Σελίδα 1 από 1

Μετατροπη αεροπλανου απο νιτρο σε ρευμα

Δημοσιεύτηκε: Τρί Απρ 12, 2011 9:03 pm
από gerolikos
Παιδια γεια

μερικες συμβουλες.επειδη βαρεθηκα να καθαριζω λάδια κ να γινονται χαλια τα μοντελα μου σκεφτομαι απο εδω κ περα οτι αγοραζω να το κανω ηλεκτρικο αντιστοιχο του νιτρου.μπορειτε να με κατατοπισετε?

Τι θα πρεπει να προσεχω στα Κν στα βολτ.κ γενικα πως θα πρεπει να υπολογιζω για ενα αεροπλανο 3d που θελει 81 τετραχρονο τι θα πρπεει να του βαλω?η ενα ready thunder tiger που ειναι scale και ζητα .46 τι γινετε με ολα αυτα.

να στε καλα ευχαριστω

Απάντηση: Μετατροπη αεροπλανου απο νιτρο σε ρευμα

Δημοσιεύτηκε: Τρί Απρ 12, 2011 9:46 pm
από ΑνδρεαςΛ
Καλησπέρα,

Σε γενικές γραμμές τα ηλεκτρικά μοτερ που θα χρησιμοποιήσεις θα πρέπει να βγάζουν την απαιτούμενη δύναμη χωρίς να υπερβαίνουν τα όρια που ορίζει ο κατασκευαστής τους ως προς το ρεύμα(amperes) που αντλούν.

Υπάρχουν κάποιοι χαλαροί κανόνες για το πόσα watt(ενέργεια που χρειάζεται το μοτερ - volt χ amperes) χρειάζονται για πτήση.

Κάποιοι υποστηρίζουν ότι για scale πτήση χρειάζονται 100-200watt ανα κιλό του αεροσκάφους.

Για 3D ίσως και να χρειάζονται 300+watt ανα κιλό.

Άρα για ένα μοντέλο που έχει 81 τετράχρονο και ζυγίζει 3-4 Κιλά, για τη μετατροπή θα πρέπει να χρησιμοποιήσουμε μοτέρ που να μπορεί να βγάλει 1000-1200watt. Για τόσα πολλά watt θα πρέπει να πάμε σε μοτερ με χαμηλό kv (στροφες/volt), ας πούμε 400KV το πολύ.

To υποψήφιο μοτερ θα μπορούσε να αξιοποιήσει μπαταρίες 6σελες(6S) 22.2volt αλλά θα πρέπει να είναι σχεδιασμένο να αντέξει σε 50+ Amperes σε συνεχή χρήση. Βλέπουμε ότι ένα τέτοιο μοτερ μπορεί θεωριτικά να γυρίσει προπέλα στις 22.2χ400=8880 στροφές. Αν πάμε σε μπαταρία 7S πάμε +400χ3.7 στροφές.

Ανάλογα με το μοτερ επιλέγουμε και προπέλα. 16χ10 λχ.

Σε αυτή τη περίπτωση όμως επειδή τα βολτ ανεβαίνουν, θα πρέπει να προσέξουμε ότι το ρεύμα που αντλεί το μοτέρ δεν ξεπερνά το όριο που θέτει ο κατασκευαστής.

Κάποια παραδείγματα μοτερ σε αυτή τη κατηγορία είναι 50mm διάμετρος 65mm μήκος που επαρκούν για μοντέλα 2.5-4 κιλά(0.46-.6 glow). Αυτά τα βρίσκουμε από 320 - 600Kv για μπαταρίες 4-7S.

Αν πάμε μια κατηγορία πιο πάνω σε μοτερ 63χ64 τότε μιλάμε για μοντέλα από 5-10 κιλά(.90-150 glow) και 200-300Kv και μπαταρίες 7-10S.

Υπάρχουν πολλές επιλογές....

Ελπίζω να έδωσα κάποιες ιδέες αλλά μπορείς να βρεις αρκετές πληροφορίες σε αυτά και άλλα forum του εξωτερικού για να σχηματίσεις μια καλύτερη εικόνα.

Ανδρέας

Απάντηση: Μετατροπη αεροπλανου απο νιτρο σε ρευμα

Δημοσιεύτηκε: Τρί Απρ 12, 2011 9:54 pm
από gerolikos
φιλε αντρεα μου εδωσες μια αποψη μια βαση θα ελεγα ωστε να ξεκινησω να το δουλευω.

για το ucando 46 τι θα προτεινες?

που το εχω κ ο κινητηρας ο 81 το σκιζει απλα

Απάντηση: Μετατροπη αεροπλανου απο νιτρο σε ρευμα

Δημοσιεύτηκε: Τρί Απρ 12, 2011 10:24 pm
από ΑνδρεαςΛ
Με το βάρος του να είναι γύρω στα 3 κιλά θα πρότεινα ένα 50χ55-65 400KV με 5-6σελη 4-5000mah μπαταρία και 13χ8-15χ10 προπέλα.

Επίσης θα χρειαστείς ένα ESC 80amps.


Τα πιο πάνω όμως είναι θεωριτικά για ισχύ από 1000-1500watt και θα πρέπει να κοιτάξεις τις προδιαγραφές του συγκεκριμένου μοτερ για να δεις αν μπορεί να αντεπεξέλθει.

Απάντηση: Μετατροπη αεροπλανου απο νιτρο σε ρευμα

Δημοσιεύτηκε: Τρί Απρ 12, 2011 10:31 pm
από xristos
και εγω παντα σκεφτωμαι να μετατρεψω το ντουραπλανο μου σε ηλεκτρικο αλλα νομιζω οτι θα βαρυνει πολυ...

Απάντηση: Μετατροπη αεροπλανου απο νιτρο σε ρευμα

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Απρ 16, 2011 7:00 pm
από gerolikos
Παιδια θα ξεκινησουμε την μετατροπη ενος ready thunder tiger 46. δεν ειναι το δικο μου ειναι ενος φιλου θελω να μου προτεινετε ενα κουστουμι το οποιο θα το σκιζει το αεροπλανο δηλαδη να μην στολαρει να εχει κοτσια.

κινητηρα ποσα κν watt amper

oλα τα αλλα αν ξερω τον κινητηρα τα βρισκω.

ευχαριστω πολυ

Απάντηση: Μετατροπη αεροπλανου απο νιτρο σε ρευμα

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Απρ 16, 2011 9:53 pm
από ΑνδρεαςΛ
Turnigy 50-55B 600KV η Hacker A50-16S
12x8-13x6 Prop
80Amp ESC

4000mah 5S LIPO

Απάντηση: Μετατροπη αεροπλανου απο νιτρο σε ρευμα

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Απρ 16, 2011 11:55 pm
από gerolikos
na sai καλα ανδρεα ευχαριστω!!!!