Στοίχιση 35Α Speed Controller
Στοίχιση 35Α Speed Controller
Align 35A Brushless Motor Electronics Speed Controller RCE-BL35A User Manual Στοιχιση 35A Brushless Motor Speed Controller Electronics RCE-BL35A User Manual
Product Feature Χαρακτηριστικων Προιοντος
1. Small and compact PCB design for ease of installation Μικρες PCB και συμπαγης σχεδιασμος για ευκολη εγκατασταση
2. Large heatsink for great thermal performance Μεγαλες ψηκτρα για μεγαλη θερμικη αποδοση
3. High compatibility to work with 98% brushless motors in the market Υψηλη συμβατοτητα για να λειτουργει με 98% brushless μοτερ στην αγορα
4. Ultra smooth motor start design to run with all kinds of brushless motors Ultra ομαλη κινητηρα ξεκινουν να τρεχουν σχεδιαση με ολα τα ειδη των brushless motors
5. The power inlet adapts Japanese made "Low ESR" capacitor in order to provide stable power source. Η εξουσια inlet προσαρμοζει ιαπωνικα γινει "Low ESR" πυκνωτη, προκειμενου να παρεχουν σταθερη πηγη ισχυος.
6. The BEC power outlet adapts a Japanese made specialty polymer aluminum electrolytic capacitor. Το BEC ρευματος προσαρμοζει μια ιαπωνικη γινει ειδικοτητας πολυμερες ηλεκτρολυτικων πυκνωτων αλουμινιου. It provides better noise filtering capability than other BL ESC in the market, and moreover to give more stable performance of R/C receiver and BEC. Παρεχει δυνατοτητα φιλτραρισματος καλυτερο θορυβο απο αλλες BL ESC στην αγορα, και, επιπλεον, να δωσουμε πιο σταθερη αποδοση των Ε / Γ και δεκτης BEC.
7. The BEC adapts dual TO-252 package regulators. Η διπλη BEC προσαρμοζει ΝΑ-252 δεσμη ρυθμιστικων αρχων. It provides great thermal performance with 2A peak current. Παρεχει μεγαλη θερμικη αποδοση, με 2A ρευμα κορυφης.
8. The throttle has more than 200 steps resolution that provides great controlling sense. Η πεταλουδα εχει πανω απο 200 μετρα ψηφισμα που προβλεπει τον ελεγχο μεγαλη αισθηση.
Specification Προδιαγραφες
1.Good tempeture slutation for working at the maximun current 1.Good tempeture slutation για εργασια κατα το τρεχον η μεγιστη
2.Supporting motor types:2~10 polein/outrunner motors 2.Supporting τυπους αυτοκινητων: 2 ~ 10 polein / outrunner κινητηρες
3.Supporting maximun RPM: 2 poles->190,000 rpm : 6 poles ->630,000 rpm 3.Supporting μεγιστη RPM: 2 πολων-> rpm 190000: 6 πολοι -> rpm 630000
4.Input voltage: 5.5V~16.8V(Lithium 2~4 cells/Ni-Mh 6~12 cells) 4.Input voltage: 5.5V ~ 16.8V (Λιθιου 2 ~ 4 κυτταρα / Ni-Mh 6 ~ 12 κυτταρα)
Feature options Επιλογες δυνατοτητων
1. 1. Break option: 3 settings that include no break/soft break/hard break. Break επιλογη: 3 ρυθμισεις που δεν περιλαμβανουν break / soft break / σκληρο διαλειμμα.
2. 2. Electronic timing option: 3 settings that includes Low timing/Mid timing/High timing Ηλεκτρονικες χρονικη επιλογη: 3 ρυθμισεις που περιλαμβανει το χρονοδιαγραμμα Low / Mid χρονισμου / Υπατο χρονισμου
Generally, lower pole motors were recommended to use lower timing while higher poles to use higher timing. Γενικοτερα, κατω πολο κινητηρες ειχαν συστησει τη χρηση του χρονου, ενω χαμηλοτερα υψηλοτερο πολοι να χρησιμοποιουν υψηλοτερες χρονισμου. Higher timing gives more power at the expense of efficiency. Higher χρονοδιαγραμμα δινει περισσοτερη ισχυ σε βαρος της αποτελεσματικοτητας. Always check the current draw after changing the timing in order to prevent overloading of battery. Να ελεγχετε παντα την τρεχουσα καταρτισει μετα αλλαζει το χρονοδιαγραμμα, προκειμενου να αποφευχθει η υπερφορτωση των μπαταρια.
