Windrider Swift S1 2.2m EPO Glider
Windrider Swift S1 2.2m EPO Glider
Τα μελτέμια μπήκαν για καλά και η μόνη διέξοδος για πτήσεις είναι οι πλαγιές. Η Windrider του Ming Lou, παρουσίασε το Swift 2.2m από EPO από τον Φεβρουάριο.
Πέρασε αρκετές φάσεις βελτιώσεων πριν βγει στην αγορά και φαίνεται να είναι ένα αρκετά ικανό ανεμόπτερο για τα λεφτά του ($120) χωρίς ηλεκτρονικά. Ενδεχομένως μια καλή επιλογή για ακροβατικά πέραν των δυνατοτήτων ενός EasyGlider.
Δεν μπορούμε να το συγκρίνουμε με ανεμόπτερα των 300-1000 ευρώ.
Φαίνεται ότι κάποιοι από εμάς το έχουν παραλάβει και πιστεύω ότι θα μπορούσαμε όλοι μας να μοιραστούμε την εμπειρία μας μέσα από αυτό το νήμα......
Τα περιεχόμενα του κουτιού και το εγχειρίδιο συναρμολόγησης....
Πέρασε αρκετές φάσεις βελτιώσεων πριν βγει στην αγορά και φαίνεται να είναι ένα αρκετά ικανό ανεμόπτερο για τα λεφτά του ($120) χωρίς ηλεκτρονικά. Ενδεχομένως μια καλή επιλογή για ακροβατικά πέραν των δυνατοτήτων ενός EasyGlider.
Δεν μπορούμε να το συγκρίνουμε με ανεμόπτερα των 300-1000 ευρώ.
Φαίνεται ότι κάποιοι από εμάς το έχουν παραλάβει και πιστεύω ότι θα μπορούσαμε όλοι μας να μοιραστούμε την εμπειρία μας μέσα από αυτό το νήμα......
Τα περιεχόμενα του κουτιού και το εγχειρίδιο συναρμολόγησης....
- Συνημμένα
-
[Η επέκταση pdf έχει απενεργοποιηθεί και δεν μπορεί πλέον να εμφανιστεί.]
-
- Periexomena.jpg (88.31 KiB) Προβλήθηκε 137 φορές
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: Windrider Swift S1 2.2m EPO Glider
πως πάει η κατασκευή Ανδρέα ??
Απάντηση: Windrider Swift S1 2.2m EPO Glider
Έχει παγώσει γιατί διαπίστωσα ότι δεν έχω servo.....
Τα 'δωσα όλα.....;D
Είπα να φτιάξω κανένα πολεμόπουλο....
Τα 'δωσα όλα.....;D
Είπα να φτιάξω κανένα πολεμόπουλο....
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: Windrider Swift S1 2.2m EPO Glider
ωχ!! πάρε να έχουμε εεεε!!!! να έχεις..............
Απάντηση: Windrider Swift S1 2.2m EPO Glider
Πρώτο βήμα είναι η τοποθέτηση των καρμπονόβεργων και προαιρετικά των αεροφρενων στα φτερά.
Το Swift έχει αρκετά μεγάλα ailerons αλλά αισθάνομαι ότι χρειάζονται είτε να ενισχυθούν με βέργα η να αντικατασταθούν με μπαλσινα.
Προς το παρών θα τα κόψω και θα τοποθετήσω μεντεσέδες για καλύτερη κίνηση.
Για σέρβο έχω Corona 929MG που και ταχύτητα έχουν και αρκετή ροπή για δυνατούς ανέμους και μεγάλες ταχύτητες.
Το Swift έχει αρκετά μεγάλα ailerons αλλά αισθάνομαι ότι χρειάζονται είτε να ενισχυθούν με βέργα η να αντικατασταθούν με μπαλσινα.
Προς το παρών θα τα κόψω και θα τοποθετήσω μεντεσέδες για καλύτερη κίνηση.
Για σέρβο έχω Corona 929MG που και ταχύτητα έχουν και αρκετή ροπή για δυνατούς ανέμους και μεγάλες ταχύτητες.
