Σελίδα 1 από 6
T-rex 600 Nitro - Διαπιστώσεις, προβλήματα, προτάσεις και λύσεις.
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Απρ 06, 2008 1:11 pm
από Γιάννης Ζαφείρης
Το
T-Rex 600 Nitro της
Align είναι πλέον πολύ γνωστό, έχει παρουσιαστεί όχι μονάχα από forums
-όπως και εδώ-
, αλλά και στα μοντελοδρόμια. Κυκλοφορεί ευρέως αφόσον με το που εμφανίστηκε οι πωλήσεις τους τινάχτηκαν στον αέρα.
Η
Align είχε την εμπορική εμπειρία, μετά την πολύχρονη επιτυχία στις πωλήσεις της με το t-rex 450 Ηλεκτρικό, ώστε να προωθήσει το Θερμικό 600άρι της σωστά.
Θεωρήθηκε ένα από τα καλύτερα μοντέλα στο είδος του, όμως όπως αναφέρεται και στην
παρουσίαση του Nitro
, έγιναν και αρκετές αβλεψίες λόγω του χρόνου που πίεζε την εταιρεία και του ανταγωνισμού.
Στην
παρουσίαση του T-rex Nitro 600
, αρκετές από αυτές τις αβλεψίες, επισημάνθηκαν, εφόσον παρατηρήθηκαν κατά τη διάρκεια του δεσίματος του μοντέλου κιόλας.
Το
Nitro 600 πέταξε, δοκιμάστηκε αρκετά και όλοι εμείς οι πολλοί πλέον κάτοχοί του μπορούμε να έχουμε μια καθαρότερη εικόνα για το τι πράγματι είναι τελικά; Ποιά είναι τα αδύναμα σημεία του; Που πονάει και που μας πόνεσε;Τι προσέξαμε; Τι χάλασε;
Είναι αρκετά αυτά που έχουμε συναντήσει και εν καιρώ θα ακουστούν όλα.Ξεκινώ από το regulator, το οποίο είναι πρακτικότατο μεν, αλλά έχει και αυτό τις αδυναμίες του.
Το Καλώδιο που εκτείνεται από τη βασική μονάδα του συστήματος έως το γενικό διακόπτη είναι κοντό. Είναι ανόητα κοντό, εφόσον η
Align δε φρόντισε καν να σκεφτεί ότι το τωρινό μήκος δεν αρκεί ώστε να καταφέρουμε να τον τοποθετήσουμε έξω απο το
Canopy,
παρά μόνο κάτω από το Tank όπου γίνεται η τροφοδοσία με το καύσιμο
(στην άλλη πλευρά είναι η εξάτμιση).
Προσέξτε λοιπον οι κάτοχοι, γιατί εκεί που τον τοποθετούμε όλοι, είναι σχεδόν βέβαιο ότι κάποια σταγόνα θα πέσει μέσα.
Λόγω αυτής της αβλεψίας λοιπόν, έχουν αναφερθεί καταστροφές διακοπτών οι οποίοι δεν αντικαθίστανται εύκολα γιατί δεν αφορούν σε έναν απλό διακόπτη, αλλά σε ολόκληρο κύκλωμα.
Απο βραχυκύκλωμα επίσης έχει αναφερθεί έκρηξη της lipo στον αέρα και καταστροφή του μοντέλου.
Τώρα ως προς τις μπαταρίες της
Align, μην περιμένετε πολλά. Λίαν συντόμως και χωρίς καμιά βάρβαση χρήση, φουσκώνουν και μοιάζουν με μπαλόνια. Όσες φορές χρησιμοποίησα
Align Lipo τόσο σε αυτό το μοντέλο, αλλά και στο
T-rex 450 ένα χρόνο πριν, τα ίδια ακριβώς φαινόμενα αντιμετώπισα.
Απ: T-rex 600 Nitro - Διαπιστώσεις, προβλήματα, προτάσεις και λύσεις.
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Απρ 06, 2008 4:09 pm
από Γιάννης Ζαφείρης
Ένα δεύτερο σημείο που θέλει προσοχή για να μην παιδευτείτε μετά με καλώδια και επανατοποθετήσεις, ...είναι η εγκατάσταση του Gyro πάνω στο T-rex 600. Πραγματικά είναι να απορεί κανείς και με αυτό το λάθος.