3. 3. Battery protection option: 3 settings that include 70% / 65% / 60% Μπαταρια προστασια επιλογη: 3 ρυθμισεις που περιλαμβανουν 70% / 65% / 60%
The default setting is 65%. Η προεπιλεγμενη ρυθμιση ειναι 65%. This option provides the battery from over-discharge. Αυτη η επιλογη προβλεπει την μπαταρια απο την υπερβολικη χρηση της απαλλαγης. Please pay extra attention before you change this setting. Παρακαλουμε να δωσει ιδιαιτερη προσοχη, πριν να αλλαξετε αυτη τη ρυθμιση. You are at your own risk of damage the electronics device by over-discharge the battery and the controller. Any damage by over current of the controller is not covered by factory warranty. Ειστε με δικο σας κινδυνο βλαβης των ηλεκτρονικων συσκευων απο την υπερεκμεταλλευση απαλλαγη απο την μπαταρια και το χειριστηριο. Οιαδηποτε ζημια πανω απο το χειριστηριο των σημερινων δεν καλυπτεται απο την εγγυηση του εργοστασιου.
The following is the setting guideline as reference. Τα παρακατω ειναι η ρυθμιση ως κατευθυντηρια γραμμη αναφορας.
For a 3-Cell Li-poly system Για ενα 3-Cell Li-poly συστημα
4.2V (Single cell fully charged voltage) x 3 = 12.6V 4.2V (Single cell πληρως φορτισμενη ταση) x 3 = 12.6V
12.6V x 65% (Factory default) = 8.19V 12.6V x 65% (Factory default) = 8.19V
When the voltage of 3-cell battery drops to 8.19V, the ESC will be Οταν η ταση των 3-cell μπαταρια πεφτει στο 8.19V, η ΟΚΕ θα
enable its battery protection. ενεργοποιησετε την προστασια του συσσωρευτη. Then the power will be decreased by the Τοτε η δυναμη θα μειωθει απο το
ESC. The flyer should prepare for landing in time. Οι ταξιδιωτες θα πρεπει να προετοιμαστουν για την προσγειωση στο χρονο.
Note: this option is only suitable for the fully charge and good battery packs. Σημειωση: η επιλογη αυτη ειναι καταλληλο μονο για την πληρη και καλη μπαταρια χρεωση συσκευασιες.
4. 4. Thermal protection: When the ESC's temperature raises to 80° C that causes by over current or improper airflow, the thermal protection will be enable. Θερμικης προστασιας: Οταν η ΟΚΕ θετει σε θερμοκρασια 80 ° C, που προκαλει πανω απο την τρεχουσα η την πλημμελη τη ροη του αερα, της θερμικης προστασιας θα επιτρεψουν. Then the power will be decreased by the ESC. Τοτε η δυναμη θα μειωθει απο την ΟΚΕ. The flyer should prepare for landing in time. Οι ταξιδιωτες θα πρεπει να προετοιμαστουν για την προσγειωση στο χρονο.
5. 5. Safe power on alarm: When the flyer turns on the ESC power, it will automatically detect the transmitter signal. Για την ασφαλη δυναμη αφυπνισης: Οταν το flyer εξαρταται απο την δυναμη της ΟΚΕ, θα εντοπιζει αυτοματα τον πομπο μηνυμα. If the throttle stick was not at the minimum or maximum point for entering the "set up" mode, the motor will not be running. Αν το throttle stick δεν ηταν στο ελαχιστο η το μεγιστο σημειο για την εισοδο στο "δημιουργησει", ο κινητηρας δεν θα εκτελειται. The alarm will be enabling at the same time. Ο συναγερμος θα επιτρεπουν ταυτοχρονα.