- Συνημμένα
-
- DSCF0028.jpg (83.8 KiB) Προβλήθηκε 137 φορές
-
- DSCF0027.jpg (86.5 KiB) Προβλήθηκε 137 φορές
-
- Δημοσιεύσεις: 1361
- Εγγραφή: Τρί Μαρ 31, 2009 12:06 am
Απάντηση: Windrider Swift S1 2.2m EPO Glider
Αν σε παίρνει, βάλε balsa από τώρα. Το φτερό είναι πολύ στιβαρό και άκαμπτο και θα χάνεις πιστεύω από τα ailerons.
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: Windrider Swift S1 2.2m EPO Glider
Αν δεν βάλεις άμεσα μπάλσινα προτείνω να τα κόψεις ,να τα ντύσεις νηματοταινία για να γίνουν στιβαρά και με νηματοταινία πάλι να τα κολλήσεις Όχι μεντεσέ γιατί τότε κάνει πολύ περισσότερη κοιλιά ανάμεσα μόλις ζοριστεί στον αέρα Ακόμη είναι καλύτερα να μη υπάρχει κενό ανάμεσα στο φτερό και στο ailelon
Απάντηση: Windrider Swift S1 2.2m EPO Glider
Ευχαριστώ, Χρήσιμες συμβουλές.
Έχω παρατηρήσει ότι η κίνηση της επιφάνειας δεν είναι ομοιόμορφη σε όλο το μήκος επειδή στραβώνει το EPO κάτω από τον φόρτο της μηχανικής κίνησης. Όπως είναι τώρα, δεν υπάρχει αρκετή ευκαμψία κατά μήκος όλης της σύνδεσης.
Δύο οι επιλογές.
1. Μπάλσινα ailerons
2. Να γίνουν πιο στιβαρά τα υφιστάμενα (νηματοταινία, λάμα καρμπον)
Θα προχωρήσω με το 2 και αν έχει αποτέλεσμα καλώς. Μετά πάμε στο 1.
Έχω παρατηρήσει ότι η κίνηση της επιφάνειας δεν είναι ομοιόμορφη σε όλο το μήκος επειδή στραβώνει το EPO κάτω από τον φόρτο της μηχανικής κίνησης. Όπως είναι τώρα, δεν υπάρχει αρκετή ευκαμψία κατά μήκος όλης της σύνδεσης.
Δύο οι επιλογές.
1. Μπάλσινα ailerons
2. Να γίνουν πιο στιβαρά τα υφιστάμενα (νηματοταινία, λάμα καρμπον)
Θα προχωρήσω με το 2 και αν έχει αποτέλεσμα καλώς. Μετά πάμε στο 1.
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: Windrider Swift S1 2.2m EPO Glider
Στο δικό μου θέλω να βάλω μπάλσινα Μόλις βρώ τον καλιτέχνη με την κορδέλα που θα μου τα κόψει θα κάνω και για εσένα Η διαφορά είναι αισθητή στο δικό μου fox απο του Σπύρου Τα δικά μου μπάλσινα και 5 cm μακρύτερα ,του Σπύρου με καρμπονόβεργα
Απάντηση: Windrider Swift S1 2.2m EPO Glider
Επόμενο βήμα η τοποθέτηση σερβό για ruder και elevator. Τα σέρβο τοποθετούνται σε ήδη διαμορφωμένες εσοχές για 9-13γρ σερβο. Χρησιμοποιώ τα Corona 929MG που έχουν αρκετή ροπή και επειδή τα καλώδια περνάνε μέσα από την άτρακτό η αντικατάσταση τους δεν είναι απλή υπόθεση.
- Συνημμένα
-
- DSCF0035.jpg (83.74 KiB) Προβλήθηκε 137 φορές
-
- DSCF0034.jpg (88.62 KiB) Προβλήθηκε 137 φορές
-
- DSCF0033.jpg (83.66 KiB) Προβλήθηκε 137 φορές
-
- DSCF0032.jpg (88.18 KiB) Προβλήθηκε 137 φορές
-
- DSCF0031.jpg (84.41 KiB) Προβλήθηκε 137 φορές
Απάντηση: Windrider Swift S1 2.2m EPO Glider
Για τα ailerons τοποθέτησα Metal Gear 13gr σερβο της Turnigy, TGY9018MG.
