Lo-100 1952 scale glider
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Lo-100 1952 scale glider
Το lo-100 είναι ένα ανεμόπτερο κατασκευασμένο από τον Alfred Volgt το οποίο έκανε την πρώτη του πτήση το 1952 στο Klippeneck
Ο δημιουργός του το βάφτισε Lo στην μνήμη του αδελφού του Lothar
Είναι μια κλασική ξύλινη κατασκευή με φτερά καλυμμένα από ύφασμα με ακροβατικό σχεδιασμό γι αυτό μέχρι και σήμερα συμμετέχει σε πολλά ακροβατικά ανεμοπορίκα show ανά τον κόσμο
το άνοιγμα των φτερών του είναι 10 μέτρα δεν έχει flaps γι αυτό η προσγείωση γίνεται με side-slip (ανάποδο ruder-aileron) To μήκος του 6,20 μέτρα και το βάρος του έως 265 κιλά http://www.sailplanedirectory.com/vogt.htm#Lo-100
http://www.petame.gr/forumv/attachment.php?attachmentid=21075&d=1280990824
Ο δημιουργός του το βάφτισε Lo στην μνήμη του αδελφού του Lothar
Είναι μια κλασική ξύλινη κατασκευή με φτερά καλυμμένα από ύφασμα με ακροβατικό σχεδιασμό γι αυτό μέχρι και σήμερα συμμετέχει σε πολλά ακροβατικά ανεμοπορίκα show ανά τον κόσμο
το άνοιγμα των φτερών του είναι 10 μέτρα δεν έχει flaps γι αυτό η προσγείωση γίνεται με side-slip (ανάποδο ruder-aileron) To μήκος του 6,20 μέτρα και το βάρος του έως 265 κιλά http://www.sailplanedirectory.com/vogt.htm#Lo-100
http://www.petame.gr/forumv/attachment.php?attachmentid=21075&d=1280990824
- Συνημμένα
-
- klein_dreiseitenansicht_farbig.jpg (13.25 KiB) Προβλήθηκε 80 φορές
-
- 02_lo-100.jpg (72.34 KiB) Προβλήθηκε 80 φορές
-
- Lo100d0546.jpg (94.88 KiB) Προβλήθηκε 80 φορές
-
- irishk6.jpg (21.44 KiB) Προβλήθηκε 80 φορές
-
- lo100[1].jpg (6.81 KiB) Προβλήθηκε 80 φορές
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: Lo-100 1952
Στο μοντέλο μας τώρα........... χορηγία του φίλου μου Τρύφωνα που τον ευχαριστώ πολύ
Αρκετά παλιό το κιτ από μία Τσέχικη εταιρία EL LET Moravian περιέχει τα άκρως απαραίτητα πολυεστερική άτρακτο 78 cm, κτιστά φτερά 129 cm και βάρος 520 gr
Αρκετά παλιό το κιτ από μία Τσέχικη εταιρία EL LET Moravian περιέχει τα άκρως απαραίτητα πολυεστερική άτρακτο 78 cm, κτιστά φτερά 129 cm και βάρος 520 gr
- Συνημμένα
-
- DSCN2872.jpg (92.09 KiB) Προβλήθηκε 80 φορές
-
- DSCN2871.jpg (92.71 KiB) Προβλήθηκε 80 φορές
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: Lo-100 1952
Αυτό που με τράβηξε είναι η σπανιότητα του μοντέλου η scale oldtime εμφάνιση του .............. έτσι αποφάσισα να βάλω την κατασκευή του όχι γιατί έχει τίποτα ιδιαιτέρος τεχνικό αλλά περισσότερο για το αρχείο
λιτό λοιπόν το κίτ με μόνο σχέδιο αυτό
λιτό λοιπόν το κίτ με μόνο σχέδιο αυτό
- Συνημμένα
-
- DSCN2873.jpg (95.36 KiB) Προβλήθηκε 80 φορές
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: Lo-100 1952
όλα και όλα τα κομμάτια ακόμη και πιλότος άβαφτος τα δε αυτοκόλλητα απλά παραλληλόγραμμα για να αυτοσχεδιάσεις
- Συνημμένα
-
- DSCN2876.jpg (90.92 KiB) Προβλήθηκε 80 φορές
-
- DSCN2874.jpg (93.53 KiB) Προβλήθηκε 80 φορές
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: Lo-100 1952
ξεκίνησα απο τα πηδάλια τα οποία κόλλησα με ταινία πάνω κάτω
- Συνημμένα
-
- DSCN2877.jpg (93.06 KiB) Προβλήθηκε 80 φορές
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: Lo-100 1952