Προτείνει λοιπόν αρχικά η εταιρεία την τοποθέτηση του Gyro πάνω στα δύο servo με τη χρήση βεβαίως του γνωστού αποροφητικού αυτοκόλλητου που θα βρείτε στη συσκευασία του. (!)
Μην το επιχειρήσετε! Θα χάσετε! (Το προτείνει με φωτογραφία μάλιστα, που δεν ξέρω αν διορθώθηκε).
Επειδή εκ των υστέρων οι εκεί εγκέφαλοι ανακάλυψαν ότι οι αναδράσεις ή οποιεσδήποτε άλλες μικροκινήσεις των servo «αναγνωρίζονται» από το Γυροσκόπιο και για να μην κάνετε το «μοιραίο λάθος» να το κολλήσετε επάνω, κυκλοφόρησε και πουλάει ως extra τη βάση του gryro (ως extra πουλάει επίσης τα πολύ χρήσιμα horns για JR & Futaba Servos).
1η Φωτογραφία η βάση gyro που κυκλοφόρησε ...μετά το μοντέλο.
2η Φωτογραφία ...ακόμη και με τη χρήση της Βάσης, η τοποθέτηση αυτή είναι λανθασμένη!
Απ: T-rex 600 Nitro - Διαπιστώσεις, προβλήματα, προτάσεις και λύσεις.
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Απρ 06, 2008 4:42 pm
από Γιάννης Ζαφείρης
Μετά από αρκετή αναζήτηση, καθ'ότι δε φανταστήκαμε (δύο οι παθόντες) ...οτι μπορεί να ¨"περνάει θόρυβος" από τα servo με τη χρήση της βάσης της Align και μάλιστα στο δεύτερο μέρος που πρότεινε ώς το σωστό, διαπιστώσαμε απλά πως ούτε εκεί ήταν η ιδανική θέση
'!'!'
Το F9254 της ουράς κοντεύε να τρελαθεί! Αν το αφήναμε εκεί, σίγουρα θα το καίγαμε.
Ή τελική θέση λοιπον, δοκιμασμένη και χωρίς συζήτηση, είναι η κλασσική θέση που μπαίνει το Gyro και στο μικρό T-rex 450 της Align.
Δεν τοποθετήθηκε εκεί απο την αρχή, αρχικά γιατί παραπλανηθήκαμε αππό την Align και αφετέρου γιατί θα έπρεπε να επεκτείναμε τα καλώδια και να τα παρνούσαμε μέσα απο τα frames του ελικοπτέρου.
Τελικώς τη διαδικασία δεν αποφύγαμε, παράσαμε με προσοχή τα καλώδια και στο τέλος τουλάχιστον μας αντάμειψε για τον κόπο.
Πέραν τούτου, επειδή όλη η ουρά του T-rex 600 Nitro είναι αφαιρούμενη (σπανια θα σας χρησιμεύσει αυτό, έχως καθόλου) ...χρειάζονται δυό μικρές τρύπες πανω στα δύο frames, ώστε να στηριχτεί.
Η τελική εικόνα είναι αυτή:
Απ: T-rex 600 Nitro - Διαπιστώσεις, προβλήματα, προτάσεις και λύσεις.
Δημοσιεύτηκε: Τρί Απρ 08, 2008 1:49 pm
από Roinides
Τα δύο προβλήματα που αντιμετώπισα εγώ στο trex από τον Ιούλιο 2007 που το έχω είναι :
1) Το Liner του συμπλέκτη που επειδή χρησιμοποίησα το δικό του, μου έσπασε το συμπλέκτη στα 4 γαλόνια.Έβαλα Liner από raptor 90 και κανένα πρόβλημα.
2)Μου σκίστηκε το σωληνάκι της align μέσα στο main tank και ευτυχώς είχα το header tank και είδα ότι δεν τραβούσε καύσιμο από το κυρίως τεπόζιτο! Αυτό έγινε στο 2ο γαλόνι περίπου.
Η πρότασή μου σε όλους τους νέους κατόχους trex600N είναι να πάρουν αμέσως liner, σωληνάκια άλλα καλύτερης ποιότητας και μεταλλικό fan για το μοτέρ.
Απ: T-rex 600 Nitro - Διαπιστώσεις, προβλήματα, προτάσεις και λύσεις.
