Σελίδα 1 από 10
Gilmore Red Lion Wedell – Williams
Δημοσιεύτηκε: Τετ Μάιος 18, 2011 8:35 pm
από Αντώνης Κριτζάς
Αεροπλάνα Wedell – Williams
O Jimmy Wedell ήταν μία μεγαλοφυΐα στο σχεδιασμό αεροπλάνων που προορίζονταν για αγώνες
O Jimmy Wedell χαμηλού μορφωτικού επίπεδου απορρίφτηκε ως πιλότος του ναυτικού η του στρατού μα κατάφερε όχι μόνο να γίνει άριστος πιλότος αγώνων αλλά και ο καλύτερος κατασκευαστής αγωνιστικών αεροπλάνων της εποχής του
Λέγεται ότι έκανε την αρχική σχεδίαση των αεροπλάνων του στο δάπεδο με κιμωλία
Πουλώντας ένα από τα αεροπλάνα ήρθε σε επαφή με τον πάμπλουτο έμπορο ξυλείας τον Harry Palmerson Williams Όχι μόνο του πούλησε το αεροπλάνο αλλά του έμαθε και να πιλοτάρει και μάλιστα πολύ καλά
Κατά την διάρκεια της διδασκαλίας ο Williams εκτίμησε ιδιαίτερα τις ικανότητες τον Jimmy Weddel και τον βοήθησε χρηματικά προσφέροντας του το ανήκουστο για την εποχή ποσό των 2.000.000 δολαρίων Αυτό το ποσό έδωσε την δυνατότητα στον Jimmy να πετύχει στην φιλοδοξία του για κατασκευή ολοκληρωτικά δικών του αεροπλάνων χωρίς να βρίσκεται μόνιμα σε αναζήτηση σπόνσορα
Στις 24 Ιουνίου του 1934 η αεροπορία υπέστη συντριπτικό πλήγμα όταν ο Jimmy Weddel πέθανε σε τραγικό αεροπορικό δυστύχημα
Μετά τον θάνατο του αναγνωρίστηκε ως ο βασιλιάς της ταχύτητας έχοντας
τα περισσότερα ρεκόρ από κάθε άλλο πιλότο αλλά και ως ο ποιο πετυχημένος κατασκευαστής αεροπλάνων ταχύτητας
..................................................................
Απάντηση: Gilmore Red Lion Wedell – Williams
Δημοσιεύτηκε: Τετ Μάιος 18, 2011 8:47 pm
από Αντώνης Κριτζάς
Gilmore Red Lion
Ένα από τα αεροναυπηγικά του επιτεύγματα του, συνεχιστής του ονόματος του , κάτοχος πολλών ρεκόρ και με πολλές πρωτιές στους αγώνες το αεροπλάνο με τον αριθμό 121 βαμμένο στα χρώματα του σπόνσορα……… της μεγαλύτερης εταιρίας πετρελαιοειδών στη δυτική Αμερική Gilmore Oil Company η χρηματοδοτούσε αγώνες αυτοκινήτων και αεροπλάνων
..............................................................................................................................................................
http://www.petame.gr/forumv/attachment.php?attachmentid=25562&d=1305740818
http://www.petame.gr/forumv/attachment.php?attachmentid=25563&d=1305740923
Μερικά στοιχεία που βρήκα για το αεροπλάνο
Specifications
Length: 24 ft 6 in
Wingspan: 26 ft
Height: 8 ft 1 in
Empty weight: 2,492 lb
Loaded weight: 3,892 lb
Powerplant: 1× Pratt & Whitney
R-1690, 1,020 hp
http://en.wikipedia.org/wiki/Pratt_%26_Whitney_R-1690_Hornet
Performance
Maximum speed: 316.55 mph
Range: 900 miles
Service ceiling: 14,000 ft
Power/mass: 0.26 hp/lb
Βασικός αντίπαλος του ήταν τα Gee Bee R1 σχεδιασμού των αδελφών Granville (πήρε το όνομα του από τα αρχικά
Granville
Brothers
) με τα οποία εναλλάσσονταν στο βάθρο των νικητών
Απάντηση: Gilmore Red Lion Wedell – Williams
Δημοσιεύτηκε: Τετ Μάιος 18, 2011 8:57 pm
από Skywalker
Ενδιαφέρουσες οι πληροφορίες και πανέμορφο το αεροπλάνο! Να υποθέσω το επόμενο project??