τα χρώματα στην φωτογραφία δεν μου άρεσαν ,τα αυτοκόλλητα έτσι και αλλιώς ξερά και κατεστραμμένα
Έτσι λοιπόν μασκάρισμα με χαρτοταινία ελαφρύ ντουκοχαρτάρισμα στο monocote για να αγριέψει και βάψιμο στο επιθυμητό με ακρυλικό κόκκινο σπρέι της humbrol
Στο τέλος αφού τελειώσω τα πάντα (μήπως και γίνει καμια ζημιά) θα περαστεί βερνίκι
Έτσι λοιπόν μασκάρισμα με χαρτοταινία ελαφρύ ντουκοχαρτάρισμα στο monocote για να αγριέψει και βάψιμο στο επιθυμητό με ακρυλικό κόκκινο σπρέι της humbrol
Στο τέλος αφού τελειώσω τα πάντα (μήπως και γίνει καμια ζημιά) θα περαστεί βερνίκι
- Συνημμένα
-
- DSCN2879.jpg (92.86 KiB) Προβλήθηκε 80 φορές
-
- DSCN2880.jpg (93.6 KiB) Προβλήθηκε 80 φορές
-
- DSCN2878.jpg (93.97 KiB) Προβλήθηκε 80 φορές
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: Lo-100 1952
...............σειρά έχουν οι βάσεις των servos στα φτερά το πέρασμα των καλωδίων τα οποία πέρασα μέσα σε καλαμάκι αναψυκτικού
Έτσι περνούν μέσα από δύσκολα σημεία και σίγουρα είναι ποιο σταθερά και διακριτικά
τα χορνάκια κολλητά με epoxy αφού φυσικά αφαιρέθηκε μικρό τμήμα από το monocote (για τους νεότερους)
Έτσι περνούν μέσα από δύσκολα σημεία και σίγουρα είναι ποιο σταθερά και διακριτικά
τα χορνάκια κολλητά με epoxy αφού φυσικά αφαιρέθηκε μικρό τμήμα από το monocote (για τους νεότερους)
- Συνημμένα
-
- DSCN2884.jpg (88.52 KiB) Προβλήθηκε 80 φορές
-
- DSCN2881.jpg (89.31 KiB) Προβλήθηκε 80 φορές
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: Lo-100 1952
μέχρι να προχωρήσω χαζέψτε ένα video από ένα Lo στην πλαγιά
http://www.youtube.com/watch?v=mUArNtKgk_I&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=mUArNtKgk_I&feature=related
Απάντηση: Lo-100 1952
Αντωνη καλημερα
Πραγματι πολυ ωραιο το μοντελακι !!!
Καλη συνεχεια στην κατασκευη και ελπιζω να το παω βολτα να το δοκιμασω, χαχαχαχα...^%^
Αντε βρε καλοπεταχτο.
Φιλικα
Χρησταρας
Πραγματι πολυ ωραιο το μοντελακι !!!
Καλη συνεχεια στην κατασκευη και ελπιζω να το παω βολτα να το δοκιμασω, χαχαχαχα...^%^
Αντε βρε καλοπεταχτο.
Φιλικα
Χρησταρας
-
- Δημοσιεύσεις: 1361
- Εγγραφή: Τρί Μαρ 31, 2009 12:06 am
Απάντηση: Lo-100 1952
Δε μας έβαλε video με την προσγείωση ο φίλος μας........καλά το πάει πάνω κάτω στη πλαγιά......!!!!!....να το δούμε να κατεβαίνει όμως?
Αντικειμενικά το μοντέλο είναι πολύ όμορφο όμως και πιστεύω ότι του Αντώνη θα πετά καλύτερα.+(*)
Αντικειμενικά το μοντέλο είναι πολύ όμορφο όμως και πιστεύω ότι του Αντώνη θα πετά καλύτερα.+(*)
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: Lo-100 1952
Σήμερα ασχολήθηκα με τη βάση των servos για το aileron και το ruder
Ακόμη άνοιξα τις οπές από τις οποίες βγαίνουν οι ντίζες
Ένα θέμα που ήθελε αρκετή δουλειά ήταν η άτρακτος Δεν ξέρω αν η ποιότητα της βαφής δεν ήταν καλή αλλά είχε φουσκώσει και ξεφλούδιζε Αυτό σημαίνει ξύσιμο τρίψιμο και ξανά πάλι τρίψιμο Το αποτέλεσμα δεν είναι ότι καλύτερο αλλά πιστεύω ότι με το αστάρωμα και την βαφή θα γίνει ικανοποιητικό
Ακόμη άνοιξα τις οπές από τις οποίες βγαίνουν οι ντίζες
