Σελίδα 1 από 3

Πτητική παρουσίαση της Wilga 2000

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Απρ 29, 2012 10:30 am
από Μάριος Παπαδόπουλος
Κλείνωντας τα 44 και μπαίνωντας στα 45 αποφάσισα ότι πλέον θα πρέπει να αρχίσω να στρέφομαι σιγά-σιγά σε περισσότερο χαλαρωτικές πτήσεις και πιό αγχολητικές από ότι στην νεαρή μου ηλικία. Ετσι κάνωντας στον εαυτό μου το δώρο μιάς Wilga 2000 με πλωτήρες και αφού πέρασα 4ων βδομάδων μελέτης και κατασκευής, χθες το Σαββάτο έκανα το τόλμημα μετά από 25 χρόνια συνεχούς ενασχόλησης με το χόμπυ μας να πετάξω στη θάλλασσα και να πάρω το "παράσημο" της αποθαλάσσωσης και προσθαλάσσωσης με ικανοποιητικά αποτελέσματα που θα δείτε και στα βίντεο που θα ακολουθήσουν.

Απάντηση: Πτητική παρουσίαση της Wilga 2000

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Απρ 29, 2012 1:35 pm
από Μάριος Παπαδόπουλος
Φωτογραφίια 1

Απάντηση: Πτητική παρουσίαση της Wilga 2000

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Απρ 29, 2012 1:38 pm
από Μάριος Παπαδόπουλος
Επιτέλους κατάφερα να βρώ τον τρόπο να ανεβάσω φωτογραφίες. Ατιμε δαίμονα της ηλεκτρονικής ταχυδρόμησης!!!!!!

Απάντηση: Πτητική παρουσίαση της Wilga 2000

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Απρ 29, 2012 2:08 pm
από Μάριος Παπαδόπουλος
Ξεκινώντας με το ποντίκι μας που φυλούσε σαν σεκιουριτάς τα αεροπλάνο!!!!
Πρώτα από όλα η ασφάλεια!!!!!!χαχαχαχαχαχαχα

Απάντηση: Πτητική παρουσίαση της Wilga 2000

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Απρ 29, 2012 2:10 pm
από Μάριος Παπαδόπουλος
Ακόμα λίγες φωτοφραφίες από το ντόπερμαν !!!!!!

Απάντηση: Πτητική παρουσίαση της Wilga 2000

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Απρ 29, 2012 2:14 pm
από Μάριος Παπαδόπουλος
Συνεχίζουμε λοιπόν με τον άγρυπνο φρουρό και το μνήμιο που φτιάχτηκε για τα "πεσόντα" αεροπλάνα!!!!^%^

Απάντηση: Πτητική παρουσίαση της Wilga 2000

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Απρ 29, 2012 2:17 pm
από Μάριος Παπαδόπουλος
ακόμα λίγες φωτό με εμένα και το αερόπλοιο!!!!!!

Απάντηση: Πτητική παρουσίαση της Wilga 2000

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Απρ 29, 2012 2:22 pm
από Μάριος Παπαδόπουλος
συνεχίζουμε λοιπόν με φωτό από το μνημίο αγάπης στα "πεσόντα" αεροπλάνα και το μνήμιο του "άγνωστου σκύλου" φύλακα των πετουμένων!!!!!!!!!

Απάντηση: Πτητική παρουσίαση της Wilga 2000

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Απρ 29, 2012 2:26 pm
από Μάριος Παπαδόπουλος
Το αερόπλοιο και η δημιουργός των μνημίων με αυτό!!!!!

Απάντηση: Πτητική παρουσίαση της Wilga 2000

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Απρ 29, 2012 2:28 pm
από Μάριος Παπαδόπουλος
Και οι τελευταίες