Απάντηση: Gilmore Red Lion Wedell – Williams
Δημοσιεύτηκε: Τετ Μάιος 18, 2011 11:42 pm
από Αντώνης Κριτζάς
............και να σου ο Σωτήρης με το νέο απόκτημα του
Ωραίο κλασικό μοντέλο εποχής σε χορταστικό μέγεθος
Το cowl γομαράκι με πολύ καλό dammy engine
Μοντέλο της blackhorsemodel σέ πολύ προσεγμένη κατασκευή ντυμένο με oracover made in Vietnam
SPECIFICATION:
Wingspan: ...147 cm ........ 57.87 in.
Length: ........118 cm ........ 46.46 in.
Weight: ......... 2.7 kg ........ 5.94 lbs.
Radio: ........................ 04 channels.
Servo: ............................ 05 servos.
Engine: .... 0.46 cu.in ..... 02 stroke.
.... 0.52 cu.in ...... 04stroke.
ALL BALSA - PLY WOOD CONSTRUCTION.
COVERED WITH ORACOVER
Απάντηση: Gilmore Red Lion Wedell – Williams
Δημοσιεύτηκε: Τετ Μάιος 18, 2011 11:49 pm
από Αντώνης Κριτζάς
Μετά την πρώτη επιθεώρηση και μελέτη του manual άρχισαν οι εργασίες
Κολλήθηκαν τα πηδάλια στην θέση τους με mylar hinges
Ετοιμάστηκαν τα servotray του φτερού (ενισχύθηκαν οι υπάρχουσες κολλήσεις) και σιγά σιγά τοποθετηθήκαν τα servos 3001HB 4,5 kgr
Αρχισαν και τα πρώτα αυτοκόλλητα να παίρνουν θέση
http://www.rcuniverse.com/magazine/article_display.cfm?article_id=55
Όταν κολλάμε mylar hinges με ca προτιμάμε λεπτόρευστη και δεν χρησιμοποιούμε activator
Τα αυτοκόλλητα κολλούν ποιο σωστά και εύκολα αν ψεκάσουμε πρώτα την επιφάνεια με azax για τα τζάμια
Απάντηση: Gilmore Red Lion Wedell – Williams
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Μάιος 19, 2011 12:19 am
από King Kostas
απλά Τ Ρ Ο Μ Ε Ρ Ο........από τα πιο όμορφα μοντέλα ARF που έχω δει.
Μπράβο παίδες.
http://www.youtube.com/watch?v=h2cO7gkr5-I&feature=related με ASP 61 FS....πολύ όμορφη πτήση.
Απάντηση: Gilmore Red Lion Wedell – Williams
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Μάιος 19, 2011 12:40 am
από Skywalker
Το ήξερα ότι κάτι ετοιμάζεται!!!!! Καλορίζικο και καλοπέταχτο να ναι.