Ένα θέμα που ήθελε αρκετή δουλειά ήταν η άτρακτος Δεν ξέρω αν η ποιότητα της βαφής δεν ήταν καλή αλλά είχε φουσκώσει και ξεφλούδιζε Αυτό σημαίνει ξύσιμο τρίψιμο και ξανά πάλι τρίψιμο Το αποτέλεσμα δεν είναι ότι καλύτερο αλλά πιστεύω ότι με το αστάρωμα και την βαφή θα γίνει ικανοποιητικό
- Συνημμένα
-
- DSCN2887.jpg (85.75 KiB) Προβλήθηκε 80 φορές
-
- DSCN2886.jpg (88.78 KiB) Προβλήθηκε 80 φορές
-
- DSCN2885.jpg (91.13 KiB) Προβλήθηκε 80 φορές
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: Lo-100 1952
Έτοιμο και το πιλοτήριο
Κόπηκαν τα lexan ύστερα από πολύ μέτρημα και πολλές πρόβες διότι δεν υπήρχε κανένα σημάδι βάφτηκε ο πιλότος αφού κόπηκε πάνω από το μισό του για να χωρέσει
Τα όργανα είναι αυτοκόλλητο που έφτιαξα από Φώτο του πραγματικού lo 100
Κόπηκαν τα lexan ύστερα από πολύ μέτρημα και πολλές πρόβες διότι δεν υπήρχε κανένα σημάδι βάφτηκε ο πιλότος αφού κόπηκε πάνω από το μισό του για να χωρέσει
Τα όργανα είναι αυτοκόλλητο που έφτιαξα από Φώτο του πραγματικού lo 100
- Συνημμένα
-
- lo100_p.jpg (13.04 KiB) Προβλήθηκε 80 φορές
-
- DSCN2889.jpg (89.97 KiB) Προβλήθηκε 80 φορές
-
- Δημοσιεύσεις: 1361
- Εγγραφή: Τρί Μαρ 31, 2009 12:06 am
Απάντηση: Lo-100 1952
Φίλε είσαι άρρωστος!!!!:D
-
- Δημοσιεύσεις: 588
- Εγγραφή: Τετ Απρ 02, 2008 8:37 pm
Απάντηση: Lo-100 1952
Αντώνης Κριτζάς έγραψε: ↑Σήμερα ασχολήθηκα με τη βάση των servos για το aileron και το ruder
Ακόμη άνοιξα τις οπές από τις οποίες βγαίνουν οι ντίζες
Ένα θέμα που ήθελε αρκετή δουλειά ήταν η άτρακτος Δεν ξέρω αν η ποιότητα της βαφής δεν ήταν καλή αλλά είχε φουσκώσει και ξεφλούδιζε Αυτό σημαίνει ξύσιμο τρίψιμο και ξανά πάλι τρίψιμο Το αποτέλεσμα δεν είναι ότι καλύτερο αλλά πιστεύω ότι με το αστάρωμα και την βαφή θα γίνει ικανοποιητικό
Αντωνη,εαν κανω λαθος,εχεις''κινεζικα''σερβο απανω?Μια απλη συμβουλη,εγω θα εβαζα τουλαχιστον hitec hs-55 και το καλυτερο θα ηταν να ειναι metal gear.Εντελως φιλικα και ανεμοπορικα,Στεφανος.
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: Lo-100 1952
καλημέρα Στέφανε
πράγματι έχω βάλει από αυτά που είχα πάρει για foamενια μοντέλα turnigy TG9e και οι λόγοι είναι απλοί ........πρώτο διότι πιστεύω πως θα βγάλουν 2-3 πτήσεις για να δώ πως πάει το μοντέλο και εφόσον μου πάει τότε σίγουρα θα βάλω καλύτερα πριν αρχίσουν τα ζόρια
Έτσι δεν θα δεσμεύσω τα hs 55 η και κάποια καλύτερα σε ένα μοντέλο που θα κάνω decor στο δωμάτιο της κόρης μου
Ε! και ο άλλος λόγος είναι ότι τα είχα........ (ο χρόνος μου αυτές τις ημέρες είναι περιορισμένος λόγω των αδειών)...........που να αφήσω το μαγαζί
Ας ελπίσουμε ότι για αρχή δεν θα έχουμε απρόοπτα
Ευχαριστώ για την παρατήρηση και προτροπή.........
πράγματι έχω βάλει από αυτά που είχα πάρει για foamενια μοντέλα turnigy TG9e και οι λόγοι είναι απλοί ........πρώτο διότι πιστεύω πως θα βγάλουν 2-3 πτήσεις για να δώ πως πάει το μοντέλο και εφόσον μου πάει τότε σίγουρα θα βάλω καλύτερα πριν αρχίσουν τα ζόρια
Έτσι δεν θα δεσμεύσω τα hs 55 η και κάποια καλύτερα σε ένα μοντέλο που θα κάνω decor στο δωμάτιο της κόρης μου
Ε! και ο άλλος λόγος είναι ότι τα είχα........ (ο χρόνος μου αυτές τις ημέρες είναι περιορισμένος λόγω των αδειών)...........που να αφήσω το μαγαζί
Ας ελπίσουμε ότι για αρχή δεν θα έχουμε απρόοπτα
Ευχαριστώ για την παρατήρηση και προτροπή.........