Newport 17 και Canadair CL215 .....εν πτήση
-
- Δημοσιεύσεις: 38
- Εγγραφή: Σάβ Μαρ 29, 2008 11:16 am
Newport 17 και Canadair CL215 .....εν πτήση
Οταν το παρελθόν συναντά το μέλλον V:))
Ενα Newport 17 του Κώστα Πλούσιου, στον αέρα με το Canadair CL215 του Στρωμπίνη Θεόδωρου .
Ενα Newport 17 του Κώστα Πλούσιου, στον αέρα με το Canadair CL215 του Στρωμπίνη Θεόδωρου .
- Συνημμένα
-
- IMGA060.jpg (51.05 KiB) Προβλήθηκε 143 φορές
-
- Δημοσιεύσεις: 38
- Εγγραφή: Σάβ Μαρ 29, 2008 11:16 am
Απ: Newport 17 και Canadair CL215 .....εν πτήση
Και πιο καθαρές φώτο, επί του εδάφους . :>)
- Συνημμένα
-
- DSC001616.jpg (79.82 KiB) Προβλήθηκε 143 φορές
-
- DS0C01571.jpg (62.09 KiB) Προβλήθηκε 143 φορές
Απ: Newport 17 και Canadair CL215 .....εν πτήση
Πολύ καλές φωτό Demoiselle.....
Τυχεροί οι ιδιοκτήτες τους.!! (O)# (O)#
Τυχεροί οι ιδιοκτήτες τους.!! (O)# (O)#
-
- Δημοσιεύσεις: 127
- Εγγραφή: Δευ Απρ 14, 2008 5:12 pm
Απ: Newport 17 και Canadair CL215 .....εν πτήση
Το Canadair είναι απο τα αεροπλάνα που θα ήθελα πάρα πολύ να έχω, αλλα δυστυχώς δέν εχω βρεί κάποιο μοντέλο arf, γιατί απο ΚΙΤ είμαι.....άστα να πάνε..
Αντώνης
Αντώνης
Απάντηση: Newport 17 και Canadair CL215 .....εν πτήση
Πρώτα από όλα να πούμε ένα μεγάλο "ευχαριστώ" στους πιλότους μας για το σπουδαίο έργο τους, με επικίνδυνες πτήσεις πάνω απο τις φωτιές με τα ωραία canadair. Καλό θα ήταν βέβαια, να τα βλέπαμε μόνο να πετούν και οχι να σβήνουν φωτιές και το λέω αυτό γιατί έχω ζήσει μια μεγάλη φωτιά από πολύ κοντά.
Ήταν εφιαλτικό παιδιά. Κοντέψαμε να καούμε ζωντανοί. Μπράβο στους πιλότους αυτών των αεροσκαφών που πετούν με κίνδυνο της ζωής τους.
Το συγκεκριμένο αεροπλάνο, υπάρχει σε arf 2.00 μέτρα άνοιγμα φτερών. Το έχει στο πρόγραμμα ο Peter Adolf από τη Γερμανία και είναι κατασκευή Γερμανική. Θα στείλω link με την πρώτη ευκαιρία
Ήταν εφιαλτικό παιδιά. Κοντέψαμε να καούμε ζωντανοί. Μπράβο στους πιλότους αυτών των αεροσκαφών που πετούν με κίνδυνο της ζωής τους.
Το συγκεκριμένο αεροπλάνο, υπάρχει σε arf 2.00 μέτρα άνοιγμα φτερών. Το έχει στο πρόγραμμα ο Peter Adolf από τη Γερμανία και είναι κατασκευή Γερμανική. Θα στείλω link με την πρώτη ευκαιρία
Απάντηση: Newport 17 και Canadair CL215 .....εν πτήση
Να βοηθήσω για το canadair. Υπάρχει arf και μάλιστα πολύ καλής ποιότητας από την καναδέζικη εταιρεία KMP (http://www.kmp.ca
). Δείτε το, όσοι ενδιαφέρεστε...
Η αποστολή δεν είναι αδύνατη.
Γιώργος
). Δείτε το, όσοι ενδιαφέρεστε...
Η αποστολή δεν είναι αδύνατη.