Απάντηση: Gilmore Red Lion Wedell – Williams
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Μάιος 19, 2011 9:03 am
από pansot
Το αεροπλάνο το πήρα από τον xorxe(Γιώργο)έχει τρομερό γούστο όντως είναι πανέμορφο.... Kαι είμαι τυχερός γιατί έχω φίλο τον Αντώνη που με τη βοήθεια του θα το κάνουμε να πετάξει. Γιώργο θα χαρώ όταν τελειώσει να το πετάξουμε μαζί στον Μαραθώνα
Απάντηση: Gilmore Red Lion Wedell – Williams
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Μάιος 19, 2011 9:32 am
από King Kostas
Σωτήρη, με τι μοτέρ θα πετάξει;
Απάντηση: Gilmore Red Lion Wedell – Williams
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Μάιος 19, 2011 9:42 am
από pansot
Μάλλον με 52 δίχρονο
Απάντηση: Gilmore Red Lion Wedell – Williams
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Μάιος 19, 2011 9:42 am
από Αντώνης Κριτζάς
Έχουμε δύο επιλογές και ακόμη δεν έχει παρθεί η απόφαση Θέλω να δώ το τελικό βάρος του μοντέλου όπως και το ζύγισμα του Το ένα μοτέρ είναι sc 46 και το δεύτερο 52 magnum To πρώτο είναι καινούργιο ενώ το δεύτερο χρησιμοποιημένο μάλλον με πτώση στο ενεργητικό του Αν πρόκειται να βάλω βάρος μπροστά καλύτερα να βάλω το 52άρι αφού γίνουν όλοι οι απαραίτητοι έλεγχοι και εφόσον παίρνει την θέση σωστά μέσα στο cowl (μπαίνει υπό γωνία με την εξάτμιση να βγαίνει στο κάτω πίσω μέρος του cowl)
Απάντηση: Gilmore Red Lion Wedell – Williams
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Μάιος 19, 2011 10:06 am
από μανος
μπραβο βρε παιδια,πανεμορφο!!!
Απάντηση: Gilmore Red Lion Wedell – Williams
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Μάιος 19, 2011 1:07 pm
από King Kostas
Αντώνης Κριτζάς έγραψε: ↑Έχουμε δύο επιλογές και ακόμη δεν έχει παρθεί η απόφαση Θέλω να δώ το τελικό βάρος του μοντέλου όπως και το ζύγισμα του Το ένα μοτέρ είναι sc 46 και το δεύτερο 52 magnum To πρώτο είναι καινούργιο ενώ το δεύτερο χρησιμοποιημένο μάλλον με πτώση στο ενεργητικό του Αν πρόκειται να βάλω βάρος μπροστά καλύτερα να βάλω το 52άρι αφού γίνουν όλοι οι απαραίτητοι έλεγχοι και εφόσον παίρνει την θέση σωστά μέσα στο cowl (μπαίνει υπό γωνία με την εξάτμιση να βγαίνει στο κάτω πίσω μέρος του cowl)
Πολύ καλή σκέψη. Δεν έχω δουλέψει ποτέ με κανένα από αυτά τα μοτέρ, οπότε δεν έχω άποψη.
καλό βέβαια θα ήταν να έχει μηχανή που να το κάνει "ρουκέτα"......._P_P
Απάντηση: Gilmore Red Lion Wedell – Williams
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Μάιος 19, 2011 1:26 pm
από Mogolos
King Kostas έγραψε: ↑Πολύ καλή σκέψη. Δεν έχω δουλέψει ποτέ με κανένα από αυτά τα μοτέρ, οπότε δεν έχω άποψη.
καλό βέβαια θα ήταν να έχει μηχανή που να το κάνει "ρουκέτα"......._P_P
εχω μια 90 2Τ την θες???
Απάντηση: Gilmore Red Lion Wedell – Williams
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Μάιος 19, 2011 4:56 pm
από King Kostas
Mogolos έγραψε: ↑εχω μια 90 2Τ την θες???
Έτσι ρε φίλε, γουστάρω τρελά. Πολύ το χάρηκα που ένα τέτοιο μοντέλο βγήκε από το κουτί του....μπράβο και στο Σωτήρη αλλά και στον Αντώνη+(*)
Εμένα με ξέρεις ότι είμαι ρουκετάκιας......Δεν ξέρω αν θα έβαζα στο Gilmore 90αρα w