6. 6. Aircraft locator: When the aircraft was landing in an unexpected location, for example, a long grass field, the flyer could enable the aircraft locator by shut down the power of transmitter. Αεροσκαφων locator: Οταν το αεροσκαφος ηταν μια αναπαντεχη προσγειωση σε θεση, για παραδειγμα, ενα μεγαλο πεδιο χορτο, το flyer θα μπορουσε να επιτρεψει στο αεροσκαφος locator κλεισει απο την εξουσια των πομπο. When the ESC stops getting the signal from PPM receiver in 30 seconds, it will start to send alarm to the motor. Κατα την ΟΚΕ να σταματα το σημα απο PPM receiver σε 30 δευτερολεπτα, θα αρχισει να στειλει ειδοποιηση στον κινητηρα. The alarm sound will help the flyer to locate the aircraft. Ο ηχος αφυπνισης θα βοηθησει το flyer για να εντοπισετε το αεροσκαφος.
Set Up Mode Συσταθει Mode
Set up mode: you need to firstly connect the ESC BEC connector to the throttle channel of the receiver. Συσταθει λειτουργια: πρωτον χρειαζεστε για να συνδεθειτε η ΟΚΕ BEC συνδεση με την πεταλουδα καναλι του δεκτη. Please refer to the user manual of your radio system. Παρακαλεισθε να ανατρεξετε στις οδηγιες χρησης των ραδιοφωνικων σας συστημα. The second step is to connect the 3 power-out signal pins to the brushless motor. Το δευτερο βημα ειναι να συνδεσετε το 3 εξουσια-out signal ακιδες στην brushless μοτερ. Before your turn on the transmitter, please adjust the throttle stick to the maximum at full throttle position. Πριν απο την σειρα σας για το μεταδοτη, παρακαλουμε να προσαρμοσει το throttle stick στο μεγιστο σε πληρη throttle θεση. Then you could connect the batter to the ESC. Στη συνεχεια, μπορειτε να συνδεσετε το κακοποιουν την ΟΚΕ. You will hear confirmation sounds as soon as your enter the Set Up mode. Θα ακουσετε ηχους επιβεβαιωση σας, μολις εισελθουν στην Εγκατασταση λειτουργια. Please refer to the attached flow chart for details. Παρακαλεισθε να ανατρεξετε στο συνημμενο διαγραμμα ροης για λεπτομερειες.
Throttle stick positions in Set Up mode: Set up mode includes three setting: Brake, Electronic Timing, Battery protection.Every setting has three options. Throttle stick θεσεις στο Set Up mode: Ρυθμιση λειτουργιας περιλαμβανει τρεις ρυθμιση: Brake, Electronic Χρονομετρηση, Battery protection.Every ρυθμιση εχει τρεις επιλογες. Simply place the throttle stick in the highest, middle, and lowest positions for option setting. Απλα τοποθετηστε το throttle stick και τα υψηλοτερα, τα μεσαια και χαμηλοτερα θεσεις για την επιλογη ρυθμιση. For example, first Brake Setting (hard): move the stick to the highest position. Για παραδειγμα, πρωτον Brake Ρυθμιση (hard): το ραβδι για να περασουμε την υψηλοτερη θεση. Then Timing Setting (mid): move the throttle stick in the middle position. Τοτε Timing Setting (mid): μετακινησετε το throttle stick στη μεση θεση.
Please refer to the below. Παρακαλεισθε να ανατρεξετε στα παρακατω.
ESC set up mode ΟΚΕ συσταθει mode
Αρχικό κείμενο στα :
Align 35A Brushless Motor Electronics Speed Controller RCE-BL35A User Manual
Προτείνετε μια καλύτερη μετάφραση
Απ: ΣΤΟΙΧΙΣΗ 35Α SPEED CONTROLLER
έγραψε:
Align 35A Brushless Motor Electronics Speed Controller RCE-BL35A User Manual Στοιχιση 35A Brushless Motor Speed Controller Electronics RCE-BL35A User Manual
Product Feature Χαρακτηριστικων Προιοντος
1. Small and compact PCB design for ease of installation Μικρες PCB και συμπαγης σχεδιασμος για ευκολη εγκατασταση
2. Large heatsink for great thermal performance Μεγαλες ψηκτρα για μεγαλη θερμικη αποδοση
3. High compatibility to work with 98% brushless motors in the market Υψηλη συμβατοτητα για να λειτουργει με 98% brushless μοτερ στην αγορα
4. Ultra smooth motor start design to run with all kinds of brushless motors Ultra ομαλη κινητηρα ξεκινουν να τρεχουν σχεδιαση με ολα τα ειδη των brushless motors
5. The power inlet adapts Japanese made "Low ESR" capacitor in order to provide stable power source. Η εξουσια inlet προσαρμοζει ιαπωνικα γινει "Low ESR" πυκνωτη, προκειμενου να παρεχουν σταθερη πηγη ισχυος.