Δημοσιεύτηκε: Τρί Απρ 08, 2008 2:55 pm
από Γιάννης Ζαφείρης
έγραψε:
1) Το Liner του συμπλέκτη που επειδή χρησιμοποίησα το δικό του, μου έσπασε το συμπλέκτη στα 4 γαλόνια.Έβαλα Liner από raptor 90 και κανένα πρόβλημα.
Σωστό. Όλοι το μάθαμε πλέον.
Εσύ ήσουν από τους πρώτους στην Ελλάδα -εξ όσων γνωρίζω-, που απέκτησαν το Nitro 600, οπότε τα αντιμετώπισες σχεδόν μόνος.
έγραψε:
2)Μου σκίστηκε το σωληνάκι της align μέσα στο main tank και ευτυχώς είχα το header tank και είδα ότι δεν τραβούσε καύσιμο από το κυρίως τεπόζιτο! Αυτό έγινε στο 2ο γαλόνι περίπου.
Ναι! Το δυστύχημα είναι ότι η Align διατείνεται πως ΔΕΝ είναι απαραίτητο το header tank. Ωστόσο τα σωληνάκια της διαρκούν 3-5 πτήσεις!
(Στην πέμπτη πτήση έλιωσε κυριολεκτικά το δικό μου. Όπως και στη δική σου περίπτωση, με έσωσε το extra header tank).
Απ: T-rex 600 Nitro - Διαπιστώσεις, προβλήματα, προτάσεις και λύσεις.
Δημοσιεύτηκε: Τρί Απρ 08, 2008 3:24 pm
από nitro 35%
παιδια ολα αυτα τα εχω κανει την ωρα του στησιματος του ελικοπτερου,ακουγοντας σας βεβαια,και μεχρι τωρα κανενα προβλημα (2f) (2f) (2f) (2f) (2f) (2f) (2f) (2f) (2f) (2f) (2f) (2f) (2f) (2f) (2f)
Απ: T-rex 600 Nitro - Διαπιστώσεις, προβλήματα, προτάσεις και λύσεις.
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Απρ 10, 2008 11:33 am
από sotos
Το ιδιο προβλημα με το gyro το αντιμετωπισα και εγω αλλα με τη βαση λυθηκε.Αυτο που δεν λυθηκε ηταν το liner του συμπλεκτη που παρεδωσε πνευμα σε inverted κατασταση και επεσε σε stall δυο μετρα απο το εδαφος.
Αποτελεσμα...οδοντιγλυφιδες για ενα χρονο..και απο καρμπον μαλιστα :>)
Επισης να τονισω κατι.Υπαρχουν καποιες βασεις στην αγορα για στηριξη του canopy βιδωτα ωστε να μην αποκολλαται στις οπισθοπορειες.
ΠΡΟΣΟΧΗ τι βαση θα διαλεξετε μιας και αυτη που ειχα εγω ηταν της boya με τις δυο τρυπες στη μεση στο frame για εναποθεση των βιδων.
Μεγα λαθος φιλοι μου.Ηθελα να ηξερα τι σκεφτοταν οταν το σχεδιασαν.Στην πτωση εσπασε ο αξονας στο εν λογω σημειο με αποτελεσαμα να παρει μαζι του και μερικα κομματια απο το frame.
Το αστειο ηταν οτι ειχα δωσει παραγγελια στον τορνο για καινουργιο χωρις τρυπες αλλα δεν προλαβε να μπει...
Απ: T-rex 600 Nitro - Διαπιστώσεις, προβλήματα, προτάσεις και λύσεις.
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Απρ 10, 2008 11:48 am
από Γιάννης Ζαφείρης
Σωτήρη, εσύ που το έχεις "λιώσει" στα χέρια σου το ελικόπτερο, θα μπορούσες να μας έδινες και άλλες πληροφορίες με διαπιστώσεις σου..
Παραθέτω μια φωτογραφία με τα σωληνάκια του tank.Το αριστερό είναι το καινούριο και το δεξί αυτό που περέχει η Align με το Kit.
Παρατηρήστε λοιπόν το δεξί, πόσο λεπτό είναι και πόσο εύκολα λυγίζει και γωνιάζει με τέτοιο τρόπο ...που διακόπτει έως και τη ροή!
Απ: T-rex 600 Nitro - Διαπιστώσεις, προβλήματα, προτάσεις και λύσεις.
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Απρ 10, 2008 1:09 pm
από sotos
Στο βοσκο εβαλα κανονικο σωληνακι ΜΟΝΟ ομως αν υπαρχει header.
