο pitch όταν το πρωτοαγόρασα ήταν +3 με +13 , και το tracking δεν ήταν σωστό ! Παρόλα αυτά ο Γιάννης στο My helis το έκανε hover με απίστευτη ευκολία!!!
Τα ball links ήταν βαλμένα αναποδα τα περισσότερα, αλλά to swashplate ευτυχώς ήταν ίσιο.
Anyway, ρυθμισε μοιρες και tracking και προσπάθησε να κάνεις hover με όσο το δυνατόν μεγαλύτερες στροφές (είναι πιο σταθερό)ρυθμίζοντας την throttle curve ανάλογα εγώ την έχω 0-60-70-80-90.
Επίσης έγω πετάω (ή προσπαθώ τουλάχιστον) χωρίς expo γιατί μου φαινόταν ότι δεν έιχε απόκριση με 30% που ήταν σεταρισμένο!!!
Αν έχεις αποιαδήποτε παρατήρηση θα την εκτιμούσα και γω σαν νέος πιλότος γιατί τα έχω βρει μπαστούνια.
Που πηγαίνεις για πτήσεις?
Είμαι καi γώ νέος κάτοχος ενός Blade 400(1,5 μήνα)και ακόμα πετάω με training gear. Εμένα δεν είχε τις σωστές μοίρες στο pitch όταν το πρωτοαγόρασα ήταν +3 με +13 , και το tracking δεν ήταν σωστό ! Παρόλα αυτά ο Γιάννης στο My helis το έκανε hover με απίστευτη ευκολία!!!
Τα ball links ήταν βαλμένα αναποδα τα περισσότερα, αλλά to swashplate ευτυχώς ήταν ίσιο.
Anyway, ρυθμισε μοιρες και tracking και προσπάθησε να κάνεις hover με όσο το δυνατόν μεγαλύτερες στροφές (είναι πιο σταθερό)ρυθμίζοντας την throttle curve ανάλογα εγώ την έχω 0-60-70-80-90.
Επίσης έγω πετάω (ή προσπαθώ τουλάχιστον) χωρίς expo γιατί μου φαινόταν ότι δεν έιχε απόκριση με 30% που ήταν σεταρισμένο!!!
Αν έχεις αποιαδήποτε παρατήρηση θα την εκτιμούσα και γω σαν νέος πιλότος γιατί τα έχω βρει μπαστούνια.
Που πηγαίνεις για πτήσεις?
Απάντηση: Blade 400 setup for Beginer!
εγω για thr curve αρχαριου θαλεγα,0-75-75-75-75
και +-11 linear pitch,θα νιωσεις λιγο αναιβασμα των στροφων στο κεντρο π θαχει 0 μοιρες αλλα πεταει παπι :p
επισης βοηθαει και στην σταθεροτητα της ουρας,καθως το γκαζι ειναι σταθερο και η ροπη του μοτερ ως ακολουθο,οποτε το γυροσκοπιο δε παλεβει να προλαβει τις αλλαγες της ροπης οπως σε μια προαναφερθησα καμπυλη...#**
και +-11 linear pitch,θα νιωσεις λιγο αναιβασμα των στροφων στο κεντρο π θαχει 0 μοιρες αλλα πεταει παπι :p
επισης βοηθαει και στην σταθεροτητα της ουρας,καθως το γκαζι ειναι σταθερο και η ροπη του μοτερ ως ακολουθο,οποτε το γυροσκοπιο δε παλεβει να προλαβει τις αλλαγες της ροπης οπως σε μια προαναφερθησα καμπυλη...#**