6. The BEC power outlet adapts a Japanese made specialty polymer aluminum electrolytic capacitor. Το BEC ρευματος προσαρμοζει μια ιαπωνικη γινει ειδικοτητας πολυμερες ηλεκτρολυτικων πυκνωτων αλουμινιου. It provides better noise filtering capability than other BL ESC in the market, and moreover to give more stable performance of R/C receiver and BEC. Παρεχει δυνατοτητα φιλτραρισματος καλυτερο θορυβο απο αλλες BL ESC στην αγορα, και, επιπλεον, να δωσουμε πιο σταθερη αποδοση των Ε / Γ και δεκτης BEC.
7. The BEC adapts dual TO-252 package regulators. Η διπλη BEC προσαρμοζει ΝΑ-252 δεσμη ρυθμιστικων αρχων. It provides great thermal performance with 2A peak current. Παρεχει μεγαλη θερμικη αποδοση, με 2A ρευμα κορυφης.
8. The throttle has more than 200 steps resolution that provides great controlling sense. Η πεταλουδα εχει πανω απο 200 μετρα ψηφισμα που προβλεπει τον ελεγχο μεγαλη αισθηση.
Specification Προδιαγραφες
1.Good tempeture slutation for working at the maximun current 1.Good tempeture slutation για εργασια κατα το τρεχον η μεγιστη
2.Supporting motor types:2~10 polein/outrunner motors 2.Supporting τυπους αυτοκινητων: 2 ~ 10 polein / outrunner κινητηρες
3.Supporting maximun RPM: 2 poles->190,000 rpm : 6 poles ->630,000 rpm 3.Supporting μεγιστη RPM: 2 πολων-> rpm 190000: 6 πολοι -> rpm 630000
4.Input voltage: 5.5V~16.8V(Lithium 2~4 cells/Ni-Mh 6~12 cells) 4.Input voltage: 5.5V ~ 16.8V (Λιθιου 2 ~ 4 κυτταρα / Ni-Mh 6 ~ 12 κυτταρα)
Feature options Επιλογες δυνατοτητων
1. 1. Break option: 3 settings that include no break/soft break/hard break. Break επιλογη: 3 ρυθμισεις που δεν περιλαμβανουν break / soft break / σκληρο διαλειμμα.
2. 2. Electronic timing option: 3 settings that includes Low timing/Mid timing/High timing Ηλεκτρονικες χρονικη επιλογη: 3 ρυθμισεις που περιλαμβανει το χρονοδιαγραμμα Low / Mid χρονισμου / Υπατο χρονισμου
Generally, lower pole motors were recommended to use lower timing while higher poles to use higher timing. Γενικοτερα, κατω πολο κινητηρες ειχαν συστησει τη χρηση του χρονου, ενω χαμηλοτερα υψηλοτερο πολοι να χρησιμοποιουν υψηλοτερες χρονισμου. Higher timing gives more power at the expense of efficiency. Higher χρονοδιαγραμμα δινει περισσοτερη ισχυ σε βαρος της αποτελεσματικοτητας. Always check the current draw after changing the timing in order to prevent overloading of battery. Να ελεγχετε παντα την τρεχουσα καταρτισει μετα αλλαζει το χρονοδιαγραμμα, προκειμενου να αποφευχθει η υπερφορτωση των μπαταρια.