Γιώργος
Απάντηση: Newport 17 και Canadair CL215 .....εν πτήση
Καλημέρα στους φίλους!
Για όποιον ενδιαφέρεται μπορώ να δώσω τα σχέδια από το CL-415 που τα εχω φτιάξει μόνος μου. Δυστυχώς επειδή δεν είχα πολύ χρόνο φέτος τα έχω φτιάξει μόνο σε χαρτί αφού είναι σμύκρινση 1:19 των αρχικών σχεδίων από τις Τ.Ο. του αληθινού αεροσκάφους.
Το μοντέλο δεν έχει πλωτήρες αφου δεν σχεδιάστηκε για υδροπλάνο αλλά φέτος κατά τον Οκτώμβριο που τα πραγματα θα καλμάρουν κάπως θα γίνει και η μετατροπή σε υδροπλάνο και στα σχέδια έχω και το συστημα άφεσης νερού!
Παραθέτω φωτογραφίες:
Για όποιον ενδιαφέρεται μπορώ να δώσω τα σχέδια από το CL-415 που τα εχω φτιάξει μόνος μου. Δυστυχώς επειδή δεν είχα πολύ χρόνο φέτος τα έχω φτιάξει μόνο σε χαρτί αφού είναι σμύκρινση 1:19 των αρχικών σχεδίων από τις Τ.Ο. του αληθινού αεροσκάφους.
Το μοντέλο δεν έχει πλωτήρες αφου δεν σχεδιάστηκε για υδροπλάνο αλλά φέτος κατά τον Οκτώμβριο που τα πραγματα θα καλμάρουν κάπως θα γίνει και η μετατροπή σε υδροπλάνο και στα σχέδια έχω και το συστημα άφεσης νερού!
Παραθέτω φωτογραφίες:
- Συνημμένα
-
- Parking ellinikou 09 12 07 009.jpg (60.44 KiB) Προβλήθηκε 143 φορές
-
- Parking ellinikou 09 12 07 007.jpg (66.7 KiB) Προβλήθηκε 143 φορές
-
- Parking ellinikou 09 12 07 008.jpg (58.56 KiB) Προβλήθηκε 143 φορές
-
- Parking ellinikou 09 12 07 006.jpg (62.77 KiB) Προβλήθηκε 143 φορές
Απάντηση: Newport 17 και Canadair CL215 .....εν πτήση
Το συγκεκριμένο είναι είναι το επόμενο project Μου για τον χειμώνα!
CL-415 με 'ανοιγμα φτερών 2.5 μέτρα.
Υπολογίζοντας το χρόνο αρχιζοντας από δεκέμβριο θα πάρει γύρω στο 6μηνο!!Ειναι λατρεμένο αεροπλάνο!! Στο κάτω κάτω το έχουμε ποτίσει και με αρκετο ιδρώτα!!! Sorry για την πολυλογία μου.Απλά όταν το βλέπω με πιάνει κίτρινος πυρετός!!!
Οταν με το καλό ξεκινήσω θα σας κρατάω ενημερους.
CL-415 με 'ανοιγμα φτερών 2.5 μέτρα.
Υπολογίζοντας το χρόνο αρχιζοντας από δεκέμβριο θα πάρει γύρω στο 6μηνο!!Ειναι λατρεμένο αεροπλάνο!! Στο κάτω κάτω το έχουμε ποτίσει και με αρκετο ιδρώτα!!! Sorry για την πολυλογία μου.Απλά όταν το βλέπω με πιάνει κίτρινος πυρετός!!!
Οταν με το καλό ξεκινήσω θα σας κρατάω ενημερους.
Απάντηση: Newport 17 και Canadair CL215 .....εν πτήση
Τελικά ήρθε η πολυπόθητη μέρα!!
Η παραγγελία έγινε πρίν από μία εβδομάδα!!
Το κιτ τελιkα είναι της MRAERODESIGN!
https://mraerodesign.securicom.ca/en/products/info.cfm?ProduitID=1
Ο κατασκευαστής του κιτ ομολογουμένως έχει κάνει πολύ καλή δουλειά!!
Ολα τα κομμάτια είναι laser cut και τα cowling , floats, nose wheel doors είναι από fiberglass!
