Σελίδα 1 από 1
Dual Elevator servo
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Απρ 03, 2008 6:28 pm
από pappy
Μια χαζή ερώτηση:
To αεροπλάνο το ξέρεις μάλλον......:):):):):):):):)
1 servo για elevator ή δύο?
Αν ναι στα 2 τότε σε διαφορετικά κανάλια στην Τ/Κ?
Τα elevators που παίζουν με 2 servo πρέπει να είναι ενωμένα ή να είναι χωριστά?
Τελικά ήταν 3 αλλά δεν πειράζει έτσι?
^-^ ^-^ ^-^ ^-^ ^-^ ^-^
Dual Elevator servo
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Απρ 03, 2008 8:01 pm
από Apostolos
Θάνο στο μοντέλο που κατασκευάζεις μονόδρομος είναι τα δυο servo σε δυο κανάλια, και αυτό για να έχει το κάθε ένα την ηλεκτρονική ανεξαρτησία του στις ρυθμίσεις. Βεβαία σε πολλά καλά μοντέλα τού είδους χρησιμοποιείτε και το ένα servo αλλά χρειάζεται ένα ολόκληρο μοχληκο σύστημα για να επιτευχθεί η απετουμενη ακρίβεια. :-)
Dual Elevator servo
Δημοσιεύτηκε: Παρ Απρ 04, 2008 7:08 am
από pappy
αυτό το μοχλικό έχω στο νου μου!!!
Mία κλέμα που διακλαδώνει την ντίζα σε δύο και κινεί τις επιφάνειες!!
Τα servo όπως έχω πει θα έχουν 10kg torque!! Οι επιφάνειες των ELEVATORS όμως πρέπει να είναι ενωμένες όπως στα μικρότερα μοντέλα ή ανεξάρτητες και κρατιούνται στην ευθεία με μικρορύθμιση από τα servo?
Dual Elevator servo
Δημοσιεύτηκε: Παρ Απρ 04, 2008 9:35 am
από raven
Καλημερα σας..
Ενα βασικο πλεονεκτημα των δυο servo στα πηδαλια εκτος του οτι ρυθμιζονται πολυ ευκολα απο τον πομπο,ειναι οτι αν καει ενα servo
στον αερα :-? :-?
κουτσα στραβα και αναλογως τα χερια,θα εχεις τις αναλογες κινησεις για να το κατεβασεις..
Dual Elevator servo
Δημοσιεύτηκε: Παρ Απρ 04, 2008 11:30 am
από Rc_Hacker
ο Βασικός λόγος που προτιμάται η χρήση 2 καναλιών είναι δυνατότητα differential , κάτι απαραίτητο για αξιοπρεπή συμπεριφορά σε πτήση ακριβείας
Το ενα σερβο ή το Υ ειναι καλό για εκπαιδευτικά .
Οπουδήποτε αλλού κρίνεται ανεπαρκές .
Dual Elevator servo
Δημοσιεύτηκε: Παρ Απρ 04, 2008 12:13 pm
από pappy
Ρε παιδιά δεν μου απαντάτε στην ερωτηση μου!!!
:'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(
για 2 servo setup πίσω στο πίσω μέρος πρέπει να είναι ενωμένα τα elevators και να κουνιούνται μαζί ή να είναι ελεύθερα και ο συγχρονισμός τους να γίνεται από την ΤΚ????????????????????????????
Dual Elevator servo
Δημοσιεύτηκε: Παρ Απρ 04, 2008 12:16 pm
από Apostolos
Ελεύθερα και ανεξάρτητα Θάνο.
Dual Elevator servo
Δημοσιεύτηκε: Παρ Απρ 04, 2008 12:22 pm
από Rc_Hacker
έγραψε:
Ρε παιδιά δεν μου απαντάτε στην ερωτηση μου!!!
:'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(
για 2 servo setup πίσω στο πίσω μέρος πρέπει να είναι ενωμένα τα elevators και να κουνιούνται μαζί ή να είναι ελεύθερα και ο συγχρονισμός τους να γίνεται από την ΤΚ????????????????????????????
ειναι επειδή το θεμα ειναι aileron servo. :-X
Φανταζομαι οτι τα σερβο που θα χρησιμοποιησεις να ειναι ψηφιακα ( για elevator μιλαμε τωρα) ,
και να εχεις προγραμματιστή, για να δουλεψουν συγχρονισμένα
Απ: Dual Elevator servo
Δημοσιεύτηκε: Παρ Απρ 04, 2008 1:22 pm
από pani
Το θεμα διαχωρηστηκε και το καινουργιο ειναι Dual elevator servo.
Φιλε Hacker κανενας απο τους δυο λογους που αναφερεις δεν ειναι συνταγη για επιτυχημενη μιξη διπλων σερβο στα πηδαλια ανοδου-καθοδου.
Γινεται και με ψηφιακα και με αναλογικα αρκει η μηχανικη γεωμετρια να ειναι σωστη.
Ορισμενες τ/κ κανουν την ζωη ευκολοτερη και τα Hitec digital ακομα πιο ευκολη. Ενα κακο μηχανικο στησιμο ομως θα φαινεται και στις δυο περιπτωσεις.
Απ: Dual Elevator servo
Δημοσιεύτηκε: Παρ Απρ 04, 2008 2:07 pm
από raven
έγραψε:
Το θεμα διαχωρηστηκε και το καινουργιο ειναι Dual elevator servo.
Γινεται και με ψηφιακα και με αναλογικα αρκει η μηχανικη γεωμετρια να ειναι σωστη.
:>) :>) :>)
Απ: Dual Elevator servo
Δημοσιεύτηκε: Παρ Απρ 04, 2008 2:56 pm
από pappy
έγραψε:
Γινεται και με ψηφιακα και με αναλογικα αρκει η μηχανικη γεωμετρια να ειναι σωστη.
Ορισμενες τ/κ κανουν την ζωη ευκολοτερη και τα Hitec digital ακομα πιο ευκολη. Ενα κακο μηχανικο στησιμο ομως θα φαινεται και στις δυο περιπτωσεις.
Κρατάω το παραπάνω σαν απάντηση!!!
Καλύφθηκα!!!
Το μηχανικό μέρος πιστεύω ότι θα το καταφέρω!!
Τα servo είναι αναλογικά με μεταλλικά γρανάζια!!
Δεν πιστεύω ότι θα έχω πρόβλημα!!
Η ΠΤΗΣΗ ΘΑ ΔΕΙΞΕΙ!!!!