3. 3. Battery protection option: 3 settings that include 70% / 65% / 60% Μπαταρια προστασια επιλογη: 3 ρυθμισεις που περιλαμβανουν 70% / 65% / 60%
The default setting is 65%. Η προεπιλεγμενη ρυθμιση ειναι 65%. This option provides the battery from over-discharge. Αυτη η επιλογη προβλεπει την μπαταρια απο την υπερβολικη χρηση της απαλλαγης. Please pay extra attention before you change this setting. Παρακαλουμε να δωσει ιδιαιτερη προσοχη, πριν να αλλαξετε αυτη τη ρυθμιση. You are at your own risk of damage the electronics device by over-discharge the battery and the controller. Any damage by over current of the controller is not covered by factory warranty. Ειστε με δικο σας κινδυνο βλαβης των ηλεκτρονικων συσκευων απο την υπερεκμεταλλευση απαλλαγη απο την μπαταρια και το χειριστηριο. Οιαδηποτε ζημια πανω απο το χειριστηριο των σημερινων δεν καλυπτεται απο την εγγυηση του εργοστασιου.
The following is the setting guideline as reference. Τα παρακατω ειναι η ρυθμιση ως κατευθυντηρια γραμμη αναφορας.
For a 3-Cell Li-poly system Για ενα 3-Cell Li-poly συστημα
4.2V (Single cell fully charged voltage) x 3 = 12.6V 4.2V (Single cell πληρως φορτισμενη ταση) x 3 = 12.6V
12.6V x 65% (Factory default) = 8.19V 12.6V x 65% (Factory default) = 8.19V
When the voltage of 3-cell battery drops to 8.19V, the ESC will be Οταν η ταση των 3-cell μπαταρια πεφτει στο 8.19V, η ΟΚΕ θα
enable its battery protection. ενεργοποιησετε την προστασια του συσσωρευτη. Then the power will be decreased by the Τοτε η δυναμη θα μειωθει απο το
ESC. The flyer should prepare for landing in time. Οι ταξιδιωτες θα πρεπει να προετοιμαστουν για την προσγειωση στο χρονο.
Note: this option is only suitable for the fully charge and good battery packs. Σημειωση: η επιλογη αυτη ειναι καταλληλο μονο για την πληρη και καλη μπαταρια χρεωση συσκευασιες.
4. 4. Thermal protection: When the ESC's temperature raises to 80° C that causes by over current or improper airflow, the thermal protection will be enable. Θερμικης προστασιας: Οταν η ΟΚΕ θετει σε θερμοκρασια 80 ° C, που προκαλει πανω απο την τρεχουσα η την πλημμελη τη ροη του αερα, της θερμικης προστασιας θα επιτρεψουν. Then the power will be decreased by the ESC. Τοτε η δυναμη θα μειωθει απο την ΟΚΕ. The flyer should prepare for landing in time. Οι ταξιδιωτες θα πρεπει να προετοιμαστουν για την προσγειωση στο χρονο.
5. 5. Safe power on alarm: When the flyer turns on the ESC power, it will automatically detect the transmitter signal. Για την ασφαλη δυναμη αφυπνισης: Οταν το flyer εξαρταται απο την δυναμη της ΟΚΕ, θα εντοπιζει αυτοματα τον πομπο μηνυμα. If the throttle stick was not at the minimum or maximum point for entering the "set up" mode, the motor will not be running. Αν το throttle stick δεν ηταν στο ελαχιστο η το μεγιστο σημειο για την εισοδο στο "δημιουργησει", ο κινητηρας δεν θα εκτελειται. The alarm will be enabling at the same time. Ο συναγερμος θα επιτρεπουν ταυτοχρονα.
6. 6. Aircraft locator: When the aircraft was landing in an unexpected location, for example, a long grass field, the flyer could enable the aircraft locator by shut down the power of transmitter. Αεροσκαφων locator: Οταν το αεροσκαφος ηταν μια αναπαντεχη προσγειωση σε θεση, για παραδειγμα, ενα μεγαλο πεδιο χορτο, το flyer θα μπορουσε να επιτρεψει στο αεροσκαφος locator κλεισει απο την εξουσια των πομπο. When the ESC stops getting the signal from PPM receiver in 30 seconds, it will start to send alarm to the motor. Κατα την ΟΚΕ να σταματα το σημα απο PPM receiver σε 30 δευτερολεπτα, θα αρχισει να στειλει ειδοποιηση στον κινητηρα. The alarm sound will help the flyer to locate the aircraft. Ο ηχος αφυπνισης θα βοηθησει το flyer για να εντοπισετε το αεροσκαφος.