Μαζί με το πακέτο αγόρασα και τα σκέλη που κατασκευάζει ο ίδιος που είναι πιστό αντίγραφο skale.
https://mraerodesign.securicom.ca/en/products/info.cfm?ProduitID=58
Χρησιμοποιούν πνευματικούς γρύλους (έναν για lock - unlock και από ένα για retraction extraction.
Η όλη επιφάνεια του άφους θα επικαλυφθεί με 48άρι γυαλί και θα βαφθεί με ακρυλλικο μονής!!
Η παραγγελία έγινε πρίν από μία εβδομάδα!!
Το κιτ τελιkα είναι της MRAERODESIGN!
https://mraerodesign.securicom.ca/en/products/info.cfm?ProduitID=1
Ο κατασκευαστής του κιτ ομολογουμένως έχει κάνει πολύ καλή δουλειά!!
Ολα τα κομμάτια είναι laser cut και τα cowling , floats, nose wheel doors είναι από fiberglass!
Μαζί με το πακέτο αγόρασα και τα σκέλη που κατασκευάζει ο ίδιος που είναι πιστό αντίγραφο skale.
https://mraerodesign.securicom.ca/en/products/info.cfm?ProduitID=58
Χρησιμοποιούν πνευματικούς γρύλους (έναν για lock - unlock και από ένα για retraction extraction.
Η όλη επιφάνεια του άφους θα επικαλυφθεί με 48άρι γυαλί και θα βαφθεί με ακρυλλικο μονής!!
Απάντηση: Newport 17 και Canadair CL215 .....εν πτήση
Φίλε pappy συγχαρητήρια! Πάρα πολύ καλό!΄Ομολογουμένως δεν τον ήξερα...
Τον έχω βάλει ήδη στα αγαπημένα site μου για το μέλλον!
Thanks!
Καλή αρχή με το κτίσιμο!!!
Γιώργος
Τον έχω βάλει ήδη στα αγαπημένα site μου για το μέλλον!
Thanks!
Καλή αρχή με το κτίσιμο!!!
Γιώργος
Απάντηση: Newport 17 και Canadair CL215 .....εν πτήση
Ένα πολύ άπλό σύστημα γιά τήν άφεση τού νερού άπό Canadair είναι..
Ένα προφυλακτικό μέ νερό,ένα μαχαιράκι Xacto συνδεδεμένο μέ servo καί
είμαστε έτοιμοι.
Τό δοκίμασα καί δουλεύει τέλεια.
Μέ τήν προυπόθεση ότι δέν ξεχάσαμε νά άνοίξουμε τήν τρύπα στον πάτο τού
άεροπλάνου.:D:D
Ένα προφυλακτικό μέ νερό,ένα μαχαιράκι Xacto συνδεδεμένο μέ servo καί
είμαστε έτοιμοι.
Τό δοκίμασα καί δουλεύει τέλεια.
Μέ τήν προυπόθεση ότι δέν ξεχάσαμε νά άνοίξουμε τήν τρύπα στον πάτο τού
άεροπλάνου.:D:D
Απάντηση: Newport 17 και Canadair CL215 .....εν πτήση
Το θέμα είναι να γίνει όσο το δυνατόν πιό scale!
Εγώ σκέφτηκα κάτι με μία δεξαμενή καυσιμου αλλά αντί για καύσιμο νερό!
+ δύο πόρτες που οπλίζουν και ανοίγουν με πνευματικούς γρύλους !
Στην πράξη θα το δώ καλύτερα!
Εγώ σκέφτηκα κάτι με μία δεξαμενή καυσιμου αλλά αντί για καύσιμο νερό!
+ δύο πόρτες που οπλίζουν και ανοίγουν με πνευματικούς γρύλους !
Στην πράξη θα το δώ καλύτερα!
Απάντηση: Newport 17 και Canadair CL215 .....εν πτήση
To kit μου στοίχησε μαζί με τα retracts 512 euro
Το σετ robart για pneumatic retracts θα στοιχίσει περίπου άλλα 400
Εποξικές 48αρι fiber glass primer κλπ από Ανδρέου άλλα 100.
αυτά για τα υλικά!!
Τις αμέτρητες ώρες χαράς και εργασίας=ΑΝΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ!!!!!!!!!!!!!
