Σελίδα 1 από 2
Canadair CL-415 HK
Δημοσιεύτηκε: Τρί Σεπ 18, 2012 12:25 pm
από raptor30
Καλησπέρα και πάλι σε όλους τους φίλους του forum +(*)
Αυτό τον καιρό έχω στα σκαριά και φτιάχνω το παρακάτω αεροπλανάκι και θέλω να μοιραστώ μαζί σας τα στάδια της κατασκευής του αλλά και να ανταλλάξουμε ιδέες και απόψεις που αφορούν το συγκεκριμένο μοντελάκι...
Ξεκινάω λοιπόν βάζοντας κάποιες πρώτες φωτογρφίες από το νέο εγχείρημα
Η άτρακτος και τα φτερά... και όπως θα δείτε και στην δεύτερη foto το servo για την κίνηση του elevator
Απάντηση: Canadair CL-415 HK
Δημοσιεύτηκε: Τρί Σεπ 18, 2012 1:49 pm
από miltides
πολύ ωραίο κομάτι !!!!!!
Απάντηση: Canadair CL-415 HK
Δημοσιεύτηκε: Τρί Σεπ 18, 2012 1:54 pm
από RedCharly
Καλοταξιδο.... που θα το πετας; πως θα το μονώσεις; Εχω ακουσει πως το αλατι τα τρωι ολα;
Απάντηση: Canadair CL-415 HK
Δημοσιεύτηκε: Τρί Σεπ 18, 2012 2:32 pm
από raptor30
Ευχαριστώ κατ'αρχάς για τα καλά σας λογια...
Αυτό που δίνει το κιτ είναι κάτι πλαστικά καλύματα για τα δύο servo που βρίσκονται στα φτερά για τα aeleron. Θα ανεβάσω και τις αντίστοιχες φωτο όταν φτάσω σε αυτό το σημείο της κατασκευής...
Κάτι άλλο καλό και χρήσιμο που βρήκα ψάχνοντας στο internet είναι η επάλειψη όλης της γάστρας του αεροπλάνου με epoxy δημιουργόντας έται ένα στρώμα κρούστας το οποιο μειώνει τις τριβές κατα την απογείωση καθώς και ενισχύει την άτρακτο στην επαφή με το νερό κατά την προσθαλάσσωση
Απάντηση: Canadair CL-415 HK
Δημοσιεύτηκε: Τρί Σεπ 18, 2012 4:13 pm
από HeliWizard
Πολυ ωραιο μοντελο .......... Καλοριζικο ........ Ψηνομαι και'γω ^%^ !!!!!!! Περιμενω να ερθει Ελλαδα να το ''χτυπησω'' !@/-=}{{
Και ενα πολυ ωραιο βιντεακι !!!!!!!!! _P_P
http://www.youtube.com/watch?v=9OuesOP77cA
Απάντηση: Canadair CL-415 HK
Δημοσιεύτηκε: Τρί Σεπ 18, 2012 4:16 pm
από Αντώνης Κριτζάς
Ωραίο μοντέλο ΄!!!!!
Νομίζω ότι !@/-=}{{
Βαρια λύση για το μοντέλο η εποξική
Απλή λύση πολλαπλά στρώματα κρυσταλιζέ ατλακολ με μαλακό πινέλο (μετά τρίψιμο με βρεγμένο ντουκόχαρτο) η ελαστομερές βερνίκι νερου
Δοκιμή πρώτα σε ένα φενιζόλ για να δείς το αποτέλεσμα
Τίποτα δεν αντιστέκεται στο αλάτι γι αυτό καλύτερα να ψάχνεις για λίμνη
περιμένουμε την παρουσίαση _P_P
Απάντηση: Canadair CL-415 HK
Δημοσιεύτηκε: Τρί Σεπ 18, 2012 7:18 pm
από pappy
Μια λύση στο πρόβλημά σου είναι ίσως το plasti dip!!
http://www.plastidip.com/home_solutions/Plasti_Dip
Απάντηση: Canadair CL-415 HK
Δημοσιεύτηκε: Τρί Σεπ 18, 2012 8:35 pm
από matgav
Πολύ καλό το αμφίβιο φίλε μου!!!!
Δες λίγο το δικό μου, (matgav), στα αδελφά φόρουμ και θα βρείς απαντήσεις σε αρκετά από τα ερωτήματά σου.
http://www.aeromodelistis.com/smfgr/index.php?topic=8138.45
http://www.rc-boats.gr/index.php?topic=3325.15
Κι ένα βιντεάκι από την παρθενική του πτήση
http://www.youtube.com/watch?v=jmWT80hh9YA&list=UUhcdMZqVgGZuUNaSX4EWtSA&index=4&feature=plcp
Καλή συνέχεια....
Απάντηση: Canadair CL-415 HK
Δημοσιεύτηκε: Τετ Σεπ 19, 2012 8:44 pm
από raptor30
Φίλε (matgav) πολύ ωραίο το videaki, να έχεις πάντα καλές πτήσεις και να το χαίρεσαι το αεροπλανάκι...
Έχεις ενισχύσει τη γάστρα από κάτω με κάποιο τρόπο?