Set Up Mode Συσταθει Mode
Set up mode: you need to firstly connect the ESC BEC connector to the throttle channel of the receiver. Συσταθει λειτουργια: πρωτον χρειαζεστε για να συνδεθειτε η ΟΚΕ BEC συνδεση με την πεταλουδα καναλι του δεκτη. Please refer to the user manual of your radio system. Παρακαλεισθε να ανατρεξετε στις οδηγιες χρησης των ραδιοφωνικων σας συστημα. The second step is to connect the 3 power-out signal pins to the brushless motor. Το δευτερο βημα ειναι να συνδεσετε το 3 εξουσια-out signal ακιδες στην brushless μοτερ. Before your turn on the transmitter, please adjust the throttle stick to the maximum at full throttle position. Πριν απο την σειρα σας για το μεταδοτη, παρακαλουμε να προσαρμοσει το throttle stick στο μεγιστο σε πληρη throttle θεση. Then you could connect the batter to the ESC. Στη συνεχεια, μπορειτε να συνδεσετε το κακοποιουν την ΟΚΕ. You will hear confirmation sounds as soon as your enter the Set Up mode. Θα ακουσετε ηχους επιβεβαιωση σας, μολις εισελθουν στην Εγκατασταση λειτουργια. Please refer to the attached flow chart for details. Παρακαλεισθε να ανατρεξετε στο συνημμενο διαγραμμα ροης για λεπτομερειες.
Throttle stick positions in Set Up mode: Set up mode includes three setting: Brake, Electronic Timing, Battery protection.Every setting has three options. Throttle stick θεσεις στο Set Up mode: Ρυθμιση λειτουργιας περιλαμβανει τρεις ρυθμιση: Brake, Electronic Χρονομετρηση, Battery protection.Every ρυθμιση εχει τρεις επιλογες. Simply place the throttle stick in the highest, middle, and lowest positions for option setting. Απλα τοποθετηστε το throttle stick και τα υψηλοτερα, τα μεσαια και χαμηλοτερα θεσεις για την επιλογη ρυθμιση. For example, first Brake Setting (hard): move the stick to the highest position. Για παραδειγμα, πρωτον Brake Ρυθμιση (hard): το ραβδι για να περασουμε την υψηλοτερη θεση. Then Timing Setting (mid): move the throttle stick in the middle position. Τοτε Timing Setting (mid): μετακινησετε το throttle stick στη μεση θεση.
Please refer to the below. Παρακαλεισθε να ανατρεξετε στα παρακατω.
ESC set up mode ΟΚΕ συσταθει mode
Αρχικό κείμενο στα :
Align 35A Brushless Motor Electronics Speed Controller RCE-BL35A User Manual
Προτείνετε μια καλύτερη μετάφραση
Απ: ΣΤΟΙΧΙΣΗ 35Α SPEED CONTROLLER
Καθώς το Systran και τα συναφή μόνο μετάφραση δεν κάνουν , μπορείς να μας πεις τι θα ήθελες να μάθεις για αυτό τον Esc μήπως και μπορούμε να σε βοηθήσουμε :) .
Φιλικά Παναγιώτης
Φιλικά Παναγιώτης
Απ: Στοίχιση 35Α Speed Controller
διοτι με την μεταφρασι δεν καταλαβα τιποτα μπορεις να μου πεις πως θα ρυθμισω το εσκ διοτι δεν το εχω σωστα
Απ: Στοίχιση 35Α Speed Controller
Αρχικά.
Θα τον τοποθέτησης σε ελικόπτερο αεροπλάνο ή ανεμόπτερο ?
γράψε ότι πιστεύεις οτι μπορεί να μας βοηθήσει . Μοτερ μπαταρια κτλ κτλ
Θα τον τοποθέτησης σε ελικόπτερο αεροπλάνο ή ανεμόπτερο ?
γράψε ότι πιστεύεις οτι μπορεί να μας βοηθήσει . Μοτερ μπαταρια κτλ κτλ
Απ: Στοίχιση 35Α Speed Controller
ελικοπτερο τ/ρεχ 450σε ηλεκρικο και εχω το εσκ το 35α align rce-bl35x μοτερ 430 χ 3550ΚV 11,1V 3S 2100AH/20C LIPO