Το σετ robart για pneumatic retracts θα στοιχίσει περίπου άλλα 400
Εποξικές 48αρι fiber glass primer κλπ από Ανδρέου άλλα 100.
αυτά για τα υλικά!!
Τις αμέτρητες ώρες χαράς και εργασίας=ΑΝΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ!!!!!!!!!!!!!
Απάντηση: Newport 17 και Canadair CL215 .....εν πτήση
Θάνο παρακολουθούμε, και θα συνεχίσουμε να σε κατασκοπεύουμε με μεγάλη προσοχή :p γιατί ετοιμάζεις "πράγμα από την Δράμα". Θα περιμένουμε κάθε σου ποστ με αγωνία.......και θα σε πρήζουμε ταυτοχρόνως :D
Και προχωρώ:
1) Όπως αρχίζω να μαθαίνω, τα πρώτα retracts που αναφέρεις ειναι τα σκέλη προσγείωσης που ανοιγοκλείνουν ηλεκτρικά με σερβο, ενώ τα pneumatic retracts ανοιγοκλείνουν με πεπιεσμένο αέρα, και είναι πιο αληθοφανή, και περίπλοκα, οπότε εξ ου και το υψηλό κόστος. Σωστά ?
2) Γιατί θα περάσεις το μοντέλο όταν τελειώσει, με 48αρι fiber glass primer ? Και το 48αρι τι σημαινει ?
3) Ο Ανδρέου που βρίσκεται και τι εμπορεύεται ?
Και προχωρώ:
1) Όπως αρχίζω να μαθαίνω, τα πρώτα retracts που αναφέρεις ειναι τα σκέλη προσγείωσης που ανοιγοκλείνουν ηλεκτρικά με σερβο, ενώ τα pneumatic retracts ανοιγοκλείνουν με πεπιεσμένο αέρα, και είναι πιο αληθοφανή, και περίπλοκα, οπότε εξ ου και το υψηλό κόστος. Σωστά ?
2) Γιατί θα περάσεις το μοντέλο όταν τελειώσει, με 48αρι fiber glass primer ? Και το 48αρι τι σημαινει ?
3) Ο Ανδρέου που βρίσκεται και τι εμπορεύεται ?
Απάντηση: Newport 17 και Canadair CL215 .....εν πτήση
Μου αρέσουν αφάνταστα οι πάσες σου Δημήτρη!!!!:>):>):>):>)
Και απαντώ:
1. Τα retracts που λειτουργούν με πεπιεσμένο αέρα αφενός δίνουν μια πιό scale όψη στο μοντέλο!Αφετέρου με την σωστή επιλογή των γρύλων (αεροπορική ορολογία για τα air cylinders) βλέπε ...
http://www.robart.com/air_systems/aircyl.aspx
επιτυγχάνουμε πιό δυνατό κράτημα στην θέση extend δεδομένου ότι ένα μοντέλο με πολύπλοκο σύστημα όπως του canadair λειτουργεί με γυγγλισμούς (αεροπορική ορολογία για τους .....μεντεσέδες).
2. Λόγω απρόσεκτης γραφής δεν έγινα αντιληπτός.
Θα περάσω το μοντέλο πρώτα με 48άρι fiberglass που θα το κολλήσω με εποξική, και μετά primer!!!
Η τεχνική και ο λόγος της έχει ήδη περιγραφεί σε αυτό το forum!
Ωστόσο το 48 υποδηλώνει το πόσα γραμμάρια ανά μέτρο υλικού ζυγίζει το ύφασμα από fiberglass. Αντίστοιχα το 100άρι είναι πιο χοντρό και το 160 ακόμα πιο πολύ. Στην δική μου περίπτωση χρειάζομαι ένα ύφασμα λεπτό σαν μαντιλάκι (όπως αποκαλείται από αυτούς που χρησιμοποιούν fiberglass) για να ενισχύσω τις επιφάνειες, να δημιουργήσω υπόστρωμα και μετά με το primer να δημιουργήσω την κατάλληλη επιφάνεια για να βάψω. Τέλος με την επιλογή τόσο ψιλής πλέξης επιθυμώ να μην προσθέσω περιττό βάρος στην κατασκευή μου.