Οι εσοχές για σέρβο και καλώδια υπάρχουν από το καλούπι.
Παρεμπιπτόντως να πω ότι οι ντίζες και clevis που έρχονται με το κιτ είναι πολύ καλής ποιότητας.
Οι εσοχές για σέρβο και καλώδια υπάρχουν από το καλούπι.
Παρεμπιπτόντως να πω ότι οι ντίζες και clevis που έρχονται με το κιτ είναι πολύ καλής ποιότητας.
- Συνημμένα
-
- DSCF0036.jpg (82.27 KiB) Προβλήθηκε 137 φορές
Απάντηση: Windrider Swift S1 2.2m EPO Glider
Αν και δεν σκοπεύω να κάνω χρήση του τροχού προσγείωσης, έτυχε να έχω στα εξαρτήματα μου τον συγκεκριμένο μηχανισμό/βάση για ανεμόπτερα και τον τοποθέτησα μαζί με το σερβο του.
- Συνημμένα
-
- DSCF0038.jpg (82.23 KiB) Προβλήθηκε 137 φορές
Απάντηση: Windrider Swift S1 2.2m EPO Glider
Τελευταίο βήμα πριν την τελική συγκόλληση της ατράκτου είναι η τοποθέτηση της βάσης του μοτέρ. Ακόμα δεν έχω αποφασίσει εάν θα κάνω χρήση του μοτέρ.
Το τοποθετώ έτσι κι αλλιώς γιατί δεν φαίνεται εύκολη η τοποθέτηση αργότερα.
Σημειώνω ότι το υφιστάμενο κούφωμα για το μοτέρ είναι για 28-30 χιλ μοτέρ. 35αρια δεν μπορεί να δεχτεί χωρίς σκάψιμο.
Το κιτ έρχεται με 2 βάσεις σταυρούς τις οποίες και κολλάμε μαζί. Έπειτα βιδώνουμε το μοτέρ με βίδες Μ3χ8 και τοποθετούμε με κόλλα τη βάση μέσα στην εσοχή.
Με την συγκόλληση και του άλλου μισού της ατράκτου η βάση είναι καλά στερεωμένη.
Το τοποθετώ έτσι κι αλλιώς γιατί δεν φαίνεται εύκολη η τοποθέτηση αργότερα.
Σημειώνω ότι το υφιστάμενο κούφωμα για το μοτέρ είναι για 28-30 χιλ μοτέρ. 35αρια δεν μπορεί να δεχτεί χωρίς σκάψιμο.
Το κιτ έρχεται με 2 βάσεις σταυρούς τις οποίες και κολλάμε μαζί. Έπειτα βιδώνουμε το μοτέρ με βίδες Μ3χ8 και τοποθετούμε με κόλλα τη βάση μέσα στην εσοχή.
Με την συγκόλληση και του άλλου μισού της ατράκτου η βάση είναι καλά στερεωμένη.
- Συνημμένα
-
- DSCF0044.jpg (95.02 KiB) Προβλήθηκε 137 φορές
-
- DSCF0043.jpg (94.43 KiB) Προβλήθηκε 137 φορές
-
- DSCF0042.jpg (94.97 KiB) Προβλήθηκε 137 φορές
-
- DSCF0041.jpg (89.52 KiB) Προβλήθηκε 137 φορές
-
- DSCF0039.jpg (92.28 KiB) Προβλήθηκε 137 φορές
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: Windrider Swift S1 2.2m EPO Glider
Δηλαδή θα κλείσεις το μοτέρ μέσα (τύπου έρματος) και θα κόψεις αργότερα αν αποφασίσεις ότι χρειάζεσαι προπέλα ?
Καθόλου κακή σκέψη!!
Τί μοτέρ έβαλες?
Καθόλου κακή σκέψη!!
Τί μοτέρ έβαλες?