Όσον αφορά το αλάτι από τη θάλασσα έχεις παρατηρησει κάποια φθορά στο μοντέλο?
Φίλε Άντώνη,
Εχεις απόλυτο δίκιο για την epoxy, θα το βαρύνει αρκετά... Θα ψάξω τις λύσεις που μου προτείνατε παραπάνω...
Θέλω να κρατήσω το βάρος του αεροπλάνου όσο μπορώ πιο χαμηλά γιατί τα μοτερακια που έχω πάρει (αν και είναι recomended από τον κινέζο) πιστεύω ότι είναι οριακά...
Απάντηση: Canadair CL-415 HK
Δημοσιεύτηκε: Τετ Σεπ 19, 2012 10:01 pm
από matgav
Η γαστρα είναι περασμένη ένα χέρι εποξική δύο συστατικών, αραιωμένη με οινόπνευμα ώστε να απλώνεται με πινέλο.
Μέχρι στιγμής δεν έχω δεί κάποια φοβερή επίδραση του αλατιού....
Πρέπει να προσθέσεις οπωσδήποτε τα ρέλια που βλέπεις και στο δικό μου, για να γλυτώσεις το σπρέι κατά την πλέυση....
Απάντηση: Canadair CL-415 HK
Δημοσιεύτηκε: Τετ Σεπ 19, 2012 11:14 pm
από Αντώνης Κριτζάς
το υλικό που σου λέει ο pappy σε συνδυασμό με γράσο στην κεφαλή κάνει καταπληκτική δουλειά στα σέρβο
τώρα υπάρχει και σε spray με το οποίο ψεκάζεις και τέλος Δεν ξέρω αν είναι αρκετά ελαφρύ για να κάνεις και την γάστρα αλλά προσοχή πρώτα δοκιμή σε φενιζολ για να δεις αν είναι άκακο για το foam
http://www.petame.gr/forum/viewtopic.php?t=3926&highlight=%E1%E4%E9%E1%E2%F1%EF%F7%EF%F0%EF%E9%E7%F3%E7
Εκεί που κάνει ζημιά το αλάτι είναι και οι ντίζες άρα καλό θα ήταν προληπτικά να τις περάσεις με corrosion x μαζί με τα μοτέρ
Απάντηση: Canadair CL-415 HK
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Σεπ 20, 2012 3:45 am
από Γερακης Γιωργος
Γεια χαρα, εγω δεν ειχα κανενα προβλημα μεχρι τωρα πουθενα... ετσι θα θελα να πω μην αγχωνεσε... αν μετα απο καθε πτηση το ξεπλενεις με γλυκο νερο το μοντελο δεν θα εχεις κανενα προβλημα... οχι οτι δεν ειναι καλες οι προτασεις που εχουν γινει ισα ισα , μα ισος ειναι λιγο υπερβολικες... Οι μονες "μετατροπες" που εχω κανει ειναι τα παρατροπιδια (για να μην πηγενει το σπρε'ι' στα μοτερ κατα την αποθαλασσωση, και κολλησα αυτοκολλητο 3μ κοκκινο (που δεν φενεται)σε ολη τη γαστρα (τα βρεχαμενα) για να μην βεντουζαρει το φελιζολ , το waterudder το εβγαλα απο την αρχη και εκανα throtle dif για να στρεφει στο νερο το οποιο απενεργοποιω κατα την πτηση...
και εχω 2 300αρια μοτερακια με μειωση και 2 τριφιλες 8-6 δεξιοστροφες...που το κανει και αρκετα scale το μονο θεμα ειναι οτι στην αποθαλασσωση θελει αρκετο rudder...
Αντε καλοπτητος :)
ενα video απο το δικο μου
http://www.youtube.com/watch?v=aBCtTqUGb1g
Απάντηση: Canadair CL-415 HK
Δημοσιεύτηκε: Παρ Σεπ 21, 2012 1:27 pm
από raptor30
Συνεχίζοντας την κατασκευή του μοντέλου σειρά είχανε τα μοτέρ και η τοποθέτηση τους πάνω στα φτερά
Στα μοτεράκια έχω βάλει προέκταση καλωδίων 30cm περίπου (ο υπολογισμός έγινε με το μάτι) μιας και τα speed control θα τοποθετηθούν μέσα στην άτρακτο του αεροπλάνου...
Απάντηση: Canadair CL-415 HK
Δημοσιεύτηκε: Παρ Σεπ 21, 2012 6:46 pm
από pappy
Θα σου πρότεινα να κάνεις το αντίθετο...δηλαδή τα καλώδια του μοτέρ όσο το δυνατόν κοντύτερα και τα καλώδια του ρεύματος πιό μακρυά και φυσικά τα ESC μέσα στα καλύμματα των μοτέρ!!!
Απάντηση: Canadair CL-415 HK
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Σεπ 22, 2012 12:48 am
από DjBac
Όσον αφορά τα καλώδια ESC/Battery προτιμότερο είναι να είναι μακρυά του μοτέρ αντί της μπαταρίας, μια χαρά είναι δηλαδή!