Επισης αν πεσετε σε hard 3D καταστασεις καλο ειναι να παρετε μεταλλικα blade grips.Μονο για τα ματια του κοσμου δεν ειναι πιστεψτε με και στη στουκα βγηκαν αλλωβητα.
Αν θελει καποιος επισης για τον ιδιο λογο μπορει με 4EUR να παρει την ενισχυση που δινει για το fethering spindle η align.
Μια πτηση καταφερα να κανω με αυτο αλλα καταλαβα πολλα οπως καταλαβα οτι γλυτωσε και το spindle ;;)
Αν θυμηθω τπτ αλλο θα το γραψω.
Ευχαριστω για την εμπιστοσυνη.
Απ: T-rex 600 Nitro - Διαπιστώσεις, προβλήματα, προτάσεις και λύσεις.
Δημοσιεύτηκε: Παρ Απρ 11, 2008 8:08 pm
από sotos
Μεταλλικη φανα σχεδον απαραιτητη.
Επισης προς ολους τους κατοχους προ:
Προσοχη στο δεσιμο της ουρας μιας και επειδη δεν υπαρχει ιμαντας μπορει απλα να φυγει στον αερα.Ο λογος που συμβαινει αυτο ειναι γιατι κατα το στησιμο λογω φοβου και μονο δεν γινεται σωστα η συσφιξη του tail gearbox στη μπουμα.Μην το λυπηθυτε λοιπον αλλα μην το παρακανετε κιολας και σας μεινει στο χερι καμια βιδα.Καλο ειναι να αλειψετε με λιγη μπλε locktite την μπουμα πριν βαλετα το gearbox.
Απ: T-rex 600 Nitro - Διαπιστώσεις, προβλήματα, προτάσεις και λύσεις.
Δημοσιεύτηκε: Παρ Απρ 11, 2008 8:10 pm
από sotos
Οσον αφορα το πλαισιο τωρα καλο ειναι να παρετε καποιες αναβαθμισεις που κυκλοφορουν απο την εταιρια και λεγονται frame braces.Γλυτωνουν το πλαισιο σιγουρα. V:))
Απ: T-rex 600 Nitro - Διαπιστώσεις, προβλήματα, προτάσεις και λύσεις.
Δημοσιεύτηκε: Παρ Απρ 11, 2008 11:44 pm
από DUKE
Τελικα ρε παιδια παρε liner παρε grips παρε φανα παρε το ενα παρε το αλλο φτασαμε σε σημειο να εχει τα ιδια χρηματα με το stratus 90 εχω αδικο ???
Φιλικα παντα
Γιαννης
Απ: T-rex 600 Nitro - Διαπιστώσεις, προβλήματα, προτάσεις και λύσεις.
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Απρ 12, 2008 12:26 am
από Γιάννης Ζαφείρης
έγραψε:
φτασαμε σε σημειο να εχει τα ιδια χρηματα με το stratus 90 εχω αδικο ???
Την αλήθεια; ...ίσως όχι.
Αν τα βάζαμε όλα αυτά πάνω μας, θα πετούσαμε και οι ίδιοι @P@
Απ: T-rex 600 Nitro - Διαπιστώσεις, προβλήματα, προτάσεις και λύσεις.
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Απρ 12, 2008 1:37 am
από CARAPIS
:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
ΓιαννηΖ, κεφακια βλεπω, αν το ξενυχτησουμε αποψε, πωωωως θα πεταξουμε αβριο, ωρε...?!?!?! !(!)! !(!)! !(!)!
Απ: T-rex 600 Nitro - Διαπιστώσεις, προβλήματα, προτάσεις και λύσεις.
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Απρ 12, 2008 10:27 am
από sotos
Marketing και ολα τα σχετικα.Σου πετανε ενα μοντελο και μετα σε πηζουν στα blink-blink aftermarket και τρελλαινεσαι.Φυσικα στο τελος αφου πουλησουν 15 νταλικες μοντελα σου πετανε και ενα ολοκληρωμενο με απο ολα και τζατζικι που λεμε του αλλαζουν και χρωμα και τρεχεις να πουλησεις αυτο που δεινοπαθησες να φτιαξεις μετα κοπων και δακρυων βαζοντας συγχρονως και χρηματα στην ακρη για να παρεις το καινουργιο.
:-? :-? :-?