3. Ο Ανδρέου είναι κατάστημα το οποίο εμπορεύεται είδη επισκευών και κατασκευών για πλοία και σκάφη αναψυχής. Έχει όλη την γκάμα σε υφάσματα fiberglass, carbon, και πλέξεις σύνθετες όπως carbon Με cevlar ¨η carbon με fiberglass.Επίσης εκεί μπορεί κανείς να βρει υλικά όπως το PVC που είναι κάτι σαν το depron αλλά με 6 φορές μεγαλύτερη ανθεκτικότητα και σκληρότητα (και ΤΙΜΗ!!!!!!!!!!!)
Τον ξέρω εδώ και αρκετά χρόνια γιατί ασχολούμαι και με την κατασκευή σανιδιών για Kitesurf και από εκεί ψωνίζω τα υλικά μου.
http://www.aandreou.gr/greek/index.htm
κάτι αντίστοιχο με τον Ανδρέου είναι στην Θεσσαλονίκη η ΝΕΟΤΕΧ που εκεί έχει τα ίδια πράγματα και ακόμα και depron για όσους φίλους ασχολούνται με αυτό το υλικό.
Αυτά τα ολίγα!!!
Και απαντώ:
1. Τα retracts που λειτουργούν με πεπιεσμένο αέρα αφενός δίνουν μια πιό scale όψη στο μοντέλο!Αφετέρου με την σωστή επιλογή των γρύλων (αεροπορική ορολογία για τα air cylinders) βλέπε ...
http://www.robart.com/air_systems/aircyl.aspx
επιτυγχάνουμε πιό δυνατό κράτημα στην θέση extend δεδομένου ότι ένα μοντέλο με πολύπλοκο σύστημα όπως του canadair λειτουργεί με γυγγλισμούς (αεροπορική ορολογία για τους .....μεντεσέδες).
2. Λόγω απρόσεκτης γραφής δεν έγινα αντιληπτός.
Θα περάσω το μοντέλο πρώτα με 48άρι fiberglass που θα το κολλήσω με εποξική, και μετά primer!!!
Η τεχνική και ο λόγος της έχει ήδη περιγραφεί σε αυτό το forum!
Ωστόσο το 48 υποδηλώνει το πόσα γραμμάρια ανά μέτρο υλικού ζυγίζει το ύφασμα από fiberglass. Αντίστοιχα το 100άρι είναι πιο χοντρό και το 160 ακόμα πιο πολύ. Στην δική μου περίπτωση χρειάζομαι ένα ύφασμα λεπτό σαν μαντιλάκι (όπως αποκαλείται από αυτούς που χρησιμοποιούν fiberglass) για να ενισχύσω τις επιφάνειες, να δημιουργήσω υπόστρωμα και μετά με το primer να δημιουργήσω την κατάλληλη επιφάνεια για να βάψω. Τέλος με την επιλογή τόσο ψιλής πλέξης επιθυμώ να μην προσθέσω περιττό βάρος στην κατασκευή μου.
3. Ο Ανδρέου είναι κατάστημα το οποίο εμπορεύεται είδη επισκευών και κατασκευών για πλοία και σκάφη αναψυχής. Έχει όλη την γκάμα σε υφάσματα fiberglass, carbon, και πλέξεις σύνθετες όπως carbon Με cevlar ¨η carbon με fiberglass.Επίσης εκεί μπορεί κανείς να βρει υλικά όπως το PVC που είναι κάτι σαν το depron αλλά με 6 φορές μεγαλύτερη ανθεκτικότητα και σκληρότητα (και ΤΙΜΗ!!!!!!!!!!!)
Τον ξέρω εδώ και αρκετά χρόνια γιατί ασχολούμαι και με την κατασκευή σανιδιών για Kitesurf και από εκεί ψωνίζω τα υλικά μου.
http://www.aandreou.gr/greek/index.htm
κάτι αντίστοιχο με τον Ανδρέου είναι στην Θεσσαλονίκη η ΝΕΟΤΕΧ που εκεί έχει τα ίδια πράγματα και ακόμα και depron για όσους φίλους ασχολούνται με αυτό το υλικό.
Αυτά τα ολίγα!!!