Απάντηση: Πτητική παρουσίαση της Wilga 2000

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Απρ 29, 2012 2:56 pm
από Μάριος Παπαδόπουλος
Προς γνώση αυτών που έχουν θα ήθελα να επισημάνω τα εξείς κατασκευαστικά χαρακτηριστικά που έκανα απάνω σε αυτό του πραγματικά αξιόπιστο αεροπλάνο που θα το πρότεινα και σαν πρώτο χαμηλού κόστους εκπεδευτικό (προς Θεού μην προσπαθήσετε όσοι μαθαίνετε να πετάξετε με τους πλωτήρες σαν μέσω, γιατί οι παγίδες είναι αρκετές στην προσγείωση!!!! Εγώ θα πρότεινα να ξεκινήσετε με τις ρόδες γιατί σίγουρα θα σας "βγεί άσχημα" στη προσγέιωση όπως όλα τα υδροπλάνα αν δεν γνωρίζετε καλά και έχετε "γλυκές" και "στολαρισμένες" προσγειώσεις).
Κατασκευαστικά χαρακτηριστικά που χρησιμοποίηθηκαν ήταν "καμπανούλα" 1200 kv με τρίφυλλι "μαμά" προπέλα 8Χ6. Μπαταρία που χρησιμοποιήθηκε ήταν 2200mah lipo 3s και δυνατότητα ευθείας οριζοντίας πτήσεις στο 1/3 του γκαζιού με χρονική συνολική διάρκεια πτήσεις πάνω από 20 λεπτά (εδώ θέλω να επισημάνω ότι έγιναν 10λεπτες πτήσεις για να μην ανεβάσει θερμοκρασία το μοτέρ και τα ηλεκτρονικά, αλλά τελικά για τους άπιστους εγώ θα πώ ότι γίνετε και να μην προτρέχουν αφού δεν χρειάσθηκα επαναφόρτιση!!!! και μετρήθηκε με χρονόμετρο η συνολική πτήση). Το βάρος του μοντέλου δεν ήταν υπερβολικό, αντίθετα παρόλο την υπερμεγέθη μπαταρία του ήταν πολύ ελαφρύ. Τώρα οι ενισχύσεις που έγιναν στην κατασκευή του αερόπλοιου ήταν μια καρμπονόντιζα 30cm στα φτερά για μεγαλύτερη ενίσχυση και δύο συρμάτινες αντιρίδες στους πλωτήρες (από είδη αλίειας) και τίποτα άλλο. Οσο για τα λαστιχαρίσματα που άκουσα για τις ντίζες εγώ θα πρότεινα μικρότερες κινήσεις στα πηδάλια βάζωντας στις πιο έξω τρύπες στις λογουδέρες χωρίς να χρειάζονται ξυλάκια ή καρμπονάκια.
Επίσης θα πώ ότι αν εκεί που υπάρχει μικρού πάχους υλικό στην σύνδεση των σταθερών μερών με τα κινητά τα "φαλτσετάρετε" τα πήδάλια γίνονται "βούτυρό" και δεν θα έχετε κανένα πρόβλημα. Ελπίζω να βοήθησα και εύχομαι και στους επόμενους που θα το αποκτήσουν ΚΑΛΕΣ ΠΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΓΛΥΚΕΣ ΠΡΟΣΓΕΙΩΣΕΙΣ και γενικότερα σε όλους, έχοντες ή μη κατέχωντες κοινούς φίλους (λόγω χόμπυ), δηλαδή σε όλους. Σε λίγο θα αναρτήσω και τα βίντεο που ελπίζω με υπομονή να περιμένετε αφού θα πρέπει να με συγχωρέσετε ακόμα ψάχνομαι.
+(*)+(*)+(*)

Απάντηση: Πτητική παρουσίαση της Wilga 2000

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Απρ 29, 2012 3:27 pm
από Μάριος Παπαδόπουλος
Επίσης ξέχασα να πώ ότι εγώ χρησιμοποιήσα δύο σέρβο στα ailerons για να τα κάνω και flaps αν και τελικά δεν χρειάσθηκε να τα χρησιμοποιήσω στη προσγείωση αφού έρχετε πάρα πολύ αργά για προσθαλάσσωση.

Απάντηση: Πτητική παρουσίαση της Wilga 2000

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Απρ 29, 2012 4:47 pm
από Μάριος Παπαδόπουλος
Να και το πρώτο βιντεάκι
http://www.youtube.com/watch?v=GXPNya5LIak

Απάντηση: Πτητική παρουσίαση της Wilga 2000

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Απρ 29, 2012 4:50 pm
από Μάριος Παπαδόπουλος
Να και το δεύτερο
http://www.youtube.com/watch?v=aGERZiv7Pks

επίσης θα προσθέσω ότι έβαλα μιά ροδελίτσα για περισσότερο down thrust και ζύγισα στο 1/4 της χορδής.
Ελπίζω να το απολαύσατε όπως και εγώ
+(*)+(*)+(*)

Απάντηση: Πτητική παρουσίαση της Wilga 2000

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Απρ 29, 2012 4:56 pm
από HeliWizard
Μαριε , δεν παιζει ρολο σε πια τρυπα θα συνδεσεις τις ντιζες (για τα λαστιχαρισματα που αναφερεις) . Και΄γω στη δικια μου στις εξω τρυπες τα εχω συνδεσει , αλλα και παλι οι ντιζες λυγιζουν . Αυτο οφειλεται στην αντισταση που συναντουν οι ντιζες στο σημειο που παιρνουν απο την ατρακτο (απο μεσα προς τα εξω) και αυτο γιατι μεσα στο κιτ δεν εχει σωληνακι για το σημειο αυτο . Και με την τοποθετηση ενος σωληνα στο σημειο επαφης ντιζας-ατρακτου το φαινομενο πιστευω οτι διορθωνεται . Αν διαβασες στο σχετικο θεμα που γραφω για την Wilga που φτιαχνω εγω και ο Σωκρατης (socratesb) που το κοιταξε στη δικια του Wilga , αναφερει οτι το λυγισμα το κανει , χωρις ομως οπως μας εγραψε να του εχει δημιουργησει ποτε προβλημα σε πτηση . Απλως καλο ειναι να διορθωθει για να μην χανεται μερος της δυναμης που ασκειται απο τα σερβο . Σου ευχομαι να ειναι καλοριζικη και καλοπαιχτη και να την ευχαριστηθεις . Σε λιγες μερες θα κανω και'γω την πρωτη πτηση με την δικια μου (στη στεργια ομως), γιατι βαρεθηκα να περιμενω για να βρω καποιον να με βοηθησει στις πρωτες πτησεις . Απλα θα ξεκινησω μονος μου !!!! ^%^^%^^%^